ALA-ASTEEN OPETTAJA, SUHTEEN ALOITTAMINEN

Anonyymi

Moikka. olen tällä hetkellä kohta 18 vuotias tyttö. Olen kutosluokalta lähtien kiinnostunut yhdestä sen aikaisesta opettajastani, joka on mies ja hän on suunnilleen 40-50 vuotias. Ala asteella, kun viimeksi olin noin 6 vuotta sitten, tuntui, että hänkin olisi osoittanut kiinnostusta. Esim hän katsoi minua pitkään, avasi oven minulle, ja antoi sen mennä kiinni, vaikka muita oppilaita oli vielä tulossa. Aikoisin kasvaa vielä muutaman vuoden, ja ottaa ehkä sitten yhteyttä häneen. (Asun ala-asteen koulusta n. 1km päässä.) Tiedän hänen etu ja sukunimen, joten voin myös etsiä esim hänen sähköpostin tai puhelinnumeron koulun sivuilta. Voin myös mennä paikan päälle sinne, mutta ehkä se ei ole nyt kannattavin vaihtoehto, kun ei olla moneen vuoteen nähty ja muutenkin. Aikoinaan kutosluokalla, kuulin kun kysyinen opettaja puhui luokkakaverilleni, että olisi eronnut vaimostaan hiljattain. Tottakai minä silloin sain toivon kipinän, että ehkä hän olisi minun takiani eronnut... Vaikka näin ei todennäköisesti asia ole. Muistan hänen katseet, kuin eilisen päivän, ja hän on niin seksikäs ettei mitään rajaa. Haluaisin harrastaa seksiä häneen kanssaan, niinkuin 365 days elokuvassa.. Ajattelen häntä kun itsetyydytän ja muutenkin.. Haluaisin vain juosta häneen syliinsä ja pussata ja halata häntä. En malta odottaa kun näen hänet, ja olen pukeutunut erittäin hyvin häntä varten. Kaikista pahinta olisi, jos olen kuvitellut koko asian, eikä hän ikinä ole kiinnittänyt minuun mitään erityistä huomiota... Monet vanhemmat miehet ovat niiin hyvännäköisiä, en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa, kun säästän itseäni heitä varten.

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt tyttönen jäitä hattuun. Mietipäs hetki. Jos nyt aloitat suhteen, teet pari kakaraa ja kun lapset aloittaa 1.luokan niiden isä olisi? Noin 50-60 vuotias. Kun sinä olet 40v miehesi olisi 62-72 vuotias vanhus... kun sinä täytät 50 miehesi todennäköisesti on jo vanhainkodissa.

• Anonyymi

okyyy

• Anonyymi

Aloittajahan sanoi, että mies on nyt 40-50v eli heillä on noin 32-42 vuoden ikäero..? Eli silloin kun aloittaja on 40v, opettaja olisi 72-82 vuotias.. Ei ainakaan yhtä paljon kun Dannyn ja Erika Vikmanin ikäero, mutta silti..

• Anonyymi

Ei ainakaa Dannyja kyseinen opettaja vedä.. (MELKEEN)

• Anonyymi

Tää on ihan salettii jonku miehen kirjottama :D mitä enemmän hiusraja karannut ja kaljamaha kasvanut, sen seksikkäämpi uh..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe