Mikä on vikana kun sormien kynnet ovat silleen ihmeellisesti kuopalla? Kun vetää toisella kynnellä siitä kynnen yli niin tuntee puolessa välissä sellaisen montun...
Kynnet "kuopalla".
10
2287
Vastaukset
- Tintuli
Heippa,
Jos ei ole kuin yksi kuoppa niin se saattaa olla ihan viaton kasvuvirhe. Mutta jos kynsi alkaa enemmän rönsyillä niin siinä on sieni ja mene hakemaan lääkäriltä antibioottikuuri sillä se hoituu.- Tarkka
Sieni-infektioita ei hoideta antibiooteilla vaan sienilääkkeillä.
- Jusu
... kynsissä ei ole ennen ollut mitään kuoppia vaan ne on tulleet vasta nyt.
- emmiliina-
"Kuoppakynnet" on myös klassinen raudanpuuteoire, onko tämä mahdollisuus pois suljettu? (eli onko hemoglobiini OK tai onko laskenut viime aikoina)
- henry
Jos kyntesi kasvaa pituutensa 3 kuukaudessa, voit muistella, mikä häiriö oli aineenvaihdunnassasi 1,5 kk sitten. Jokainen sormi kertoo nimikkoelimensä kunnon. Jos monessa kynnessäsi on kuoppa, voit onnitella itseäsi elämäsi kehnon paikan ohituksesta!
- peukuissa
Mitäs elintä peukalon kynsi heijastaa?
- pohdintaa
peukuissa kirjoitti:
Mitäs elintä peukalon kynsi heijastaa?
Sanotaan, että pitkittäisvaot kynsissä viestittävät siitä ongelmasta, jota ei pitäisi ollakaan!
Eräs "kuuma" aihehan on vitamiinit, hiven-, ja kivennäisaineet näilläkin palstoilla.
Kehon kuitenkin sanotaan viestittävän magnesiumin puuteesta, mm. tällaisella häiriöllä, joka nähdään myös kynsissä! - kunkku222
mitä tarkoitat kehnonpaikan ohitusella?
- pohdintaa
Jos meillä on tietoa, taitoa, halua lukea kehon viestejä, kuten se ongelmistaan viestittää, voimme nähdä aivan silmämääräisesti, aistinvaraisesti hyvin paljon vihjeitä terveydentilastamme, vain havaintoja tekemällä!
Sanotaan, että eräänä "kuopan" aiheuttajana voi olla esim. voimakas stressi-, järkytyskokemus, joka jää näkymään kuoppana kynteen, sen kasvaessakin!
Oletko kokenut jotain tällaista viimeaikoina?- Jussu
... ei siitä varmaankaan ole kyse. Ja ihan selvyydeks että omat kynteni ovat ok, olen nyt emännän asialla. Eli kannattaako mennä lääkäriin vai ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809