Ette osaa käyttää maskeja!

Sitä paitsi mun äiti oli sun mummo. Joo. Maskeja on monenlaisia ja jotkut eivät käytä. Sovittaisiko kuitenkin, että ajatellaan muitakin?

Jos on flunssa, niin varuilta maski. Turvavälit ja hygienia? Onko liikaa vaadittu? Käyhän se persuillekkin, vaikkei "mestari" ole vielä vaatinut?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitan mutta ei ole varaa maskeihin Sipilän leikkausten takia.

• Noh flunssasena en liiku sitä varten on kauppakuljetukset.
      Turvavälit on erittäin hyvä juttu joita pidän kuin myös yskimishygieenia.

lentokoneestakin yskiminen leviää ilmassa ettei mitään edessä neljä penkkiriviä, joka oli muistaakseni 2.5 metriä.

Myös kaupan huono ilmanvaihto vaikuttaa asiaan. hississä varmasti varma altistuminen, Elkää asutko samaa hissiin.

Miten tuo on mahdollista ettei tiedä olevan altistunut
      https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaaran-paikka-suomessa-jo-kahdessa-ravintolassa-korona-altistus-nain-kommentoi-ylilaakari/eddb7eb5-2774-49e0-aeb2-585f083aa2f7

• Anonyymi

Sinä voit saada koronan vaikka kaupan ilmasta, etkä tiedä siitä moneen päivään, viikkoon tai et ollenkaan jos se on oireeton. Tartutat silloin kokoajan muita.

Mutta eihän sua kiinnosta toisten terveys ja henki.

xLiner

• Huomenna joudun ihmisjoukkoon. Ajattelin huvittaa joukkoa ja laittaa kaksi maskia päällekkäin. Kolmen ämmän kuminen puolimaski alle ja kirurgin maski päälle.

Tilaisuudessa ilmeisesti on kakkukahvit. Mites sitte suu pannaan? Tai kakkua suuhun?

• Noh, pillillä imaista tai jotain. Kyllä työmies aina keinon löytää. Et sattuisi olemaan maailman suurimmassa Co tehtaassa? Mä olin siellä.

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Noh, pillillä imaista tai jotain. Kyllä työmies aina keinon löytää. Et sattuisi olemaan maailman suurimmassa Co tehtaassa? Mä olin siellä.

Kyllä se on varmaan korvilla ja silmillä vaan nautittava.

Kuparitehtaassa taitaa olla sen verran huuruista, ettei minua sinne saa.

Yksi puolituttu pontikankeittäjä sanoi että jos on kuparista keittovehkeet, niin se liukenee aineeseen ja menee sitte nautittaessa palleihin. Tulee raskaat pallit, eikä kevity normaalisti.

• Thymallus kirjoitti:

Kyllä se on varmaan korvilla ja silmillä vaan nautittava.

Kuparitehtaassa taitaa olla sen verran huuruista, ettei minua sinne saa.

Yksi puolituttu pontikankeittäjä sanoi että jos on kuparista keittovehkeet, niin se liukenee aineeseen ja menee sitte nautittaessa palleihin. Tulee raskaat pallit, eikä kevity normaalisti.

Vai onko tuo sittenkin coboltti? Siitä en tiedä sitäkään vähää.

• En käytä maskia..

:D

• Anonyymi

Sitte oot rontti. Sulle pannaan se.

• Ei sun kannattakkaan... Ahtaumaa odotellessa...

• Tää on vaan taas yks trendi joka oikeuttaa vihervassarin puuttumaan toisten elämään..

Nyt pääsee Helsingin sukupuolineutraali hinttari taas häirittemään ja pätemään.

:D

• Anonyymi

Minulla on maskeja joka lähtöön. Suomalaisia.

• Anonyymi

Niin ja käytän niitä myös...

• Käytätkös itse muualla kuin tuossa netistä imaisemassasi kuvassa?

• Anonyymi

Mun kuollu äitini on sun isomummos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe