Mieheni on pierumaagari

Anonyymi

Meillä heiluu verho enemmän kuin peitto. Joudun nimittäin yöllä useampaan otteeseen avaamaan ikkunan, jotta saan mieheni pierun hajut tuuletettua pois. En saisi nukuttua kamalassa kaasun hajussakaan, mutta kyllä se jatkuva ikkunan avaaminen, ja taas sulkemin, kun tulee kylmä, häiritsee yöuntani.

Kerran kun sain vihdoin pakolliset koulutyöni tehtyä myöhään yöllä ja helpottuneena kömmin nukkuvan rakkaani viereen, ajattelin käpertyä saman peiton alle romanttisesti, niin kun raotin mieheni peittoa sieltä leijaili kauhea pierun käry, ja taas romanttinen hetki vaihtui ikkunanavausrumbaan.

Onko neuvoja/kohtalontovereita?

18

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa miehesi yrittää omilla hajuillaan peittää mädäntyneen sillin hajun.

      • Anonyymi

        Eikö niitä siilejä voi viedä roskiin, kuin pitää niitä sisällä ,hullua touhua.


    • Anonyymi

      Kannattaa vaihtaa ruokavaliota sellaseen joka ei tuota kaasua tuossa määrin.
      Punaista lihaa syövän pierut haisee mädälle sen takia kun liha ei sula elimistössä isoina palasina.
      Miehen kantsuis opetella pureskelemaan ruoka hienommaksi ja juomaan vettä enemmän.

      Tietysti helpommalla pääset kun muutat asumaan yksin. Ei haise kukaan muu kuin sinä itse.

      • Anonyymi

        Tupakoiko, tupakoitsijat piereskelee, koska imevät röökin mukana myös ilmaa, " "laktoosivamma"myös pierettää ja haisee pahalle.


    • Anonyymi

      No jaa, vaimoni valittaa kun minä piereskelen telkkua katsellessa mutta vaimopa tööttöö sängyssä, ei vaan myönnä kun vissiin höpee et hänekin peräaukko värähtelee. Vaimolla on myös välillä tapana nukkua ilman pikkareita ja kun se naisen perse on mua päin ja paukku tulee ei kivaa.

    • Anonyymi

      Faktaa vähän, naiset piereskelee yhtä paljon kuin miehet.

      • Anonyymi

        Ja ne huuuuutaaaaaaa!


    • Anonyymi

      Liikuntaa lisää, auttaa kummasti. Ja väittävät, että kurkun syöminen auttaa. Ei ainakaan tunnu pahentavan tilannetta.

    • Anonyymi

      Korjaan aloituksen kirjoitusvirheen. Sana kirjoitetaan pierumaakari.

    • Anonyymi

      No tuota, mitähän miehesi syö päivän aikana? Ja tietääkö hän itse tästä piereskelystään ja siitä, miten se sinua haittaa. Itse jos olisin samassa tilanteessa, tekisin kyllä jotakin, enkä tosiaankaan sopeutuisi!

    • Anonyymi

      Naiset pieree yhtä paljon kuin miehet. Naiset vaan peittelee sitä.

      • Anonyymi

        Vanha sumerilainen sanontakin sanoo: "sylissä istuva neito ei piere"


      • Anonyymi

        Noo , niinhän sitä saotaan että naiset ne vain per... perhosia.


    • Anonyymi

      Sopii siis sinulle.

    • Anonyymi

      Ei oo kukaan tietääkseni vielä pierun hajuun kuollu, aina voi tuulettaa.

    • Anonyymi

      Naisen pieru haisee pahemmalle kuin miehen.

    • Anonyymi

      Ainut neuvo on että muutat eri huoneeseen nukkumaan jos mies ei tee mitään asian eteen. Mitä hän syö ja onko suolistossa kaikki ok?

    • Anonyymi

      Laita ukko ulos makuupussiin nukkumaan. Juuri oli artikkeli lehdessä ulkonanukkumisen terveellisyydestä. On miehellesikin eduksi hengittää raikasta ilmaa pierukaasujen sijasta ja saat nauttia ulkoraikkaasta miehestä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe