Mistähän löytyisi kapealla vyötäröllä oleva rouvakoon, pitkähiuksinen kurvitar? Jos ei vapaa, niin varattu, 155-175cm, kauniskasvoinen, suudelmahuulilla, eikä mikään kapakkaruusu. Vaan, enemmänkin kiltti kotirouva, intohimoinen, kiihkeä ja osaa pitää salaisuuden? Iän ei niin väliä ole, eikä koulutuksen tai ammatin, sillä ihastua voi ensikatseella, enkä silloin kysele työpaikkaa, ammattia tai taloudellista asemaa, vaan kuvittelen ilman vaatteita, ilman älykännykkää ja autoa? Löytyykö suomalaista rotunaista suhteeseen tai helliin hetkiin aina joskus, kerran viikossa, ym. M52v Pirkanmaa
Leveälanteinen kaunotar 30-58v
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hah!
- Anonyymi
Just tuollaisia on jokaisen oven takana jonossa 24/7
- Anonyymi
No, eipä ole näkynyt, kuin yläkehonrakentajia, kaljantuoksuisia isolla vatsalla ja pillikintuilla, harakanpesähiuksilla. Niitä varten on lähikapakat
- Anonyymi
Ihmisen ulko-olemus on 75% siitä miten jokainen kokee näkemänsä ja sitä on vaikea muuttaa. Itse olen "tutustunut" kahteen ulkonäöllisesti samantyyppiseen naiseen viimeisen pari vuoden aikana. Toiseen olin aika nopeasti kusessa, mutta toisen suhteen vetäydyin. Mutta ihmetyttää tuo ap juttu.
- Anonyymi
Kaipa mies voi epätoivonsa noinkin ilmaista?
- Anonyymi
Entä jos puuttuu suudelmahuulet? Etkö kelpuuta?
- Anonyymi
Kun ei mitään silikoonihuulia, niin menettelee. Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Hei mies...mikähän olet horoskooppimerkiltäsi? Oletko intohimoinen, rauhallinen vai kenties väsymätön..
- Anonyymi
Kyllä, intohimoinen, rauhallinen ja väsymätönkin. Mikä itse olet horoskoopiltasi? Aloittaja kyselee
- Anonyymi
Kaikkea niitä ja vesimies, vastauksesi viipyy , ehkä löydetään toisemme joskus. M52V
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1541223Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
- 69872
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867