Miksi teinit odottavat ja haluavat äkkiä täyttää 18v

Anonyymi

Minä en nuoruudessa ajatellut, että tulisipa nyt äkkiä 18 vuotta täyteen, että on aikuinen.
Varsinkin teininaiset odottaa täyisi-ikäisyyttä hartaasti, että olisipa jo täysi ikäinen, mutta myöhemmin, kun ikää tulee lisää ja 30 ikävuosi lähestyy, niin ovat paniikissa, että miksi vanhenen, haluiasin nuortua.

Siksikö odotetaan niin hartaasti 18 vuoden täyttymistä ja sitten kun on täytetty, niin sitten mennään lähimarkettiin ostamaan elämän ensimmäinen siideri tölkki ja sitä hartaasti ihastellaan, että nyt mä saan laillisesti ostaa ja juoda tätä ihanaa juomaa, jota kaikki niin kehuvat.
Toinen asia on ajokortti, että silloin saa ajokortin ja ajaa autolla.
Näiden asioden takiako teini haluaa äkkiä täyttää 18 vuotta, että saa viinaa ja ajaa autolla.
Niin juu, tietenkin kun täyttää 18 vuotta, niin saa harrastaa seksisuhteita, se kai on kolmas seikka.

27

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole teinityttö koskaan ollut mutta ainakin itse siinä 14-15 vuotiaana odotin 18v. täyttämistä ihan siitä syystä, että vapautuisin holhouksesta. Ei siihen liittynyt mitään haaveita ekan kaljan ostamisesta, ryyppääminen ei edes kiinnostanut tuolloin. Ajokorttikaan ei ollut se juttu. En usko teinityttöjen tässä asiassa eroavan pojista,

Ps: Miksi käytät ilmaisua teininaiset, alle 18-vuotiaat eivät ole mitään naisia vaan tyttöjä ja toivotavasti ymmärrät sen.

• Anonyymi

Juurin näin Kadun_mies. Holhouksesta vapautumista minäkin odotin, vieläpä aiemmin kuin sinä - jo n. 12-vuotiaasta lähtien. Lisättäköön vielä, että halusin Tavastialle bändejä katsomaan (en huomaan alkoholia) - ja sinne ei ollut asiaa alle 18-vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurin näin Kadun_mies. Holhouksesta vapautumista minäkin odotin, vieläpä aiemmin kuin sinä - jo n. 12-vuotiaasta lähtien. Lisättäköön vielä, että halusin Tavastialle bändejä katsomaan (en huomaan alkoholia) - ja sinne ei ollut asiaa alle 18-vuotiaana.

Niin ja 12-vuotiaana en ollut ollut edes vielä teinityttö, pelkkä tyttö ilman teini-liitettä.

• No varmasti sitä 18-ikävuoden täyttämistä odottaa just varsinkin siksi, että pääsee irti siitä vanhempiensa holhouksesta ja saa päättää itse omista asioistaan. Lisäksi siinä iässä on myös helpompi muuttaa omilleen, kun alaikäisenä, jos vanhemmat eivät sitä hyväksy.

• Anonyymi

No niin, ei ole varmaankaan mitään merkitystä onko täysi-ikäinen ostamaan viinapulloja vai ei sinänsä tai taitoja ajamaan autoilla...

.. mutta tuollainen on aika hauska asia, kun tunnistan lentokoneet, isä monestikin pyytää katsomaan: minkä tyyppinen on tuo puolustusvoimien kone tuolla taivaalla...

• Anonyymi

Minä olen jo 50v, mutta en ole vielä aikuiseksi kasvanut.
      Jos aikuisuus luokitellaan, että on itsenäistynyt eli on muuttanut pois kotoa, tosin asun kotona, mutta vanhempia ei enää ole, äiti kuoli 34 vuotta sitten ja isä 5 vuotta sitten.
      No, jos aikuisuuteen kuuluu, että käy töissä, on perustanut perheen ja tekee aikuisten juttuja eli harrastaa auton tuunaamista, matkustelua, mökkeilyä, käy terassilla ryyppäämässä, eikä tee mitään mikä liittyy leikkimiseen, niin en ole aikuinen, koska en tee mitään noista, vaan puuhailen rc-laitteiden parissa, pienoismallit, tietokonepelit ym ja usein lapsettaa.
      Olen siis ikuinen lapsi.

• Anonyymi

Mistä olet saanut kuvitelman, että juuri teinitytöt odottaisivat malttamattomina täysi-ikäisyyttä? Itselläni on sellainen havainto, että he pikemminkin toivoisivat teini-iän jatkuvan ja jatkuvan.

Seksin harrastamiseen ei muuten tarvitse olla täysi-ikäinen, 16-vuotta on suojaikäraja. Itse sain aikoinaan viinakaupasta kossupullonkin 16-vuotiaana.

• Anonyymi

He toivovat kyllä, että se teinin ulkonäkö jatkuisi ikuisesti, mutta muuten haluavat olla täysi-ikäisiä, jotta pääsevät baariin ja chadien pantavaksi ja syrjäyttämään 30v tädit.

Naisen teini-ikä kestää kuitenkin vain silmänräpäyksen ja sitten nainen huomaa olevansa 35v kurttu ja ilmaa miehille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He toivovat kyllä, että se teinin ulkonäkö jatkuisi ikuisesti, mutta muuten haluavat olla täysi-ikäisiä, jotta pääsevät baariin ja chadien pantavaksi ja syrjäyttämään 30v tädit.

Naisen teini-ikä kestää kuitenkin vain silmänräpäyksen ja sitten nainen huomaa olevansa 35v kurttu ja ilmaa miehille.

Teini-ikä kestää jokaisella pissavehkeisiin katsomatta tasan ikävuodesta 13 ikävuoteen 19. Sitä ennen ollaan murrosikäisiä ja sen jälkeen ollaan nuoria aikuisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessa suurin osa ihmisistä, eikä varsinkaan naisista edes tiedä mitään noista sun incel-palstojesi "chadeista", kun normi-ihmiset eivät lue mitään incel-palstoja ja niiden mielikuvitushenkilöistä.

Olisi kannattanut sun myös muuttaa heti silloin 18-vuotiaana pois sieltä maaseudulta johonkin isoon kaupunkiin, niin olisi voinut olla elämä isossa kaupungissa parempaa, eikä olisi tarvinnut viettää vuosikausia aikaa niillä incel-palstoilla.

• Se on se baariin pääsy jne..Kyllähän aina väärillä henkkareilla voi yrittää mut onhan se eri asia kun virallisesti voi käydä jo viihteellä :)

• Anonyymi

Ainahan nuorisolla on kiire "aikustua".

• Anonyymi

Monia syitä, kultalusikka suussa syntyneillä varmaan mielessä nämä ajokortit, autot, baarit yms. Jotkut voi odottaa ihan vaan sitä, että pääsevät vihdoin omaan rauhaan asumaan levottomasta lapsuudenkodista.

• Anonyymi

moni odottaa että täyttää 18v että pääsee tienaamaan tinderiin eli ammattia harjottamaan eli kikkelit ja raha mielessä

• Anonyymi

Valtaosa nuorista odottaa täysi-ikäisyyttä juuri näiden jo mainittujen etujen takia - pääsee muuttamaan kotoa ja päättämään omista asioista, saa ajo-oikeuden, pääsee baariin jne... Aloittajan tapaiset tyypit jotka eivät odota täysi-ikäistymistä innolla ovat todella pieni vähemmistö.

• Niin en kyllä tiedä juuri ketään miehiä tai naisiakaan, jotka eivät olisi odottaneet silloin teini-iässä sitä täysi-ikäistymistä. Tuntuu siltä, että varsinkin palstan juttujen mukaan ainoastaan ne ätmit ovat itse niitä, jotka eivät odota sitä täysi-ikäistymistä ja enemmänkin jopa harmittelevat sitä asiaa, kun ikää alkaa tulla ja pitäisi osata pikkuhiljaa ottaa itsekin vastuu omasta elämästä ja tekemisistään.

Ätmit nyt eivät varmasti sitä täysi-ikäistymistä odota, kun heillä tuskin on mitään hirveätä hinkua siihen omilleen muuttamiseen, eikä niin paljoa sinne baareihin pääsemisenkään.

• DarkFear kirjoitti:

Niin en kyllä tiedä juuri ketään miehiä tai naisiakaan, jotka eivät olisi odottaneet silloin teini-iässä sitä täysi-ikäistymistä. Tuntuu siltä, että varsinkin palstan juttujen mukaan ainoastaan ne ätmit ovat itse niitä, jotka eivät odota sitä täysi-ikäistymistä ja enemmänkin jopa harmittelevat sitä asiaa, kun ikää alkaa tulla ja pitäisi osata pikkuhiljaa ottaa itsekin vastuu omasta elämästä ja tekemisistään.

Ätmit nyt eivät varmasti sitä täysi-ikäistymistä odota, kun heillä tuskin on mitään hirveätä hinkua siihen omilleen muuttamiseen, eikä niin paljoa sinne baareihin pääsemisenkään.

En ulottaisi tätä ätmi käsitettä alaikäisiin poikiin. He tuskin siinä alle 18-vuotiaina eivät ole vielä ehtineet katkeroitua vastakkaiseen sukupuoleen.

• Anonyymi
        Kadun_mies kirjoitti:

En ulottaisi tätä ätmi käsitettä alaikäisiin poikiin. He tuskin siinä alle 18-vuotiaina eivät ole vielä ehtineet katkeroitua vastakkaiseen sukupuoleen.

Jep, ätmiys hiipii kimppuun vasta aikuisena. Lapsille ei moista leimaa voi otsaan lyödä.

• Kadun_mies kirjoitti:

Riippuu tyypistä. Kyllä ainakin naisasialuuseri oli jo alaikäisenä hyvin katkeroitunut naisiin, kun hän ei silloin teini-ikäisenä onnistunut sitä tyttöystävää löytämään, niin löysikin sitten netistä ne amerikan incel-palstat, joista hän löysi jo silloin ne omat oppinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, ätmiys hiipii kimppuun vasta aikuisena. Lapsille ei moista leimaa voi otsaan lyödä.

Onhan jotkut ätmit myöntäneet olevansa niitä ätmejä jo ihan ala-asteikäisinä, vaikka todellisuudessa lapset ja teini-ikäiset eivät liity noihin ätmijuttuihin millään tavalla.

• Pääsee autolla kaahaa ja baariin. K-18 leffaan. Kolket nii pääsee mihin vaan.

• Anonyymi

Kun täyttää 18, pääsee sisään yökerhoon juomaan viinaa.
      Nuoret naiset haluavat tavata miehiä yökerhossa ja siksi niin kovasti odottavat sinne pääsyä. Me viinamiehet tapaamme sitten naisia yökerhossa.

Raitis mies ei naisia kiinnosta. Viinamies korjaa potin.

t. viinamies

• Anonyymi

Koska he luulevat olevansa ikuisesti 18 vuotiaita. He kuvittelevat, että se pitkältä tuntuva aika kun täysi-ikäisyyttä odottaa jatkuu myös täysi-ikäisyyden jälkeen.

Sen sijaan nainen kokee kauhunhetkensä tuossa 22 vuotiaana kun tajuaa tai luulee tajuavansa miten nopeasti vuodet kiitävät, oikeasti ne kiitävät vielä nopeammin. Vastahan hän täytti sen 18 jota oli odottanut ikuisuuden ja nyt ikää on 22v ennen kuin on ehtinyt lehdestä sivua kääntää ja 30 ja ulkonäön rapistuminen lähestyy vauhdilla. Miehet baarissa katselevat jo nuorempia vaikka eilen hän oli itse se nuorin.

• Minä odotin ajokortin saamisen takia. Vähän ketutti kun siirtyi puolella vuodella

• Anonyymi

Disse on ainakin yli 79 vuotias papparainen, kaliiberi kuin moottoripyörässään: noin 80 kuutiosenttimetriä sylintereissä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Pääsevät jakamaan pesää eikä enää vanhemmat sitä kiellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe