Nainen oli 28 vuotta ja minä 20 vuotta vanhempi. Nainen oli naimisissa, kuten minäkin. Suhteemme alkoi vähän vahingossa. Rakastelimme työpaikalla, autossa, mökillä, hotelleissa ja aina kun oli tilaisuus. Nainen antoi vedellä paljaalla kaikkiin reikiin ja nieli lastin tarvittaessa. Joskus kävi ottamassa suihin kesken työpäivän ja saatoin nostaa hametta ja laueta posliinin perukoille. Pukeutui seksikkäästi ja oli näyttävä nainen. Joskus olimme juuri rakastelleet kun naisen mies tuli käymään työpaikalla. Eipä arvannut mitä vaimo harrastaa. En ole näin kiimaista seksiä saanut aiemmin ja tätä jatkui lähes 4 vuotta. Homma loppui naisen vaihdettua työpaikkaa. Tapaamme vieläkin harvakseltaan.
Työpaikan pitkähiuksinen nuori brunette
Anonyymi
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli aloituksen pointti?
- Anonyymi
Olet lukenut liikaa ala-arvoisia roska pokkareita ja tuijottanut likaisia elokuvia.
Hahahahahaaaaaaaaaaaa! - Anonyymi
Kyllähän ne toisten vaimot jakaa ravintolaillan päätteeksikin.
- Anonyymi
Kihlatullani on ruskeat pitkät tuuheatkin hiukset, ei ihme et välillä miehet katselee ja pyörii ympärillä. On kiva maata selällään kun naiinen ottaa suihin, siinä hiukset kutittelee mukavasti vatsaa. Onneks ei ole kenenkään muun valittu.
- Anonyymi
Aaaaaahhhjj
Minä olen mulkku - Seppo ja te olette selvästi satuseppo🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2715870Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651929- 1801730
- 1191221
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131171Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71036Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41951RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49931Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288922