Pitkäveteisimmät työt

Anonyymi

Listataan pitkäveteisimpiä töitä. Äkkiseltään mieleen tulee:
Vanginvartija
Rajavartija
Poliisi pienellä paikkakunnalla
Valvontatyö yleisesti
Päiväkodin työt
Iltapäivätoiminnan ohjaaja

Siinä muutama alkuun. En ymmärrä miten joillakin kestää pää tuollaista työtä? Silloin kun ei ole järkevää tekemistä nukutaan ja huolletaan itseä, eli otetaan chillisti!
Mainituissa työnkuvissa padkahätä työpäivän aikana on mielekästä tekemistä, jos vaan työkaverit ei sitäkin aktiviteettia torpeedoi !

11

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siivooja
      Asiakaspalvelija
      Kirjastovirkailija
      Myyjä

Siinä ne tylsimmät.

• Anonyymi

arkistointi (manuaalinen)
        lähetti
        marjanpoimija
        postinjakaja
        risusavotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

arkistointi (manuaalinen)
        lähetti
        marjanpoimija
        postinjakaja
        risusavotta

Käänteinen psykologia toimii työnhaussa!

”Haluaisin teille töihin.” -> ” Ahaa, siis et halua meille töihin. Ei me sinua palkata”.

”Haluaisin kesätöitä.” -> ”Haluat siis pitää kesälomaa. Emme sitten palkkaa sinua.”

”Se ja se työ on kivaa/ Olisin kiinnostunut töistä y.”
        -> ”Työn ei pidä olla kivaa. Emme palkkaa sinua.”

”Se ja se työ on tylsää.” -> Ahaa. Et siis nauti tästä työstä. Palkkaamme sinut.”

”Olen innostunut aloittamaan heti.” -> ”Turhan jopa epäilyttävän innokas. Et tullut valituksi.”

”Haluaisin vapaapäivän perjantaiksi.” -> Ahaa. Laitetaan sinulle työpäivä perjantaiksi.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Haluaisin teille töihin.” -> ” Ahaa, siis et halua meille töihin. Ei me sinua palkata”.

”Haluaisin kesätöitä.” -> ”Haluat siis pitää kesälomaa. Emme sitten palkkaa sinua.”

”Se ja se työ on tylsää.” -> Ahaa. Et siis nauti tästä työstä. Palkkaamme sinut.”

”Olen innostunut aloittamaan heti.” -> ”Turhan jopa epäilyttävän innokas. Et tullut valituksi.”

”Haluaisin vapaapäivän perjantaiksi.” -> Ahaa. Laitetaan sinulle työpäivä perjantaiksi.”

Tuollaisia mulqquja suomalaiset työantajat just on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, tuosta työelämän käänteispsykologiasta se varmaan johtuikin, kun kävin joskus katsomassa erästä työpaikkaa, ja heti ulkosalla tuli vastenmielinen tunne, että tänne en ainakaan halua, mutta niin vain kävi, että juuri sinne sitten päädyin yli kymmeneksi vuodeksi, ja todentotta osoittautui täysin läpipaskaksi paikaksi, minne en todellakaan olisi halunnut.
        Muutenkin minun elämässä ei näköjään ole kuin negatiivisuutta, positiivisuutta jos yrittää, esim. menee kehumaan jotain, niin heti seuraavaksi juuri se kehumani asia pettää!! Saatanan vitun perkele, että vituttaa tällainen!!

• Anonyymi

Kaikki työ on tylsää, mutta jotkut ihan helvetin tylsää.

• Anonyymi

yleensäkin kaikki tietokonehommat officella ovat pitkäveteisiä. Booring.
      Koodarintyöt etunenässä . Nyhjäämistä ruudun ääressä. Napu-napu-napu. Toimistohiiren hommia. Tosi mies tahtoo kentälle ja likkumaan itsenäisesti
      http://zr.fi/ipWzfv

• Anonyymi

No niin. Kaikki mitkä listaat tähän tylsäksi työksi niin ”yhtäkkiä” alkaa satelemaan työpaikkoja kyseisiin ammatteihin. Eikö olekin kummallinen ”sattuma”?

• Anonyymi

Tylsimmät/pitkävetisimmät työt ovat niitä 9 €/pv orjatöitä, joihin ei tarvita ammatillista koulutusta. Juuri niistä on huutava pula Kokoomuksen mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsimmät/pitkävetisimmät työt ovat niitä 9 €/pv orjatöitä, joihin ei tarvita ammatillista koulutusta. Juuri niistä on huutava pula Kokoomuksen mielestä.

Ei ne ole töitä, vaan työkokeilua ja kuntouttavaa työtoimintaa. Ei heillä saa työtä teettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin jo työkkärin ämmälle, joka ehdottaisi tuollaista, että työntää vittuunsa ne 9e kusetukset. Minä en työskentele yhtään tuntia 9 eurolla. Vähintään 12/e/tunti on saatava työstä kuin työstä palkkaa nykysuomen elinkustannuksilla, ja sekään ei ole paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe