Pomottava mies

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia siitä kun mies alkaa pomottaa kaikesta. Siitä miten syödään, miten lakanat kuuluu vaihtaa tai miten olohuone siivota. Alkaa jo itsestä tuntua että mikään ei kelpaa ja vaikka itse siivoaisi hyvää hyvyttään niin siinäkin on joku vika. Itse olisin ainakin tyytyväinen jos vain joku joskus siivoaisi munkin puolesta tai laittaisi ruokaa. Mikä logiikka?

10

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa.. ruuassa on aina jotain huomautettavaa, vapaa aikaa ei saisi käyttää muuhuun kuin kotitöihin, siivous tehty väärin. Ruoka valmistettu väärään aikaan, vaatteet tilataan sinun puolesta koska kaikilla muilla parempi vaatemaku.. muut ovat aina paljon enemmän ja parempia kuin sinä.

      Jos on lyhyt suhde niin jätä se ja juokse kauas pois äläkä koskaan katso taaksesi.

      Jos jäät niin päätöksiä et enään osaa tehdä, itsetunto nolla ja ystäviä ei enään ole.

      Lähde.

    • Anonyymi

      Rakas ystävä!
      Jotain on pahasti vinossa miehelläsi, tuollainen käytös ei ole normaalia!
      Vaikka sinulla olisi tunteita häneen, neuvoni on sama kuin muillakin.
      Lähde pois, kun vielä pääset tuollaisesta suhteesta.
      Sillä en usko, että puolustautuminen asioissa auttaa mitään tässä tilanteessa.
      Koska jotain on pielessä tosi pahasti.

    • Anonyymi

      Vaimoni oli samanlainen, aina neuvomassa aikuista miestä.
      Totesin aina ykskantaan, että tee itse jos ei kelpaa, jätin joka kerran homman hänelle.
      Yritti vastaan vängätä, mutta totesin uudelleen, että jos mun tekemänä ei kelpaa, niin tee itse.
      Eipä ole motkottanut eikä neuvonut, tekemiseni ovat hänelle kelvanneet sellaisinaan jo yli 20 vuotta ja tyytyväiseltä rouva vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Ankeuttajan kanssa seurustelet.

      Resepti:
      - ruuan duunaat itse itselles, mies omansa tehköön
      - sängys lakanat omat petaat, mies omansa laittakoon
      - vaatteet omat peset, mies omansa pesköön
      - vuoroviikoin siivoatte tai toinen imuroi & toinen siivoo vessan/kylppärin & saunan (mitä siis kotoa löytyy).

      Miehen mielest varmaan sul o väärii frendei & vanhempasikin mielest miehen ihan persiist?
      Mikäli niin, hää haluu omia sut, lopult hää järkkää siten, ettei sul ole enää duuniakaan

    • Anonyymi

      Naisen aivot eivät ole tunnetusti juuri päästäisen aivoja isommat joten he tarvitsevat miehistä ja älykästä ohjausta oikeastaan koko ajan.
      Uuno Turhapuron kehittämä ohjekirja naisille käsimerkkeineen voisi olla ratkaisu pulmaanne niin ei tarvitsisi miehen koko ajan neuvoa naista suullisesti.

    • Anonyymi

      Keskustelkaa. Ja jos mikään ei kelpaa tehköön mies itse ja jos siitäkin valittaa kun et mitään tee, voit valittaa takaisin että kun mikään ei herralle kelpaa niin ei ole mitään järkeä mitään tehdäkään.. ja jos tämän jälkeen ei päästä ymmärrykseen niin hyvin ankeana jatkuu elämäs.. ei asiat parane jos toinen ei ole halukas muuttamaan asioiden juoksua kanssasi. Yksin ei kukaan pysty parisuhdetta ylläpitämään, siihen tarvitaan molemmat. Kokeilkaa erilaisia toiminta malleja, löytäkää itsellenne se paras. Jos mikään ei tosiaan muutu ja mikään ei auta. Suosittelisin että lopeta suhde ja etsi itsellesi oikeasti rakastava kumppani.

      • Anonyymi

        Suurella todennäköisyydellä ei keskustelusta ole apua. Miehellä narsistisia piirteitä ja katsoo olevansa aina oikeassa.

        Tuollaisen käytöksen perimäinen tarkoitus on latistaa toisen tahto ja lopulta alistettu uskoo ettei hän kelpaisi kenellekkään ja on huono ja paha ihminen mikäli esittää eriävän mielipiteen


    • Anonyymi

      Meillä on myös tapahtunut tätä puolin toisin.
      Jos itse en tykkää että miten toinen tekee asian, teen sitte ite miten haluan. Vastaavasti sanon miehelle, että tee itse oma ruoka jos et tykkää mun ruoasta. jne

      Voi mies siivota perässä jos ei tykkää mun siivoustyylistä.

    • Anonyymi

      Miehellä voi olla vahva äiti joka on pitänyt tavoista kiinni. Perfektionisti joka kasvatuksellaan siirsi sen poikaan. Miestä ärsyttää kun asioita ei tehdä nii kuin hän tekee, voi olla myös vallankäyttöä, pitää naista lapsen asemassa.
      Tai sitten teet jotakin hassusti. Parempi jos puolisot sulauttaisi omat tavat yhteen ja hokisi aina kun ärsyttää et "noinkin voi tehdä, noinkin voi tehdä", niin elo yhdessä olisi mukavampaa.

    • Anonyymi

      Keskustelu auttaa aina, ainakin ymmärtämään toista jollei muuta? Tuntuu, et nykyisin ollaan liian herkkiä ottamaan kaikesta nokkiinsa? Jos toisella on tapoja, jotka tuntuvat paremmilta silloin hyvä ottaa oppi vastaan, eikä pahoittaa mieltään. Vastavuoroisuus on palkitsevaa. Miksi kuormittaa toista turhilla riidoilla, sopuisa arki on kaikkien etu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe