mun mies on ihan vajaaälyinen. hokee täyttä pa.....esim. mulle sanoo että mää kottiis kasvamaan ilman mitään älyllistä tarkotusta ja nyt loppu leikki sano heikki. sitä voi hokea monta tuntia . luulee että on sanonut jotakin älykästäkin kun osaa tuommosia sananparsia. oon sanonut että kotonahan minä oonkin, kun asunto on minun. oon ajanu sen pellolle mut se ei lähe. mitään älyllistä sen päässä ei liiku, vaan tuommosta pas...
vajakkimies
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki sille häätö. Kylläpä lähtee.
- Anonyymi
Kaikenlaista harmia.
- Anonyymi
Kielenkäyttösi todistaa että ....taas on vakka kantensa valinnut!
- Anonyymi
Olet onnistunut saamaan tuollaisen miehen. Nyt olisi kenties aika päästä hänestä eroon. Eikö niin? Eihän tuollaista kukaan vähänkään tervepäinen ihminen kestä.
- AnonyymiUUSI
Ammu se hengiltä, niin ei vaivaa enää.
- AnonyymiUUSI
Jos ei se kerran ole kirjoilla samassa osoitteessa ni ulos sen saa helposti soittamalla 112:sta poliisit viemään sen putkaan vaikka kotirauhanhäirinnästä syyttämällä
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen, et miten olet päätynyt hänenlaisen kanssa ylipäätään yhteen? Eihän terve ihminen noin käyttäydy? Onko katkeroitunut jostain joskus? Muuten, en ymmärrä hänen käytöstä sinua kohtaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293