Heippa. Oon eronnut 47-vee nainen. Nuorena olin tikunlaiha, mutta iän myötä on kiloja tullut, en ole varsinaisesti mikään lihava mutta sinut en itseni kanssa tällä hetkellä ole, BMI just normaalin rajoilla (oon 175cm ja 75 kg). Olen nyt tutustunut itseäni vähän nuorempaan mieheen, joka on selvästi minua paremmassa kunnossa fyysisesti, käy salilla jne, ja uskon ja toivon tämän suhteen etenevän fyysiseksi. Mua jännittää pitkän ajan jälkeen miltä näytän, kilot ovat vatsassa, lantiolla ja reisissä. En haluaisi hävetä itseäni ja olla ulkonäöstäni liian tietoinen vaan nauttia vaan. Kaikkea sitä tulee mietittyä!
Uusi suhde ja lievä ylipaino?
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäkösesti tuo miehesikään ei oo ihan laiha, jos salilla käy eli tuskin tuosta on haittaa. Laihan miehen kanssa tommosesta omis jo haittaa samoin on hyvä tutkailla,jos pystyt ettävkuinka laihoja ton miehen edelliset kumppanit on ollut. Jos on kovin laihoja ollut niin et oo hänen mieltymystensä mukanen.
- Anonyymi
On sinulla 12 kg ylipainoa. Nyt äkkiä lenkille ja treenaamaan. 3 kuukautta niin laihdut 12 kg kun syöt terveellisesti ja treenaat 4 kertaa viikossa.
- Anonyymi
Älä jauha paskaa. Tuo on tuolla pituudella vielä normaali paino. Kirjoitteleeko siellä joku 160 cm kääpiö?
- Anonyymi
Jos sinua yhtää arveluttaa ylimääräiset kilosi, pudota ne! Ei miehen vaan oman itsesi takia.
Ellet sittenkään ole tyytyväinen kevyempään minääsi, nuo kilot sinä voit saada (liiankin) nopeasti takaisin. - Anonyymi
Sulla M on ihan hyvä kroppa. Lempeitä hetkiä ihastuksen kanssa.
- Anonyymi
Ei muuta kuin pyöräilee niin läskit lähtee vaivatta joka paikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1093302- 262654
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv742405Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m572380Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312059En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk101911- 871883
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261572Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311422- 101369