Aihe

Uusi suhde ja lievä ylipaino?

Anonyymi

Heippa. Oon eronnut 47-vee nainen. Nuorena olin tikunlaiha, mutta iän myötä on kiloja tullut, en ole varsinaisesti mikään lihava mutta sinut en itseni kanssa tällä hetkellä ole, BMI just normaalin rajoilla (oon 175cm ja 75 kg). Olen nyt tutustunut itseäni vähän nuorempaan mieheen, joka on selvästi minua paremmassa kunnossa fyysisesti, käy salilla jne, ja uskon ja toivon tämän suhteen etenevän fyysiseksi. Mua jännittää pitkän ajan jälkeen miltä näytän, kilot ovat vatsassa, lantiolla ja reisissä. En haluaisi hävetä itseäni ja olla ulkonäöstäni liian tietoinen vaan nauttia vaan. Kaikkea sitä tulee mietittyä!

6

105

Vastaukset

• Todennäkösesti tuo miehesikään ei oo ihan laiha, jos salilla käy eli tuskin tuosta on haittaa. Laihan miehen kanssa tommosesta omis jo haittaa samoin on hyvä tutkailla,jos pystyt ettävkuinka laihoja ton miehen edelliset kumppanit on ollut. Jos on kovin laihoja ollut niin et oo hänen mieltymystensä mukanen.

• On sinulla 12 kg ylipainoa. Nyt äkkiä lenkille ja treenaamaan. 3 kuukautta niin laihdut 12 kg kun syöt terveellisesti ja treenaat 4 kertaa viikossa.

• Älä jauha paskaa. Tuo on tuolla pituudella vielä normaali paino. Kirjoitteleeko siellä joku 160 cm kääpiö?

• Jos sinua yhtää arveluttaa ylimääräiset kilosi, pudota ne! Ei miehen vaan oman itsesi takia.
      Ellet sittenkään ole tyytyväinen kevyempään minääsi, nuo kilot sinä voit saada (liiankin) nopeasti takaisin.

• Sulla M on ihan hyvä kroppa. Lempeitä hetkiä ihastuksen kanssa.

• Ei muuta kuin pyöräilee niin läskit lähtee vaivatta joka paikasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      691
      10564
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      6683