Anteeksi jos suututan tietämättömyydelläni, mutta mitä se one love juttu niiq meinaa?
One love
10
1289
Vastaukset
- DaigaDuu
Sehän tarkoittaa sitä,etää kaikki elolliset ympäri telluksen rakastaisivat toisiaan.Ei siis olisi sotia,nälänhätää ynnä muuta skismaa.Ei myöskään olisi toisiaan sorsivia uskonlahkoja vaan Yksi Yhteinen Uskonto,RAKKAUS.
Selventikö tämä yhtään?- buddha-kala
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua. - DaigaDuu
buddha-kala kirjoitti:
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Kyllähän Jumalasta paljon puhutaan ja uskosta.Ja moni rasta uskookin Jumalaan,mutta on muokannut uskosta oman tosi vapaan näkemyksensä.Mutta ylipäätään korostetaan ihmisten yhteistä uskoa yhteiseen hyvään.Olkoon se yhteinen hyvä vaikka sitten Jumala.Yhteinen hyvä on kaikkien elollisten etu.
- personal-person
buddha-kala kirjoitti:
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
- a.paskiainen!!
personal-person kirjoitti:
Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
- -M-
a.paskiainen!! kirjoitti:
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
- Nimetön
-M- kirjoitti:
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
- RaggaRouva
Nimetön kirjoitti:
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
EI MAKKONEN VAAN MAKOONE(N)
- Nimetön
RaggaRouva kirjoitti:
Kannattaisi tietää mistä puhuu kun tulee lietsoo. Ras Tafari Makkonen.
- One love
RaggaRouva kirjoitti:
Se on MAKONNEN ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503825Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,873249SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.862655Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72436Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472393Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392236Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv841843- 42989
- 95978
- 53869