Anteeksi jos suututan tietämättömyydelläni, mutta mitä se one love juttu niiq meinaa?
One love
10
1233
Vastaukset
- DaigaDuu
Sehän tarkoittaa sitä,etää kaikki elolliset ympäri telluksen rakastaisivat toisiaan.Ei siis olisi sotia,nälänhätää ynnä muuta skismaa.Ei myöskään olisi toisiaan sorsivia uskonlahkoja vaan Yksi Yhteinen Uskonto,RAKKAUS.
Selventikö tämä yhtään?- buddha-kala
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua. - DaigaDuu
buddha-kala kirjoitti:
Minulla taisi olla vääriä käsityksiä. Luulin, että se tarkoittaa rakkautta kirjan Jumalaan (eikös toi kristinusko noissa true-reggae piireissä ole olennaista?)
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Kyllähän Jumalasta paljon puhutaan ja uskosta.Ja moni rasta uskookin Jumalaan,mutta on muokannut uskosta oman tosi vapaan näkemyksensä.Mutta ylipäätään korostetaan ihmisten yhteistä uskoa yhteiseen hyvään.Olkoon se yhteinen hyvä vaikka sitten Jumala.Yhteinen hyvä on kaikkien elollisten etu.
- personal-person
buddha-kala kirjoitti:
Mutta jos asia onkin näin niin kuin kerrot, voin jatkaa hyvillä mielin muutaman kappaleen (ei reggae, vaikka tämä onkin taustalla) kuuntelua.Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
- a.paskiainen!!
personal-person kirjoitti:
Niin siis uskonnolla on erittäin suuri asema rastafarien piireissä (mikäli tarkoitit heitä "true-reggae" piireillä), mutta uskontona ei ole kristinusko vaan tuo rastafarianismi. Elikkä he taas mm. uskovat mustaan jumalaan.
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
- -M-
a.paskiainen!! kirjoitti:
OOnko käsittänyt väärin kun olen ymmätänyt että, rastafareille Haile Selassie perjaatteessa sama asia kuin , kristityille Jesse..?
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
- Nimetön
-M- kirjoitti:
Rastat ymmärtävät selassien uudesti syntyneenä Jeesuksena. Kuitenkin raamatussa lukee, kun Jeesus palaa, niin maailma loppuu...
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
- RaggaRouva
Nimetön kirjoitti:
Rastat uskovat Etiopian keisarin Haile Selassie I:n (ent. Ras Tafari Makkonen) olevan jumalan inkarnaatio.
EI MAKKONEN VAAN MAKOONE(N)
- Nimetön
RaggaRouva kirjoitti:
Kannattaisi tietää mistä puhuu kun tulee lietsoo. Ras Tafari Makkonen.
- One love
RaggaRouva kirjoitti:
Se on MAKONNEN ääliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061