Päädyin tänään keskellä päivää

jos en ehkä ihan treffeille niin vähintäänkin nyt syömään, jäätelölle ja juttelemaan erään tutun sinkkunaisen kanssa tämän aloitteesta. Kolme tuntia kului että huihai ja juttelimme paitsi ihan arkisista asioista, mutta myös syvällisemmistä ja aremmista asioista mitä elämään osuu kenellekin.

Aiemmin olemme nähneet useita kertoja muissa merkeissä ja nainen oli silloin parisuhteessa, mutta tänä kesänä tämä oli toinen kerta kun tapasimme. Olen toisinaan käyttäytynyt hieman flirttailevasti jos olemme jutelleet tai viestitelleet, että kyllä todennäköisesti hänellä oli se muistissa ja mielessä kun halusi nähdä kanssani.

Lähtiessämme kotiin halusin halata, ja tunsin hänen halauksessaan sellaisen tietynlaisen rutistuksen tms. eli ei missään nimessä mitään poistyöntävää tunnetta.

Naisen iästä voisin sanoa sen verran, että olemme suunnilleen samaa ikäluokkaa, vuosi-pari sinne tänne. Ulkonäöltään nainen menee jonnekin ktn-kategoriaan eli ei nyt aivan mikään Maisan näköinen pakkaus, mutta sellanen perussiisti ja -nätti olemukseltaan.

Tältä pohjalta on kiva aloittaa viikonloppu mukavin mielin 🤗 Vaikka friendzonelle jostain syystä päätyisinkin, niin olipahan joka tapauksessa taas tuollaista normaalia sosiaalista elämää päivään, jota normaaleilla nuorilla miehillä yleensä onkin. Se pitää mielen positiivisena ja virkeänä, joten eipä jää niin paljoa tilaa katkeruudelle ja muille negatiivisille ajatuksille, saati millekään mielikuvituksen liialliselle laukkaamiselle 😃

79

<50

Vastaukset 79

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen pitää vonkata nainen kotiin panemaan jos juttelee kolme tuntia.

• On sekin onnistunut monta kertaa ja vieläpä reilusti alle kolmessa tunnissa, mutta pitää myöskin osata lukea tilanteita.

• peris234 kirjoitti:

On sekin onnistunut monta kertaa ja vieläpä reilusti alle kolmessa tunnissa, mutta pitää myöskin osata lukea tilanteita.

Hyvä tosiaan, että sulla menee selvästi oikein hyvin elämässäsi, niin ei jää tilaa katkeruudelle ja pysyy mieliala korkealla muutenkin. Harmi vaan, kun suurin osa näistä palstan ätmeistä ei osaa mennä ollenkaan eteenpäin elämässään, sillä he kun vaan keskittyvät niihin epätoivoisiin ja naisvihamielisiin kirjoituksiin tällä palstalla vuodesta toiseen.

• DarkFear kirjoitti:

Hyvä tosiaan, että sulla menee selvästi oikein hyvin elämässäsi, niin ei jää tilaa katkeruudelle ja pysyy mieliala korkealla muutenkin. Harmi vaan, kun suurin osa näistä palstan ätmeistä ei osaa mennä ollenkaan eteenpäin elämässään, sillä he kun vaan keskittyvät niihin epätoivoisiin ja naisvihamielisiin kirjoituksiin tällä palstalla vuodesta toiseen.

Korvien välissähän se ätmien ongelma naisasioissa hyvin usein piilee, ihan kuten mullakin vielä joskus yli viisi vuotta sitten. Jos on koko ajan huonolla tuulella ja kollektiivisesti vihaa naisia niin eipä kai ihmekään jos ei herätä kiinnostusta. Mä olen tän ja muidenkin naisten seurassa tai viesteillä käyttäytynyt tietääkseni aika lailla normaalisti ja osannut vetää sen rajan mikä on harmitonta pilke silmäkulmassa heitettyä juttua ja mikä suoranaista moukkamaisuutta. Nimittäin aika moni nainen on kertonut mitä kaikkia tökeryyksiä, kuvia sun muuta saavat vaikka ihan tuntemattomilta miehiltä joita väittäisin tässä kohtaa ätmeiksi.

• Anonyymi

Hitto, perishän on ihan aito ja oikeanmielinen mieshenkilö jolla arvot ovat kohdallaan.

AsianVierestä

• Niin eipä kai hullummin palstan mt-ongelmaiselta romutrokarilta että verkostoiduin tänään uuden yritysasiakkaan ja tämän tuttujen kanssa, sitten hameväki pyytää lounastamaan jonka nainen vieläpä tarjosi (ja mä jäätelöt😁) ja lopuksi tunsin naisen lämpimän halauksen 😊

• Oletko sä sinkku?

• Olen tällä hetkellä juu. Heinäkuun alussa erosin noin puoli vuotta kestäneestä, mutta vakavuudeltaan silti vähän vaikeasti määriteltävästä suhteesta.

• peris234 kirjoitti:

Olen tällä hetkellä juu. Heinäkuun alussa erosin noin puoli vuotta kestäneestä, mutta vakavuudeltaan silti vähän vaikeasti määriteltävästä suhteesta.

Okei, muistelin sun olevan suhteessa. Niin ne osaa suhteet loppua. Onnea etsintään ellei jo tärpännyt.

• J-76 kirjoitti:

Okei, muistelin sun olevan suhteessa. Niin ne osaa suhteet loppua. Onnea etsintään ellei jo tärpännyt.

Niinhän ne monesti päättyy milloin mistäkin syystä.

Kiitos, katsellaan tilannetta ja pidetään silmät auki :)

• Anonyymi

Aikamoista että nainen tekee tuollaisen aloitteen. Vaikka olisi pohjustusta taustalla mutta kuitenkin. Kun ottaa huomioon kuinka passiivisia naiset ovat niin pienikin aloitteellisuus on yleensä merkki suuresta kiinnostuksesta.

• Ei nyt vielä ennenaikaisesti paukutella liikaa henkseleitä, mutta tottahan tuo on yleisellä tasolla. Sinkuissahan on täysin naisten markkinat kun miehiä pörrää naisten ympärillä oikeassa elämässä, somessa, tinderissä jne.

• Ai katos perkule, sullahan onkin ollut kiva päivä tänään! Tosin muistan kyllä kun viime vuonna kerroit niistä muutamista tosi helpoista kaadoista, mut aivan kuten sä ylempänä sanoitkin niin naisasioissa pitää tosiaan osata lukea tilanteita ja kunkin rutiineja ja suunnitelmia. Mut tähän mennessä kuulostaa hyvältä ja tsemppiä josko näette jatkossakin 👍 Poiketkaa joku kerta Varissuolle pizzalle! 😊🍕

• Anonyymi

Natalissa, vakken ostarin ainoassa pitsapaikassa voiskin taas joku päivä käydä.

• Anonyymi kirjoitti:

Natalissa, vakken ostarin ainoassa pitsapaikassa voiskin taas joku päivä käydä.

Kannattaa toki käydä joskus myös siellä Jyysteriassa, ettet ala kyllästymään, jos joka kerta samassa paikassa käyt. Tuski ne ravintola Jyysterian pizzat ovat yhtään sen huonompia, vaikka nyt ovatkin peniksen mallisia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ja jos pizza ei aina maistu, niin voithan sä tilata siellä vaikka sen "Kuukerin nelli"-annoksen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kannattaa toki käydä joskus myös siellä Jyysteriassa, ettet ala kyllästymään, jos joka kerta samassa paikassa käyt. Tuski ne ravintola Jyysterian pizzat ovat yhtään sen huonompia, vaikka nyt ovatkin peniksen mallisia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ja jos pizza ei aina maistu, niin voithan sä tilata siellä vaikka sen "Kuukerin nelli"-annoksen:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mielikuvituspitseriassa on paha käydä

• Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvituspitseriassa on paha käydä

Onhan Peris kertonyt myös itse tuolla Jyysteriassa käyneensä, että ei pitäisi todellakaan mikään mielikuvituspaikka olla.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Onhan Peris kertonyt myös itse tuolla Jyysteriassa käyneensä, että ei pitäisi todellakaan mikään mielikuvituspaikka olla.

Tästä voit tarkistaa mitä liikkeitä Varissuon liikekeskuksessa on:

https://www.varissuonliikekeskus.fi/liikkeet-palvelut

• Anonyymi

Olisit Ana malttanut pitää tän mielikuvitushahmon poissa itseäsi kommentoimasta. Taas tästä tuli niin nolo ketju

• Anonyymi kirjoitti:

Olisit Ana malttanut pitää tän mielikuvitushahmon poissa itseäsi kommentoimasta. Taas tästä tuli niin nolo ketju

En mä ole minkään mielikuvitushahmon profiililla kirjoittanut, vaan kyllä se Bicky Royal mies ihan itse on kommentoinut tähän ketjuun omalta koneeltaan tai puhelimellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toden totta, myötähäpeän tunnetta aikamiehen satuhahmoista tulee.

• Anonyymi kirjoitti:

Toden totta, myötähäpeän tunnetta aikamiehen satuhahmoista tulee.

Äläs nyt turhaan mitään myötähäpeää koe, kun siihen ei ole mitään tarvettakaan. Eikä täällä ole mitään aikamiesten satuhahmoja näkynytkään, sillä kaikki kirjautuneena kirjoittelevat henkilöt ovat niitä todellisia henkilöitä. Eri juttu sitten nämä jotkut anonyyminä huutelevat pellet.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Äläs nyt turhaan mitään myötähäpeää koe, kun siihen ei ole mitään tarvettakaan. Eikä täällä ole mitään aikamiesten satuhahmoja näkynytkään, sillä kaikki kirjautuneena kirjoittelevat henkilöt ovat niitä todellisia henkilöitä. Eri juttu sitten nämä jotkut anonyyminä huutelevat pellet.

Oletko ikinä katsonut tuota usein linkattua sivua, jossa on listattu Varissuon liikekeskuksen liikkeet?
        Jos et, niin miksi et ole?
        Jos olet, niin oletko miettinyt miksi sieltä ei löydy tuota kyseistä pitseriaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko ikinä katsonut tuota usein linkattua sivua, jossa on listattu Varissuon liikekeskuksen liikkeet?

Olen kyllä katsonut, mutta ehkä sitä sivua ei ole päivitetty ajan tasalle. Tämä Jyysteria kun on kuitenkin vielä melko uusi tuttavuus tuolla Turun ja Varissuon ravintolamaailmassa:)

Mutta kysy tota asiaa mieluummin Bicky Royal-mieheltä kun multa, sillä hän on sentään ton ravintolan omistaja.

Siellä Jyysteriassa kun on listalla myös sellainen ruoka, kun "kuukerin nelli":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sovi trollin pirtaan tosielämän faktat.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Olen kyllä katsonut, mutta ehkä sitä sivua ei ole päivitetty ajan tasalle. Tämä Jyysteria kun on kuitenkin vielä melko uusi tuttavuus tuolla Turun ja Varissuon ravintolamaailmassa:)

Mutta kysy tota asiaa mieluummin Bicky Royal-mieheltä kun multa, sillä hän on sentään ton ravintolan omistaja.

Siellä Jyysteriassa kun on listalla myös sellainen ruoka, kun "kuukerin nelli":)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eli valitset olla uskomatta faktoja, tämä selvä.

• Anonyymi

Aika mukavaakin tuollainen perikselle, kun jos kerrankin tapaa naisen treffeillä.
      Tosiaan niin peris: ole ole varovainen ja kohteliias.

• Onhan se mukavaa juu 😊 Liiallinen varovaisuus ja kohteliaisuuskin tosin kääntyy itseään vastaan eikä välttämättä saa aikaan naisen kiinnostusta. Mutta pitää kohdata jokainen nainen yksilönä eikä toistaa samaa kaavaa kaikkien kanssa ja huomioida tilanne ja paikka. En nyt viitsinyt lähteä kunnolla lääppimään häntä kaupan edustalla ihmisten vilistessä ohi, enkä myöskään "white van man" autossani kun ajoimme ruokapaikasta kauppaan jäätelölle.

• Mukava tarina.

• Anonyymi

Joo. Noi Bickyn ja Darkkiksen kommentit vain söi kaiken uskottavuuden. Miksi aina täytyy ottaa mielikuvituskaverit komppaamaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo. Noi Bickyn ja Darkkiksen kommentit vain söi kaiken uskottavuuden. Miksi aina täytyy ottaa mielikuvituskaverit komppaamaan?

Eiköhän Bicky Royal mies ja Darkkis kumpikin ole kirjoittaneet kommenttinsa omilta koneiltaan tai puhelimillaan. Mä kun hallinnoin ainoastaan tätä peris234 nimimerkkiä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Eiköhän Bicky Royal mies ja Darkkis kumpikin ole kirjoittaneet kommenttinsa omilta koneiltaan tai puhelimillaan. Mä kun hallinnoin ainoastaan tätä peris234 nimimerkkiä.

Keksisit jo jotain uutta zzz.. bicky-sadut kyllästyttää

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ja bicky auttaa uneenkin :)

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Joo joo. Ja lehmät lentävät.

• peris234 kirjoitti:

No niinpä just. Kyllä mä ihan omalta koneeltani tänne omasta kotootani kirjoitin, kuten varmasti myös Bicky Royal-mies kirjoitti omalta koneeltaan. Eikös Bicky ja Penetrators MC:n miehet olleet tämän viikonlopun jossain päin Amerikkaa sen Maken kisaviikonlopun takia?

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No niinpä just. Kyllä mä ihan omalta koneeltani tänne omasta kotootani kirjoitin, kuten varmasti myös Bicky Royal-mies kirjoitti omalta koneeltaan. Eikös Bicky ja Penetrators MC:n miehet olleet tämän viikonlopun jossain päin Amerikkaa sen Maken kisaviikonlopun takia?

Näin Korona-aikaan meinaat? Että hupilentoja jenkkilään, ja hupitapahtumia joissa hupiyleisöä?

Kannattaa lukaista miten tiukasti vaikkapa USAssa suhtaudutaan nyt tapahtumiin, yleisömassoihin ja turismiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin Korona-aikaan meinaat? Että hupilentoja jenkkilään, ja hupitapahtumia joissa hupiyleisöä?

Kannattaa lukaista miten tiukasti vaikkapa USAssa suhtaudutaan nyt tapahtumiin, yleisömassoihin ja turismiin.

Onneksi koronarajoitukset eivät koske periksenkään mielikuvistusolentoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai sinne Amerikkaan ja muuallekkin jotkut lennot sentään lentävät ja kyllähän sitä edelleenkin ns. "hyvän syyn" perusteella pääsee maasta toiseen lähtemään, kuten vaikka töiden takia.

Kyllä ainakin NHL- ja NBA-pelejä on tuolla Amerikassa edelleenkin pelattu, vaikka ne onkin pelattu tyhjille katsomoille. Joten eiköhän ne autokisat ajeta siellä myös ilman yleisöä.

No eiköhän tässä viikonlopun aikana nähdä tulokset tostakin kisasta:)

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kai sinne Amerikkaan ja muuallekkin jotkut lennot sentään lentävät ja kyllähän sitä edelleenkin ns. "hyvän syyn" perusteella pääsee maasta toiseen lähtemään, kuten vaikka töiden takia.

Kyllä ainakin NHL- ja NBA-pelejä on tuolla Amerikassa edelleenkin pelattu, vaikka ne onkin pelattu tyhjille katsomoille. Joten eiköhän ne autokisat ajeta siellä myös ilman yleisöä.

No eiköhän tässä viikonlopun aikana nähdä tulokset tostakin kisasta:)

Eli jos "make" on ajamassa kisoissa joihin ei huolita koronapelossa yleisöä, niin millähän "bicky & co" olisi perustellut "pakollisen työmatkan" rapakon taa?

Ihan vaan että järkeä soppii käyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli jos "make" on ajamassa kisoissa joihin ei huolita koronapelossa yleisöä, niin millähän "bicky & co" olisi perustellut "pakollisen työmatkan" rapakon taa?

Ihan vaan että järkeä soppii käyttää.

Samanlaisia ammattiurheilijoita ne autokuskit ovat kun esim. NHL-pelaajatkin. Älä unohda sitä, että Bicky on muuten ton Maken tallin tallipäälikkö, eli vähän sama kun vaikka päävalmentaja lätkäjoukkueessa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Samanlaisia ammattiurheilijoita ne autokuskit ovat kun esim. NHL-pelaajatkin. Älä unohda sitä, että Bicky on muuten ton Maken tallin tallipäälikkö, eli vähän sama kun vaikka päävalmentaja lätkäjoukkueessa.

Sitkeästi suljet silmät (korona)todellisuudelta ja uskot huonosti tehtailtuihin satuihin. Se sulle toki sallittakoon.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Periksen satuhahmoilla on joustavat toimenkuvat :)

• Anonyymi

Naisista tulee tuttuja kun juo viinaa nuorena ja sitten niitä naisia voi tavata vanhempana myös.

T viinamies

• Totta. Valtaosassa mun aiemmissa ensitapaamisissa oli alkoholi osana iltaa. Mutta nyt se ei ole enää mahdollista kun sairastin sen rajun haimatulehduksen keväällä. Mutta saahan sitä lääkäriltä tai vaikka kadulta vähemmän toksisia mömmöjä niin voi välillä ottaa kemiallisesti chillisti.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Totta. Valtaosassa mun aiemmissa ensitapaamisissa oli alkoholi osana iltaa. Mutta nyt se ei ole enää mahdollista kun sairastin sen rajun haimatulehduksen keväällä. Mutta saahan sitä lääkäriltä tai vaikka kadulta vähemmän toksisia mömmöjä niin voi välillä ottaa kemiallisesti chillisti.

Valtaosa tuntemistani naisista tunsin jo 25 vuotta sitten kun ryypiskeltiin nuorena alle 18 vuotaana ja sen jälkeenkin. Nykyäänkin tapaillaan joskus, olin vähän aikaa sitten exäni synttäreillä. Tuttuja naisia siis voi tavata missä vaan kun on asunut samassa cityssä koko ikänsä melkein.

T viinamies

• Anonyymi

Miksi peris on aina niin kyvytön seksissä naisten kanssa, mutta miehille hän kelpaa?

• En mä ole mitenkään kyvytön seksissä naisten kanssa. Ei se Lyrica mitään pahaa erektiohäiriötä aiheuta vaikkakin pitkittää saamista, mutta harvemmin siitä kukaan eksä on valittanut. Pikemminkin päinvastoin.

Eikä ole koskaan ollut pienintäkään kiinnostusta miehiin.

• Anonyymi

Näin kerran tutun naisen turun keskustan terassilla päivällä ja päädyimme risteilylle illalla. Hauskaa olikin sitten laivalla.

• Anonyymi

Suklaakuorrutettu päärynä, ja aivastustus kaupanpäälle, pärskäys kuin päärynä.

• Anonyymi

KOLME TUNTIA!!?? Kyllästyisin naisten seuraan jo kolmessa minuutissa...

• Päädyin sitten friendzonelle, sikäli kun olen tän naisen mielestä koskaan ollutkaan mitään muuta kuin kaveri. Eilen kun kirjoittelimme, johdattelin keskustelua sanotaanko pehmo-seksuaaliseen suuntaan ja nainen vaihtoi heti aika napakasti asialinjalle ja sanoi, ettei halua mun elättelevän mitään haaveita, mutta ei aio myöskään säätää tällä hetkellä kenenkään miehen kanssa, vaan hänen päämääränsä olisi saada kasattua perhe takaisin kokoon vaikka itse lähti avoliitostaan.

Sovimme että asian annetaan olla ja jatketaan kavereina kuten tähänkin asti. Sinällään varsin arvostettava peruste torjua mun yritykset, varsinkin heidän lapsensa kannalta on aina parempi että OIKEA iskä on kuvioissa ja että olisi yhtenäinen perhe ympärillä.

No, tällä kertaa jäi mustapekka kouraan, mutta ei varsinaisesti mitään jossiteltavaa eikä riitaa kummankaan osalta.

• Ai harmi, sulla ei sitten ihan onnistanutkaan tossa tapauksessa, jos nainen kerran yrittää vieläkin saada perhettä kasaan.

Onhan se OIKEA isä aina lapsille eri, vaikka ethän sä varmaan mikään Timpan kaltainen aisuri-isä oliskaan:)))))))

• DarkFear kirjoitti:

Ai harmi, sulla ei sitten ihan onnistanutkaan tossa tapauksessa, jos nainen kerran yrittää vieläkin saada perhettä kasaan.

Onhan se OIKEA isä aina lapsille eri, vaikka ethän sä varmaan mikään Timpan kaltainen aisuri-isä oliskaan:)))))))

Joo eipä onnistunut tällä kertaa, tosin en missään vaiheessa edes ajatellutkaan miksikään uusioperheen isäksi ryhtymistä ja luulenpa että tää nainenkin on huomannut sen musta. Oliskohan asumusero tms. oikea termi kuvaamaan heidän suhdettaan tällä hetkellä.

Mutta tänkin asian sain hoidettua lopulta ihan smoothisti ja olettaisin hänen olevan edelleen ystäväni kun juteltiin ihan suoraan eikä kummankaan tarvitse enää arvailla mitään. Tosiätmi olisi aloittanut h-sanan huutelun ja muita henkilöhyökkäyksiä, mutta mä en kokenut siihen mitään tarvetta kun en kokenut että muakaan oltaisiin loukattu tässä asiassa.

Eteenpäin vain 😃

• peris234 kirjoitti:

Joo eipä onnistunut tällä kertaa, tosin en missään vaiheessa edes ajatellutkaan miksikään uusioperheen isäksi ryhtymistä ja luulenpa että tää nainenkin on huomannut sen musta. Oliskohan asumusero tms. oikea termi kuvaamaan heidän suhdettaan tällä hetkellä.

Mutta tänkin asian sain hoidettua lopulta ihan smoothisti ja olettaisin hänen olevan edelleen ystäväni kun juteltiin ihan suoraan eikä kummankaan tarvitse enää arvailla mitään. Tosiätmi olisi aloittanut h-sanan huutelun ja muita henkilöhyökkäyksiä, mutta mä en kokenut siihen mitään tarvetta kun en kokenut että muakaan oltaisiin loukattu tässä asiassa.

Eteenpäin vain 😃

Sulla tosiaan on hyvä ja ihan oikea asenne asian suhteen, kun et turhaan yksistä tai toisistakaan vastoinkäymisistä lannistu tai ala tollaiseen tyypilliseen ätmien käytökseen, jossa sortuisit johonkin incel-palstoille ja kirjoittelisit sitten noiden incel-miesten "totuuksia" tällä palstalla.

Varmasti just tämän vuoksi sä et olekaan näiden palstan ätmien suosiossa, kuten en ole itsekään ikinä täällä ollut, kun en ole koskaan näiden ätmien incel-mieleisiä mielipiteitä täällä puolustellut. Tosi säälittävää se kyllä vaan on, että pitää joidenkin heitä/meitä sitten vihata, jotka ei jäädä tänne vuosikausiksi surkuttelemaa ja niitä incel-juttuja vuodesta toiseen vaan jankkaamaan.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sulla tosiaan on hyvä ja ihan oikea asenne asian suhteen, kun et turhaan yksistä tai toisistakaan vastoinkäymisistä lannistu tai ala tollaiseen tyypilliseen ätmien käytökseen, jossa sortuisit johonkin incel-palstoille ja kirjoittelisit sitten noiden incel-miesten "totuuksia" tällä palstalla.

Varmasti just tämän vuoksi sä et olekaan näiden palstan ätmien suosiossa, kuten en ole itsekään ikinä täällä ollut, kun en ole koskaan näiden ätmien incel-mieleisiä mielipiteitä täällä puolustellut. Tosi säälittävää se kyllä vaan on, että pitää joidenkin heitä/meitä sitten vihata, jotka ei jäädä tänne vuosikausiksi surkuttelemaa ja niitä incel-juttuja vuodesta toiseen vaan jankkaamaan.

"jotka ei jäädä tänne vuosikausiksi surkuttelemaa ja niitä incel-juttuja vuodesta toiseen vaan jankkaamaan."

:D :D :D Sä ja sun sivupersoonat on palstan pitkäaikaisimpia jankkaajia ja surkuttelijoita :D

• Anonyymi kirjoitti:

"jotka ei jäädä tänne vuosikausiksi surkuttelemaa ja niitä incel-juttuja vuodesta toiseen vaan jankkaamaan."

:D :D :D Sä ja sun sivupersoonat on palstan pitkäaikaisimpia jankkaajia ja surkuttelijoita :D

Mitkä ihmeen sivupersoonat? Mulla täällä ole ikinä ollutkaan mitään sivupersoonia, sillä mä kun oon aina kirjoitellut tänne vain omalla ainoalla profiilillani, kuten myös Peris on tehnyt.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mitkä ihmeen sivupersoonat? Mulla täällä ole ikinä ollutkaan mitään sivupersoonia, sillä mä kun oon aina kirjoitellut tänne vain omalla ainoalla profiilillani, kuten myös Peris on tehnyt.

Sun jokainen hahmo, perisbickytimppamake etc... kaikki on jankannu näillä palstoilla samoja lauluja jo surullisen kauan :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sun jokainen hahmo, perisbickytimppamake etc... kaikki on jankannu näillä palstoilla samoja lauluja jo surullisen kauan :D

Nyt oli kyllä sellainen valhe, jossa ei ole mitään perää. Mulla ei ole täällä mitään ihmeen sivupersoonia, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Eikä ne Bickyt, Timpat ja muut ole mitään kenenkään hahmoja, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä jokainen, eikä heidän profiilinsa takana ole ketään toista henkilöä kirjoittelemassa.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Nyt oli kyllä sellainen valhe, jossa ei ole mitään perää. Mulla ei ole täällä mitään ihmeen sivupersoonia, kuten tossa aikaisemmin jo sanoinkin. Eikä ne Bickyt, Timpat ja muut ole mitään kenenkään hahmoja, vaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä jokainen, eikä heidän profiilinsa takana ole ketään toista henkilöä kirjoittelemassa.

Ei ole valhe, ainoastaan helposti havaittavissa oleva fakta :D

• DarkFear kirjoitti:

Sitkeä palstamyytti kyllä tämä että täällä olisi muka jotain hahmoja 🙄 Ne henkilöt joita tällaisiksi väitetään kuten esim. Bicky, Make, Timppa jne. ovat turkulaisia miehiä jotka kukin kirjoittaa palstalle ihan omalla tunnuksellaan, koneellaan ja aikataulullaan.

Kahden ensin mainitun kanssa sanoisin olevani kaveri myös irl, ja Timppakin morjestelee jos satutaan kohtaamaan esim. Myllyn Prismassa.

• peris234 kirjoitti:

Sitkeä palstamyytti kyllä tämä että täällä olisi muka jotain hahmoja 🙄 Ne henkilöt joita tällaisiksi väitetään kuten esim. Bicky, Make, Timppa jne. ovat turkulaisia miehiä jotka kukin kirjoittaa palstalle ihan omalla tunnuksellaan, koneellaan ja aikataulullaan.

Kahden ensin mainitun kanssa sanoisin olevani kaveri myös irl, ja Timppakin morjestelee jos satutaan kohtaamaan esim. Myllyn Prismassa.

Jep näköjään muutamalla anonyymillä jäänyt joku trippi päälle kun luulevat mua joksikin hahmoksi tai spämmiksi. Näkeehän sen jokainen että olen vuosikausia kirjoittanut tällä samalla tunnuksella, ja Youtubessakin on se tunnettu video missä hermostuin Junnulle aikoinaan.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Se on kyllä aina yhtä uskomatonta että kaikki "te" hahmot osutte vain ja ainoastaan samoihin ketjuihin keskustelemaan keskenänne :D

• peris234 kirjoitti:

Niin ihmeellisiä myyttejä kyllä tollaiset, että kuvitellaan ihan todellisia turkulaisia henkilöitä joksikin "hahmoiksi" ja vielä yhdistetään niitä yhden henkilön ylläpitämäksi.

Kyllähän mä itsekin muistan näitä henkilöitä Turussa nähneeni, joten eivät todellakaan ole mitään "hahmoja". Muistan itsekin kun näin usein Timpan Prismassa ostoksilla ja joskus hänen kanssa siinä muutama sana vaihdettiin, vaikka en henkilökohtaisesti miestä niin hyvin tunnekkaan, mutta kyllähän sitä palstan kautta helposti tutuksi tulee.

Palstan tyypeistä Näädän Maken näin usein vartijan työasussa eri puolilla kaupunkia, Bicky Royal-miehen ja Porarin Maken Varissuolla ja siellä se Pääskyvuoren Jormakin ajeli sillä vanhalla ja luotettavalla Toyota Carinallaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Joten eiköhän voida ampua saman tien alas moiset tornihuhut siitä, että nämä palstalla kirjoittelevat turkulaiset henkilöt olisivat muka jotakin yhden henkilön ylläpitämiä hahmoja.

• bicky_royal kirjoitti:

Jep näköjään muutamalla anonyymillä jäänyt joku trippi päälle kun luulevat mua joksikin hahmoksi tai spämmiksi. Näkeehän sen jokainen että olen vuosikausia kirjoittanut tällä samalla tunnuksella, ja Youtubessakin on se tunnettu video missä hermostuin Junnulle aikoinaan.

Niin sustahan löytyy tosiaan se videokin Youtubesta, niin eiköhän se todista sun olevan ihan oikea ja todellinen henkilö.

Ja onhan monet nähneet sut myös siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejäkin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Siellä se on monien kertoman mukaan hyvin noussut painavakin rauta sun kalussa vaan ylös ja alas:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Peros ei periksi anna on sitkeä kuin Jane Pont. Agventti XXX.

Mutta joo-oh, kyllä aikamoinen terästys on kun kuuntelen itsekin omia tekosia, omaa levyä, tempo on kova, tempperamentti vieläkin kovempi, julmuus sitäkin syvempi musiikeissa.

• Anonyymi

Jos meikäläiselle joku nainen ehdottaisi jotain vastaavaa, niin kuulossani olisi silloin jotain pahasti sekaisin tai nainen olisi täysin sekaisin ja erehtynyt henkilöstä.
      Super rumalle ätmille ei nainen tuollaista voi sanoa tai sitten näen unta.

Super YrmyÄtmi

• Anonyymi

Ihan vain kiinnostaa tietää, miksi teet tuollaista?

Itse en koskaan lähtisi tutun naisen kanssa tapaamiseen, ellei olisi ennalta selvää naisen kiinnostus suhteeseen. Mutta sinä ilmeisesti tykkäät olla ns. friendzonella?

• No jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä mun kiinnostus nähdä tätä naista väheni aika paljon viime viikonlopun jälkeen. Mutta pointtina olikin se, että tuo selkkaus ei aiheuttanut välillemme mitään eripuraa eikä epäselvyyksiä, eli toimi hyvänä esimerkkinä tän palstan anonyymeille siitä kuinka kaksi aikuista ihmistä voi käsitellä tollasen asian ihan kypsästi ja jatkaa normaalisti eteenpäin. Ja jos sikseen on että joskus näemme, niin ei sille pitäisi olla mitään estettä. Onhan mulla varattujakin naisia ihan vain kavereina.

• Anonyymi

Jos sä et osaa olla kaveri eri sukupuolta olevien ihmisten kanssa, niin miksi oletat etteivät muut osaisi?

On varsin normaalia että ihmisellä on molempia sukupuolia kavereina. Ja kavereiden kanssa on varsin normaalia tavata.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sä et osaa olla kaveri eri sukupuolta olevien ihmisten kanssa, niin miksi oletat etteivät muut osaisi?

On varsin normaalia että ihmisellä on molempia sukupuolia kavereina. Ja kavereiden kanssa on varsin normaalia tavata.

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Juurihan mä sanoin, että kykenen olemaan normaaleissa kaveriväleissä tän naisen kanssa ja entuudestaan mulla on naisia kavereina ilman että siihen liittyy mitään sen ihmeempää.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Juurihan mä sanoin, että kykenen olemaan normaaleissa kaveriväleissä tän naisen kanssa ja entuudestaan mulla on naisia kavereina ilman että siihen liittyy mitään sen ihmeempää.

Katsohan vähän tarkemmin kummalle edeltävälle kommentille tuo vastaus oli tarkoitettu.

• Anonyymi

Tehkääpä tempaus.

Kerran harmitti eräs opettaja, niin piilotimme korvalappu-stereon sellaisen kaiuttimen sisälle mistä tulee tiedotuksia, c-kasetilla oli mitattu aika, kellosta katsoimme milloin se alkaa soittamaan sieltä raptori - oi beibi. Muuten äänetön.

Matematiikan opettaja hermostui kun yhtäkkiä kesken matematiikan tunnin alkoi kuulumaan tuo laulu lähti opettajien huoneeseen katsomaan... "kuka siellä nyt soittaa..." Kukaan ei soita kun sen kaiuttimen sisällä on se soitin hohhohoh.

https://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM

Alice Cooperin Schools Out taisi olla toinen kappale.

• Anonyymi

En päässyt jälkkäriin eli jälki-istuntoon, kuin eduskunnan istuntoon. Temppu oli hyvä james bond -mainen hassu temppu eikä kukaan loukkaantunut.

Tuo temppu piiloittaa kaiuttimen sisälle korvalappu-stereo ja kasetilla tyhjää ja kellosta itse katsoo tunnilla, pulpetissa istuen kellosta: kohta alkaa soimaan musiikkia.

Tuolloin sain erikoismaininnan tältä matematiikan opettajalta, luokan paras geometrian laskemisissa.

• Anonyymi

Hyi kuka nainen haluaisi tapailla lyricalta ja ketoosilta haisevaa lyrica-limp-dickiä...

• Anonyymi

Jep, niinpä ja puheissaan Peris on niin fiksu, tekee kaikki oikein, ratkaisut ovat perusteltuja jne. Sitten kun näkee todellisuuden niin mies asuu romujen keskellä, olemattomat tulot, haisevat, likaiset vaatteet, pössyttelee ganjnaa jne, sekoilee, ei pysty opiskelemaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, niinpä ja puheissaan Peris on niin fiksu, tekee kaikki oikein, ratkaisut ovat perusteltuja jne. Sitten kun näkee todellisuuden niin mies asuu romujen keskellä, olemattomat tulot, haisevat, likaiset vaatteet, pössyttelee ganjnaa jne, sekoilee, ei pysty opiskelemaan...

Ja kirjoittelee satuolentojen nimissä palstalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lailla metsään meni nuo kaikki solvaukset. Lyrican lääkkeellinen käyttö ei näy ulospäin, en vedä mitään tiukkaa ketoosidieettiä vaikka olenkin pudottanut painoa, en asu minkään romujen keskellä, raha-asiani ovat ihan kunnossa vaikka se ei loista kilometrin päähän enkä juurikaan tykkää keskustella asiasta (yleensä niillä ihmisillä ei ole tarvetta huudella jos asiat on kunnossa), vaatteeni ovat puhtaat ja perussiistit paitsi ehkä ihan hc-työvaatteet, ei ole tapana hillua päihtyneenä ihmisten ilmoilla, en tietääkseni pahemmin sekoile mitään, enkä ainakaan nyt näe itseäni opiskelijana mut en näkisi mitään syytä miksi en pärjäisi jos olisin motivoitunut opiskelemaan uuden ammatin jne.

Jos tollasta bullshittiä on aikaa kirjoittaa aamuyöstä puoli neljältä niin kumpi tässä on se outo? Jäänee jokaisen omaksi päätettäväksi 😃

• Anonyymi

Entä onko tämä kiinnostava henkiö ranskan Macron Micro-Pippel.

• Anonyymi

Lähistöllä saattaa olla kaupungissa myös XXL-kauppa pitäisiköhän käydä tutustumassa jos sielllä olisi myynnissä XXX-pikkuhousuja, lähettäisin Dannylle lahjana kirjekuoressa jos löytyisi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      123
      1672
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      970
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      153
      816
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      578
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      544
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      50
      482
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      476
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      439
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      431
    Aihe