Mitkä deittiprofiilin ominaisuudet ovat turn offeja?

Anonyymi

Kun katselette nettideittejä niin mitkä profiilin ominaisuudet ovat turn offeja, jotka aiheuttavat poistumisreaktion?

Itse yleensä katselen naisten profiileita melko laajalla skaalalla, koska ei ole mitään tarkkoja hakuvaatimuksia. Mutta jos vaikuttaa pinnalliselta, kuten esimerkiksi pullukalla (mikä ei itseäni häiritse) on haun kohteena vain hoikka-normaali-urheilullinen tai ikä on omaansa huomattavasti alempana. Tai jos on valitusta kuvattomuudesta, vaikka itselläni onkin kuvia.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähinnä paino ja ikä, olen kiinnostunut vain hoikista ja vähintään 15 vuotta itseäni nuoremmista

• Anonyymi

Jos on vanhempi kuin mitä etsin. Tai lähestyy pyytäen hoitamaan puutarhaansa... vaikka olen maininnut profiilissani, etten pidä mökkeilystä, puutarhanhoidosta enkä saunomisesta.

• Anonyymi

Huumori on aina plussaa!

• Anonyymi

Nettideittailu on jo itsessään aika turn off.

• Miksi alle kolmekymppiset lähestyy jatkuvasti, vaikka ikärajaksi asetin 35-45?

• Monessa sovelluksessa se näyttää sen haarukan ikäisiä, mutta joku muu voi lähestyä haarukan ulkopuolelta. Joskus noihin vaikea asetella suodattimia kohilleen...

• Anonyymi

Ne on komeaa ja kivaa miestä vaille lapsentekopuuhiin.

Sinäkin tällaisena 40 vuotiaana voisit ihan hyvin laittaa oma ikä - 5vuotta hakukriteeriksi, etkä hakea ainoastaan nuorempia. Siitäkin saa vinkin, että tuota kiinnostaa nuoremmat.

• Disse kirjoitti:

Monessa sovelluksessa se näyttää sen haarukan ikäisiä, mutta joku muu voi lähestyä haarukan ulkopuolelta. Joskus noihin vaikea asetella suodattimia kohilleen...

Kokeilee onneaan. 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Ne on komeaa ja kivaa miestä vaille lapsentekopuuhiin.

Sinäkin tällaisena 40 vuotiaana voisit ihan hyvin laittaa oma ikä - 5vuotta hakukriteeriksi, etkä hakea ainoastaan nuorempia. Siitäkin saa vinkin, että tuota kiinnostaa nuoremmat.

Kohderyhmääni ovat nuoremmat ja oman ikäiset naiset.

• J-76 kirjoitti:

Kokeilee onneaan. 😃

No mikä ettei? :o)
        Tyhjänhän saa pyytämättä. :o)

• Itse en saanut mitään profiileista, missä ei ole kerrottu mitään kyseisestä ihmisestä, lisäksi joskus vähän kummastutti, jos ei ollut kuvaa.
      Toisaalta jos kuvat olivat otettu ottamalla tai käytetty selkeästi jotain filtteriä. Ja suoraan pelkkää seksiseuraa hakevat sai turnoffit aikaseksi...

Ja joskus vaan ei joku sytyttänyt, niin mitäpä sitä pähkimään...

• Koitetaan laittaa mahdollisimman lyhyesti. Pelkkä kuva, ilman profiilia tai profiili on vaatimuslista/ohjeistus lukijalle.

• Anonyymi

Pelkkä naamakuva naisella niin kiinnostus ei edes ala. Sellaiset naiset on auttamatta läskejä usein ja häpeävät vartaloaan ja siksi ne ottaa pelkkiä naamakuvia. Savuton pitää myös olla ja jonkinlaista älyä, odotan myös kommunikointi taitoa. Jos kirjoittaa asiallisesti niin naisen pitää vastata siihen asiallisesti eikä mitään kolmen sanan viestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      222
      1935
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1206
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1045
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      988
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      834
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe