ALA-ASTEEN OPETTAJA, SUHTEEN ALOITTAMINEN

Anonyymi

Moikka. olen tällä hetkellä kohta 18 vuotias tyttö. Olen kutosluokalta lähtien kiinnostunut yhdestä sen aikaisesta opettajastani, joka on mies ja hän on suunnilleen 40-50 vuotias. Ala asteella, kun viimeksi olin noin 6 vuotta sitten, tuntui, että hänkin olisi osoittanut kiinnostusta. Esim hän katsoi minua pitkään, avasi oven minulle, ja antoi sen mennä kiinni, vaikka muita oppilaita oli vielä tulossa. Aikoisin kasvaa vielä muutaman vuoden, ja ottaa ehkä sitten yhteyttä häneen. (Asun ala-asteen koulusta n. 1km päässä.) Tiedän hänen etu ja sukunimen, joten voin myös etsiä esim hänen sähköpostin tai puhelinnumeron koulun sivuilta. Voin myös mennä paikan päälle sinne, mutta ehkä se ei ole nyt kannattavin vaihtoehto, kun ei olla moneen vuoteen nähty ja muutenkin. Aikoinaan kutosluokalla, kuulin kun kysyinen opettaja puhui luokkakaverilleni, että olisi eronnut vaimostaan hiljattain. Tottakai minä silloin sain toivon kipinän, että ehkä hän olisi minun takiani eronnut... Vaikka näin ei todennäköisesti asia ole. Muistan hänen katseet, kuin eilisen päivän, ja hän on niin seksikäs ettei mitään rajaa. Haluaisin harrastaa seksiä häneen kanssaan, niinkuin 365 days elokuvassa.. Ajattelen häntä kun itsetyydytän ja muutenkin.. Haluaisin vain juosta häneen syliinsä ja pussata ja halata häntä. En malta odottaa kun näen hänet, ja olen pukeutunut erittäin hyvin häntä varten. Kaikista pahinta olisi, jos olen kuvitellut koko asian, eikä hän ikinä ole kiinnittänyt minuun mitään erityistä huomiota... Monet vanhemmat miehet ovat niiin hyvännäköisiä, en ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa, kun säästän itseäni heitä varten.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tyttönen jäitä hattuun. Mietipäs hetki. Jos nyt aloitat suhteen, teet pari kakaraa ja kun lapset aloittaa 1.luokan niiden isä olisi? Noin 50-60 vuotias. Kun sinä olet 40v miehesi olisi 62-72 vuotias vanhus... kun sinä täytät 50 miehesi todennäköisesti on jo vanhainkodissa.

      • Anonyymi

        okyyy


      • Anonyymi

        Aloittajahan sanoi, että mies on nyt 40-50v eli heillä on noin 32-42 vuoden ikäero..? Eli silloin kun aloittaja on 40v, opettaja olisi 72-82 vuotias.. Ei ainakaan yhtä paljon kun Dannyn ja Erika Vikmanin ikäero, mutta silti..


      • Anonyymi

        Ei ainakaa Dannyja kyseinen opettaja vedä.. (MELKEEN)


    • Anonyymi

      Tää on ihan salettii jonku miehen kirjottama :D mitä enemmän hiusraja karannut ja kaljamaha kasvanut, sen seksikkäämpi uh..?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe