Jos mies sanoo kaipaavansa läheisyyttä, tai ettei ole ollut läheisyyttä pitkään aikaan, tarkoittaako hän sillä seksiä? Jos, miksi käyttää tuota sanaa eikä puhu seksistä? Itse ymmärrän läheisyyden henkisenä ja sellaisena hellyytenä, en seksinä. Miksi mies johtaa harhaan?
Vastaukset 85
- Anonyymi
Kyllä sinä nyt itekin tiijät!
- Anonyymi
Kutsutaanko sänkyä ”harhaksi”?
- Anonyymi
Seksi seksinä ja läheisyys läheisyytenä!
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Seksikö ei sisällä läheisyyttä?
Fyysistä muttei välttämättä henkistä.
- Anonyymi
Oikeesti tajusin tämän ihan vasta ja on jo elämää takana! Mitä muita sanoja miehet käyttää eri tarkoituksessa? Ja miksi seksi pitää verhota " läheisyydeksi "? Miksei kukaan oo kertonu?
- Anonyymi
Onhan tuota selitelty aikojen saatossa lehtiartikkeleissakin. Aloituksessa mainittu miestyyppi kokee sen seksin läheisyytenä.
xLiner - Anonyymi
Oon raukka luullu että voi, onpa herkkä kun läheisyyttä kaipaa...eli samaa vanhaa, p*llua, p*llua.
Meni sit viimeinenkin usko miesten sielunelämään. Siat. Tajusitko kysyä mitä hän tarkoittaa läheisyydellä? Veditkö omat johtopäätelmät kysymättä?
Läheisyys, kun voin sisältää seksiäkin tai olla sisältämättä. Seksi voi olla seksiä ilman läheisyyttä.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tajusitko kysyä mitä hän tarkoittaa läheisyydellä? Veditkö omat johtopäätelmät kysymättä?
Läheisyys, kun voin sisältää seksiäkin tai olla sisältämättä. Seksi voi olla seksiä ilman läheisyyttä.Niin että don' t under estimate the enemy, boy. -ap
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En ymmärrä.
Tuo sinun klo 19.41 kommenttisi oli melkoisen alentuva. Älä aliarvioi, sitä tarkoitan. -ap
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun klo 19.41 kommenttisi oli melkoisen alentuva. Älä aliarvioi, sitä tarkoitan. -ap
Asia ei ilmeisesti selvinnyt kuitenkaan häneltä kysymällä, kun kysyt sitä palstalaisilta?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Asia ei ilmeisesti selvinnyt kuitenkaan häneltä kysymällä, kun kysyt sitä palstalaisilta?
En tiedä miksi vaivaudun...kysymys oli yleisluontoinen ja tietyn sanan( läheisyys) mahdollisesta merkityserosta miehen ja naisen sanastossa. Comprendre? -ap, over and out
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miksi vaivaudun...kysymys oli yleisluontoinen ja tietyn sanan( läheisyys) mahdollisesta merkityserosta miehen ja naisen sanastossa. Comprendre? -ap, over and out
Niin ja sukupuoli ei vaikuta merkitykseen. Eli niitä sikoja on miehissä ja naisissa.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Niin ja sukupuoli ei vaikuta merkitykseen. Eli niitä sikoja on miehissä ja naisissa.
Ootpas sinä hankala ja jankuttava.
Anonyymi kirjoitti:
Sillekkö tuntuu? Olisi mukavempaa, jos vaan nyökyttelisin jees jees? 😃
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sillekkö tuntuu? Olisi mukavempaa, jos vaan nyökyttelisin jees jees? 😃
Oon toi jolle vastaat, sivusta mut olihan toi aapee tossa jossain kohtaa selventäny mut sää vaan jankkaat jotai omaa agendaas 🤣 eksä ymmärrä lukemaas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten luonnehtisit itseäsi?
Hankalia ovat ihmiset, jotka selittävät kaikki kommunikaatioerot sukupuolesta johtuviksi. Anonyymi kirjoitti:
Oon toi jolle vastaat, sivusta mut olihan toi aapee tossa jossain kohtaa selventäny mut sää vaan jankkaat jotai omaa agendaas 🤣 eksä ymmärrä lukemaas?
Täh? Minun täydentävistä kysymyksistä suututtiin, jumalauta on aikoihin eletty.
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tunne, että ap. on teini-ikäinen joka vasta opettelee miten ollaan parisuhteessa miehen kanssa. Miksei kukaan oo mulle kertonut, että kaikki miehet tarkoittaa (siat) läheisyydellä seksiä. Tiestysti itse tajuamatta, ettei se tietenkään niin mustavalkoista ole, asiaa pitää kysyä.
Etenkin sinkuilta! Ilmeisesti oli muistanut kkysyä myös mieheltään, yleensä tämän palstan naiset unohtaa kysyä silti mieheltään, kun on kiire kysyä sitä palstalta ventovierailta, mitä mun mies tarkoittaa kun se sanoo näin. 😂J-76 kirjoitti:
Tuli tunne, että ap. on teini-ikäinen joka vasta opettelee miten ollaan parisuhteessa miehen kanssa. Miksei kukaan oo mulle kertonut, että kaikki miehet tarkoittaa (siat) läheisyydellä seksiä. Tiestysti itse tajuamatta, ettei se tietenkään niin mustavalkoista ole, asiaa pitää kysyä.
Etenkin sinkuilta! Ilmeisesti oli muistanut kkysyä myös mieheltään, yleensä tämän palstan naiset unohtaa kysyä silti mieheltään, kun on kiire kysyä sitä palstalta ventovierailta, mitä mun mies tarkoittaa kun se sanoo näin. 😂Tai tämän vaan koko suomi24 palstoilla on sama juttu, kysytään ventovierailta eikä silti asianomaiselta.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tai tämän vaan koko suomi24 palstoilla on sama juttu, kysytään ventovierailta eikä silti asianomaiselta.
Teet omituisia johtopäätöksiä, tunneksä ton aapeen? Osuiko suhun?
Anonyymi kirjoitti:
Teet omituisia johtopäätöksiä, tunneksä ton aapeen? Osuiko suhun?
Näkeehän sen perssilmälläkin minkälainen kysymys ja vastaus on mieluinen.
Anonyymi kirjoitti:
Miten luonnehtisit itseäsi?
Hankalia ovat ihmiset, jotka selittävät kaikki kommunikaatioerot sukupuolesta johtuviksi.Nimenomaan, minä kun en näe sukupuolella juuri mitään merkitystä mihinkään psyyken puoleen.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Nimenomaan, minä kun en näe sukupuolella juuri mitään merkitystä mihinkään psyyken puoleen.
Tossahan kysyttiin yhen miehen käyttämästä ilmaisusta jonka oli huomannut et tällä palstalla jokku muutki miehet käyttää ja kysy että onko se yleistäki? On sulla joku henkoht tvisti tässä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Tossahan kysyttiin yhen miehen käyttämästä ilmaisusta jonka oli huomannut et tällä palstalla jokku muutki miehet käyttää ja kysy että onko se yleistäki? On sulla joku henkoht tvisti tässä 🤣
Tämä tyyppi on se jolle kommentoin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16524322/mita-tarkoittaa#comment-103789508- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16524322/mita-tarkoittaa#comment-103789508Et sitte lukenu ketjuu etiäpäin? Ja yleisenä kysymyksenä mää ton alotuksenki luin. Et vastannu et tunneko ton tyypin?
J-76 kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16524322/mita-tarkoittaa#comment-103789508"Oikeesti tajusin tämän ihan vasta ja on jo elämää takana! Mitä muita sanoja miehet käyttää eri tarkoituksessa? Ja miksi seksi pitää verhota " läheisyydeksi "? Miksei kukaan oo kertonu?"
Oliko tämä ap:n kommentti, johon tässä alunalkajaan ketjussa vastasin? Johon ap tuli sanomaan, ettei saisi aliarvioida, vaikka miksei?Anonyymi kirjoitti:
Et sitte lukenu ketjuu etiäpäin? Ja yleisenä kysymyksenä mää ton alotuksenki luin. Et vastannu et tunneko ton tyypin?
En jaksa jokaista anonyymin tekstiä tavata läpi. Mistä mä ketään muumia täällä tuntisin?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En jaksa jokaista anonyymin tekstiä tavata läpi. Mistä mä ketään muumia täällä tuntisin?
Aloittaja-minä- laitoin jokaiseen viestiini merkinnän "ap". -ap
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja-minä- laitoin jokaiseen viestiini merkinnän "ap". -ap
Niin ajattelinkin, miksi sitten puutuit mun kommentointiini tuolle? Viestipuu epäselvä kelle kommentoin?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Niin ajattelinkin, miksi sitten puutuit mun kommentointiini tuolle? Viestipuu epäselvä kelle kommentoin?
Koska ymmärsin kommentoijan pointin ja minusta ( omista lähtökohdistani käsin) koin kommenttisi vähän yksinkertaistavana. Itse oletan, että jengi puhuu keskenään, mutta keskustelevat silti yleisellä tasolla esim.täällä. Tai jotain sinnepäin.
Täällä on merkillistä vihaa sukupuolten välillä.
-ap Anonyymi kirjoitti:
Koska ymmärsin kommentoijan pointin ja minusta ( omista lähtökohdistani käsin) koin kommenttisi vähän yksinkertaistavana. Itse oletan, että jengi puhuu keskenään, mutta keskustelevat silti yleisellä tasolla esim.täällä. Tai jotain sinnepäin.
Täällä on merkillistä vihaa sukupuolten välillä.
-apJa minua ärsytti, että joku kysyy miksei kukaan oo kertonut. ja samalla vetää yhtäläisyysviivoja ikään kuin kaikilla olisi samalla tavalla ihme salasanoja ja merkityksiä mistä ei ole hänelle kerrottu. Miksei itse kysele, sehän juuri jättää kyselyn tarpeen pois, kun kyselee siltä asianomaiselta eikä oleta, että kaikki on samanlaisia.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ja minua ärsytti, että joku kysyy miksei kukaan oo kertonut. ja samalla vetää yhtäläisyysviivoja ikään kuin kaikilla olisi samalla tavalla ihme salasanoja ja merkityksiä mistä ei ole hänelle kerrottu. Miksei itse kysele, sehän juuri jättää kyselyn tarpeen pois, kun kyselee siltä asianomaiselta eikä oleta, että kaikki on samanlaisia.
Minä olen nainen ja minuakin ärsyttää kaikenlainen sukupuoliin liittyvä yleistäminen.
- Anonyymi
Josko tarkoittaisi samaa kuin nainen, joka sanoo kaipaavansa läheisyyttä? Parempi, että kysyt ko. mieheltä.
- Anonyymi
Eiväthän nuo poislue toisiaan mitenkään.
- Anonyymi
Eivät tietenkään poissulje, mutta eri asioita tarkoittaa seksi ja läheisyys, vaikka voivatkin toki samalla kertaa esiintyä. -ap
- Anonyymi
Entä jos hän ei tarkoita sillä seksiä?
- Anonyymi
Sitten sanoo suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sanoo suoraan.
Jos sinä ymmärrät läheisyyden hellyytenä ja henkisenä asiana niin miksi mies ei saa käyttää samaa sanaa kuin sinä käyttäisit? Oletko hankkinut patentin sille sanalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä ymmärrät läheisyyden hellyytenä ja henkisenä asiana niin miksi mies ei saa käyttää samaa sanaa kuin sinä käyttäisit? Oletko hankkinut patentin sille sanalle?
En ollu ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollu ap.
Mitä siinä sitten möliset tyhmiä?
- Anonyymi
Kyllä tuossa tapauksessa tarkoitti läheisyydellä seksiä. Pelkkää seksiä, selvisi jälkeemmin. Ja nyt tätä upeaa uuden tiedon lähdettä, 24:ää selaillessa huomasin että muutkin käyttää läheisyyttä seksiä kuvaavana sanana. Eli vissiin useimmiten pleijerien sanavarastossa näin. Noh, elä ja opi. Tästä lähin kyllä nainen-mies-nainen-sanakirjan kanssa selvitän jokaisen ilmaisun täsmällisen merkityksen jokaisen kakslahkeisen kanssa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä sitten möliset tyhmiä?
Tuon ikäisen akan tulisi jo tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ikäisen akan tulisi jo tietää.
Minkä ikäsen? Kuka?
- Anonyymi
Itse olen mies ja kerran kävi niin että tinderissä juttelin naiselle ja hän kysyi että onko mulla mitään suunnitelmia illalle. Hän sitten sanoi että voisi nähdä ja kun ehdotin tavallista kävelylenkkiä niin hän sanoi että on liian väsynyt siihen, ihmettelin vastausta ja seuraavaksi ehdotin että tulee mun luokse katsomaan leffaa ja se hänelle sopi mutta hän kuitenkin lisäsi että "olethan herrasmies" ja olenhan mä.
Hän tuli mun luokse, juteltiin ja katseltiin leffaa. Ehdotin että mennään lusikkaan ja siinä sitten sylikkäin katseltiin leffaa ja juteltiin. Nainen lähti kotiinsa ja laittoi tekstarin että tämä oli hänen viikon ehdoton kohokohta, mutta ei kuitenkaan halunnut nähdä uudestaan. Hän taisi haluta vain hetken läheisyyttä ja mikäs siinä.- Anonyymi
Ei ollut kemiaa.
- Anonyymi
Kaameaa! Miksi hän noin teki? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaameaa! Miksi hän noin teki? :(
Mies ei kiihottanut naista.
- Anonyymi
No noin minäkin läheisyyden ajattelen. -ap
Ehdotit lusikkaa, siis sinä ei nainen? No nainen taisi haluta kuitenkin jotain muuta kun läheisyyttä lusikassa ilman seksiä? Nyt tarjosit läheisyyttä lusikassa ilman seksiä ja heti akka katos.
- Anonyymi
Ei nainen tule illalla käymään vain sen takia että katselisi ukon kanssa elokuvaa, jollei mies yritäkään saada seksiä on naiselle turn off. Kyllä tuollaisessa tilanteessa miehen pitää yrittää ainakin ykkös- tai kakkospesälle.
- Anonyymi
Sivusta miehenä kommentoin, itse koen läheisyyden läheisyytenä, jos se johtaa seksiin niin on kahden kauppa, ei tarkoitus kuitenkaan. Mut jos molemmilla on kaipuuta seksiin niin noinkin voi käydä?
- Anonyymi
En usko että tämä on naisen aloitus.
Tuossa aloituksessa näkyy sellainen perinteinen kristinuskoinen sukupuolimoraali, jonka mukaan naisen tulisi haluta ei-seksuaalista läheisyyttä ja miehen seksiä.
Todellisuudessahan asia menee ihan päin vastoinkin, ainakin välillä. Mies voi haluta ei-seksuaalista läheisyyttä samaan tapaan kuin nainen, eikä naiselle ole ongelma eikä mikään heittää vaatteita lattialle jos mies kiihottaa häntä.- Anonyymi
Ap, minä, olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap, minä, olen nainen.
No sitten vinkkinä tämä: älä oleta ihmisten ymmärtävän sanoja eri tavoin sukupuolensa perusteella. Muuttujia on niin monia muitakin: ikä, maantieteellinen alue, koulutustaso, uskonnolliset ja poliittiset näkemykset ja niin edelleen. Sukupuoli on noista ehkä vähiten merkittävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten vinkkinä tämä: älä oleta ihmisten ymmärtävän sanoja eri tavoin sukupuolensa perusteella. Muuttujia on niin monia muitakin: ikä, maantieteellinen alue, koulutustaso, uskonnolliset ja poliittiset näkemykset ja niin edelleen. Sukupuoli on noista ehkä vähiten merkittävä.
Onko kettu kettumainen jos naali on anaalinen en tiedä minä päivänä huolto on tulossa mutta en tiiä koska ne on niin, eräänkin kerran tyttöjen rautakaupassa
- Anonyymi
Nyt kyllä, kaikella kunnioituksella, luit viestistäni jotain mitä siellä ei ole. Kiitos nyt kuitenkin, vaikka tulkintasi minusta metsään menikin! -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä, kaikella kunnioituksella, luit viestistäni jotain mitä siellä ei ole. Kiitos nyt kuitenkin, vaikka tulkintasi minusta metsään menikin! -ap
Vastasin myös aikaisempaan viestiisi: "En tiedä miksi vaivaudun...kysymys oli yleisluontoinen ja tietyn sanan( läheisyys) mahdollisesta merkityserosta miehen ja naisen sanastossa. Comprendre? -ap, over and out". Jos tuo nyt sinun viestisi oli. Eli kyllä siinä puhuttiin aivan selkeästi miehen ja naisen "sanastoista" erillisinä.
- Anonyymi
Seksi on naisille pelottavat sana ja nainen juoksee karkuun jos mies siitä puhuu. Siksi pitää puhua läheisyydestä.
- Anonyymi
Miksi läheisyyskin seksistetään? Seksillä naureskellaan tai sillä kerskaillaan, se voidaan liata puheilla. Kertoo vain usein puhujan luonteesta. Sanansa voi aina valita.
Onko läheisyys liian lällyä miehen tunnustaa että myös hän haluaa läheisyyttä ja se puetaan seksistisiin puheisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi läheisyyskin seksistetään? Seksillä naureskellaan tai sillä kerskaillaan, se voidaan liata puheilla. Kertoo vain usein puhujan luonteesta. Sanansa voi aina valita.
Onko läheisyys liian lällyä miehen tunnustaa että myös hän haluaa läheisyyttä ja se puetaan seksistisiin puheisiin?Niin, mies haluaa henkistä läheisyyttä, mutta oikeasti tarkoittaa läheisyydellä seksiä, jotta ei olisi liian lälly. Naisen pitää ymmärtää, että mies tarkoittaa seksiä, mutta esittää luulevansa sen tarkoittavan henkistä läheisyyttä. Siinä aloittajalle vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mies haluaa henkistä läheisyyttä, mutta oikeasti tarkoittaa läheisyydellä seksiä, jotta ei olisi liian lälly. Naisen pitää ymmärtää, että mies tarkoittaa seksiä, mutta esittää luulevansa sen tarkoittavan henkistä läheisyyttä. Siinä aloittajalle vastaus.
Aloituksessa oli kylläkin päinvastoin, että nainen halusi seksiä mutta mies ei sitä naiselle antanut ja näin ollen sai ei kemiaa kortin.
Kyllä mä koen sen vain kyhnäämisenä yhdessä, mutta pitemmän päälle se voi aiheuttaa myös jumppatuokionkin, mutta se on sitten jo eri juttu. 😁
- Anonyymi
Jos et it6e tiiä niin kysy itseltäsi, aattelepa ite ja kysy itseltäsi.
hmph joku bilteman myyjätyttö tuli mieleen, olin ostamassa purkin maalia, menin ostoskärryn kanssa suoraan, näin tuolla on myyjä, oli täyttämässä hyllyjä, teippejä laittamassa, sanoin heti suoraan, häiritsin: tarvitsen kiiltävän tummansinistä spray-maalia.
Tyttö sanoi: niitä on tuossa toisella puolella. Aloin tähyilemään että varastossa, toisessa rakennuksessa jossain?
Silloin se tyttö naurahti ei vaan toisessa hyllyrivissä kahden metrin päässä, voin opastaa ja antoi purkin käteen. - Anonyymi
hmm... niin joissain kaupoissa on huonosti merkitty ne missä on mitäkin tuotteita, Gigantissa on kyllä hyvin selkeästi SUURET lätkät missä on mitäkin tuotteita seinilläkin, näkee minne suunnistaa, ei tarvitse arpoa ja ennustaa.
- Anonyymi
Yksinäisyyttä tarkoittaa.
- Anonyymi
Enemmän minäkin sen yksinäisyyteen kuin seksiin yhdistän jos sanotaan ettei ole ollut läheisyyttä hetkeen. No mutta se tästä aiheesta minun osaltani.-ap
- Anonyymi
Näköjään palstan papat kieltää johtopäätöksesi kiihkeästi. Että "ehkä jotkut, mut en minä ainakaan...". Olet aivan oikeassa. Kaikki koodikieli tarkoittaa seksiä. Pitää muistaa, että miesten primaaritavoite on AINA päästä panemaan. Ihan sama mitä se sulle sössöttää, niin tarkoitus on päästä sänkyyn. Aina.
Näissä tällaisissa just kivasti näkee ketkä on rehellisiä ja ketkä jallittajia. Ihan tottahan se on että ei voi olla toista ilman toista, minulle ainakaan eli jos haluan joltain läheisyyttä ihan taatusti haluan myös seksiä ja toisinpäin. Toki voi olla että ei niitä molempia tarvitse samalla kertaa olla mutta kuitenkin jos nainen kiinnostaa toisen suhteen se kiinnostaa toisenkin suhteen, jos taas ei kiinnosta läheisyys niin tuskinpa seksikään semmoisen kanssa, tai jos ei kiinnostaisi seksimielessä tuskin sitä läheisyyttäkään tahtoisi kun itse ainakin sitten ajattelisin lähettäväni vääriä signaaleja.
- Anonyymi
Noh, ymmärsin pari asiaa: läheisyys on synonyymi seksille aika monelle, moni hämmentyi niin että alkoivat opettaa että seksi ja läheisyys kuuluvat samaan pakettiin, pari ymmärsi sanan " läheisyys " kuten minäkin sen ymmärrän ja pari jorisi omiaan. Kiitos osallisille! -ap
- Anonyymi
Minkähän ikäinen sinä olet? Et varmaankaan koskaan ole asunut miehen kanssa.
- Anonyymi
Seksi=Voileipäkeksi. Yöllinen viivästynyt iltapala, tai aamiainen minttu-teen kanssa.
- Anonyymi
Nykyisin minulla on suhde jossa saan kaipaamaani läheisyyttä, mielin määrin.
Siihen sisältyy hyvinkin paljon asioita. Se on yhdessä tekemistä, se on pitkiä keskusteluja, rinnalla kulkemista, ongelmien ratkaisuja, auttamista, ymmärtämistä, kannustamista, halailuja, suukotuksia, käsikädessä kulkemista, rakkauselämää.
Mielestäni läheisyys tarkoittaa sitä, että on henkisesti läsnä. Ei riitä että on paikalla. Toisaalta henkisesti voi olla läsnä, vaikka välimatkaa olisi tuhansia kilometrejä.
Se on samaan suuntaan katsomista. Se on myös kykyä katsoa toisen silmin.
Se on käsittämätöntä, että voi laskea puolustuksen ja suojauksen pois. Olen 47 v mies mulle läheisyys ja seksi on kaksi
Eri asiaa läheisyys on henkistä ja herkkiä hiljaisia
Hetkiä nauttia toisen seurasta käpertyä kainaloon ja vaan olla- Anonyymi
Ei se seksiä tarkoita, halimista vaan
- Anonyymi
Juuri näin minäkin olen aina läheisyyden käsittänyt, kaksikuuta. Tuli yllätyksenä-vaikkei varmaan pitäisi- että myös sanoja käytetään eri merkityksessä kuin miten itse on sanan ymmärtänyt. Tuli myös yllätyksenä, että niinkin moni nimenomaan vetää yhtäläisyysmerkit seksin ja läheisyyden väliin. Siis puhtaasti sanana ja merkityksenä. Ah, semiotiikka! -ap
- Anonyymi
Mies on jo kiipeämässä selkääsi. Katso olkasi yli. Nopeasti!
- Anonyymi
Miksi naiset aina erittelevät läheisyyden ja seksin, vaikka eihän nuo ole päinvastaisia vaan toisiaan täydentäviä asioita. Kumpi sitten on korkeammalla tasolla, antavat seksiä miehille joiden kanssa ei ole läheisyyttä, eivätkä anna niille joiden kanssa voi olla, mutta kuitenkin sitten huutelevat sen läheisyyden perään.
Kaikki kun pitää pilkkoa ydinhiukkasiksi. Sitten voi täsmätykittää miestä, nyt haluaisin pelkkää läheisyyttä. Nyt seksiä, nyt seksiä ja läheisyyttä. Viikonloppuna sitten vaan seksiä piruako läheisyydestä.
Täytyy kysyä jatkossa, kun joku pyytää jalkojen hierontaa. Hieronko koko jalkaterän, jalan vai vain jonkun tietyn varpaan.- Anonyymi
Molempia pitää olla! Ehdottomasti. Toinen ilman toista on huono juttu.
- Anonyymi
Pilkotaan kaikki asiat ydinhiukkasiksi, aivan niin atomeiksi jo aluksi, ja sitten vasta neutroneiksi jne, gravitaatiohiukkasiksi viimeistään, fotoneiksi jo alussa jo.
Mutta hauska ja mukava juttu, palsta tuollaista tuskin on aiheuttanut, mutta tytöt muuten, oikeassa elämässä: siivoan tyhjiä purkkeja pois, voi olla nurkissa vuosiakin olleita vanhoja juomapurkkeja, laiskuuttani en ole viitsinyt palauttaa niitä, pantillisia joo, pois, olen heittänyt vaan nurkkiin pyörimään... niin nyt aloin viemään niitä aina kauppareissulla takaisinkin palautan siis. - Anonyymi
Naiset usein valittavat etteivät saa miehiltä läheisyyttä, välittämistä, tunteita mutta kuitenkaan eivät halua noita asioita antaa miehille joiden kanssa eivät halua seksiä. Kuitenkin tunnetusti antavat helpostikin seksiä miehille joilta noita asioita ei saa ollenkaan.
Oikea ratkaisuhan tuohon olisi antaa seksiä niille miehille joilta saisi läheisyyttä, vaikka eivät suoranaisesti kiihottaisikaan, jos kerran se läheisyys on seksiä tärkeämpää. Mutta tuon naiset taas kokisivat arvoaan alentavana, eli loppupelissä arvostavat sitä seksiä läheisyyttä huomattavasti korkeammalle.- Anonyymi
Hyi, ei nainen voi sekstailla ilman kemiaa, paitsi tietty rahasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.130565Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534