Jammo karjalaisen tekemät tatuoinnit

Anonyymi

Onko kuinka moni käyny jammolla ottaa tatuointeja? Veljen poika (16v) oli käyny ottamassa käteensä tatuoinnin ja voin sanoa, että oli ihan hirveän tuherruksen näköinen. Tosin eihän se paljoo ollut maksanut, maksuna toimi ainoastaan käteinen eli kuten arvasta saattaa, kuittia ei ostoista saanut.

9

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mun parilla tutulla on jammon tekemät leimat kädessä ja eihän ne mitään huippu hienoja tosiaan ole, parempia saa kun käy liikkeessä suoraan ottaa

    • Anonyymi

      Säälittävä luuseri, kaverille ostettiin lahjakortti. Ei herra vaan ole ikinä vastannut mihinkään yhteydenottoon.

      • Anonyymi

        Realismia hänellä ei ainakaan missään tapauksessa kannata ottaa. Suosittelen suoraan kääntymään ihan liikkeen puoleen, palvelu ja jälki huomattavasti parempaa


    • Anonyymi

      Siis kuka? Missä?

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna artistina sekä asiakaspalvelu työssään paska. Osittain tekee todella näyttäviä tatuointeja, mutta miinukset tulee ehdottomasti siittä, että hän ei osaa kieltäytyä tekemästä tatuointia josta hän ei saa odotetun näköstä mm. Niin kuin yllämainittu mainitsikin että realismia ei ainakaan osaa tehdä. Liekkö vielä naamavärkki että joillekin tekee paremmin kuin toisille :D muutama tuttu käyny hänellä leiman ottaa ja pari vuotta vanhempana sekä viisaampana ovat katuneet otostaan sillä tatuointi vois olla paljon paremmankin näköinen jos tekijänä olisi ammattilainen

    • Anonyymi

      Aaa sen takia Kemin alueelta tulee tussikäsiä😄 oonki miettiny että kenen tekemiä ne on ku näyttäis olevan samaa käsialaa mutta kieltämättä aika hirveän näkösiä. Kävin tsekkaa karjalaisen portfolion tatuointien suhteen ja kyllähän noista nyt itsekkin huomaa kukanenkin, että realismia hän ei tosiaan osaa tehdä :D järki päähän kaverit! Ite päätätte artistin, että kenellä ottaa ja millasta otatte. Tosin huonon artistin merkki kun ei osaa kieltäytyä ja sanoa asiakkaalle, että tälläistä kuvaa en osaa tehdä.

    • Anonyymi

      Rahat tiskiin, töhryt ihoon ja sit baanalle. Minkä v***n takia siitä pitää tehdä niin iso juttu?

    • Anonyymi

      Kyllä jammo tatuointeja osaa tehdä! Mutta sen tyyli on enemmänki old school tai sitte jotku ihan perus höyhenet yms. Ns. ”Simppelit” tatuoinnit :)

    • Anonyymi

      Mulla on Jammon tatskat ja on ok. Tyttären muotokuva yms. Jammo osaa hommansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe