Heippa. Oon eronnut 47-vee nainen. Nuorena olin tikunlaiha, mutta iän myötä on kiloja tullut, en ole varsinaisesti mikään lihava mutta sinut en itseni kanssa tällä hetkellä ole, BMI just normaalin rajoilla (oon 175cm ja 75 kg). Olen nyt tutustunut itseäni vähän nuorempaan mieheen, joka on selvästi minua paremmassa kunnossa fyysisesti, käy salilla jne, ja uskon ja toivon tämän suhteen etenevän fyysiseksi. Mua jännittää pitkän ajan jälkeen miltä näytän, kilot ovat vatsassa, lantiolla ja reisissä. En haluaisi hävetä itseäni ja olla ulkonäöstäni liian tietoinen vaan nauttia vaan. Kaikkea sitä tulee mietittyä!
Uusi suhde ja lievä ylipaino?
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäkösesti tuo miehesikään ei oo ihan laiha, jos salilla käy eli tuskin tuosta on haittaa. Laihan miehen kanssa tommosesta omis jo haittaa samoin on hyvä tutkailla,jos pystyt ettävkuinka laihoja ton miehen edelliset kumppanit on ollut. Jos on kovin laihoja ollut niin et oo hänen mieltymystensä mukanen.
- Anonyymi
On sinulla 12 kg ylipainoa. Nyt äkkiä lenkille ja treenaamaan. 3 kuukautta niin laihdut 12 kg kun syöt terveellisesti ja treenaat 4 kertaa viikossa.
- Anonyymi
Älä jauha paskaa. Tuo on tuolla pituudella vielä normaali paino. Kirjoitteleeko siellä joku 160 cm kääpiö?
- Anonyymi
Jos sinua yhtää arveluttaa ylimääräiset kilosi, pudota ne! Ei miehen vaan oman itsesi takia.
Ellet sittenkään ole tyytyväinen kevyempään minääsi, nuo kilot sinä voit saada (liiankin) nopeasti takaisin. - Anonyymi
Sulla M on ihan hyvä kroppa. Lempeitä hetkiä ihastuksen kanssa.
- Anonyymi
Ei muuta kuin pyöräilee niin läskit lähtee vaivatta joka paikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767