Eli tuttava on ottanut IF autovakuutussopimuksen mun nimissä ja nyt mulle tulee maksumuistutuksia vaikka hän jatkuvasti hokee että "kyllä hoidan laskun".
No ei ilmeisesti hoida ja laskutus pitäisi pysäyttää ennen kuin menee ulosottoon.
Vakuutuksen voi irtisanoa ilmeisesti vain vakuutuksenottaja. Eli voinko minä irtisanoa sopimuksen netin kautta kun sopimus on mun nimellä?
Autovakuutus toisen nimissä
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaatko, että vakuutuksen voi ottaa pelkällä nimellä ilman muita henkilötunnisteita.
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus niin tein minä kun ei uskonut parista varoituksesta.Sai tuomion identiteettivarkaudesta ja se seuraa lopun elämää kun töitä etsii. Sitä paitsi vakuutus on oltava sen nimissä AINA joka autoa käyttää pääsääntöisesti tai sinä syyllistyt rikokseen josta sanktiot on vauutusmaksut 10 kertaisena.Enään ei kannata olla vakuutus bulvaanina edes omalle lapselle sillä rikos mikä rikos.
- Anonyymi
Ja bulvaani. Oman lapsen auto voi olla vanhemman nimissä. Laittaa rastin ruutuun. Ajoneuvoa käyttää alle 25v. Korottaa n.20€/v maksua. Tytön oma olisi ollut 1150€, nyt minun 185€/v.
JA EI OLE MITÄÄN LAITONTA!!!
- Anonyymi
Olet siis antanut kaverille henkilötunnuksesi ja muut henkilötiedot jos on pystynyt ottamaan vakuutuksen nimiisi.
Voi lopettaa vakuutuksen koska tahansa koska se on nimissäsi. Jos kaveri ajaa autolla edelleen, kiinni jäädessään saa moninkertaisen vakuutusmaksun maksettavakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389