16-vuotias poika liian nuori seurustelemaan 26-vuotiaan naisen kanssa?

Anonyymi

Hei olen 16 vuotias poika ja noin kuukausi sitten tapasin ihan uskomattoman naisen. Hän on aikuinen ja osaa hallita minun käytöstä tosi hyvin.. ja saa hänestä tosi kypsää seuraa. Vaikka tavattiin vaan randomisti kadulla ja vielä päiväsaikaan niin johti siihen että me mentiin hänen kämpilleen.

Halailtiin ja maattiin päällekkäin varmaa noin 30 min ajan kun hän rupesi tekemään aloitetta seksiin. Meidän oli tarkoitus harrastaa seksiä mutta kun hän otti hän farkkunsa pois ja hänen pikkuhousunsa myös tuli pois ja laukesin siitä. Hänellä tosi leveä ja ihana peppu.

Sovittiin sitten että tehdään se pari päivää myöhemmin. Menetin neitsyyteni sitten hänelle. Oltiin koko yö yhdessä.

Sen jälkeen hän sanoi että olen liian nuori hänelle että vaikka olikin koko yön ihana juttu niin ei siilti kelvannut. Mutta 2 viikkoa myöhemmin näin hänet uudestaan ja jäimme suustamme kiinni... sain häneltä uudestaan. Koko päivän ajan.

Hän sanoi samaa tämän jälkeen mutta 4pv päästä tuli viesti ja sain häneltä taas. Sitten vielä siitä noin 4pv päästä. Ja nyt eilen vielä sain häneltä kerran ja hän tällä kertaa ei sanonut että ei kiinnosta lopetus vaan toisinpäin hän kysyi minun suunnitelmia jotta voitaisiin viettää lisää aikaa tulevaisuudessa.

Hän haluaa suhteen ja minäkin haluan. Ja hän on parhaimman näköinen nainen mitä ikinä nähnyt. Tuntuu silti vähän hassulta esim kaduilla pyöriä... enemmän semmoinen iso sisko ja nuori poika dynamiikka. Onko ihana täydellinen suhde tuon sosiaalisen paineen arvoinen?

Ja mitä jos se on vaan tuo seksin illuusio? Pitäisikö minun kokeilla jotain omanikästä ja katsoa miltä se tuntuu? Niillä ei kyllä yhtä leveät peput niin en tunne niihin ainakaan biologisesti niin paljoon mutta tunnen erilaisesti...

11

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No aika nuori olet, mutta tietysti mikset voi tavata naista jos itse haluat..Itse tykkään taas selkeästi itseä vanhemmista miehistä, viimeksi tapasin 4 vuotta nuorempaa miestä 30 v. (itse olen 34) niin se ei taas ollut mulle tarpeeksi "kypsä"..mutta ehkä sitten naisen kannalta hän saattaa miettiä onko henkistä yhteyttä ja miten arki voisi sujua, jos suhde vakavoituisi.. mutta varmasti tuon asian tiedätte vaan te, jos homma etenee. Niimpä, naiset on naisia aikuisena..eivät vaan välttämättä se 16 , jolloin näytetään vaan tytöiltä ja ollaan usein epävarmoja. Tietysti nainen saattaa miettiä jos et ole vielä 18, miltä se hänestä tuntuisi..mutta katselkaa..kai rakkaus on aina oikeassa ja voi se kait toimiakin. Onhan monilla julkkispareillakin ikäeroa 10 v., että nainen vanhempi miestä.

    • Anonyymi

      Nainen joka ei osaa antaa kunnollista blowjobia joutaa lähteen..

    • Anonyymi

      Yksinkertainen vastaus ... on liian nuori.

    • Anonyymi

      16 vuotias on liian nuori seurustelemaan 26 vuotiaan kanssa. Sinä olet joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi, jos 26 vuotias on harrastanut seksiä sinun kanssa. Sinuna tekisin heti asiasta rikosilmoituksen ja hakisin apua. Ja näyttäisin tekstiviestit todisteena poliisille. Aikuisena hänen olisi pitänyt tietää paremmin ja olla sekaantumatta alaikäiseen, koska vaikka meillä on suomessa 16 vuoden suojaikäraja ei se päde tässä kohtaa kun toinen osapuoli on sinua reilusti vanhempi.


      Hakeudu rikosuhripäivystykseen sieltä ne auttaa ja tukee sinua läpi koko sen rikosoikeudellisen prosessin. Voimia sinulle. Aivan kamalaa miten aikuinen nainen on kehdannut nuorta ihmistä tuolla tavalla seksualisesti hyväkseen käyttää. 🤦‍♀️

    • Sinun kasvusi mieheksi on vasta vaiheessa, hänen juuri päättynyt eli hän on valmis, sinä et. seksiporkkanaa on vaikea kieltää mutta ole sinä vanhempi jos nainen ei pysty. nyt tiedät että kyllä sitä saa joten älä nyt ekan pillun äärelle perhettä perusta;D

      Teidän kymmenen vuoden ero ei olisi mitään jos sinä olist 26 ja hän 36. silloin hän olisi vain kehdonryöstäjä ja sinä boytoy. mutta kun vähän ikäännyt ja opettelet ottamaan vastuuta niin saat vapauden häslätä halusi mukaan. nyt olisi aika keskittyä olemaan nuori hölmö ja silleen, tutustua uusiin ihmisiin, ns verkostoitua. Opettel niin osaat jatkossa väistää nämä puumat. Jotkut vaan haluaa nuorta poikaa ja se sinä olet, et mies.Vielä.
      Kärsivällisyyttä, sulla on keskimäärin vielä 70 vuotta aikaa touhuta akkain kanssa, ehdit kyllästyä monesti.

    • Anonyymi

      Luultavasti 16 vuotiaalla on nyt jo muut metkut mielessä, kun aloitus on tehty elokuussa. 10 vuoden ero ei haittaa mitään. Enkä usko että lopullista traumaa jää näistä kokemuksista. Jos löytäisi ikäisensä niin kannattaisi kokeilla, ettei tartte sitten myöhemmin katua "menetettyä nuoruutta", sitä olen kuullut naisten marisevan.
      Tiedän yhden jo vanhemman herran joka on 15 vuotiaana kopsaissut talon miniää marjareissulla. Kertoi jännittävänä kokemuksena, ei yhtään dramaattisena.
      Kaikkein hurjinta ja typerintä on mennä rikosuhripäivystykseen, tuskin mistään pakottamisesta on kyse. Ei joka poika pääsekään kokeilemaan. Kyllä sen tietää kannattaako suhdetta jatkaa, jos on näin avoin että heti asiasta pystyy puhumaan.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo ikäero on sen verran suuri, että vaikka sitä miltäkantilta katsoisi niin se on ollut seksuaalista hyväksikäyttöä kun toinen osapuoli on ollut vain 16 vuotias ja toinen 26. Joskus traumat voivat tulla myöhemminkin pintaan ja silloin se tosiasia että seksuaalinen hyväksikäyttö vanhenee 10 vuodessa voi kääntyä uhria vastaan kun hän huomaa kärsivänsä, mutta rikoksen tekijää ei saadakkaan siinä kohtaa enään rikosoikeudelliseen vastuuseen teostaan.

        Nämä ei ole mitään leikinasioita vaan ihan todellisia ongelmia mihin ihmisten pitäisi puuttua! Seksi alaikäisen kanssa etenkin kun on kyse noin isosta ikäerosta ei ole normaalia eikä missään nimessä hyväksyttävää vaan haitallista nuoren psyykkeelle.

        Sitä on kuule tutkittu miten paljon tuhoa tuollainen aiheuttaa ihmisille niin en vähättelisi asiaa ollenkaan! Osalle uhreista on tullut jopa kehityksen viivästymää yms muita lukemattomia ongelmia niin pidetään jatkossa kiitos ne mölyt mahassa vaan, kun et asian vakavuudesta näemmä mitään tiedä!


    • Anonyymi

      Palstamiesten mielestä tuo on luultavasti täysin ok. Jos aloittaja ja hänen ihastuksensa sen sijaan olisivat molemmat kymmenen vuotta vanhempia, niin palstamiesten mielestä ap olisi täysin perverssi. Palstamiehet ovat pahasti päästään sekaisin.

    • No toi kiihko ja seksin täyttymys on aika hämääviä, kannattaa viettää aikaa yhdessä muutenkin, että opitte vähän tuntemaan toisianne.

      "Onko ihana täydellinen suhde tuon sosiaalisen paineen arvoinen?"
      Tuohon yleisesti sanottuna ihana, täydellinen suhde on melkein minkä tahansa arvoinen, eikä oikeastaan kannata antaa minkään tulla sellaisen suhteen tielle, jos/kun sellainen on tarjolla tai käynnissä.

      Sosiaalinen paine on korviesi välissä, ei muualla. Mitä sen on väliä, mitä joku otinen teistä ajattelee? Tai sanoo? Ei teidän suhteenne kuulu kenellekään muulle, ei nyt eikä huomennakaan. Tosin sillä erolla, että juridisesti olet alaikäinen ja siten holhouksen alainen, joten holhoojallesi se kyllä kuuluu.

    • Anonyymi

      Onhan aikuinen nainen joka haluaa harrastaa seksiä noin nuoren kanssa kieroutunut päästään.

      • Anonyymi

        Kyllä juurikin näin ja minua suorastaan hirvittää, että miten moni ihminen täälläkin vähättelee sitä tosiasiaa että ap on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. :(


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe