Suomen muotoinen salama

Suomen muotoinen salama

Vantaalainen Mila Kosonen kuvasi maanantaiyönä 24.8.2020 Suomen muotoisen salaman. Salama iskee idästä Ilomantsin kohdalta Suomeen. Kyseessä voi olla luonnonilmiön kautta tuleva profetia tulevasta Venäjän miehityksestä, jolloin Venäjä miehittää Itä- ja Pohjois-Suomen joksikin aikaa.

Linkki Ilta-Sanomien uutiseen:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006612318.html?fbclid=IwAR17rj6ZbSNPHXxcdl-H8e_XuHbMBwr_Wkg2Fv3bNIJmR3Tts740iZ76yB8

53

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä näin kerran taivaalla pilvistä muodostuneen maailmankartan, siinä oli eurooppa, amerikat, Intia, afrikka, jopa pohjola, Japani, koko hela hoito.

Ei kuitenkaan "syttynyt maailmansotaa", enkä niin kuvitellutkaan.

Miksi te valehtelette sairaille ihmisille? Te huijaatte, pidätte pelossa sairaita ja henkisesti alamittaisia, itsekin noitia, taikauskosta parannusta tekemättömiä epäkristittyjä.

Muistakaa, että väärä profetia on aina itsessään todiste vääriä profeettoja, huijareita vastaan. On Pyhän Hengen ja Hänen armolahjojensa pilkkaa.

Te ette voi enää pelastua. Turha teille on puhua. Mutta miksi S24 sallii tämän ja muun samankaltaisen rikollisuuden harjoittamisen foorumeillaan?

"Seuraa rahaa."

• Anonyymi

videon loppu "kuvassa" ikääkuin leijonan pää katsoo itää!

• Anonyymi

Joo niinpä muuten näyttää olevankin. Tein aiemmin saman huomion, mutten vain ole viitsintyt sanoa siitä. Mutta milläs sen todistan? Niin. Sepä täällä onkin ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niinpä muuten näyttää olevankin. Tein aiemmin saman huomion, mutten vain ole viitsintyt sanoa siitä. Mutta milläs sen todistan? Niin. Sepä täällä onkin ongelma.

Käsittääkseni, Jumala ei ole ilmoittanut tät tahi tästä, ennen tätä mielenkiitoista tapausta eikä jälkeen.

nyt sen esikuvallisuus on mielenkiitoinen, mutta ei mahdollisesti, ole ilmoitus tahi mikään ennustus.
        Leijona katsoo karhua!

Bear VS Lion
        https://www.youtube.com/watch?v=XmuxzG5SDIs

No, Suomen ase-voimilla ei ole mitään toivoa, veljeä, veli-venäläistä vastaan.
        mutta hengellisesti, leijona on voittamaton ja vastustamaton.

Ei tätä tarvitse todistaa, kenelle sitten leijona joitain merkitsee, sille se saattaa jotain puhua.
        Mutta erikoisen harvinainen tämä oli ja on.

• Anonyymi

Tuossa näkyy kylläkin koko Suomi. Toisekseen siitä paikasta näyttää lähtevän salama itään. Vai meinaako tuo kuva, että Suomen valloitus tapahtuu "salaman nopeasti"? Tai tarkoitaako se sitä, että idästä tuleva uutinen saa Suomen hälisemään?

Nyt on tullut juttua, missä todisteetta syytetään Venäjää myrkyttämisistä, ja moniko mielipiteissä tosissaan osoittautuu niin tyhmäksi, että uskoo, vaikka todisteita ei ole, elleivät kaikki tuomitsijat ole pelkkiä kansan kiihottajia? Yritetäänkö tällä kaikella saada Suomi liittymään Natoon? Onko venäläiseltä vähemmistöltä kysytty?

Moniko on tullut ajatelleksi, että myrkytysten takana voi olla myös ulkomainen taho, joka tietää, että Venäjä on helppo tehdä syylliseksi myrkyttämällä sen hallinnon vastustajia?

Uskooko ihmiset todella, että nk. sivistysmaina tunnettujen valtioiden kädet ovat puhtaat?
      Mikä syy Venäjällä olisi tehdä itsestään myrkkyvaltiona tunnettu diktatuuri? Mikä taho siellä haluaisi, että Venäjää alettaisi vihaamaan?

Jos on todennäköistä, että Suomi valloitetaan Natoon liittymisen takia, niin tekevätkö kaikki Suomea Natoon ajavat työtä Venäjälle, vai meinaavatko he todella, "ettei Venäjä uskaltaisi..."?
      Tuolla muutama hokee, että Putin on sanonut, ettei Venäjä hyökkää Natomaahan, kuitenkin myös hokee, että Putin ei tee muuta, kuin valehtelee, mutta Putinin puheen perusteella kehottaa Suomea liittymään Natoon, koska "vakuus on annettu"...?

• Anonyymi

Niiralasta lähtee salaman osoittama tie, jonka voi löytää Google maps:ista.

• Anonyymi

Minusta salama osoittaa Koitajoelle. Mihin päin se virtaa? Pohjoisempana on verkkoon viittaava nimi joella (verkkopudas). Jeesus kehoitti heittämään verkot veneen oikealle puolelle. Katsojan näkökulmasta itäsuomi on oikealla.

Wiki:
        "Koitajoki alkaa Venäjän puolelta pienistä rajajärvistä ja virtaa länteen Suomen puolelle Ilomantsin pohjoisosiin. Se mutkittelee ensin kohti etelää Suomen puolella, koukkaa 50 kilometrin matkan Venäjän puolelle ja palaa takaisin Suomen puolelle."

Minulle luku 50 on aina ollut tärkeä. Pienenä piirsin tietämättäni Moskovasta, vaikken tiennyt siitä mitään. Linna oli keskellä sitä aluetta, kuten Kreml, ja se alue oli pyöreä "planeetta" -Jupiter, joka viittaa vuosiluonteeseeni. Moskovan alue on pyöreiden valtateiden keskellä. Alueen tunnusluku oli 50. Nyk. alueen autojen rekkarien aluetunnus on se. "Vankimaa" oli suurinpiirten samoilla kohdilla, kuin nyk. Lefortovo.

Tuo koitajoki olen kuin minä. Mutkikas ja olen koukannut Venäjälle ja palannut takaisin.
        Mutta voiko asia olla tähän viittaavaa? Luvut ja tapahtumat kyllä täsmäävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta salama osoittaa Koitajoelle. Mihin päin se virtaa? Pohjoisempana on verkkoon viittaava nimi joella (verkkopudas). Jeesus kehoitti heittämään verkot veneen oikealle puolelle. Katsojan näkökulmasta itäsuomi on oikealla.

Wiki:
        "Koitajoki alkaa Venäjän puolelta pienistä rajajärvistä ja virtaa länteen Suomen puolelle Ilomantsin pohjoisosiin. Se mutkittelee ensin kohti etelää Suomen puolella, koukkaa 50 kilometrin matkan Venäjän puolelle ja palaa takaisin Suomen puolelle."

Minulle luku 50 on aina ollut tärkeä. Pienenä piirsin tietämättäni Moskovasta, vaikken tiennyt siitä mitään. Linna oli keskellä sitä aluetta, kuten Kreml, ja se alue oli pyöreä "planeetta" -Jupiter, joka viittaa vuosiluonteeseeni. Moskovan alue on pyöreiden valtateiden keskellä. Alueen tunnusluku oli 50. Nyk. alueen autojen rekkarien aluetunnus on se. "Vankimaa" oli suurinpiirten samoilla kohdilla, kuin nyk. Lefortovo.

Tuo koitajoki olen kuin minä. Mutkikas ja olen koukannut Venäjälle ja palannut takaisin.

Koitajoki on suosittu "rauhallisen luonteensa ja kauniiden maisemiensa takia". No, vähän kuin minä.
        "Viimeisin Suomessa valmistunut siipiratashöyry oli s/s Koita, joka rakennettiin vuonna 1905. "
        Minä synnyin 75. Ero on 70 vuotta, v. 70 Jerusalem valloitettiin n. 40 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen.

Äkkiseltään vedetty johtopäätös: Viimeisen Suomeen tulevan profeetan jälkeen 40 vuotta ja Suomi vallataan? Vai viittaako tuo luku 40 tähän vuoteen (20( )20), että valloitus tulisi tänä vuonna? Vai vuonna 2040? No, 2025 olen 50 vuotias ja 2 2 5=9, joka on ykkösten viimeinen luku.
        Arvelen, että edelliseen elämään synnyin luultavasti 1923. Minut surmattiin luultavasti 1973 (luin jostain, että n. 2 vuotta edellisestä kuolemasta, ihminen syntyy uudelleen). Ero on 50 vuotta.

Löytyykö jollain toisella samanlaista loogista päättelykykyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitajoki on suosittu "rauhallisen luonteensa ja kauniiden maisemiensa takia". No, vähän kuin minä.
        "Viimeisin Suomessa valmistunut siipiratashöyry oli s/s Koita, joka rakennettiin vuonna 1905. "
        Minä synnyin 75. Ero on 70 vuotta, v. 70 Jerusalem valloitettiin n. 40 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen.

Äkkiseltään vedetty johtopäätös: Viimeisen Suomeen tulevan profeetan jälkeen 40 vuotta ja Suomi vallataan? Vai viittaako tuo luku 40 tähän vuoteen (20( )20), että valloitus tulisi tänä vuonna? Vai vuonna 2040? No, 2025 olen 50 vuotias ja 2 2 5=9, joka on ykkösten viimeinen luku.
        Arvelen, että edelliseen elämään synnyin luultavasti 1923. Minut surmattiin luultavasti 1973 (luin jostain, että n. 2 vuotta edellisestä kuolemasta, ihminen syntyy uudelleen). Ero on 50 vuotta.

Löytyykö jollain toisella samanlaista loogista päättelykykyä?

BTW, muuten... asuintaloni numerolamppu välkkyi suurinpiirtein samassa tahdissa, kuin tuo suomi kuva taivaalla... lampussa on nro 12, jolla on numerona tärkeä sija myös raamatussa. Ja tiedoksi: olen siis sama, joka puhui "Koitajoki on suosittu"...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wiki:

Luku 50 oli/on sumerien Jumalan Enlilin numero, Enkin 40 ja An- pääjumalan 60.

Suuren pyramidin kuninkaan kammiossa leikkaavien kulmien summa on 50, mikä viittaa siihen, että Enlil suunnitteli sen. Pyramidi rakennettiin jo 10500BC. Tähän viittaa monet seikat.

Itse luulen, että Suomen muotoinen salama viittaa Suomen arjalaisheimoihin eli alkuperäisiin suomalaisiin, suom. kulttuurin luojiin jäämeihin, gootteihin, jätteihin, simoihin jne. jotka tunnetaan myös Raamatun heimoina.

Salomon oli originaalisti Salaman. Nykyinen Suomessa rypevä ja kähmivä mongoloidimulatia yms. on yrittänyt omia originaalisuomalaisten identiteetin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luku 50 oli/on sumerien Jumalan Enlilin numero, Enkin 40 ja An- pääjumalan 60.

Suuren pyramidin kuninkaan kammiossa leikkaavien kulmien summa on 50, mikä viittaa siihen, että Enlil suunnitteli sen. Pyramidi rakennettiin jo 10500BC. Tähän viittaa monet seikat.

Itse luulen, että Suomen muotoinen salama viittaa Suomen arjalaisheimoihin eli alkuperäisiin suomalaisiin, suom. kulttuurin luojiin jäämeihin, gootteihin, jätteihin, simoihin jne. jotka tunnetaan myös Raamatun heimoina.

Salomon oli originaalisti Salaman. Nykyinen Suomessa rypevä ja kähmivä mongoloidimulatia yms. on yrittänyt omia originaalisuomalaisten identiteetin.

Jatkoa, aika jännää, että myös Koitajoki viittaa anunnakeihin. Koita jo ki. Ki oli An- pääjumalan vaimo.

• Anonyymi
      • Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16930233/arvio-natoon-liitoutumattomuudesta

Tuossa sain sen selviille:

"Jerusalemin piiritys tapahtui v. 70, eli n. 40 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen, kun Tituksen johtama Rooman armeija valtasi Jerusalemin lähes 5 kk:n piirityksen jälkeen.
        Jos Jeesus syntyi v. 3 eKr, hän kuoli n. v. 30 jKr, hänen kun sanottiin olleen n. 33 vuotias.
        Jos nämä tapahtumat on laskettavissa... vuodesta 1997 40=2037. Eli Suomen valloitus tapahtuisi tuolloin?

Etsitään IS:stä 2036. Se tiedetään, että Putinin valtakausi ulottuu tuolle vuodelle.
        Suomeen on ennustettu mm. nälänhätää:

https://www.is.fi/haku/?query=2036&category=kaikki&period=whenever&order=new
        "Yli 90 eläintä nääntyi kuoliaaksi"...
        "Toivottavasti tämä tulee kuulluksi"..
        "Putin vahvisti lain, mahdollisuus hallita vuoteen 2036"."

• Anonyymi

Ei tämä välttämättä tahi ollenkaan liity venäjää.
      Se on "ihme" että juuri oikeassa paikassa oikeeaan aikaa ja oikeassa kuvakulmassa oli videokamera.
      se mitä tässä näkyy on että Suomi loistaa pimeällä taivaalla.

Omasta mielestäni, Suomi loistaa, Jumalan edessä, sen takia että....

• Anonyymi

Ton nyt varmaan ehkä joulupukki uskoo, muttei kukaan viisas. Tuonkaltaista näkyä tuskin tulee enää historiassa, ja mielestäni näky oli merkittävä viesti. Tuo täytyisi osata yhdistää todennäköisiin asioihin.
        Merkkejä on tullut paljon. Mutta kuka ne todella on noteerannut? Ketä ne kiinnostaa? Kuka on kerännyt merkit yhteen, ja tutkinut niitä?

Siinä vaiheessa, kun 3 krt Suomen muoto välkyy salaman aikaan saamana taivaalla, täytyy olla idiootti ollakseen tajuamatta mitään kummempaa!

• Anonyymi

"Koitajoki alkaa Venäjän puolelta pienistä rajajärvistä ja virtaa länteen Suomen puolelle"

Jos profeetasta ei ole kysymys, niin viittaisi Suomen valloitukseen, joka tulee idästä. Koitajoki tule Venäjältä, ja Suomen valloitus saisi kyllä koko Suomen "hehkuttamaan mediassa".

• Anonyymi

Mitä muuta tuosta voi vetää?
        Suomi välähtää tuossa videolla 3 kertaa. Viittaako vuoteen 2023? Salama näyttäisi tulevan idästä. Ja minusta tuo video on todella merkittävä viesti Jumalalta. Ei varmaan ole uskon asia sanoa, että hallitus ja PV:kin ovat noteeranneet tuon videon.
        Jos ihmiset nauroivat tuolle videolle, se kertoo heidän suhteestaan Jumalaan ja hänen antamiin merkkeihin. Ja se, että IS tuo tuon asian noin esille, että sille naurettiin... ikäänkuin kyseessä olisi ollut haska juttu...? Onko silläkin hauskaa, joka antoi minun ymmärtää, että mm. peukutusten väärentäminen on mahdollista? Kun toin tämän ilmi täällä, seuraavana päivänä ohitseni käveli mies, joka puhui puhelimeen myrkyistä. Olemus oli hyvin varma, ja tuli mieleen, kuin hän olisi saanut "dopinkia" suhteistaan. Oliko sillä yhteys minuun? Jos, niin onko sekin hauskaa? On! Mitä väliä ketä pelotellaan? Ainoa puolustajani on Jumala. Se ei heitä kiinnosta. Muussa tapauksessa kertoiko tapaus siitä, että länsimaat ovat myrkytysten takana, jolla Venäjä saadaan näyttämään syylliseltä?
        Mutta tämä on turhaa. Ketä hyvänsä kiinnostaa jokin, hän ei tee mitään, ja siihen kaikki vääryys perustuu - kukaan ei reagoi. Joten jatkakaa zombivaellus härväämistä. Niitä te näytätte olevankin. Jos se, että Suomeen povataan herätystä, viittaa siihen, että Suomi nukkuu.
        Se, mikä Suomen saisi ehkä hereille, on Venäjä. Onko se profetia, että Venäläinen valjastaa kauan, mutta ajaa nopeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi välähtää tuossa videolla 3 kertaa. Viittaako vuoteen 2023? Salama näyttäisi tulevan idästä. Ja minusta tuo video on todella merkittävä viesti Jumalalta. Ei varmaan ole uskon asia sanoa, että hallitus ja PV:kin ovat noteeranneet tuon videon.
        Jos ihmiset nauroivat tuolle videolle, se kertoo heidän suhteestaan Jumalaan ja hänen antamiin merkkeihin. Ja se, että IS tuo tuon asian noin esille, että sille naurettiin... ikäänkuin kyseessä olisi ollut haska juttu...? Onko silläkin hauskaa, joka antoi minun ymmärtää, että mm. peukutusten väärentäminen on mahdollista? Kun toin tämän ilmi täällä, seuraavana päivänä ohitseni käveli mies, joka puhui puhelimeen myrkyistä. Olemus oli hyvin varma, ja tuli mieleen, kuin hän olisi saanut "dopinkia" suhteistaan. Oliko sillä yhteys minuun? Jos, niin onko sekin hauskaa? On! Mitä väliä ketä pelotellaan? Ainoa puolustajani on Jumala. Se ei heitä kiinnosta. Muussa tapauksessa kertoiko tapaus siitä, että länsimaat ovat myrkytysten takana, jolla Venäjä saadaan näyttämään syylliseltä?
        Mutta tämä on turhaa. Ketä hyvänsä kiinnostaa jokin, hän ei tee mitään, ja siihen kaikki vääryys perustuu - kukaan ei reagoi. Joten jatkakaa zombivaellus härväämistä. Niitä te näytätte olevankin. Jos se, että Suomeen povataan herätystä, viittaa siihen, että Suomi nukkuu.
        Se, mikä Suomen saisi ehkä hereille, on Venäjä. Onko se profetia, että Venäläinen valjastaa kauan, mutta ajaa nopeasti?

"Melkein 50 teksasilaista juonut elokuussa valkaisuainetta – Myrkytyskeskus: ”lopettakaa, se ei estä koronaa”

Onko tämäkin merkki? Suhteessa:

"Minulle luku 50 on aina ollut tärkeä... seuraavana päivänä ohitseni käveli mies, joka puhui puhelimeen myrkyistä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Melkein 50 teksasilaista juonut elokuussa valkaisuainetta – Myrkytyskeskus: ”lopettakaa, se ei estä koronaa”

Onko tämäkin merkki? Suhteessa:

"Minulle luku 50 on aina ollut tärkeä... seuraavana päivänä ohitseni käveli mies, joka puhui puhelimeen myrkyistä."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/7b3fd004-8765-464b-ae77-1e393f12579c

Tuossa vielä tuo linkki aiheeseen.
        Olen koskus nähnyt näkyjä pulleavatsaisista miehistä, jotka istuvat mukavalla nojatuolilla jalka toisen päällä, kuten ovat muiden nähneet tekevän. He hekumoivat rahasta ja vallasta, mutteivät tiedä, että on taho, joka tietää heidän olevan juuri niin tyhmiä ja hyväuskoisia, että rahalla, tiedolla ja vallalla heidät saadaan toimimaan halutulla tavalla, mutta kun aika tulee, heidät voidaan hävittää, ja heidän henkensä ei merkitse mitään.
        Tuolla on porukkaa, jotka kuin vauhko sonnilauma rynnivät kohti jyrkännettä, kadotusta, ja puskevat toisiaan eteenpäin. Olen miettinyt mikä voima heissä vaikuttaa niin, etteivät he kykene enää ajattelemaan loogisesti?

Eivätkö ihmiset ole tulleet ajatelleksi, että paholaisella ei ole enää mitään hävittävää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sekin mahdollisuus että on provo.. jolla Putin saadaan myrkytyksen taa.

Netistä löytyy Suomen pilvikuvio jossa Karjala on kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sekin mahdollisuus että on provo.. jolla Putin saadaan myrkytyksen taa.

Netistä löytyy Suomen pilvikuvio jossa Karjala on kans

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ec62dcf3-be3a-4797-9368-e5b9a3c3fabc

Katsokaapa mielipiteitä? Ihmiset alkavat olla varmoja, että Putin on syyllinen. Joku suomalainen asianajajakin kuulemma kuollut Moskovassa, kun meni arvostelee hallitusta.

Mutta onko ajateltu niin, että joku haluaisi Putinin pois vallasta?

Miksi ihmiset eivät ajattele? He lukevat profetioita, ja samaa mittaa unohtavat niitä osaamatta kerätä niitä edes koneelleen! Kehoitan ihmisiä kokoamaan Pihon sivuilta kaikki profetiat konelle!

2.2.2015
        Sharon Roachin uni Putinin kuolemasta ja näky hänen seuraajastaan:
        Näin elokuussa 2011 unta, että katsoin sanomalehteä, jossa luki suurin kirjaimin otsikko PUTIN ON KUOLLUT. Otsikon alla oli Vladimir Putinin kuva. Sen jälkeen uni loppui yhtä äkkiä kuin se oli tullut.
        Ennen edellä kerrottua unta Jumala oli antanut minulle näyn tulevasta Venäjästä, joka näytti kuin natsi-Saksan Kolmannelta Valtakunnalta. Tulevan Venäjän johtaja on oleva hyvin kylmä, rautanyrkkinen ja erittäin kurinalainen diktaattori.
        Näin unen Putinin kuolemasta siinä vaiheessa, kun Venäjän presidenttinä oli Dmitri Medvedev. Koin, että Putinista tulee jälleen presidentti hänen jälkeensä, kuten kävikin v. 2012. Tämä Putinin kolmas presidenttikausi ennen hänen kuolemaansa tulee olemaan siirtymävaihe, joka tasoittaa tietä tulevalle diktaattorille.

21.1.2015
        Nita Johnsonin näky: Venäjä ja suuren pimeyden kauhu
        Ollessani rukouksessa näin 28.7.2001 näyn. Näin suuren pedon, jolla oli valtavat leuat ja terävät hampaat kuin isolla lohikäärmeellä. Pedon luisevissa sormissa oli pitkät kynnet. Peto näytti hirvittävän synkältä pilveltä, joka liikkui kohtalaista vauhtia nielaistakseen koko Venäjän.
        Peto tuli etelästä ja liikkui pohjoista kohti tarkoituksenaan saada hallintavalta koko Venäjällä.
        Minun annettiin nähdä pedon sydän ja motivaatio. Peto oli matkalla valloittamaan ja tuhoamaan. Sen sydän oli täynnä vihaa venäläisiä kohtaan.

Jouko Pihon kommentti:
        Näyttäisi siltä, että tämä koko Venäjän valtaava paha ja tuhoava voima ei ole liitettävissä ortodoksikirkoissa käyvään Putiniin ja hänen hallintoonsa, vaan kyseessä on Putinin kukistumisen jälkeinen uusi hallinto.

Joku myös totesi, että Putinin jälkeen tuleva hallitsija olisi kovempi kuin Putin, mutta ei antikristus.
        Kumman siis haluatte valloittavan Suomen: Putinin, vai hänen seuraajansa, joka on tuntematon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ec62dcf3-be3a-4797-9368-e5b9a3c3fabc

Katsokaapa mielipiteitä? Ihmiset alkavat olla varmoja, että Putin on syyllinen. Joku suomalainen asianajajakin kuulemma kuollut Moskovassa, kun meni arvostelee hallitusta.

Mutta onko ajateltu niin, että joku haluaisi Putinin pois vallasta?

Miksi ihmiset eivät ajattele? He lukevat profetioita, ja samaa mittaa unohtavat niitä osaamatta kerätä niitä edes koneelleen! Kehoitan ihmisiä kokoamaan Pihon sivuilta kaikki profetiat konelle!

2.2.2015
        Sharon Roachin uni Putinin kuolemasta ja näky hänen seuraajastaan:
        Näin elokuussa 2011 unta, että katsoin sanomalehteä, jossa luki suurin kirjaimin otsikko PUTIN ON KUOLLUT. Otsikon alla oli Vladimir Putinin kuva. Sen jälkeen uni loppui yhtä äkkiä kuin se oli tullut.
        Ennen edellä kerrottua unta Jumala oli antanut minulle näyn tulevasta Venäjästä, joka näytti kuin natsi-Saksan Kolmannelta Valtakunnalta. Tulevan Venäjän johtaja on oleva hyvin kylmä, rautanyrkkinen ja erittäin kurinalainen diktaattori.
        Näin unen Putinin kuolemasta siinä vaiheessa, kun Venäjän presidenttinä oli Dmitri Medvedev. Koin, että Putinista tulee jälleen presidentti hänen jälkeensä, kuten kävikin v. 2012. Tämä Putinin kolmas presidenttikausi ennen hänen kuolemaansa tulee olemaan siirtymävaihe, joka tasoittaa tietä tulevalle diktaattorille.

21.1.2015
        Nita Johnsonin näky: Venäjä ja suuren pimeyden kauhu
        Ollessani rukouksessa näin 28.7.2001 näyn. Näin suuren pedon, jolla oli valtavat leuat ja terävät hampaat kuin isolla lohikäärmeellä. Pedon luisevissa sormissa oli pitkät kynnet. Peto näytti hirvittävän synkältä pilveltä, joka liikkui kohtalaista vauhtia nielaistakseen koko Venäjän.
        Peto tuli etelästä ja liikkui pohjoista kohti tarkoituksenaan saada hallintavalta koko Venäjällä.
        Minun annettiin nähdä pedon sydän ja motivaatio. Peto oli matkalla valloittamaan ja tuhoamaan. Sen sydän oli täynnä vihaa venäläisiä kohtaan.

Jouko Pihon kommentti:
        Näyttäisi siltä, että tämä koko Venäjän valtaava paha ja tuhoava voima ei ole liitettävissä ortodoksikirkoissa käyvään Putiniin ja hänen hallintoonsa, vaan kyseessä on Putinin kukistumisen jälkeinen uusi hallinto.

