Miehen jatkuva seksi nälkä

Anonyymi

Tausta tietona ollaan oltu melkein 25vuotta yhdessä. Naimisissa 20vuotta meillä on 3 lähes aikuisita lasta.
Tottakai seksi elämä on muuttunut tän 25vuoden aikana mutta muutaman vuoden ollut todella paljon riitelyä liittyen seksiin. Meillä ei riidellä muusta kuin seksistä. Itse olen tyytyväinen ollut että joskus 2kertaa viikko mutta välillä kerran viikko. Noin kuukausi sitten mieheni sanoi että on kyllästynyt meidän seksi elämään. Joo myönnän en aina ole täysillä mukana seksissä mutta annan miehelleni kuitenkin vaikka itse en halua kun tiedän sen olevan hänelle tärkeää. Mutta haluan miellyttää miestäni. Olen usein pyytänyt miestäni huomioimaan minua pusuilla ja haleilla joita saan vain pikasesti sängyssä juuri ennen seksiä. Haluan että minua pussataan ja halataan pitkin päivää ei vaan seksi mielessä. Tämä on miehestäni turhaa kun minun pitäisi tietää jo tän 25vuoden ajalta että haluaa olla minun kanssa. Hän ei osta minulle ikinä syntymäpäivänä, hää päivänä tai äitienpäivänä mitään kun ei vaan muista.
Noin kuukausi sitten kun hän sanoi että on kyllästynyt seksi elämään kun en koskaan suostu kokeileen mitään ( hän haluaisi enemmän anaalia ja että saisi laueta suuhuni joista anaali sattuu vaikka mitä tehdään koska miehelläni on iso ja vahva vehje) ja olen kerran antanut laueta suuhun ja oksentanut( tosin en tässä suhteessa) yritän selittää hänelle nämä on minun rajat mutta hän ei suostu sitä hyväksyyn vaan monesti seksin aikana että pyllystäni löytyy sormi tai dildo. Olen kieltäynyt mutta hän ei sitä kuuntele jolloin itselleni tulee tosi likainen ja ällöttävä olo joka tekee sen että en halua seksiä ollenkaan välillä. Ja kun sanon tämän hänelle hän suuttuu. Kuukausi sitten oli iso riita jälleen seksistä jossa hän sanoo että on kyllästynyt ja on jutellut seksi chatissa muiden kanssa jotka käskee jättää minut kun olen tunteeton pihtari joka ei välitä hänestä tai että minulla on toinen jota EI ole. Lupasin yrittää muuttua ja yrittää antaa hänelle enämmän jos hän jättää pepun rauhaan. Ja tähän asti mennyt hyvin kunnes eilen tulin 5päivän työmatkalla kotiin väsyneenä ja ensimmäisenä kun pääsen sänkyyn nukkumaan hän alkaa hiplaan ja sanon ei koska olen oikeasti väsynyt hän suuttuu ja sanoo että hän on ollut puutteessa koko 5päivää ja oletti että oisin pannu hänen kanssaan. Sanoin en jaksa ja pantiin juuri sinä aamuna kun lähdin sen takia että olisi tyytyväinen. Tänään aamulla sanoi että syy ei ole hänen vaan minun kun olen pihdannut ja aiheuttanut hänelle mielipahaa. Tän kuukauden aikana olen yrittänyt meillä ollut seksiä nyt jopa 3päivänä viikossa ja olen tehnyt lähes kaikkea mitä pyytänyt.
Nyt en enään jaksa. En yhtään. En jaksa enään riidellä tästä hänen kanssaan.
Rakastan häntä yli kaiken mutta en jaksa enää alistua hänen seksi orjaksi. Olenko väärässä pitääkö vaan alistua ja sanoa kyllä kulta pannaan?

12

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei riidellä muusta kuin seksistä?
      En lukenut pitkää tilitystäsi kuin pätkittäin mutta miehesi itsekkyys saa epäilemään, etteivät kaikki muutkaan asiat ole kohdallaan.
      Niin täydellisen yhteen maaliin pelaamista tuo on!

    • Anonyymi

      Sinulla ei ole mitään seksipakkoa eikä hänellä mitään pusuttelupakkoa. Oikeasti. Miehenä ymmärrän alituisen seksinnälän mutten tee siitä vaimoni ongelmaa. Minulle tyydyttävän seksin pitää olla molemminpuoleista mutta näköjään on paljon miehiä joille riittää pelkkä panopuu.

      Koska mies ei kunnioita rajojasi vaan oleellisesti raiskaa sinua säännöllisesti, suosittelen vähintään asumuseroa.

    • Anonyymi

      Provo

    • Anonyymi

      Taitaa meitä seksiin alistuneita naisia olla enemmän ja vähemmän. Niin kuinhan moni mies tietää, että tuollainen käyttäytyminen on raiskaamista. Tästä asiasta pitäisi puhua ja kirjoittaa paljon enemmän.

      Rakastamme puolisoitamme, haluaisimme elää tasapainoista elämää, jossa koskettelut kuuluvat ja pusuttelut, sitten yhteiset keskustelut ja suunnitelmat. Kuitenkin näyttää että sinunkin miehellesi tärkeintä ovat nuo seksifantasiat, ett sinä ihmisenä lainkaan.
      Miten tähän on menty, että mies kuvittelee, että pannaan peppuun tai suuhun, Pelkkä ajatuskin kuvottaa. Minusta se ei ole enää ihmismäistä lainkaan.

      Mitä hyvää mies tuosta saa ja kuvitteleeko hän todella naisen noista nauttivan, alistamista se on ja likaista.

      • Anonyymi

        Sinä saat tietysti vapaasti päättää, kuvottaako joku seksin muoto. Mutta älä sotke asioita. AP:n ongelma ei ole seksin laji vaan se että hänen rajojaan rikotaan väkisin.

        AP:n toinen ongelma on hellittelyn puutos mutta siihen puolestaan miestä ei voi pakottaa.

        Molemmat sukupuolet tekevät usein sen virheen, että luulevat puolison mielen toimivan oman mielen tapaan. Kun näin ei olekaan, syytetään puolisoa omien toiveiden täyttymättömyydestä. Nainen ja mies hyvin harvoin sopivat oikeasti toisilleen, vaikka sen tajuamiseen voi mennä vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat tietysti vapaasti päättää, kuvottaako joku seksin muoto. Mutta älä sotke asioita. AP:n ongelma ei ole seksin laji vaan se että hänen rajojaan rikotaan väkisin.

        AP:n toinen ongelma on hellittelyn puutos mutta siihen puolestaan miestä ei voi pakottaa.

        Molemmat sukupuolet tekevät usein sen virheen, että luulevat puolison mielen toimivan oman mielen tapaan. Kun näin ei olekaan, syytetään puolisoa omien toiveiden täyttymättömyydestä. Nainen ja mies hyvin harvoin sopivat oikeasti toisilleen, vaikka sen tajuamiseen voi mennä vuosikymmeniä.

        Toi on totta, ei ole mitään oikeaa puolisoa olemassakaan, kyse siitä munkin kohdalla että kuka on sopivin ja selainen löyty, nekemys erojen kanssa tultava toimeen ja naisella tai naisilla nyt vain seksiln liittyvät jutut eroaa miesten toiveista. Harva nainen haluu että perä reikää pannaan. Kaksi on tullut vastaan ja kumpikaan ei ole ollut puoliso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta, ei ole mitään oikeaa puolisoa olemassakaan, kyse siitä munkin kohdalla että kuka on sopivin ja selainen löyty, nekemys erojen kanssa tultava toimeen ja naisella tai naisilla nyt vain seksiln liittyvät jutut eroaa miesten toiveista. Harva nainen haluu että perä reikää pannaan. Kaksi on tullut vastaan ja kumpikaan ei ole ollut puoliso.

        Exit only.


    • Anonyymi

      Jo on meininki, meillä ei riidellä seksistä vaikka näkemys eroja on. Puolisoni on tehnyt kuitenkin sen jälkeen kun peppujuttuja kokeiltiin nuorempana että hän ei niitä enää halua, oli sitten kysyeessä dildo, sormi tai penis ja minä olen jättänyt naisen takaloosterin rauhaan. Puolisokin kyllä on alkanut haluta enemmän hellyttä seksin tilalle, mulle taas käy kumpikin samassa paketissa.

    • Anonyymi

      Itse väittäisin että vikaa on muuallakin kuin seksissä. En nyt nuorenpana tiedä miten tällaisessa tilanteessa toimittaisiin mutta olet kyllä ihan oikeassa että jos mies haluaa vain seksiä niin jotain huomiota sinullekin voi antaa. Tietysti sanoisin että vika ei ole täysin miehessä vaan kyllä sinustakin sitä löytyy. En todellakaan pidä siitä miehenä että naista saa syyttää tai heitellä kuin räsynukkea, mutta kyllä jos mies hieman enemmän seksiä pyytää niin kyllähän sitä vähän voi siimaa päästää ja antaa. Sitten taas jos mies pyytää rajumpaa leikkiä sänkyyn niin en kyllä ihan siihen hommaan lähde ellei molemmat ole samaa mieltä. Tuo anaaliseksi on joissain määrin mukavaa mutta jos se ei ole sinulle niin kunnolla sanot vastaan ja sama pätee suihinottoihin tai mihin tahansa. Tiivistettynä voit hieman enemmän kyllä antaa miehellekin seksin kanssa huomiota jos nyt kerran kahdessa viikossa ja mies haluaa lisää ja miehelle ohjeiksi kunnioittaa vaimoaan ja hänen toiveitaan ja osottaa hellyyttä muulloinkin kuin vain sängyssä nopeasti ennen seksiä

    • Anonyymi

      Seksi on herkkä asia. Jos noin miten AP kirjoittaa ei mene mun jakeluun miehensä käytös (olen mies).
      Raiskaukseksi voi kutsua, selvästi AP kertonut ettei tykkää peppu- eikä suuseksistä.
      Sääliksi käy.
      AP:n rakkaus pitää vielä kasassa mutta mitenkä lie pitemmän päälle hänen psyykkeensä tulee kestämään jos miehen käytöksessä ja ymmärryksessä naisensa tunteita kohtaan ei tule muutosta.

      • Anonyymi

        Ihan selvästi miehen väsäämä provo koko juttu.


    • Anonyymi

      Toiset sinnittelevät kaveriliitossa ja toisilla seksiä on ihan liian kanssa. Sinä olet vaimo ja sinun tehtäväsi on pitää miehesi tyytyväisenä. Haluatko, että miehesi lähtee vieraisiin ? Näkisin tuollaisen riskinkin olevan. Sitten teidän perhe-elämä tuhoutuu. Miehesi on varmaan yliseksuaalinen. Kyllä se hänelläkin iän myötä tuo testosteronin eritys kaiketi hiipuu, vaikkei merkkejä kyllä näy. Jos nyt olet 25 vuotta tyytynyt hänen toimintaansa, miten yht'äkkiä voit alkaa vaati muutosta ja edellyttää häneltä pusuttelua ja halailua. Tietysti kivahan varmaan olisi, eipä silti. Menkää seksuaali- tai pariterapiaan tai jollekin vastaavalle parisuhdeleirille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe