Tiesit, ett oon tänään paikalla, mutta ei sua näkyny. Pallo on sulla - K-mies :)
K, odotin sua
23
72
Vastaukset
- Anonyymi
Pallo taitaa olla hukassa.
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Ei kaisa tainnut saapua paikalle 🤣😂
Heh heh heh 🌞ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 eihän se kutsu tainnut kuitenkaan minulle olla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 silloin kun joku anonyymi kirjoittaa k niin silloin automaattisesti sillä tarkoitetaan meidän 🍒✔️ että ihan vaan sivusta vaan kun mulla on ehkä sitten viikonloppuna mahdollisesti jonkin sortin meeting kukkien esittely on juuri silloin niin mä en oo edes suunnitellut mitään erityistä tälle viikolle! mutta saa nyt nähdä että jos ei sitten taas tuu Turkuun menoo niin kait mä sit voin esitellä mun piha rehuja turisteille 🤭✔️
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh heh 🌞ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 eihän se kutsu tainnut kuitenkaan minulle olla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 silloin kun joku anonyymi kirjoittaa k niin silloin automaattisesti sillä tarkoitetaan meidän 🍒✔️ että ihan vaan sivusta vaan kun mulla on ehkä sitten viikonloppuna mahdollisesti jonkin sortin meeting kukkien esittely on juuri silloin niin mä en oo edes suunnitellut mitään erityistä tälle viikolle! mutta saa nyt nähdä että jos ei sitten taas tuu Turkuun menoo niin kait mä sit voin esitellä mun piha rehuja turisteille 🤭✔️
Onpas kaisalla vilkas mielikuvitus 😂🤣😁✔️ luuletko tosiaan että joku olisi kiinnostunut ihan tosissaan siitä mitä rehuja sun tontilla on??katsos kun kaikkia ei välttämättä kiinnosta kukat senkään vertaa että vaivautuu edes muistaa niitten nimiä vaikka joku läheinen ystävä siitä muistuttaa aika ajoin mutta en usko että teidän suhde alkaa mistään puutarha kukkien nimien pohtimisesta!miks et itse voi tehdä aloitetta! pitääkö aina olla niin menossa että et itse viitsi kysyä sauna seuraa??????????????????
- Anonyymi
Onpas kaisalla vilkas mielikuvitus 😂🤣😁✔️ luuletko tosiaan että joku olisi kiinnostunut ihan tosissaan siitä mitä rehuja sun tontilla on??katsos kun kaikkia ei välttämättä kiinnosta kukat senkään vertaa että vaivautuu edes muistaa niitten nimiä vaikka joku läheinen ystävä siitä muistuttaa aika ajoin mutta en usko että teidän suhde alkaa mistään puutarha kukkien nimien pohtimisesta!miks et itse voi tehdä aloitetta! pitääkö aina olla niin menossa että et itse viitsi kysyä sauna seuraa??????????????????
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!! näitä viestejä täällä lukee muutkin joten älä viitsi kirjoittaa mitään sellaista joka mahdollistaa sen että jotkut eivät pääse tutustumaan ollenkaan!olisit iloinen ja kannustava jos kaisaki löytää jonkun jonka vuoksi sitten haluu viihtyy myös kotona!❌❌❌❌Ⓜ️
Anonyymi kirjoitti:
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!! näitä viestejä täällä lukee muutkin joten älä viitsi kirjoittaa mitään sellaista joka mahdollistaa sen että jotkut eivät pääse tutustumaan ollenkaan!olisit iloinen ja kannustava jos kaisaki löytää jonkun jonka vuoksi sitten haluu viihtyy myös kotona!❌❌❌❌Ⓜ️
En mä mitään pilaa haluu tehdä muiden suhteista! päinvastoin mä vielä yritin auttaa kaisaa tekee itse aloitteen! minulla on oma suhde ihan hyvällä mallilla että en kaipaa mitään sivu suhteita!olen edelleenkin onnellisesti naimisissa 💍💎
- Anonyymi
Sanna jumalauta Nyt 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫ei todellakaan ole hävinnyt mihinkään!!!
❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja onko mulle jätetty jotain kertomatta?????❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️✔️ Nyt kike on korkea aika kertoo totuus siitä sirkuksesta??? oletko kenties pantannut sen johonkin liikkeeseen?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja onko mulle jätetty jotain kertomatta?????❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️✔️ Nyt kike on korkea aika kertoo totuus siitä sirkuksesta??? oletko kenties pantannut sen johonkin liikkeeseen?????
