Miten meiliboxi on yhteydessä Suomi24:ään?
Vastaukset 55
- Anonyymi
Siten että se vie sinun rahat, jos sähköpostista haluat erikseen maksaa.
- Anonyymi
Ei selittänyt vielä mitään. Siinä sanotaan, että ”ilmainen”.
- Anonyymi
Mailbox ei ole meiliboxi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mailbox ei ole meiliboxi.
Onpas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas.
Ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
On.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On.
Ei ole, mailbox on saksalainen, meiliboxi suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama tekijä, eri nimi.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Niin?
Laitoit linkin tämän otsikon alle.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Lue linkin kommentit.
Mitä niistä? Miksi linkitit sen tähän jos kyse on meiliboxista?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niistä? Miksi linkitit sen tähän jos kyse on meiliboxista?
Meiliboxi on ilmainen toisin kuin suomi24 siirtynyt mailbox. Mitenkään muuten se ei liitykään. Käyttäjät on löytäneet meiliboxin.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Meiliboxi on ilmainen toisin kuin suomi24 siirtynyt mailbox. Mitenkään muuten se ei liitykään. Käyttäjät on löytäneet meiliboxin.
Höps. Sekosit tehtävän annossa.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En seonnut. Esitin teorian.
Hahah. Sekosit ja nopeasti. Väärällä teorialla :)
Anonyymi kirjoitti:
Hahah. Sekosit ja nopeasti. Väärällä teorialla :)
Höpsis töpsis. Teoria on ainoa oikea, jos ei ole esitä parempi teoria.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Höpsis töpsis. Teoria on ainoa oikea, jos ei ole esitä parempi teoria.
Väärin! Pistit hulinaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Pistit hulinaksi.
Esitä parempi teoria, miten meiliboxi liittyy suomi24?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Esitä parempi teoria, miten meiliboxi liittyy suomi24?
Joku välissä jo esitti ettei liity mitenkään ja sinä olit väärässä. Sotkit Mailboxit.
Anonyymi kirjoitti:
Joku välissä jo esitti ettei liity mitenkään ja sinä olit väärässä. Sotkit Mailboxit.
Ei liitykään. En ole väärässä, esitin teorian ja aasinsillan.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ja päin vittua kun sitä ei just kysytty niin tulit sotkemaan.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Koetko olevasi nyt viisas?
Anonyymi kirjoitti:
Ja päin vittua kun sitä ei just kysytty niin tulit sotkemaan.
Syytön olen, jos et ymmärrä. 😃
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Minä olen viisas.
Just näytit, että et. Heippa.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Olen ja se kirveltää?
Et. Luulet.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luulet itse.
Sinä luulet.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Minä tiedän olevani viisas.
Väärin meni.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei minulla ikinä mene väärin.
Tänään on mennyt kaikki.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei ole tänäänkään.
Aina!
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei ikinä!
Usko pois. Nolasit itsesi :)
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois. Nolasit itsesi :)
En nolannut. En voi mitään, jos päivänselvää asiayhteyttä ei ymmärretä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En nolannut. En voi mitään, jos päivänselvää asiayhteyttä ei ymmärretä.
Ymmärsit kyllä aloituksen itse väärin. Peruutapa sinne.
Anonyymi kirjoitti:
Tekninen kysymys. Miten meiliboxi on yhteydessä Suomi24:ään?
Linkitys.
”Jos haluat jatkaa Suomi24-sähköpostisi käyttöä, siirrä tilisi järjestelmään. Voit jatkaa @suomi24.fi-osoitteen käyttöä uudessa järjestelmässä. Jos et halua siirtyä käyttämään mailbox.orgia, tallenna sähköpostisi muualle."
Kommentoi jutussa " Olvi. 8 kuukautta sitten
Esim suomalainen meiliboxi.fi"Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö kaikki pureskella ja referoida valmiiksi vai voitko itse lukea ja ynnäillä tekstin perusteella miten asia liittyy toiseen asiaan? Oletin, että sinullakin säteilee luetun perusteella edes sen verran mitä minulla. Mutta ei.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tekninen kysymys. Miten meiliboxi on yhteydessä Suomi24:ään?
Linkitys.
”Jos haluat jatkaa Suomi24-sähköpostisi käyttöä, siirrä tilisi järjestelmään. Voit jatkaa @suomi24.fi-osoitteen käyttöä uudessa järjestelmässä. Jos et halua siirtyä käyttämään mailbox.orgia, tallenna sähköpostisi muualle."
Kommentoi jutussa " Olvi. 8 kuukautta sitten
Esim suomalainen meiliboxi.fi"Täällä luetaan suorat artikkelit, ei toisten lehtien keskusteluketjuja. Oikein sieltäkö nyt etsit?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Pitääkö kaikki pureskella ja referoida valmiiksi vai voitko itse lukea ja ynnäillä tekstin perusteella miten asia liittyy toiseen asiaan? Oletin, että sinullakin säteilee luetun perusteella edes sen verran mitä minulla. Mutta ei.
Kyllä. Aika on rahaa. Ja mielellään kiitos, alleviivaa. Jos minulle jotain esität, minä en töitä sinun puolestasi tee. Ensi kerralla osaat miten vastataan oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä luetaan suorat artikkelit, ei toisten lehtien keskusteluketjuja. Oikein sieltäkö nyt etsit?
Toin ihan hölmön kysyjän silmien eteen mustaa valkoisella. Oikein etsin kysyjälle vastauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Aika on rahaa. Ja mielellään kiitos, alleviivaa. Jos minulle jotain esität, minä en töitä sinun puolestasi tee. Ensi kerralla osaat miten vastataan oikein.
Eli kyselet muttet viitsi lukea asiaan liittyviä linkkejä? Viitsitkö miettiä miksi kyselet?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Eli kyselet muttet viitsi lukea asiaan liittyviä linkkejä? Viitsitkö miettiä miksi kyselet?
Älä vastaa jos et osaa tiivistää. Ap ei kuutta sivua lue. Asia siihen ja pois.
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa jos et osaa tiivistää. Ap ei kuutta sivua lue. Asia siihen ja pois.
Laskit kuitenkin sivuja olleen kuusi. Sillä vaivalla olisit jo lukenut tekstin.
Ei varmaan mitenkään.
- Anonyymi
Hirweää jankkausta olikin, mutta tulipahan selväksi. Tuo yksi tulee tuohon sekoilemaan... ....
Anonyymi kirjoitti:
Hirweää jankkausta olikin, mutta tulipahan selväksi. Tuo yksi tulee tuohon sekoilemaan... ....
Taisi kuitenkin vastata ihan oikein tuolla ylempänä eli "Meiliboxi on ilmainen toisin kuin suomi24 siirtynyt mailbox. Mitenkään muuten se ei liitykään. Käyttäjät on löytäneet meiliboxin."
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Taisi kuitenkin vastata ihan oikein tuolla ylempänä eli "Meiliboxi on ilmainen toisin kuin suomi24 siirtynyt mailbox. Mitenkään muuten se ei liitykään. Käyttäjät on löytäneet meiliboxin."
Ei vastannut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastannut.
No niin, piti ihan katsoa eli meilboksi on suomalainen ilmainen:
https://meiliboxi.fi/
mailbox.org on se johon s24 postit siirtyneet:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16120598/suomi24-sahkoposti-siirtyy-uudelle-palveluntarjoajalle
https://mailbox.org/de/
Sakemannit ei voittaneet sodassa niin nyt sitten valloittaneet suomi24 postilaatikon, onhan sekin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427