Tunteiden vuoristoradalla

Anonyymi

Olen liki 5-kymppinen nainen. Omasta mielestäni vielä ihan vetävä pakkaus, nuorekas ja nuori mieleltäni, hauska ja mukava ihminen. Olen naimisissa miehen kanssa, jonka työ ja harrastukset ovat vieneet ympäri maailmaa monen vuoden ajan, ja vaikka mitään varsinaisia isoja ongelmia ei olekaan ollut, niin vuosien aikana ollaan kasvettu erilleen jo ihan senkin vuoksi, että yhteistä aikaa on ollut niin vähän. Vuosia nautin itsenäisyydestä tän liiton sisällä ja ajattelin sen olevan ok.

Pari vuotta sitten ihastuin voimakkaasti erääseen työkaveriin. Ollaan samassa organisaatiossa töissä mutta eri rakennuksessa, törmäämiset ovat olleet satunnaisia eikä olla juteltu kuin muutamia kertoja, mutta hänessä on selittämätöntä vetovoimaa... Ollaan jonkun aikaa 100% asialinjalla joskus viestitelty (aikaan mun aloitteesta liittyen yhteiseen harrastukseen) kunnes viestien sävy muuttui ja uskalsin kysyä josko häntä voisi joskus tavata.

Nuorempana luulin tosiaan, että pettäminen ja uskottomuus ovat ihan kamalia asioita, ja että itse en ikinä voisi tehdä niin. Nyt kun viimeiset vuodet ovat olleet liki seksittömiä huomaan, että haluan tätä miestä ja olisin valmis seksisuhteeseen hänen kanssaan, haluan tuntea olevani haluttu. Olen aika suoraan pystynyt ajatuksiani hänelle kuvaamaan, mutta luulen hänen vielä miettivän ja pohtivan asiaa - hän on siis myös naimisissa ja kahden lapsen isä. En halua painostaa häntä, vähän rohkaista kyllä, ja nyt tässä kiemurtelen kun en tiedä eteneekö tämä koskaan kuumista tekstareista kuumiin treffeihin.

En halua vaikuttaa liian innokkaalta, mutta toisaalta en tässä iässä jaksaisi ikuisuuksia vain viesteillä vihjailla vaan kaipaan konkretiaa, ei kissaa ja hiirtä vaan kahden aikuisen yhteisiä pelisääntöjä onko meistä tähän vai ei. Jos on niin järjestetään sille aikaa, jos ei niin haluaisin senkin tietää kohtalaisen pian.

13

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pettäminen ja uskottomuus on ihan kamala juttu, ihan kuin nuorempana olet ajatellutkin. Jännä että ihmiset alkavat selittelemään omia vääriä tekojaan itselleen paremmin päin kun ylittävät sopivan käytöksen rajan. Ja pikkuhiljaa se raja vain siirtyy ja siirtyy, kunnes saattaa hävitä kokonaan.

      Jos koet "kasvaneesi erilleen" aviopuolisostasi, niin miksi et tee mitään? Keskustele hänen kanssaan asiasta tai hae eroa? Koetko jotenkin itsesi oikeutetuksi mennä sörkkimään avioliitossa olevan kollegasi elämää kolmantena pyöränä? Miksi pitää tuhota monen ihmisen elämä, että saa omat mielihalut ja tarpeet tyydytettyä? Miten oikeutat sen itsellesi?

      • Anonyymi

        Tämä👍


    • Anonyymi

      Oletko ottanut asian puheeksi miehesi kanssa, että haluat erota vai aiotko pitää häntä elättäjänä? Vai onko miehelläsi myös suhde/suhteita, jolloin kyse on tasoituksesta, mikä sinällään on hyväksyttävää ja suositeltavaakin.

    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua ja olen suunnilleen samassa tilanteessa, paitsi että olen mennyt työkaverin kanssa jo rajan yli. Ei vielä seksiä eikä ehkä koskaan, koska molemmat olemme varattuja, mutta pussailua ym. ja halut on aivan järkyttävät ja hän on mielessäni koko ajan. Itsekin olen 50v ja odotin jo vaihdevuosia, mutta tulikin kiima-aika. En ole koskaan tuntenut näin. Ihan älytöntä, mutta meillä on vain yksi elämä. Onnea yritykseen!

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin toimeksi varsinkin kun kiima päällä. Miksi pidätellä kun mieli kumminkin tekee vierasta miestä, hänen hyväilyjään, munaansa nauttimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin toimeksi varsinkin kun kiima päällä. Miksi pidätellä kun mieli kumminkin tekee vierasta miestä, hänen hyväilyjään, munaansa nauttimaan.

        🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🃏🃏🃏⛏️🔫🔫🔫🔫✂️


      • Anonyymi

        Toivota ihmeessä onnea myös näiden puolisoille ja miehen lapsille. Niille joita kehoitat pettämään ja joiden tunteet halutaan särkeä. On täällä hienoa porukkaa sparraamassa pettäjiä


      • Anonyymi

        Tolle 05:32 muijalle


      • Anonyymi

        50v naiset ihania,suloisia estottomia halukkaita olivatpa varattuja tahi vapaita. Rakastelu heidän kanssaan todella nautinnollista. Kokemuksesta suu puhuu.


      • Anonyymi

        Aika erikoista. Omasta kiima-ajasta pääsi nauttimaan oma aviomies. Ja sitten se kiima loppui, ei ihan kahta vuotta kestänyt. Olen onnellinen, että omalleni tarjosin kiima-aikani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoista. Omasta kiima-ajasta pääsi nauttimaan oma aviomies. Ja sitten se kiima loppui, ei ihan kahta vuotta kestänyt. Olen onnellinen, että omalleni tarjosin kiima-aikani.

        Ohhoh. Sulla siis kiima-aika loppu ja ei seksiä eikä haluja enää ollenkaan. Ootko monta vuotta jo mennyt niin, entäs puolisos, sillä on varmaan sit uus kumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Sulla siis kiima-aika loppu ja ei seksiä eikä haluja enää ollenkaan. Ootko monta vuotta jo mennyt niin, entäs puolisos, sillä on varmaan sit uus kumppani.

        Eihän se sitä tarkoita, kun kiima-aika on loppu, ettei rakasteltaisi. Kyllä rakastellaan, mutta onkin ymmärretty se, ettei voi olla kokoaikaista kiimaa, jos ymmärrät, mitä kiimalla tarkoitetaan. Kaikki muu sen ulkopuolella on sitä arkista tylsää perusrakkautta ja perusvälittämistä, jota ihmiset pakenee, etsiessään kokoaikaista kiimaa.


    • Anonyymi

      Ap.n päästä on tippunut ruuveja. Kertomallaan tavalla , se on ainoa selitys.
      Ehk kunnon kolaus jakoavaimella päähän auttaisi tai sitten tuo harhojen putsaus vanha konsti: iso pulloharja toisesta korvasta sisävn, toisesta ulos ja kunnon 10minuutin jynssäys!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe