Mitä mieltä olette tästä

Anonyymi

Ottakaan kantaa....veljeni ollut emäntänsä kanssa noin 25 v. Yhdessä. Veljeni sairastui syöpään ja tietysti kriisissä. Alkoi sitten tapailla koulukaveriaan johon ihastui luokkakokouksessa, veljeni jo eläkkeellä.
Veljen oma vaimo ei tietysti tiennyt mitään että veljeni jo seukkaa vaimoaan rutkasti vanhemman naisen kanssa. Paljastui että nainen on perheterapeutti, eronnut kylläkin ja oli alkanut tosissaan veljeäni pommittamaan viesteillä, ylistämään ja kehumaan, typeriä ja lapsellisia viestejä tyyliin ” olet elämäni kaunein ihmissuhde, en ole mitään tällaista ennen kokenut ”, siis tuo nainenkin on jo kohta eläkeiässä. Veljeni oli kriisissä ja ihan sekaisin tietenkin kun yhtäkkiä tuommoinen terapeutti ylistää ja lirkuttaa koko ajan joten läksi sitten vieraisiin.....eli nyt sitten jättänyt oman vaimonsa kuin märän rätin ja mennyt tuon perheterapeutin hoiviin. Pahinta myös se että tuo eukko on haukkunut ja analysoinut veljeni vaimoa milloin mitenkin, vaikka ei edes tunne häntä.
Veljeni on vaikea ihminen, hän on koko suvun kanssa riidoissa ja meidän sisarusten kanssa. Hänellä oli myös työpaikalla aina kahnausta kaikkien kanssa. Myös vanhempiemme kanssa on ollut koko ajan jotain ihme kahnausta.
Veljen toiminta on hyvin outoa suhteessa omaan emäntäänsä ja meistä tuntuu että hän 9n mennyt jotensakin sekaisin tuota terapeutin manipuloinnista. On mietitty myös että miten perheterapeutti lähtee tosissaan hajottamaan jonkun ihmisen parisuhteen, onko tuo ihan normaalia?
Mitä tässä voi tehdä? Veli ei halua asiasta puhua ollenkaan.

13

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna veljesi hoitaa omat sekoilunsa, ne ei sinulle kuulu, älä sekoa veljesi ja hänen muijansa asioihin.

      • Anonyymi

        Luepa tuo aloitus uudelleen, eihän tuossa kukaan ole puuttunut mihinkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepa tuo aloitus uudelleen, eihän tuossa kukaan ole puuttunut mihinkää?

        Ei vielä, tuo edellinenhän varoitti, ettei puutu mihinkään.


    • Anonyymi

      No eikös tuo aloittaja juuri kerronkin että veljensä on ihan rauhassa saanut sekoilla....sen takiahan siellä kaikki äijällä onkin sekaisin kun kukaan ei pysäytä sitä? Onko sulla lukihäiriö

    • Anonyymi

      Anna aikuisen veljesi sekoilla.

    • Anonyymi

      Ei voi tehdä mitään.

    • Anonyymi

      Ja mikäs tuon perheterapeutin moraali on....eikö tuosta voisi vaikka ylilääkärille ilmoittaa

    • Anonyymi

      No ei ole perheterapeutti ainakaan ammattilainen jos noin hullun ukon mukaan lähtee....onko veljesi narsisti?

    • Anonyymi

      Provolta haiskahtaa taas jälleen kerran tämäkin aloitus.
      Ap sanoo veljensä olevan riidoissa kaikkien kanssa. Sitä taustaa vasten,
      ihmettelen miksi veli näyttäisi rakastettunsa lähettämiä tekstiviestejä tai kertoilisi niiden jutuista aloittajalle.

      Veljesi vaimo on oikeastaan ainoa ihminen jonka mielipiteellä on tässä asiassa väliä.
      Mitä mieltä se veljen vaimo tilanteesta on?
      Onko veljesi vaimo pahoilla mielin vai ihan ok kunnossa vaikka mies lähti iäkkäämmän naisen matkaan?
      Onko hakenut virallista avioeroa?
      Suunnitteleeko tulevaisuuttaan, omaisuuden jakoa yms..?

      Jos tuo terapeutti ei ole ollut veljeesi hoitosuhteessa, niin käsittääkseni veljesi vaimo on ainoa ihminen jolla voi olla jotain sanottavaa noiden kahden suhteesta.

    • Anonyymi

      Et voi tehdä mitään. Anna heidän hoitaa hommansa parhaaksi katsomallaan tavalla.

    • Anonyymi

      Selvä provo. Veljeä tuskin kiinnostaa veljensä uuden "vaimoaa rutkasti vanhemman naisen" ilä tms.
      Vaimo se siellä kirjoittelee. Mitä väliä iällä on? Ei rakkaus ikää katso eikä "rutkasti NUOREMPI" vaimo tee onnelliseksi!

    • Anonyymi

      Tämä on trolli.

    • Anonyymi

      Veli tässä on syyllinen, ei terapeutti. Veljesi on vaikea paha ihminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe