tällä hetkellä nyrppii? 😂
Mikä sua just
86
61
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä ☝️
- Anonyymi
Hahhah, sulta ei tarvittu vastausta ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah, sulta ei tarvittu vastausta ☝️
Älä sä mua komentele ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sä mua komentele ☝️
En kysy syytä ☝️😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sä mua komentele ☝️
Onko täti turhan topakkana? Korvis värisee 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täti turhan topakkana? Korvis värisee 😂
Kyllä tuollaiset korvat väriseekin 👆
- Anonyymi
Lailalaialailailailai!
Erään ihmisen asenne tulevaa koronatestiä kohtaan. Kun se on vapaaehtoinen, sitä ei tarvita mukamas ottaa.
- Anonyymi
Ei se kauaa vie. Vähän pyllistää.
Minua taas nyppii ihmisten asenne rokotetta kohtaan jos se saadaan, kukaan ei ole ilmoittanut ottavansa mutta lukemattomat on katsoneet asiakseen kertoa etteivät ota ensimmäisten joukossa. No sitten kun kaikki ajattelee siten kukaan ei ota ja vanhukset kuolee kun tauti leviää niiden vastuun pakoilijoiden toimesta.
Harmaaritari kirjoitti:
Minua taas nyppii ihmisten asenne rokotetta kohtaan jos se saadaan, kukaan ei ole ilmoittanut ottavansa mutta lukemattomat on katsoneet asiakseen kertoa etteivät ota ensimmäisten joukossa. No sitten kun kaikki ajattelee siten kukaan ei ota ja vanhukset kuolee kun tauti leviää niiden vastuun pakoilijoiden toimesta.
Koronarokotetta ei ole vielä tarjolla.
J-76 kirjoitti:
Koronarokotetta ei ole vielä tarjolla.
Joo mutta kohta tulee ja ollaan vissiin mukana eu:n yhteihankinnassa. Ihan turhaa kun kukaan ei tunnu sitä haluavan ottaa eikä pakottaakaan voi kun ihmeisoikeusprofessorit alkaa heti rääkymään yksilönvapaudesta.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta kohta tulee ja ollaan vissiin mukana eu:n yhteihankinnassa. Ihan turhaa kun kukaan ei tunnu sitä haluavan ottaa eikä pakottaakaan voi kun ihmeisoikeusprofessorit alkaa heti rääkymään yksilönvapaudesta.
minkä piikin saat kun viirukseen ei ole lääkettä no en minä ainakaan halua ottaa
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä mä mielummin rokotteen otan kuin koronan. Luotan suomalaiseen lääketiteeseen ja tutkimuksiin, enkä usko että rokotetta lasketaan tänne ilman asianmukaisia testauksia. 👍
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä mä mielummin rokotteen otan kuin koronan. Luotan suomalaiseen lääketiteeseen ja tutkimuksiin, enkä usko että rokotetta lasketaan tänne ilman asianmukaisia testauksia. 👍
Ja olisinpa perkele ollut tyytyväinen jos olisin saanut vesirokkorokotteenkin ennenkuin siihen sairastuin ... siis silloin 17v. Möh.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
mutta kun viiruksiin ei ole keksitty lääkettä eikä siihen ole mitään lääkettä
Wwuwuw kirjoitti:
Katos vaan, se artikkeli ei taidakaan sitten pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä se ihmisten mieli vielä muuttuu. Nyt ollaan vasta toisen aallon kynnyksellä. Katso historiaan, vaikkapa espanjantautia. Mitä silloin kävi? Aivan! Ei silloinkaan otettu aluksi tosissaan. Ensin pitää olla riittävän raju aalto, ennenkuin idiootit tajuaa suojautua... näin vaan on. Oli sitten kyse rokotteista tai muusta suojauksesta. Maskitkin tulee todella hitaasti katukuvaan...
Harmaaritari kirjoitti:
Katos vaan, se artikkeli ei taidakaan sitten pitää paikkaansa.
Niin mikä? Mitä..
Wwuwuw kirjoitti:
Niin mikä? Mitä..
Tuo:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/tiede-tekniikka/artikkeli-1.1167771- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ihmisten mieli vielä muuttuu. Nyt ollaan vasta toisen aallon kynnyksellä. Katso historiaan, vaikkapa espanjantautia. Mitä silloin kävi? Aivan! Ei silloinkaan otettu aluksi tosissaan. Ensin pitää olla riittävän raju aalto, ennenkuin idiootit tajuaa suojautua... näin vaan on. Oli sitten kyse rokotteista tai muusta suojauksesta. Maskitkin tulee todella hitaasti katukuvaan...
mutta viirukseen ei ole keksitty eikä siihen ole lääkettä mutta ketä saa rahat
Anonyymi kirjoitti:
mutta viirukseen ei ole keksitty eikä siihen ole lääkettä mutta ketä saa rahat
Virus on kevennetty versio alkuperäisestä, jotta immuniteettisuoja saadaan rokotteella hallitusti aikaan. 😜
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/tiede-tekniikka/artikkeli-1.1167771Niin?
Uhmakkaat..?J-76 kirjoitti:
Virus on kevennetty versio alkuperäisestä, jotta immuniteettisuoja saadaan rokotteella hallitusti aikaan. 😜
Rokotteessa siispä.
Wwuwuw kirjoitti:
Niin?
Uhmakkaat..?Kyllä mä ylipäätään uskon suomalaisiin ja suomalaiseen mediaan ja yhteiskuntaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä mä ylipäätään uskon suomalaisiin ja suomalaiseen mediaan ja yhteiskuntaan.
Mikäli mä oikein muistan, niin Valtis ei ole rokotuttanut lapsiaan.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla joo, sitten alkaa kiinnostamaan kun on oma p..se vaarassa. Jotenkin vaan kuvottaa ihmisten etukäteisälinä rokotteesta "minä en ainakaan ota koska....", sitä älinää on paljon ja kaikilla muka hyvät perusteet. Kukaan ei tunnu tajuavan että sitä rokotetta ei ensisijaisesti tarvitakaan heidän vaan vanhusten vuoksi jotka on riskiryhmässä. Ne nyynäkkeet tahtoisi vaan maata poterossa odottaen että muut ottaa ja huolehtivat taudin leviämisen estämisestä, "60% riittää jänkjä jänkä minä en..", no v..u kun pakotettaisiin kaikki ottamaan sitten se teho olisi paras mahdollinen. Pitäisi olla vähintäänkin joku sakko, että voit kieltäytyä mutta maksat sitten vaikka viisi tonnia rahastoon jonka varoja sitten lyhentämättömä käytetään vanhustenhoitoon, sitten olisi ok minustakin kieltäytyä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
viiruksiin ei ole lääkettä ja tutkijat sanoneet ettei viiruksiin ole lääkettä ja korona viirukseen menee ainakin 3v jos edes jonkun lainen lääke keksittäisiin niin miten puolen vuoden sisällä keksitään lääke vai annetaanko sellainen piikki joka karsii ihmisiä esim suomesta yli puolet kuolee samoin koko maailmasta niin mikä piikki se on joka annettaisiin ja kummaa kuten trumppi sanoi korona tappaa köyhiä ei rikkaita miksi rikkaat paranee
Anonyymi kirjoitti:
viiruksiin ei ole lääkettä ja tutkijat sanoneet ettei viiruksiin ole lääkettä ja korona viirukseen menee ainakin 3v jos edes jonkun lainen lääke keksittäisiin niin miten puolen vuoden sisällä keksitään lääke vai annetaanko sellainen piikki joka karsii ihmisiä esim suomesta yli puolet kuolee samoin koko maailmasta niin mikä piikki se on joka annettaisiin ja kummaa kuten trumppi sanoi korona tappaa köyhiä ei rikkaita miksi rikkaat paranee
Yym. Virus kuitenkin tuikataan ihmiseen, jotta sairastat ministi etkä maxisti koronan.
Idea ei ole tapoaa virusta eikä ihmistä. Virus vaan tehdään turhaksi, kun immuniteettiä löytyy sitä vastaan. Tokihan virukset muuntuu.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Yym. Virus kuitenkin tuikataan ihmiseen, jotta sairastat ministi etkä maxisti koronan.
Idea ei ole tapoaa virusta eikä ihmistä. Virus vaan tehdään turhaksi, kun immuniteettiä löytyy sitä vastaan. Tokihan virukset muuntuu.vai onko rikkaille annettu vasta lääke ja nyt halutaan tartuttaa se kaikkiin ja jokainen joutuu ottamaan piikin ja köyhät kuolee niin jotain on tehtävä kun öljy loppuu ja polttomoottori autot kielletään niin loppuuko öljy niin miten ruuan saanti kun ei ole traktoreita niin ala tai ylä asteella sanottiin että 2040 öljy loppuu ja sitä ennen armeijat varastoi öljyä ja siviilit ei saa öljyä
Anonyymi kirjoitti:
vai onko rikkaille annettu vasta lääke ja nyt halutaan tartuttaa se kaikkiin ja jokainen joutuu ottamaan piikin ja köyhät kuolee niin jotain on tehtävä kun öljy loppuu ja polttomoottori autot kielletään niin loppuuko öljy niin miten ruuan saanti kun ei ole traktoreita niin ala tai ylä asteella sanottiin että 2040 öljy loppuu ja sitä ennen armeijat varastoi öljyä ja siviilit ei saa öljyä
Oliiviöljyä riittää. Kreikan pojilta löytyy.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Oliiviöljyä riittää. Kreikan pojilta löytyy.
oliiviöljyillä ei autot ja miehet liiku
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Liikkuu rypsilläkin.
ei liiku miehet vaatii voita tai margariiniä niin rypsistä tulee outo sivu maku niin ruuat maistuu oudolle jos käyttää rypsi ym öljyjä
Anonyymi kirjoitti:
ei liiku miehet vaatii voita tai margariiniä niin rypsistä tulee outo sivu maku niin ruuat maistuu oudolle jos käyttää rypsi ym öljyjä
Meinaat ettei kukkaöljyllä elä?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Meinaat ettei kukkaöljyllä elä?
kone ei pyöri sillä
Anonyymi kirjoitti:
kone ei pyöri sillä
Sinun vai?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/artikkeli-1.413988- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sinun vai?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/mielipiteet/artikkeli-1.413988bensa moottoriin ei käy eikä miehille eikä oikein diesel moottoriinkaan karstoittaa ei lähde käymään yms talon lämmitykseen käy ehkä eli joku haluaa plissata dieseliä ja ottaa maksimaalisen voiton huonosta plissatusta dieselistä mutta hinta on plissaamattomasta dieselistä mies on verrattavissa bensa moottoriin ja hauis on kuin hevosvoimat räjähtävää ja raakaa voimaa
Anonyymi kirjoitti:
bensa moottoriin ei käy eikä miehille eikä oikein diesel moottoriinkaan karstoittaa ei lähde käymään yms talon lämmitykseen käy ehkä eli joku haluaa plissata dieseliä ja ottaa maksimaalisen voiton huonosta plissatusta dieselistä mutta hinta on plissaamattomasta dieselistä mies on verrattavissa bensa moottoriin ja hauis on kuin hevosvoimat räjähtävää ja raakaa voimaa
Aja traktorilla.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Aja traktorilla.
kuuntele raulin bensaa suonissa niin miehet on bensa vehkeitä
Anonyymi kirjoitti:
kuuntele raulin bensaa suonissa niin miehet on bensa vehkeitä
Sukupuolella taas mennää... Michèle Mouton.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Sukupuolella taas mennää... Michèle Mouton.
en tiedä sukupuolista mutta miehet käy voilla ja margariinillä ja moottorit 98 oktaanisella mieluimmin 99 llä niin 99 oli bensaa
Anonyymi kirjoitti:
en tiedä sukupuolista mutta miehet käy voilla ja margariinillä ja moottorit 98 oktaanisella mieluimmin 99 llä niin 99 oli bensaa
95 95 95...
Elämä
- Anonyymi
Kui?
- Anonyymi
Brrv kirjoitti:
Mistään ei tule mitään
Esim kui?
- Anonyymi
Brrv kirjoitti:
Mistään ei tule mitään
Samoin.
- Anonyymi
Flunssa.
No en keksi kyllä mitään. 😃
Töihin pitäis seiskaks mennä, mutta sellaistahan se on... köyhyyden välttely. 😃- Anonyymi
Älä mene, chillaillaan auringossa 🌞🌺
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene, chillaillaan auringossa 🌞🌺
Kyllä on mentävä. 😃
Ja ihan mukava siellä on taas pari yötä kukkua. Sit on taas vapaata. 😃👌- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllä on mentävä. 😃
Ja ihan mukava siellä on taas pari yötä kukkua. Sit on taas vapaata. 😃👌Hyvää työyötä 🌺
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää työyötä 🌺
Thänksistä... Täällä sitä jo laikka punasena on kohta tunti painatettu. :oD
Himpskati kun näin tänään kaupan parkkiksella romun näkösen auton.. Autot ei mua noin yleensä kiinnosta tipan tippaa, mutta ko tässä yksilössä oli paikkaa paikan päällä ja alkuperäinen väritys lähinnä arvuutus.. Autosta nous ulos kaks ukkoa ja yks niitä päätä pidempi naisihminen.. Toinen ukoista lähti kauppaan ja ne kaks muuta ihmisoletettua jäi siihen vahtiin... Rööki kärys..
Miten mulle tuli mieleen tää palsta.. tai siis ne perseanal treitorsit..vai mitä ne oli..Wwuwuw kirjoitti:
Himpskati kun näin tänään kaupan parkkiksella romun näkösen auton.. Autot ei mua noin yleensä kiinnosta tipan tippaa, mutta ko tässä yksilössä oli paikkaa paikan päällä ja alkuperäinen väritys lähinnä arvuutus.. Autosta nous ulos kaks ukkoa ja yks niitä päätä pidempi naisihminen.. Toinen ukoista lähti kauppaan ja ne kaks muuta ihmisoletettua jäi siihen vahtiin... Rööki kärys..
Miten mulle tuli mieleen tää palsta.. tai siis ne perseanal treitorsit..vai mitä ne oli..No nehän on ollut sitä palstalta kuuluisaa wt-sakkia. :oD
Disse kirjoitti:
No nehän on ollut sitä palstalta kuuluisaa wt-sakkia. :oD
Tulleet sieltä Varissuolta tänne asti..
Iik. 😱Wwuwuw kirjoitti:
Tulleet sieltä Varissuolta tänne asti..
Iik. 😱Joo, levittäytyvät siihen sun talon lähettyville. :oD
- Anonyymi
täällä missä olen ei ole muita kuin pariskuntia eli varattuja miestensä kanssa ja keskustassa ei ole yhtään mitään siis ei mitään toimintaa ei muuta kuin kaksi kauppaa ja sinkkunaisia ei missään ja pimppiäkin tekis mieli
- Anonyymi
Olipas kysymys. Ei nyrpi mikään!
Työviikko pulkassa, treenit kulkee, kiva ilta tiedossa... Kaikki hyvin 😊
xLiner- Anonyymi
kuuluuko kivaan iltaan kiva mies itse haluaisin tyydyttää naisen mutta nyt on sellainen olo että haluaisin että minut tyydytettäisiin
- Anonyymi
Sinkut palstan puskat.
-Rekattu-- Anonyymi
💋💋💋
Tarttuva negatiivisuus.
- Anonyymi
Yhä on liikaa ihmisiä mukana sellaisessa mitä ei olisi koskaan sellaisena saanut aloittaa. Liian suuri määrä ihmisiä on tehnyt kaikesta jotenkin likaista. Kun jatkuvasti on vuosien ajan tö´äysin tuntematon "tunkenut" liian lähelle ns kertoakseen jotain, on jokainen niistä vienyt mahdollisuuden sellaiselta pois, joka on ollut siinä keskeisessä osassa mukana. Tästäkin tavasta kokea kerrottiin vuosia sitten, mutta kaikki mitä on pyydetty lopettamaan on kaikunut kuuroille korville. Miksi ette ottaneet todesta näitä pyyntöjä? Jos tietyn työpaikan olisi saanut takaisin ja olisi ollut ihan hiljaista olisi ollut mahdollisuus sellaisellakin josta on vuosia kerrottu. Enää ei ole paluuta menneeseen. Mikään ei saa tehtyä tekemättömäksi, liian iso määrä ihmisiä mukana. Kun ei voi enää edes ajatuksen tasolla koskettaa mukana olleita niin mikään ei voi enää muuttaa koko tilannetta. Kun suorastaan huudettiin että tuntemattomien pitää olla hiljaa! Olen pahoillani, en pysty olemaan yhdenkään sellaisen ihmisen lähellä, joka on ollut vuosien ajan "mukana" kaikessa. Kolme vuotta liikaa ja kaikki kuoli sisältä.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista saada sellaista tunnetta, että olisi hyvä olla yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa joka liittyy rankkoihin vuosiin. Sen ne kolme vuotta saivat aikaan.
- Anonyymi
Kerrassaan huvittaa kuin kaljupäinen mies ja vapaa pim0pula-nainen lastensa kanssa kaljaa juomassa miljoonia purkkeja päivittäinkin nainen vetää...
Anyways, oikeisti ollen aika iloinen nuorten naisten tekemisistä itselleni, tekevät aika mukavia ja iloisia asioita... Odottelen ranskalaisia perunoita ja tippu kieli maahan...
Nyt se on täynnä mattonukkaa ja muuta pölyä...yyhyy.. 😥Wwuwuw kirjoitti:
Juu, kiitti vinkistä..
Plurpplurp..Eipä kestä.... mä nuolaisin vahingossa kerran puruja, kun näytti niin hyviltä... :oD Toi toimi siihenkin. :oD
- Anonyymi
Oma tyhmyyteni.....grrrrr👀
- Anonyymi
Nyrppii se miten aloitin keskustelun joka poistettiin. Esitin vain miten tarvitaan 11 poliisivirkamiestä asettamaan yksi raudoitettu mieshenkilö putkan lavuurille. Tuokaan määrä wi riittänyt ilman kolmea päähän kohdistunutta nyrkiniskua, ja poliisivoimat kertooo asian olen sääntöjen mukaisen, ei ongelmia. Päättäjänä huolestuisin jos yhtä humalaista väkivaltaista kohtaan tarvittaisiin 11 poliisivirkamiestä. Ehkä laittaisin kuten sosiaalipuolella henkilömitoitukset on tehty...kaksi...kolme ja muut kahdeksasta yhdeksään tekisivät ns. tuottavaa työtä väkivallasta huolimatta.
AsianVierestäJoo, no tuskinpa siellä olisi 11 pollaria tarvittu jos asiakas olisi ollut suunnilleenkaan asiallisesti. Se vaan on niin että joskus se p..ka lentää omaan tuulettimeen kun muita tuulettimia tarpeeksi härnää.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, no tuskinpa siellä olisi 11 pollaria tarvittu jos asiakas olisi ollut suunnilleenkaan asiallisesti. Se vaan on niin että joskus se p..ka lentää omaan tuulettimeen kun muita tuulettimia tarpeeksi härnää.
Jaa, kommentoitko noin yleisesti ilman parempaa tietämystä?
Neljä poliisia kantaa kaverin putkaan raudoitettuna ja raudoitettua kaveria hakataan ja hänelle joudutaan antamaan elvytystä jottei kuolisi. Oletko ihan terve ihminen?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä poliisia kantaa kaverin putkaan raudoitettuna ja raudoitettua kaveria hakataan ja hänelle joudutaan antamaan elvytystä jottei kuolisi. Oletko ihan terve ihminen?
AsianVierestäTjää eik kuuluk meil ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäTule viekkuunrr 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule viekkuunrr 💋
Ei velvetti
Väääräl miejel meni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäTuo on kyllä järkyttävä tapaus. Taidettiin ekaa kertaa saada tallenne julkisuuteen, onhan noita putkakuolemia tosi paljon.
Kirjamessujen peruuntuminen, etenkin Turun. Aevan perseestä😩😤
- Anonyymi
Että joudun joka aamu heräämään. Miksen voi vaan kuolla pois.
- Anonyymi
Sitten kun painat Helsingissä sitä Suojelupoliisin nappulaa kiviseinässä, tulee varmaankin vastaus, joka sanoo: onko tämä joku leikki vai onko oikeaa asiaa?
- Anonyymi
Iseä ei oikeakseaan minkääån harmita, kollimaattorin joka-tuntinen oma runkkaus tietysti hieman harmittaa, kun hänellä ei ikinä tule olemaan seksikumppania.
Huvittava juttu sinänsä: mene painelemaan SUPO:n nappulaan, soitat niille kivitalon sisälle.... sitten vastaus varvasmasti tulee: onko tämä joku vitsi taaskin, äänellä tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594