Työn sisältö ja palkka ok,työmatkakin menettelee mutta harkitsen jopa työttömäksi jäämistä erään kusipään takia. Hän ei ole millään tavalla mun tai kenenkään esimies mutta käyttäytyminen on sitä luokkaa :ylimielinen,dominoiva ja jyräävä. Arvostusta tai kunniaa ei heru tippaakaan,pienetkin virheet noteerataan mutta ei tietenkään hyvin tehtyä työtä. Olen saanut tarpeekseni Asia ei muuksi muutu koska hän on sattumalta yhden firman omistajan kakara joten se vaikuttaa suuresti asiaan,10 vuotta samaa paskaa jo. No pitää kai laittaa työhakemuksia saatana ja myydä ittensä vaikka halvemalla muualle tms :/
Työ"kaveri" ottaa päähän
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Unelmien työ olisi sellainen, jossa ei pitäisi nähdä ketään. Menisi johonkin arkistoon klo 8.00 ja lähtisi klo 16.00. Siinä seisoisi vaikka päällään eläkkeelle.
Duunissa ei ole mitään vikaa, mutta niissä ihmisissä joiden kanssa joutuu olemaan tekemisissä on.- Anonyymi
Juurikin noin. Kusipäitä ei siedä kuin tiettyy pisteeseen ja mitä vanhemmaksi tulee niin ei siedä enää lainkaan.
- Anonyymi
10 vuotta? Tsiisus sulla on pitkä pinna. Verkot vesille nyt, olis pitänyt olla jo.
- Anonyymi
Mikä ettei. Kyllä sulla toisetkin 10 vuotta firmassa menee kun jo 10 vuotta olet halunnut olla kimpassa työ"kaverisi" kanssa. Ihmetellä täytyy isosti ettet ole ottanut firmasta hatkoja jos kerran työ"kaverisi" on täysi pas.... ...pää. Toisaalta ei sen parhaan työ"kaverisikaan" ura ole lähtenyt nousukiitoon kun edelleen tekee niitä lattiatason duuneja. Omistajat eivät vieläkän ole nostaneet häntä sikariportaaseen. Sen täytyy ottaa pattiin. Hän oireilee ja purkaa patoutumiansa sinuun sivulliseen. Toimi jo viimein hyvä ihminen. Muitakin firmoja on pilvin pimein. Ne ovat olleet siellä aina odottamassa sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620