K, odotin sua

Anonyymi

Tiesit, ett oon tänään paikalla, mutta ei sua näkyny. Pallo on sulla - K-mies :)

23

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pallo taitaa olla hukassa.

      • Ei kaisa tainnut saapua paikalle 🤣😂


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei kaisa tainnut saapua paikalle 🤣😂

        Heh heh heh 🌞ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 eihän se kutsu tainnut kuitenkaan minulle olla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 silloin kun joku anonyymi kirjoittaa k niin silloin automaattisesti sillä tarkoitetaan meidän 🍒✔️ että ihan vaan sivusta vaan kun mulla on ehkä sitten viikonloppuna mahdollisesti jonkin sortin meeting kukkien esittely on juuri silloin niin mä en oo edes suunnitellut mitään erityistä tälle viikolle! mutta saa nyt nähdä että jos ei sitten taas tuu Turkuun menoo niin kait mä sit voin esitellä mun piha rehuja turisteille 🤭✔️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh heh 🌞ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 eihän se kutsu tainnut kuitenkaan minulle olla 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 silloin kun joku anonyymi kirjoittaa k niin silloin automaattisesti sillä tarkoitetaan meidän 🍒✔️ että ihan vaan sivusta vaan kun mulla on ehkä sitten viikonloppuna mahdollisesti jonkin sortin meeting kukkien esittely on juuri silloin niin mä en oo edes suunnitellut mitään erityistä tälle viikolle! mutta saa nyt nähdä että jos ei sitten taas tuu Turkuun menoo niin kait mä sit voin esitellä mun piha rehuja turisteille 🤭✔️

        Onpas kaisalla vilkas mielikuvitus 😂🤣😁✔️ luuletko tosiaan että joku olisi kiinnostunut ihan tosissaan siitä mitä rehuja sun tontilla on??katsos kun kaikkia ei välttämättä kiinnosta kukat senkään vertaa että vaivautuu edes muistaa niitten nimiä vaikka joku läheinen ystävä siitä muistuttaa aika ajoin mutta en usko että teidän suhde alkaa mistään puutarha kukkien nimien pohtimisesta!miks et itse voi tehdä aloitetta! pitääkö aina olla niin menossa että et itse viitsi kysyä sauna seuraa??????????????????


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Onpas kaisalla vilkas mielikuvitus 😂🤣😁✔️ luuletko tosiaan että joku olisi kiinnostunut ihan tosissaan siitä mitä rehuja sun tontilla on??katsos kun kaikkia ei välttämättä kiinnosta kukat senkään vertaa että vaivautuu edes muistaa niitten nimiä vaikka joku läheinen ystävä siitä muistuttaa aika ajoin mutta en usko että teidän suhde alkaa mistään puutarha kukkien nimien pohtimisesta!miks et itse voi tehdä aloitetta! pitääkö aina olla niin menossa että et itse viitsi kysyä sauna seuraa??????????????????

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!! näitä viestejä täällä lukee muutkin joten älä viitsi kirjoittaa mitään sellaista joka mahdollistaa sen että jotkut eivät pääse tutustumaan ollenkaan!olisit iloinen ja kannustava jos kaisaki löytää jonkun jonka vuoksi sitten haluu viihtyy myös kotona!❌❌❌❌Ⓜ️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌kike!!! näitä viestejä täällä lukee muutkin joten älä viitsi kirjoittaa mitään sellaista joka mahdollistaa sen että jotkut eivät pääse tutustumaan ollenkaan!olisit iloinen ja kannustava jos kaisaki löytää jonkun jonka vuoksi sitten haluu viihtyy myös kotona!❌❌❌❌Ⓜ️

        En mä mitään pilaa haluu tehdä muiden suhteista! päinvastoin mä vielä yritin auttaa kaisaa tekee itse aloitteen! minulla on oma suhde ihan hyvällä mallilla että en kaipaa mitään sivu suhteita!olen edelleenkin onnellisesti naimisissa 💍💎


      • Sanna jumalauta Nyt 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫ei todellakaan ole hävinnyt mihinkään!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Sanna jumalauta Nyt 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫ei todellakaan ole hävinnyt mihinkään!!!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja onko mulle jätetty jotain kertomatta?????❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️✔️ Nyt kike on korkea aika kertoo totuus siitä sirkuksesta??? oletko kenties pantannut sen johonkin liikkeeseen?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌ ja onko mulle jätetty jotain kertomatta?????❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌Ⓜ️✔️ Nyt kike on korkea aika kertoo totuus siitä sirkuksesta??? oletko kenties pantannut sen johonkin liikkeeseen?????

