Oon siis 12v tyttö ja mulla heiluu yks rautahammas. Ei heilu paljoa mutta pikkuisen. Ikenet ei ole kipeät tai punoita eikä hampaita harjatessa tule verta. Jotkut on sanonu että on normaalia jos rautahampaat heiluu vähän mutta silti vähä jännittää että mitä jos se irtoaa :( en oo siis kolauttanu hammasta mihinkään tai mitään. Onko muilla ollut tällästä tai osaisiko joku auttaa?
Rautahammas heiluu
Anonyymi
4
319
Vastaukset
- Anonyymi
Älä heiluta sitä hammasta niin se kiinnittyy takaisin tukevasti.
- Anonyymi
Moom kaa 12 v tyttö. Mullaki hammas heiluu. Rauta tai muu. Pelottaa et kaikki hampaat heiluu ja putoo monta putonnu
- Anonyymi
Maitohampaiden pitääkin pudota pois ja niiden tilalle kasvaa rautahampaat.
- Anonyymi
On täysin normaalia että pysyvät hampaat heiluvat vähän, se johtuu siitä hampaiden kiinnityskudos on joustavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4205424Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561818- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h59805- 67759
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55713- 35668