Leveälanteinen kaunotar 30-58v

Anonyymi

Mistähän löytyisi kapealla vyötäröllä oleva rouvakoon, pitkähiuksinen kurvitar? Jos ei vapaa, niin varattu, 155-175cm, kauniskasvoinen, suudelmahuulilla, eikä mikään kapakkaruusu. Vaan, enemmänkin kiltti kotirouva, intohimoinen, kiihkeä ja osaa pitää salaisuuden? Iän ei niin väliä ole, eikä koulutuksen tai ammatin, sillä ihastua voi ensikatseella, enkä silloin kysele työpaikkaa, ammattia tai taloudellista asemaa, vaan kuvittelen ilman vaatteita, ilman älykännykkää ja autoa? Löytyykö suomalaista rotunaista suhteeseen tai helliin hetkiin aina joskus, kerran viikossa, ym. M52v Pirkanmaa

10

69

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hah!

• Anonyymi

Just tuollaisia on jokaisen oven takana jonossa 24/7

• Anonyymi

No, eipä ole näkynyt, kuin yläkehonrakentajia, kaljantuoksuisia isolla vatsalla ja pillikintuilla, harakanpesähiuksilla. Niitä varten on lähikapakat

• Anonyymi

Ihmisen ulko-olemus on 75% siitä miten jokainen kokee näkemänsä ja sitä on vaikea muuttaa. Itse olen "tutustunut" kahteen ulkonäöllisesti samantyyppiseen naiseen viimeisen pari vuoden aikana. Toiseen olin aika nopeasti kusessa, mutta toisen suhteen vetäydyin. Mutta ihmetyttää tuo ap juttu.

• Anonyymi

Kaipa mies voi epätoivonsa noinkin ilmaista?

• Anonyymi

Entä jos puuttuu suudelmahuulet? Etkö kelpuuta?

• Anonyymi

Kun ei mitään silikoonihuulia, niin menettelee. Terveisin aloittaja

• Anonyymi

Hei mies...mikähän olet horoskooppimerkiltäsi? Oletko intohimoinen, rauhallinen vai kenties väsymätön..

• Anonyymi

Kyllä, intohimoinen, rauhallinen ja väsymätönkin. Mikä itse olet horoskoopiltasi? Aloittaja kyselee

• Anonyymi

Kaikkea niitä ja vesimies, vastauksesi viipyy , ehkä löydetään toisemme joskus. M52V

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe