Mieheni autosta löytyi ...

Anonyymi

Mitä kaikkea olette löytäneet miehenne autosta/taskuista jne. ns kakkosnaisen jäljiltä? Joko tarkoituksella tai vahingossa jääneitä tavaroita. Esim hiuksia, huulipunapuikkoja, pikkareita.
Ns kakkosnaiset voivat itsekin kertoa mitä ovat jättäneet ;)

13

95

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä ei ole mun autoa, se kuuluu yhtälailla vaimolleni. Rähmäkäpälä on jos jättää jotakin esille.

    • Anonyymi

      Mun hiuksia on löytynyt paidasta. Samoin huulipunaa mutta ei tarkoituksella kumpikaan. Selitykset meni läpi vaimolle, mitä lie olivatkaan. Sille menee läpi kaikki! 🙄 ei varmaan kiinnosta, kunhan ukkonsa elättää.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet ylpeä saavutuksistasi?


      • Anonyymi

        Kunhan ukkonsa elättää, voi voi. Koetko olevasi kovinkin tärkeä, kun hänen rusinaansa kutkutat? Ennen pitkää huomaat, että rusinan viihdyttäjänkin tilalle tulee uusi vastaava, mutta hittosoikoon se elättivaimo vaan pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ukkonsa elättää, voi voi. Koetko olevasi kovinkin tärkeä, kun hänen rusinaansa kutkutat? Ennen pitkää huomaat, että rusinan viihdyttäjänkin tilalle tulee uusi vastaava, mutta hittosoikoon se elättivaimo vaan pysyy.

        Kun naurattaa, ei voi muuta sanoo aikuisii ihmisii muka. Koittakaa kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan ukkonsa elättää, voi voi. Koetko olevasi kovinkin tärkeä, kun hänen rusinaansa kutkutat? Ennen pitkää huomaat, että rusinan viihdyttäjänkin tilalle tulee uusi vastaava, mutta hittosoikoon se elättivaimo vaan pysyy.

        Rusinan?
        Vaimo pysyy tai on pysymättä,sehän ei sulle kuulu pätkääkään. Eikä meidän suhdekuviot muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rusinan?
        Vaimo pysyy tai on pysymättä,sehän ei sulle kuulu pätkääkään. Eikä meidän suhdekuviot muutenkaan.

        Jos ei kestä yhtään poikkipuoleista sanaa, niin tällaisille palstoille ei kannata juuri kirjoitella. Todella toivon, että suhdekuvio kuuluu vain heille kahdelle, jotka suhteessa ovat, ei kolmansille, eikä ulkopuolisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei kestä yhtään poikkipuoleista sanaa, niin tällaisille palstoille ei kannata juuri kirjoitella. Todella toivon, että suhdekuvio kuuluu vain heille kahdelle, jotka suhteessa ovat, ei kolmansille, eikä ulkopuolisille.

        kestän hyvin kaiken mitä sanot. En ole mieltäni pahoittanut tai suuttunut. Toki ymmärrät lauseeni kuten itse haluat. Tällä palstalla toiset vaan kuvittelee tietävänsä tuntemattomien suhdekuviot paremmin kuin ko. suhteessa olevat itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet ylpeä saavutuksistasi?

        sanoinko jossain kohtaa, että olen ylpeä? En ymmärtääkseni. Vastasin vain kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kestän hyvin kaiken mitä sanot. En ole mieltäni pahoittanut tai suuttunut. Toki ymmärrät lauseeni kuten itse haluat. Tällä palstalla toiset vaan kuvittelee tietävänsä tuntemattomien suhdekuviot paremmin kuin ko. suhteessa olevat itse.

        Sinä et ole "suhteessa", vaimo sen sijaan on. Sä vaan olet käytettävissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole "suhteessa", vaimo sen sijaan on. Sä vaan olet käytettävissä

        Yhteisestä sopimuksesta. Molemmat nauttii ja tietää missä mennään. Jokainen käyttää jotakuta hyväkseen. Vaimo miestään että pitää kulisseja ylhäällä, ajaa volvollaan ja näyttelee kaiken olevan hyvin.
        Me käytämme toisiamme hyväksi seksin suhteen ja hyvän seuran!
        Ei ole mulla valittamista. Ei tartte pyykätä, kokata tai siivota toisen sotkuja. Tai nalkuttaa joka helvetin asiasta mikä on tekemättä!
        Sen jätän vaimolle. Ei mikään oo ilmaista!


    • Anonyymi

      Ihmiset ne jaksaa, aikuisetkin vielä. Onneks ei oo tommosta sähläystä. No kukin tavallaan.

    • Anonyymi

      Meidän autosta löytyy kortsuja ja niitä on käytetty ihan puolison kanssa ettei penkit likaanu tai tahriinnu. Läpmimällä ilmalla voi iskee automatkallakin panetus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe