Anteeksi jos suututan tietämättömyydelläni, mutta mitä se one love juttu niiq meinaa?
One love
10
1245
Vastaukset
- DaigaDuu
Sehän tarkoittaa sitä,etää kaikki elolliset ympäri telluksen rakastaisivat toisiaan.Ei siis olisi sotia,nälänhätää ynnä muuta skismaa.Ei myöskään olisi toisiaan sorsivia uskonlahkoja vaan Yksi Yhteinen Uskonto,RAKKAUS.
Selventikö tämä yhtään?- buddha-kala
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua. - DaigaDuu
buddha-kala kirjoitti:
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Kyllähän Jumalasta paljon puhutaan ja uskosta.Ja moni rasta uskookin Jumalaan,mutta on muokannut uskosta oman tosi vapaan näkemyksensä.Mutta ylipäätään korostetaan ihmisten yhteistä uskoa yhteiseen hyvään.Olkoon se yhteinen hyvä vaikka sitten Jumala.Yhteinen hyvä on kaikkien elollisten etu.
- personal-person
buddha-kala kirjoitti:
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
- a.paskiainen!!
personal-person kirjoitti:
Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
- -M-
a.paskiainen!! kirjoitti:
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
- Nimetön
-M- kirjoitti:
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
- RaggaRouva
Nimetön kirjoitti:
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
EI MAKKONEN VAAN MAKOONE(N)
- Nimetön
RaggaRouva kirjoitti:
Kannattaisi tietää mistä puhuu kun tulee lietsoo. Ras Tafari Makkonen.
- One love
RaggaRouva kirjoitti:
Se on MAKONNEN ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521907- 401554
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761405Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911233Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891