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi et voinut pyytää multa tai esimerkiksi sannalta rahaa niihin juomiin!!pitikö sinun pantata oma vihki sormus muutaman drinkin takia 😂😂😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta kyselen että miksi et voinut pyytää multa tai esimerkiksi sannalta rahaa niihin juomiin!!pitikö sinun pantata oma vihki sormus muutaman drinkin takia 😂😂😂🤣

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ Kaisa lopeta!!!!!!!kike kirjoitti ylläpitoon että kyseistä aihetta ei käsitellä julkisesti!!!❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ hän oli kaatunut kännissä ja sormus meni siinä sitten vähän kolhuille!❌❌❌❌Ⓜ️ joten vaihtamaan puheen aihetta siitä nytten!!!!


    • Anonyymi

      mitä minun pitää tehdä?

      • Korjata asioita niin kuin varsin hyvin tiedät!!!!!!minä en tule treffeille sinun ex puolison kanssa joten selvitä sun asias sille puolisolle!!! miksi sä minua mollaat syyttä suotta!minkä mä sille voin että olin hetken huumaa hänelle baarissa silloin! mutta siitä on todella paljon aikaa joten luulisi että olet jo unohtanut menneet!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Korjata asioita niin kuin varsin hyvin tiedät!!!!!!minä en tule treffeille sinun ex puolison kanssa joten selvitä sun asias sille puolisolle!!! miksi sä minua mollaat syyttä suotta!minkä mä sille voin että olin hetken huumaa hänelle baarissa silloin! mutta siitä on todella paljon aikaa joten luulisi että olet jo unohtanut menneet!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla kiken tapa pyytää anteeksi ihan vaan sivusta vink vink


      • Anonyymi

        Jos vaikka ihan tulisit kysymään kuulumisia, kuten miten kesä meni. Ei se small talk niin vaikeeta oo. Osoittaisit edes jotain kiinnostusta. Toki, jos ei sitä oo, ni ei sitten. Voisin kyllä väittää, että ainakin joskus oli :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla kiken tapa pyytää anteeksi ihan vaan sivusta vink vink

        Kaisa 🤪🤪🤪🤪🤪😣😣😣🤐🤐 älä viitsi puuttuu mihinkään mustasukkaisuus juttuihin kun ne eivät mitenkään liity sinuun!!! kyllä meidän kike tietää että ei ole mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään! ainakaan tässä tapauksessa!!!!!mää tiedän meinaan ton kipaleen 😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa 🤪🤪🤪🤪🤪😣😣😣🤐🤐 älä viitsi puuttuu mihinkään mustasukkaisuus juttuihin kun ne eivät mitenkään liity sinuun!!! kyllä meidän kike tietää että ei ole mitään anteeksi pyydettävää keneltäkään! ainakaan tässä tapauksessa!!!!!mää tiedän meinaan ton kipaleen 😁😁😁😁😁 terveisin Sanna 😁

        Joo kiitos mutta kyllä mä ihan itse osaan puhua omasta puolestani!!!!! ja en halua pyytää anteeksi siitä että pidin hieman hauskaa baarissa!se ei ollut keneltäkään pois! joten eiköhän se asia tätä myöten ole selvä! ja tarkoitin sitä että en halua olla huonoissa väleissä sinun enkä kenenkään muun kanssa joten tervetuloa mukaan meidän jengiin ✔️😍😍😍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo kiitos mutta kyllä mä ihan itse osaan puhua omasta puolestani!!!!! ja en halua pyytää anteeksi siitä että pidin hieman hauskaa baarissa!se ei ollut keneltäkään pois! joten eiköhän se asia tätä myöten ole selvä! ja tarkoitin sitä että en halua olla huonoissa väleissä sinun enkä kenenkään muun kanssa joten tervetuloa mukaan meidän jengiin ✔️😍😍😍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹

        Piti tääkin ketju sotkea. Jos K-miestä kaipaa, ni ei siihen mitkään Kaisat ja Kirsikat liity. Rautalangasta vääntäen tekstissä tarkoitetaan, että pallo on K-miehellä. Kaipaaja ei ole sitten K:lla alkava ensinkään


      • Anonyymi

        Joku noista :). Ei oo alusta, eikä lopusta :)


      • Anonyymi

        Tulepas Kalle Kustaan ikkunan/ tule paskalle, kustaan ikkunan alle :) :)


      • Anonyymi

        Etkö tiedä??


    • Anonyymi

      Voin sanoa että ihastus on molemminpuolinen, ainakin mikäli olet K-nainen, jota ihailen, t. K-mies. Järki tässä menee.

    • Anonyymi

      Ymmärsin viime keskustelussa että et halua nähdä vähään aikaan. Lisäksi pallo on sinulla.

      • Anonyymi

        Kenelle kirjoitat täällä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe