Uusi suhde ja lievä ylipaino?

Anonyymi

Heippa. Oon eronnut 47-vee nainen. Nuorena olin tikunlaiha, mutta iän myötä on kiloja tullut, en ole varsinaisesti mikään lihava mutta sinut en itseni kanssa tällä hetkellä ole, BMI just normaalin rajoilla (oon 175cm ja 75 kg). Olen nyt tutustunut itseäni vähän nuorempaan mieheen, joka on selvästi minua paremmassa kunnossa fyysisesti, käy salilla jne, ja uskon ja toivon tämän suhteen etenevän fyysiseksi. Mua jännittää pitkän ajan jälkeen miltä näytän, kilot ovat vatsassa, lantiolla ja reisissä. En haluaisi hävetä itseäni ja olla ulkonäöstäni liian tietoinen vaan nauttia vaan. Kaikkea sitä tulee mietittyä!

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todennäkösesti tuo miehesikään ei oo ihan laiha, jos salilla käy eli tuskin tuosta on haittaa. Laihan miehen kanssa tommosesta omis jo haittaa samoin on hyvä tutkailla,jos pystyt ettävkuinka laihoja ton miehen edelliset kumppanit on ollut. Jos on kovin laihoja ollut niin et oo hänen mieltymystensä mukanen.

    • Anonyymi

      On sinulla 12 kg ylipainoa. Nyt äkkiä lenkille ja treenaamaan. 3 kuukautta niin laihdut 12 kg kun syöt terveellisesti ja treenaat 4 kertaa viikossa.

      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa. Tuo on tuolla pituudella vielä normaali paino. Kirjoitteleeko siellä joku 160 cm kääpiö?


    • Anonyymi

      Jos sinua yhtää arveluttaa ylimääräiset kilosi, pudota ne! Ei miehen vaan oman itsesi takia.
      Ellet sittenkään ole tyytyväinen kevyempään minääsi, nuo kilot sinä voit saada (liiankin) nopeasti takaisin.

    • Anonyymi

      Sulla M on ihan hyvä kroppa. Lempeitä hetkiä ihastuksen kanssa.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin pyöräilee niin läskit lähtee vaivatta joka paikasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe