Lälly palstanaisille

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistin virkistykseksi... mitä parisuhde voi olla!

Sielu salamoi - Anne Mattila & Janne Tulkki
      https://www.youtube.com/watch?v=W9Qs7jSkIf4&list=RDW9Qs7jSkIf4&start_radio=1

Hyvää yötä, taidan mennä nukkumaan ja siivoan juhlijoiden läljet vasta aamulla.
      Ruokien loput jo järjestin jääkaappiin, salaatteja ja kalaa. Makkarat tulivat grillattua terassilla sähkögrillä, katoksen suojassa varmuuden vuoksi; ukkoskuuroilta.
      Tilataxi vei porukat, vain 3 autoa jäi pihaan, hakevat autonsa kun ovat ajokuntoisia.
      trollikka

• Huomenta

Aika hyvä Mattilan ja Tulkin lälly. Mitkäs juhlat teillä oli, jos saa udella?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Huomenta

Mun lällyterveiset sulle.
        Laura Närhi.
        Mä elän.

🙏

• Anonyymi kirjoitti:

Mun lällyterveiset sulle.
        Laura Närhi.
        Mä elän.

🙏

Katsoin tuon, mukavan erilainen

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Katsoin tuon, mukavan erilainen

Niin, ei ihan "lälly"...

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei ihan "lälly"...

Voisiko kertoa sinusta?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Voisiko kertoa sinusta?

Kuukausia sitten kuuntelin; Mä annan sut pois.
        Elämä ehkä voittaa..

• Anonyymi kirjoitti:

Kuukausia sitten kuuntelin; Mä annan sut pois.
        Elämä ehkä voittaa..

Elä minnuu poies anna

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Huomenta

"Mitkäs juhlat teillä oli, jos saa udella?"

Nyt pitää sanoa suoraan ett taisivat olla ryyppyjuhlat; mä alunperin ajattelin jotain muuta.

Tein ruokaa niin ett saan syödä sitä tässä pari päivää, Onni hoitaa paistetun kalan tuhoamisen ja mä savustetun kalan kera salaattien. Toinen hanaviini jässäkkä on koskemattomana odottaen parempia aikoja. Vieraat toivat mukanaan omat kosteat eväät, itsepä kehoitin ottamaan omat juotavat mukaan, jos valkoviini ei maistuisi.
        Niin turha mun on siis nurista; sitä joskus saa mitä tilaa.

Piti olla ruoka kestit ja korttipeli-ilta. Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutt kavereita ollaan kaikki vielä keskenämme. Pikku tuntien alkaessa sain viimeisetkin lähtemään kotiinsa, vain autot jäivät pihaani.

Oikeastaan nuo juhlat tarvittiin; ihan jokainen meistä ->rentoutumisen takia.
        Toivottavasti kukaan meistä ei ollut korona-viruksen kantaja.
        Oireettomia me kaikki oltiin ainakin eilen; tosin joillakin saattanut olla kamala jysäri tänään. Yks autoista on vieläkin pihassa, noutaa sen maanantaina töiden jälkeen. =))

Niin se lälly sulle, tulee tässä.... (eikä ole kosinta)

Saija Varjus - Kuiskaten
        https://www.youtube.com/watch?v=JxuKzz-gKKA&list=RDW9Qs7jSkIf4&index=2

trollikka... toivotan kaikille hyvää yötä!

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitkäs juhlat teillä oli, jos saa udella?"

Nyt pitää sanoa suoraan ett taisivat olla ryyppyjuhlat; mä alunperin ajattelin jotain muuta.

Tein ruokaa niin ett saan syödä sitä tässä pari päivää, Onni hoitaa paistetun kalan tuhoamisen ja mä savustetun kalan kera salaattien. Toinen hanaviini jässäkkä on koskemattomana odottaen parempia aikoja. Vieraat toivat mukanaan omat kosteat eväät, itsepä kehoitin ottamaan omat juotavat mukaan, jos valkoviini ei maistuisi.
        Niin turha mun on siis nurista; sitä joskus saa mitä tilaa.

Piti olla ruoka kestit ja korttipeli-ilta. Ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutt kavereita ollaan kaikki vielä keskenämme. Pikku tuntien alkaessa sain viimeisetkin lähtemään kotiinsa, vain autot jäivät pihaani.

Oikeastaan nuo juhlat tarvittiin; ihan jokainen meistä ->rentoutumisen takia.
        Toivottavasti kukaan meistä ei ollut korona-viruksen kantaja.
        Oireettomia me kaikki oltiin ainakin eilen; tosin joillakin saattanut olla kamala jysäri tänään. Yks autoista on vieläkin pihassa, noutaa sen maanantaina töiden jälkeen. =))

Niin se lälly sulle, tulee tässä.... (eikä ole kosinta)

Saija Varjus - Kuiskaten
        https://www.youtube.com/watch?v=JxuKzz-gKKA&list=RDW9Qs7jSkIf4&index=2

trollikka... toivotan kaikille hyvää yötä!

Oletko jatkanut juhlia yksinäsi, kun noin myöhään olet kirjoitellut?

Kyllähän tuo lälly vähän kosinnalta kuulostaa :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Oletko jatkanut juhlia yksinäsi, kun noin myöhään olet kirjoitellut?

Kyllähän tuo lälly vähän kosinnalta kuulostaa :D

Mä panin villatakin palaset päivällä kosteina pingoitukseen ja illalla irroitin ne. En malttanut mennä nukkumaan, vaan aloin koota pitkää villatakkiani. Suunnittelin jo sitäkin, jos laittaisin siihen vuoret, niin se kävisi uudesta syystakista pouta säällä. Ei huono idea uskoisin, eikä ainakaan toista samanlaista kulkisi vastaan.
        Savukala syöty loppuun, faija kävi rääppiäisillä; samalla kun haki työhaalarinsa.

Siitä juhlimisesta vielä, taisin olla porukan selvin, kaksi lasilista valkkaria 10 tunnin aikana.
        Mä asun omakotitalossa, haja-asutus alueella, joten juhlimisesta ei koidu harmia naapurustolle. Lähimpään naapuriin on yli sata metriä, mutt kaavoituksessa tulee huimasti lisää ja tuohon nykyiseen vapaaseen tilaankin tulee kaksi taloa.

Minäkin voisin jakaa tonttini kahtia ja silti olla niiden suurempien tontin omistajien joukossa, vaikka taloni vaemaan yks niistä pienimmistä, isolla pihalla puutarhalla.
        No, rivitaloille tulee niitä vielä suurempia tontteja tietenkin ja sitt on tuo yks maalaistalo, jonka metsän ja pellon reunasta on lohkottu mun tonttini.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Mä panin villatakin palaset päivällä kosteina pingoitukseen ja illalla irroitin ne. En malttanut mennä nukkumaan, vaan aloin koota pitkää villatakkiani. Suunnittelin jo sitäkin, jos laittaisin siihen vuoret, niin se kävisi uudesta syystakista pouta säällä. Ei huono idea uskoisin, eikä ainakaan toista samanlaista kulkisi vastaan.
        Savukala syöty loppuun, faija kävi rääppiäisillä; samalla kun haki työhaalarinsa.

Siitä juhlimisesta vielä, taisin olla porukan selvin, kaksi lasilista valkkaria 10 tunnin aikana.
        Mä asun omakotitalossa, haja-asutus alueella, joten juhlimisesta ei koidu harmia naapurustolle. Lähimpään naapuriin on yli sata metriä, mutt kaavoituksessa tulee huimasti lisää ja tuohon nykyiseen vapaaseen tilaankin tulee kaksi taloa.

Minäkin voisin jakaa tonttini kahtia ja silti olla niiden suurempien tontin omistajien joukossa, vaikka taloni vaemaan yks niistä pienimmistä, isolla pihalla puutarhalla.
        No, rivitaloille tulee niitä vielä suurempia tontteja tietenkin ja sitt on tuo yks maalaistalo, jonka metsän ja pellon reunasta on lohkottu mun tonttini.
        trollikka

Villatakki tuntuu mukavalta päällä, minullakin sen verran niistä kokemuksia

Et sie sitten varmaan ollut edes huppelissa, vai oliko pirun iso lasi?

• Sinun olisi pitänyt laittaa minulle hemaisevan naisen esittämä lälly

• pujotteIija kirjoitti:

Kyllä kyllä, parempaan suuntaan mentiin

Muuten pistetään sanotus mukaan

”Surua kyynelin kastella täytyy
        Jotta se puhkeais kukkaan
        Hellii hoivaa varoen vaali
        Ettei se menisi hukkaan
        Pois älä oveltas käännytä koskaan
        Suru jos koputtaa milloin
        Pyydä se sisälle, syötä ja juota
        Tarjoa yösija silloin
        Sitten kun kukkanen kesän on nähnyt
        Hajoo se maahan, on multaa
        Näen sen silti kukkana aina
        Muistot on kalleinta kultaa
        Eikö sun vieraasi asumaan jäänyt
        Lähti se muualle matkaan
        Vielä se tulee mennäkseen jälleen
        Lähemmäks kuin aavistatkaan
        Se mitä kunniavieraasi kertoo
        Kätke se sydämees tarkoin
        Ei niitä oppeja kirjoista löydä
        Et ostaa voi miljoonin markoin
        Itku ja valve mun ihmisen silmät
        Vierikää kyyneleet
        Tulehan tuomaan se toinen päivä
        Kun on kepeät askeleet
        Lähti se muualle matkaan
        Lähemmäks kuin aavistatkaan
        Lähti se muualle matkaan
        Lähemmäks kuin aavistatkaan”

https://www.google.fi/amp/s/genius.com/amp/Jenni-vartiainen-suru-on-kunniavieras-lyrics

• Anonyymi

Minä en varmaankaan pystyisi olemaan tuntiakaan ilman seksiä. Mutta pidän valtakunnasta todella paljon kaverina, en halua lähestyä häntä ellei hän itse niin halua.

• Tulipahan tämäkin nyt sitten selväksi

• Anonyymi

Popeda: ota sukset ja juokse.

Mutta jooh puhelinäänenä tuo oli itsellä joskus, Priestin The Green Manalishi: https://www.youtube.com/watch?v=ziwspbzfvOc

Priest ei ole alkuperäinen esittäjä tuosta kappaleesta, mutta ihan ok suoritus.

• Joskus nuorempana tuli Priestiä vähän kuunneltua

• Hyvinkin voisin laittaa jollekin naiselle Koskelon tai Mäkeläisen lällyn

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvinkin voisin laittaa jollekin naiselle Koskelon tai Mäkeläisen lällyn

Kuin myös.:)

• Anonyymi
      • Joo, minäkin huomioin tuon uutisen

• Anonyymi

Muistakaa uusin james dupontin esiintyminen jälleen nelosen kanavilla, minkälainen seikkailu on tällä kerralla edessä, kun aurinko menee nukkumaan, alkaa jo jännitys

• Anonyymi

Ihan karmeaa lässysiirappia. Hyi olkoon

• No laita sitten parempaa, eipä taida löytyä :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

No laita sitten parempaa, eipä taida löytyä :D

Huvää yötä.
        Tää yx

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvää yötä.
        Tää yx

Hyvää yötä, just meinaan lähteä sänkyyn

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, just meinaan lähteä sänkyyn

Tuo siis minulta, olin kirjautunut ulos

• Anonyymi

Sovitaanko näin, että ensi keväänä haet maajussille morsian -ohjelmaan, jos vielä vapaana pyöriskelet?

• Ei nyt ihan hirveesti kiinnosta, eli ei arvaa sopia

• Anonyymi

Sängyssä itse öisin pyöriskelee, kaikenlaiset ajatukset villieläimen kuin jaguaarin tai leijonan tavoin aivoissa myllertää.

Minä olin kerran ehdokkaana maajussi-ohjelmaan, mutta ei ollut Jussi tuo nainen joka naantaliin pyysi puhelimitse soittaen vaan Virpi-niminen maanainen, maavirpi.

Illan mukava rentoutus on kuuma kylpy varsinkin talvisin, sitten kylpytakki päälle ja minttu-teetä sekä keksejä, Jos on muutakin herkuttelujuttua niin voi huvittuneena katsoa Selviytyjät ohjelmaa itse herkutellen kun toiset syövät yhden riisijyvän päivässä.

• Anonyymi

Hoh, noniin... vertauskuva hyvä: ajatukset pyörivät mielessä kuin villieläin, jaguaari tai leijona aivojen sopukoissa ja harmaissa soluissa.

• Anonyymi

A-nuoteista voisin jotain lähteä rakentelemaan, ei tummaa tällä kertaa vaan iloista ja positiivista musiikkia, mulla on tuollainen kitara, kuva: https://ibb.co/Dt9DBPP

• Anonyymi

Tuossa kitarassani, pitkäkaulainen, on sekä basson että tavallisen kitaran jänteitä ja myöskin on laserilla toimiva mikki. Pitkä kaula tekee saa aika suuren skaalan sitten äänialueista jne...

• Anonyymi

Joops nyt tiedänkin mitä sointuja käyttäisin A ja C, saa sellaisen mutta en sävellä nyt suunnitelma ei ole valmis on vain idea vasta, sointujen tyyppi.

• Anonyymi

Mutu ja matu, siin ol sellane pari, et Tulkoon vari.

Haaaah,. Huu7uhhh. . heeeeh , sin naurua tolkutellen

• Jos parisuhde oikeasti olisi kuin lällymusan lupaama ällö, olisin sinkku.

• Olipas lälly lälly

• Anonyymi

Lohdutuspalkinto... kun kerran tähän ketjuun sulle lällyllä tuli vastatuksi musalla!

Saija Varjus - Dam dam da da di dum
        https://www.youtube.com/watch?v=F5Cb0At_sO4

Joku perhana nostelee näitä vanhoja ketjuja ylös.
        trollikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      64
      4042
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      80
      3680
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3185
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2407
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2186
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2025
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36