Paljonkohan tienaa kaivin koneen kuljettaja, siis sellainen joka ajaa kaivin konetta täysipäiväsesti?
Kaivin koneen kuskin palkka?
11
9343
Vastaukset
- työtön
Onko niitä kaivinkoneen kuljettajia vielä? Ainakin tiehöylien kuskit on jo melkein kaikki työnnetty ns.työttömyyseläkeputkeen muka tarpeettomana ja koneet myyty Venäjälle pilkkahintaan.
- masa
Kukas ne kuopat sitten kaivaa vesijohdoille, sähkökaapeleille, maakaasuputkille, talojen perustuksille ym ym ym...?
Kaivurikuskeja tarvitaan. Useimmat ovat varmaankin kunnilla töissä ja palkka todennäköisesti katsotaan suoraan valtion palkkataulukosta.
- sepi
Maansiirtoliikkeethän niitä työllistää ihan ok palkoilla, tosin talvisin voi olla töiden kanssa hiljaisempaa. Taitavia kuskeja arvostetaan, pätevät menettelee, mutta huonoja ei töissä pidetä. Sen verran kalliita koneet ovat ja työ tarkkuutta vaativaa.
Mutta opettele nyt hyvänen aika kuitenkin kirjoittamaan kaivinkone yhteen. Myös kaivinkoneenkuljettaja on yhdyssana..- rietas
kaivinkoneen kuljettaja! kaksi eri sanaa. kaivinkone on yhdyssana, "kaivinkoneenkuljettaja" ei ole. miten testataan onko sana yhdyssana? voiko sanojen väliin lisätä adjektiivin. kokeillaan:
kaivin"punainen"kone --> ei toimi
kaivinkoneen"ahkera"kuljettaja --> toimii
siis, paina nyt kuulaan että KAIVINKONEEN KULJETTAJA on oikein.
...koita nyt hyvänen aika opetella kirjoittamaan kaivinkoneen kuljettaja erikseen... - jmztd
miks pitää osata kirijotta oikein vittuako se kaivamiseen liittyy
- kaikki putkeen
jmztd kirjoitti:
miks pitää osata kirijotta oikein vittuako se kaivamiseen liittyy
kaivinkoneenkuljettaja/veturinkuljettaja/kaivinkonekuski/
- kallekaivaja
kaikki putkeen kirjoitti:
kaivinkoneenkuljettaja/veturinkuljettaja/kaivinkonekuski/
on 14,64 h ,ei oo hääppönen mutta just pärjää. kokemusta jotain 15 vuotta.2
- Daewoo 250
kallekaivaja kirjoitti:
on 14,64 h ,ei oo hääppönen mutta just pärjää. kokemusta jotain 15 vuotta.2
Nyt oon jonkun aikaa kaivellu!... Minimi palkka on mulla 12,70e tunti!... Eli äkkii pitäis alaa vaihtaa!...
- HAHAHAA
rietas kirjoitti:
kaivinkoneen kuljettaja! kaksi eri sanaa. kaivinkone on yhdyssana, "kaivinkoneenkuljettaja" ei ole. miten testataan onko sana yhdyssana? voiko sanojen väliin lisätä adjektiivin. kokeillaan:
kaivin"punainen"kone --> ei toimi
kaivinkoneen"ahkera"kuljettaja --> toimii
siis, paina nyt kuulaan että KAIVINKONEEN KULJETTAJA on oikein.
...koita nyt hyvänen aika opetella kirjoittamaan kaivinkoneen kuljettaja erikseen...TAITAA OLLA SINULLA ASIAT KOTONA ITSELLÄ PIELESSÄ;KOSKA TAKERRUT VÄÄRINKIRJOITUKSIIN:HÄVETTÄÄ SINUN PUOLESTA MIKÄ OLET.NORMAALISTINEN HENKILÖ YMMÄRTÄÄ VAIKKA KIRJOITTAA SINNEPÄIN;;HÄPEÄ VIELÄ TOISEN KERRAN ÄÄLIÖ!!!!!
- pikku hukka
25 € tunti, jos toisen koneella kaivaa ja omalla koneella kaivaessa 62 € tunti tietty alv
- piälikkömies
HEHEHEH!!
Toiminimellä ehkä, ei muuten 25eeroo tunnissa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384