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi et voinut pyytää multa tai esimerkiksi sannalta rahaa niihin juomiin!!pitikö sinun pantata oma vihki sormus muutaman drinkin takia 😂😂😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi et voinut pyytää multa tai esimerkiksi sannalta rahaa niihin juomiin!!pitikö sinun pantata oma vihki sormus muutaman drinkin takia 😂😂😂🤣
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ Kaisa lopeta!!!!!!!kike kirjoitti ylläpitoon että kyseistä aihetta ei käsitellä julkisesti!!!❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ hän oli kaatunut kännissä ja sormus meni siinä sitten vähän kolhuille!❌❌❌❌Ⓜ️ joten vaihtamaan puheen aihetta siitä nytten!!!!
- Anonyymi
mitä minun pitää tehdä?
Korjata asioita niin kuin varsin hyvin tiedät!!!!!!minä en tule treffeille sinun ex puolison kanssa joten selvitä sun asias sille puolisolle!!! miksi sä minua mollaat syyttä suotta!minkä mä sille voin että olin hetken huumaa hänelle baarissa silloin! mutta siitä on todella paljon aikaa joten luulisi että olet jo unohtanut menneet!
- Anonyymi
Korjata asioita niin kuin varsin hyvin tiedät!!!!!!minä en tule treffeille sinun ex puolison kanssa joten selvitä sun asias sille puolisolle!!! miksi sä minua mollaat syyttä suotta!minkä mä sille voin että olin hetken huumaa hänelle baarissa silloin! mutta siitä on todella paljon aikaa joten luulisi että olet jo unohtanut menneet!
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla kiken tapa pyytää anteeksi ihan vaan sivusta vink vink
- Anonyymi
Jos vaikka ihan tulisit kysymään kuulumisia, kuten miten kesä meni. Ei se small talk niin vaikeeta oo. Osoittaisit edes jotain kiinnostusta. Toki, jos ei sitä oo, ni ei sitten. Voisin kyllä väittää, että ainakin joskus oli :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla kiken tapa pyytää anteeksi ihan vaan sivusta vink vink
Kaisa 🤪🤪🤪🤪🤪😣😣😣🤐🤐 älä viitsi puuttuu mihinkään mustasukkaisuus juttuihin kun ne eivät mitenkään liity sinuun!!! kyllä meidän kike tietää että ei ole mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään! ainakaan tässä tapauksessa!!!!!mää tiedän meinaan ton kipaleen 😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁
Anonyymi kirjoitti:
Kaisa 🤪🤪🤪🤪🤪😣😣😣🤐🤐 älä viitsi puuttuu mihinkään mustasukkaisuus juttuihin kun ne eivät mitenkään liity sinuun!!! kyllä meidän kike tietää että ei ole mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään! ainakaan tässä tapauksessa!!!!!mää tiedän meinaan ton kipaleen 😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁
Joo kiitos mutta kyllä mä ihan itse osaan puhua omasta puolestani!!!!! ja en halua pyytää anteeksi siitä että pidin hieman hauskaa baarissa!se ei ollut keneltäkään pois! joten eiköhän se asia tätä myöten ole selvä! ja tarkoitin sitä että en halua olla huonoissa väleissä sinun enkä kenenkään muun kanssa joten tervetuloa mukaan meidän jengiin ✔️😍😍😍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
- Anonyymi
Joo kiitos mutta kyllä mä ihan itse osaan puhua omasta puolestani!!!!! ja en halua pyytää anteeksi siitä että pidin hieman hauskaa baarissa!se ei ollut keneltäkään pois! joten eiköhän se asia tätä myöten ole selvä! ja tarkoitin sitä että en halua olla huonoissa väleissä sinun enkä kenenkään muun kanssa joten tervetuloa mukaan meidän jengiin ✔️😍😍😍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
Piti tääkin ketju sotkea. Jos K-miestä kaipaa, ni ei siihen mitkään Kaisat ja Kirsikat liity. Rautalangasta vääntäen tekstissä tarkoitetaan, että pallo on K-miehellä. Kaipaaja ei ole sitten K:lla alkava ensinkään
- Anonyymi
Joku noista :). Ei oo alusta, eikä lopusta :)
- Anonyymi
Tulepas Kalle Kustaan ikkunan/ tule paskalle, kustaan ikkunan alle :) :)
- Anonyymi
Etkö tiedä??
- Anonyymi
Voin sanoa että ihastus on molemminpuolinen, ainakin mikäli olet K-nainen, jota ihailen, t. K-mies. Järki tässä menee.
- Anonyymi
Ymmärsin viime keskustelussa että et halua nähdä vähään aikaan. Lisäksi pallo on sinulla.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat täällä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278