Joku myös totesi, että Putinin jälkeen tuleva hallitsija olisi kovempi kuin Putin, mutta ei antikristus.
        Kumman siis haluatte valloittavan Suomen: Putinin, vai hänen seuraajansa, joka on tuntematon?

En ole koskaan tuntenut itseäni suomalaiseksi, enkä nähnyt Naton kannattajia isänmaallisina:

Paavali:
        "Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu, vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta"

Jos siis Venäläinen tai Venäjämielinen, joka "ei ole ympärileikattu suomalainen", joka vastustaa Natoa, jotta lain kirjain täyttyisi, ettei Suomi joutuisi ulkoisen sotilaallisen vallan alaiseksi...? Miten tämän voisi selittää? Tällaisen idean sain.

"Sillä ei se ole suomalainen, joka vain ulkonaisesti on suomalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu (virallinen dokumentti), vaan se on suomalainen, joka sisällisesti on suomalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta".

"Sillä ei se ole venäläinen, joka vain ulkonaisesti on venäläinen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu (virallinen dokumentti), vaan se on venäläinen, joka sisällisesti on venäläinen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta".

Sitten minä olen todellinen, kristitty venäläinen, vaikka lain kirjain minusta kansalaisuuden suhteen ei täyttyisikään, ja vaikka kieltä en kunnolla osaakkaan. Näin ollen Vangan ennustus toteutuu jälleen:
        "Venäjä on kaikkien slaavilaisten voimien äiti. Ne, jotka ovat kääntyneet pois siitä, palaavat uudella tavalla. ... Venäjästä tulee suuri voima, kun kuolleet nousevat haudoista ja seisoivat elävien kanssa."
        https://lubertsyriamo.ru/article/kak-prinyat-uchastie-v-aktsii-bessmertnyj-polk-v-lyubertsah-9-maya-2019-goda-274475

Minusta tuntuu, että olen palannut takaisin tuolla uudella tavalla. Ja haluan takaisin sinne, mistä olen lähtöisin, koska sieluni itkee Venäjän puoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tuntenut itseäni suomalaiseksi, enkä nähnyt Naton kannattajia isänmaallisina:

Paavali:
        "Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu, vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta"

Jos siis Venäläinen tai Venäjämielinen, joka "ei ole ympärileikattu suomalainen", joka vastustaa Natoa, jotta lain kirjain täyttyisi, ettei Suomi joutuisi ulkoisen sotilaallisen vallan alaiseksi...? Miten tämän voisi selittää? Tällaisen idean sain.

"Sillä ei se ole suomalainen, joka vain ulkonaisesti on suomalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu (virallinen dokumentti), vaan se on suomalainen, joka sisällisesti on suomalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta".

"Sillä ei se ole venäläinen, joka vain ulkonaisesti on venäläinen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu (virallinen dokumentti), vaan se on venäläinen, joka sisällisesti on venäläinen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta".

Sitten minä olen todellinen, kristitty venäläinen, vaikka lain kirjain minusta kansalaisuuden suhteen ei täyttyisikään, ja vaikka kieltä en kunnolla osaakkaan. Näin ollen Vangan ennustus toteutuu jälleen:
        "Venäjä on kaikkien slaavilaisten voimien äiti. Ne, jotka ovat kääntyneet pois siitä, palaavat uudella tavalla. ... Venäjästä tulee suuri voima, kun kuolleet nousevat haudoista ja seisoivat elävien kanssa."
        https://lubertsyriamo.ru/article/kak-prinyat-uchastie-v-aktsii-bessmertnyj-polk-v-lyubertsah-9-maya-2019-goda-274475

Minusta tuntuu, että olen palannut takaisin tuolla uudella tavalla. Ja haluan takaisin sinne, mistä olen lähtöisin, koska sieluni itkee Venäjän puoleen.

Jos siis toinen on hengeltään suomalainen, ja toinen venäläinen, älköön he toisiaan vihatko sen takia, että valtio on se mikä on heidän jalkojensa alla. Ei Suomessa asuvalta voida vaatia koneellista "isänmaallista" ajattelua, koska ihminen on luotu vapaaksi niiden luonteenpiirteiden rajoissa, mitä hänen syntymähetkellään vallitsi. Ei ulkomaille matkustavia voi haukkua epäisänmaallisiksi. He vain haluavat avartua ja nähdä muutakin maailmaa, vai tekikö se opettaja oikein, joka laittoi lapsen kulkemaan kahleissa, kun tämä sanoi haluavansa oppia muutakin, kuin koraania. Isänmaalliset tuomitsevat islamistit, mutta itse osoittautuvat samanlaisiksi. Meidän maassa ja lännessä ei ole vikaa... Olemme oikeauskoisia puhtaita lampaita... asianmukainen Eurooppalainen asiantuntijuus... Kyllä nyt on jäykkää.

Jos haluatte synnyttää todellisia umpimielisiä isänmaallisia mökkihöperöitä, jotka eivät vilkuile aidan taakse, vaan tuijottavat oman pirtin seinää hokien "karjala", luulisi löytyvän sopiva luonne sellaiseen.
        Ja jos Venäjä valtaa Suomen, älkää sitä pelästykö, koska sitä, mitä te olette hengessänne, ei voida dokumentein muuttaa. Jos joku on hengessään amerikkalainen, venäläinen tai suomalainen, tai vaikka japanilainen, se on henk.kohtainen asia.

Mites se sanonta menikään, että kaikkea pitää kokeilla, paitsi huumeita, kansantanssia, naapurin koiraa ja omaa siskoa? Tässä on perustaa maalaisjärjelle. Joten ketä kiinnostaa allekirjoitettu paperin pala enemmän, kuin se, mitä itse on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos siis toinen on hengeltään suomalainen, ja toinen venäläinen, älköön he toisiaan vihatko sen takia, että valtio on se mikä on heidän jalkojensa alla. Ei Suomessa asuvalta voida vaatia koneellista "isänmaallista" ajattelua, koska ihminen on luotu vapaaksi niiden luonteenpiirteiden rajoissa, mitä hänen syntymähetkellään vallitsi. Ei ulkomaille matkustavia voi haukkua epäisänmaallisiksi. He vain haluavat avartua ja nähdä muutakin maailmaa, vai tekikö se opettaja oikein, joka laittoi lapsen kulkemaan kahleissa, kun tämä sanoi haluavansa oppia muutakin, kuin koraania. Isänmaalliset tuomitsevat islamistit, mutta itse osoittautuvat samanlaisiksi. Meidän maassa ja lännessä ei ole vikaa... Olemme oikeauskoisia puhtaita lampaita... asianmukainen Eurooppalainen asiantuntijuus... Kyllä nyt on jäykkää.

Jos haluatte synnyttää todellisia umpimielisiä isänmaallisia mökkihöperöitä, jotka eivät vilkuile aidan taakse, vaan tuijottavat oman pirtin seinää hokien "karjala", luulisi löytyvän sopiva luonne sellaiseen.
        Ja jos Venäjä valtaa Suomen, älkää sitä pelästykö, koska sitä, mitä te olette hengessänne, ei voida dokumentein muuttaa. Jos joku on hengessään amerikkalainen, venäläinen tai suomalainen, tai vaikka japanilainen, se on henk.kohtainen asia.

Mites se sanonta menikään, että kaikkea pitää kokeilla, paitsi huumeita, kansantanssia, naapurin koiraa ja omaa siskoa? Tässä on perustaa maalaisjärjelle. Joten ketä kiinnostaa allekirjoitettu paperin pala enemmän, kuin se, mitä itse on.

Eräässä Vietnamin sodasta kertovassa Amerikkalaisessa elokuvassa oli lause: "voittoja ei saavuteta tällä tai tuolla maaperällä, vaan omassa sydämessä."

Se on todella vapaa, jonka sydän ei ole kahlittu valtioon tai kansalaisuuteen.

• Anonyymi

Pohjoisen valo...jos profetiat kiinnistaa;)

Pohjoisen valoa on haukuttu vääräksi profeetaksi kautta aikojen. Ehkä niin on, jos haluaa ajatella hänen viestinsä olevan profetia. Entäpä jos Pohjoisen valolla onkin muu tarkoitus kuin profetia? Tämä kristityille mietittäväksi.

Hauska sattuma, nyt onkin aika valaista meidän rakas Suomi, ihan konkreettisesti vaikka kynttilöillä, kun syksyn illat pimenee, tai sitten järjen valolla.

Minä olen iloinen ja kiitollinen, että nyt asyn Suomessa, missä pidetään huolta kaikista ihmisistä ja luonnostakin❤

Jatketaan samaan tahtiin ja kehitytään yhteisönä👁

P.s jättäkää Venäjä ja Putin rauhaan, Venäjä on mahtava naapuri ja ollut armelias jo Natosekoiluissa vähän selkärangattomalle hallituksellemme. Kukaan naapuri tai vierasvalta ei hyödytä meitä yhtä paljon kuin Venäjä, tätä on syytä kunnioittaa.

• Anonyymi

Erään tutkimuksen mukaan Venäjän väestö on Suomalainen.

• Anonyymi

"Profetioita 4-7- osioissa on nyt 338 sanomaa"

Tuo salama juttu oli 338s?
      Numeroissa nähtävillä pariluku 33, josta toisen kääntämällä saa kahdeksikon = 88.
      8 3=11. Tämän saa kahdesti.

• Anonyymi

Hetkonen... 3 3 8=14. Aloitin Venäjään tutustumisen ja kielen opiskelun 2014.
        "8 3=11. Tämän saa kahdesti" = 22 ( 88=110 jonka "juurilukuna taas 11)
        Lisäksi 8 3 11=22.
        Huvittava juttu.

• Anonyymi

Ilm. 12:7
      Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,

Tuom. 5:20
      Tähdet taivaalta kävivät sotaa, radoiltaan ne sotivat Siiseraa vastaan.

Jer. 10:13
      Kun hän jylisee, käy vetten pauhina taivaalla, ja hän nostaa pilvet maan ääristä, tekee salamat ja sateen ja tuo tuulen sen säilytyspaikoista.

Luuk. 2:13
      Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:

Hes. 1:
      14 Ja olennot kiitivät edestakaisin ja olivat nähdä kuin salamanleimaus.

10 Ja niiden kasvot olivat ihmiskasvojen kaltaiset; mutta oikealla puolen oli niillä neljällä leijonankasvot, vasemmalla puolen oli niillä neljällä häränkasvot, myös oli niillä neljällä kotkankasvot.

24 Ja minä kuulin niiden siipien kohinan niinkuin paljojen vetten kohinan, niinkuin Kaikkivaltiaan jylinän, kun ne kulkivat; pauhinan ääni oli niinkuin sotaleirin pauhu. Kun ne seisoivat, laskivat ne siipensä alas.

26 Ja taivaanvahvuuden yläpuolella, joka oli niitten pään päällä, oli valtaistuimen muotoinen, näöltään kuin safiirikiveä. Ja valtaistuimen muotoisella istui hahmo, ihmisen näköinen, kohoten korkealle.

28 Kuin kaari, joka on pilvessä sadepäivänä, niin oli näöltään sitä ympäröivä hohde. Senkaltainen oli katsoa Herran kirkkauden hahmo. Ja kun minä sen näin, lankesin minä kasvoilleni. Ja minä kuulin äänen, kun joku puhui.

Hes. 2:1
      1 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, nouse jaloillesi, niin minä puhuttelen sinua".

7 Vaan puhu heille minun sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat.
      8 Mutta sinä, ihmislapsi, kuule, mitä minä sinulle sanon. Älä ole uppiniskainen, niinkuin uppiniskainen suku on. Avaa suusi ja syö, mitä minä sinulle annan."
      9 Niin minä näin, ja katso: käsi ojennettiin minua kohti, ja katso: siinä oli kirjakäärö.
      10 Ja hän levitti sen minun eteeni, ja katso: se oli kirjoitettu täyteen sisältä ja päältä. Ja siihen oli kirjoitettu itkuvirret ja huokaukset ja voi-huudot.

Sak. 9:
      13 Sillä minä jännitän Juudan jousekseni, panen siihen nuoleksi Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi.
      14 Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.

16 Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.

15 Herra Sebaot on suojaava heitä, ja he syövät, ja he tallaavat linkokiviä, he juovat ja pauhaavat niinkuin viinistä ja ovat täynnä, niinkuin uhrimaljat, niinkuin alttarin kulmat.

Ilm. 8:5
      Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

1 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.
      2 Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
      3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
      4 Ja suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen.
      5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.

Ps. 144:
      1 Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,
      2 hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.
      3 Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!
      4 Ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä niinkuin pakeneva varjo.
      5 Herra, notkista taivaasi ja astu alas, kosketa vuoria, niin että ne suitsuavat.
      6 Iske salamoita ja hajota heidät, lennätä nuolesi ja kauhistuta heidät.
      7 Ojenna kätesi korkeudesta, tempaa ja pelasta minut suurista vesistä, muukalaisten kädestä,

Matt. 24:
      27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

Matt. 28
      2 Ja katso, tapahtui suuri maanjäristys, sillä Herran enkeli astui alas taivaasta, tuli ja vieritti kiven pois ja istui sille.
      3 Hän oli näöltään niinkuin salama, ja hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi.

Matt. 25:
      1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.

Ilm. 8:1
      10 Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
      0sa 1/2
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Nyt hetken jo toivoin, että muutama päivä tahi tarkemmin yö, oli ukkosta ja siihen heräsin.
      Nyt menin ikkunalle ja katselin ja odottelin, ja kuuntelin, mutta omasta mielestäni, tämä ukkonen oli aika heikko ja vaatimaton, joten menin takaisin nukkumaan. Muutama isompi ääni vielä tuli mutta ei riittävän isoa, joten jatkoin unia.

Joten, TOIVOIN että nyt:

"Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, astu Itse alas taivaasta, notkista taivaat ja tule tyköni."
      "Vastaa minulle Herra ja notkista taivaat, Jumala Kaikkivaltias, ja astu alas, ja tule itse minun tyköni."
      "Olethan sinä sanonut että olet armolinen, ja laupias, joten tee nyt kuten olet puhunut."

Tässä on muutama Raamatun paikka jotka puhuvat, Sodasta taivaassa, taivaan avuruukissa, muutamia kohtia jotka MAHDOLLISESTI koskevat Suomea ja jotain mitä Salamot ovat ja missä niitä esityy, Kirjoituksissa.

2. Moos. 19:18
      16 Ja kolmantena päivänä, kun aamu oli tullut, alkoi jylistä ja salamoida, ja paksu pilvi laskeutui vuoren ylle, ja kuului ylen kova pasunan ääni, niin että koko kansa, joka oli leirissä, vapisi pelosta.

18 Ja koko Siinain vuori peittyi savuun, kun Herra astui sille alas tulessa, ja siitä nousi savu niinkuin pätsin savu, ja koko vuori vapisi kovasti.
      19 Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä.
      20 Ja Herra astui alas Siinain vuorelle, vuoren kukkulalle, ja Herra kutsui Mooseksen vuoren kukkulalle; ja Mooses nousi sinne ylös.

Joten, nämä paikat mitkä sitten ovat tässä esillä, puhuvat "kaikki" samaa:
      Jumala tulee ja me pääsemme Kotiin.
      Nyt sitä ennen tulee kuitenkin, tapahtua muutamia asoita ja tapauksia.

Hes 1
      4 Ja minä näin, ja katso: myrskytuuli tuli pohjoisesta, suuri pilvi ja leimahteleva tuli, ja pilveä ympäröitsi hohde, ja tulen keskeltä näkyi ikäänkuin hehkuvaa malmia, keskeltä tulta.

10 Ja niiden kasvot olivat ihmiskasvojen kaltaiset; mutta oikealla puolen oli niillä neljällä leijonankasvot, vasemmalla puolen oli niillä neljällä häränkasvot, myös oli niillä neljällä kotkankasvot.
      ja
      Hes. 2:
      8 Mutta sinä, ihmislapsi, kuule, mitä minä sinulle sanon. Älä ole uppiniskainen, niinkuin uppiniskainen suku on. Avaa suusi ja syö, mitä minä sinulle annan."
      9 Niin minä näin, ja katso: käsi ojennettiin minua kohti, ja katso: siinä oli kirjakäärö.
      10 Ja hän levitti sen minun eteeni, ja katso: se oli kirjoitettu täyteen sisältä ja päältä. Ja siihen oli kirjoitettu itkuvirret ja huokaukset ja voi-huudot.

ja SAMAT, esikuvat / vertaukset ovat sitten Ilmestyskirjassa:

Ilm. 4:
      7 Ja ensimmäinen olento oli leijonan näköinen, ja toinen olento nuoren härän näköinen, ja kolmannella olennolla oli ikäänkuin ihmisen kasvot, ja neljäs olento oli lentävän kotkan näköinen.

Ilm. 6:1
      1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
      2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
      ja
      Ilm. 8:
      3 Ja tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.
      5 Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.
      6 Ja ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.

Matt 24 33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
      eli oven edessä, enkeli valmistatutuu puhaltamaan pasuunaa.
      ja
      Ilm. 10:
      8 Ja sen äänen, jonka minä olin kuullut taivaasta, kuulin taas puhuvan minulle ja sanovan: "Mene ja ota tuo avattu kirjakäärö, joka on meren ja maan päällä seisovan enkelin kädessä".
      9 Ja minä menin enkelin tykö ja pyysin, että hän antaisi minulle sen kirjasen. Ja hän sanoi minulle: "Ota ja syö se; se on karvasteleva vatsassasi, mutta suussasi se on oleva makea kuin hunaja".
      10 Niin minä otin kirjasen enkelin kädestä ja söin sen; se oli minun suussani makea kuin hunaja; mutta sen syötyäni minun vatsaani karvasteli.

eli, tämä on tuleva, ja sitä en tiedä, koska ja miten, mutta juuri sitä varten, te Jumalan Palvelijat, voitte auttaa minua:
      eli kanna minua Herran eteen että Jumala jo tulisi ja notkistaisi taivaat ja siunaisi minut.
      eli,
      Ilm. 8:

Joten, kyllä itse Rukoilen ja suitsutan Jumalan edessä, siihen asti, kunnes saan mitä olen pyytänyt, nyt kuitenkin teette hyvin, jos muistatte minua, sillä toki monien suitsutus täyttää astian joutuisasti.
      0sa 2/2

• Anonyymi

Sak. 9:
      13 Sillä minä jännitän Juudan jousekseni, panen siihen nuoleksi Efraimin ja nostan sinun poikasi, Siion, sinun poikiasi vastaan, Jaavan, ja teen sinut sankarin miekan kaltaiseksi.
      14 Herra on näkyvä heidän yllänsä, ja hänen nuolensa lähtee kuin salama. Herra, Herra puhaltaa pasunaan ja kulkee etelän myrskytuulissa.

16 Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.

15 Herra Sebaot on suojaava heitä, ja he syövät, ja he tallaavat linkokiviä, he juovat ja pauhaavat niinkuin viinistä ja ovat täynnä, niinkuin uhrimaljat, niinkuin alttarin kulmat.

Onko tässä vaiheessa, Herra JO yhdistänyt kaksi laumaa, kaksi valtakuntaa niin ettei Juuda ja Efraim enää tappele keskenään. en tiedä, vielä.

" he juovat ja pauhaavat niinkuin viinistä ja ovat täynnä, niinkuin uhrimaljat, niinkuin alttarin kulmat.

Nyt tämä on samaa kuin alussa, eli uskovat,ketä lie, on Täynnä Pyhää Hengeä, kuten makeaa viiniä!
      ja, Rukouksiin tulee pian ja nopeasti vastauksia.
      Kuten Ilmestyskirja ilmoittaa.

• Anonyymi

Joten, TÄMÄ EI OLE VIELÄ TAPAHTUNUT, mutta tulee:

5. Moos. 32:
      34 Eikö sitä ole talletettuna minun takanani, sinetillä lukittuna minun aitoissani?
      Tämä on LUKITTU mutta Herra sen avaa, ja sitten onnettomuudet tulee kuin tulva vesi.

Luuk. 21:32
      Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu.

Job 38:
      1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:

22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
      23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
      35 Taidatko lähettää salamat menemään, niin että sanovat sinulle: 'Katso, tässä olemme'?

Nyt Jumalan Miekka, nuolet ja salamat ovat "yksi ja sama".
      ja tämä joku osa on lukittu SINETILLÄ.
      ja koska se avataan?

Nyt tulisi tietää koska sitten Jumalan nuolet, eli Salamat alkavat lentämään, ja niiden tarkoitus on rangaista ja tuottaa onnettomuksia.
      eli se ei näytä olevan ilon päivä kaikille....

Nyt ilmestyskirjassa on 7 sinettiä, onko tämä Jumalan lukitsema salama yksi niistä eli osa näistä seitsemästä.
      4 ensimmäistä ja OMAN TULKITANI mukaan, Jumala ei ole vielä tätä minulle näyttänyt eikä opettanut, ei paljasanut eikä ilmoittanut: mutta kunhan saan sen selville niin toki sen teillekin annan.
      Joten ensimäisessä sinetissä on "ainut"mahdollisuus" mitä tulee ilmestyskirjan sinetteihin.
      muut sinetit eli tapahtumat eivät "sovi" tähän että Jumala tuottaa kostoa ja onnettomuuksia ja rangaistuksia.

Toisaalta, myös toiset hevoset, eli Sakarja:
      Sak. 6:
      Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

Tämä ensimmäinen jae on myös mielenkiitoinen eli:
      neljät vaunut, jotka lähtivät liikkeelle kahden vuoren välistä;
      ja tästä siis:"kahden vuoren välistä;"

Joten tästä vähän mutta, tämä vaatii enemmän aikaa selittää teille, mutta jotain:
      jos NOSTAT silmäsi ylös eli katsot, niin sanotaan:
      to lift, bear up, carry, take
      ja mitä mahtaa olla Hebrean kielellä? arvaa!

http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Zec&c=6&v=1&t=KJV#conc/1
      Strong's H5375 - nasa' NASA!
      http://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=H5375&t=KJV

Tällä sanalla on monta merkitystä ja "salaisuutta" eli piilossa olevaa merkitystä.
      Nyt HYVÄSSÄ se on esim tässä:

1. Moos. 22:
      13 Niin Aabraham nosti silmänsä ja huomasi takanansa oinaan, joka oli sarvistaan takertunut pensaikkoon. Ja Aabraham meni, otti oinaan ja uhrasi sen polttouhriksi poikansa sijasta.

Joten, jos luit tarkaan, niin laitoin, jo edeltä sanat esille, mitkä ovat "tässä" nyt mukana eli:
      Hes. 1:
      26 Ja taivaanvahvuuden yläpuolella,
      ja
      28 Kuin kaari,

eli litteä maa. ei pyöreä pallo.

ja miten sitten NASA, liittyy litteää maahan tahi maahan, joka mukamas on pallo!
      no ei tästä nyt enempää...

Joten Sakarja 6.
      6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä.
      kaksi näistä tulee tahi on täällä.
      ja mikä tämä paikka on:
      Missä on Jumalan Valtaistuin, ja samalla missä ON TAIVAS?
      ja vielä

Ketjun aiheeseen:

Eikö maa ole Jumalan valtaistuimen jalus?
      Jes. 66:1
      Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani?

15 Sillä katso, Herra tulee tulessa, ja hänen vaununsa ovat kuin myrskytuuli; ja hän antaa vihansa purkautua hehkussa ja nuhtelunsa tulenliekeissä.
      16 Herra käy tuomiolle kaiken lihan kanssa tulella ja miekallaan; ja Herran surmaamia on oleva paljon.

Onko ASIAYHTEYS, samaa, eli lopuaikaa?
      no on ja ei, sillä Jumalan Sanat, monesti tapahtuvat monta kertaa.

20 Ja he tuovat kaikki teidän veljenne kaikista kansoista uhrilahjana Herralle hevosilla, vaunuilla, kantotuoleilla, muuleilla ja ratsukameleilla minun pyhälle vuorelleni Jerusalemiin, sanoo Herra, niinkuin israelilaiset tuovat ruokauhrin puhtaassa astiassa Herran temppeliin.

eli, mistä?
      Missä ovat hevoset ja Jumalan jalkajakkara.

no ei nyt enempää.

• Anonyymi

hhhmm
      eli onko sana na-s-a kovin paha sana vai mikä

Nyt siis arvovaltaisen foorumin teko-älyttömyys tutki ja teki lakon!
      Mutta samase.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

en nyt "jaksa" tutkia mitä on poistettu, sillä jos taas joku on aktivoitunut, niin sitten koko ketju saattaa poistua.

Joten, muistakaa minua:

Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, astu Itse alas taivaasta, notkista taivaat ja tule tyköni.

Ps. 144:
      1 Daavidin virsi. Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni, joka opettaa minun käteni taistelemaan, minun sormeni sotimaan,
      2 hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.
      3 Herra, mikä on ihminen, että hänestä lukua pidät, mikä ihmislapsi, että häntä ajattelet!
      4 Ihminen on kuin tuulen henkäys, hänen päivänsä niinkuin pakeneva varjo.
      5 Herra, notkista taivaasi ja astu alas, kosketa vuoria, niin että ne suitsuavat.
      6 Iske salamoita ja hajota heidät, lennätä nuolesi ja kauhistuta heidät.
      7 Ojenna kätesi korkeudesta, tempaa ja pelasta minut suurista vesistä, muukalaisten kädestä,

30 194

• Anonyymi

Tässä on ilmiselvästikin kyseessä frofeetallinen viesti, jossa ilmoitetaan suuresta ilosta kaikessa kirkkaudessaan koko Suomen kansalle ja myös "neitsyt Marian kautta"Jussi Halla-ahon tulevan tuhoamaan punaiset ja vihreät, eikä oranssiakaan näy kuten huomaatte, se koittaa syksyn pimeydessä talven tullen. Perussuomalaisten suuresta vaalivoitosta seuraavissa vaaleissa.
      Ja taas on persujen syytä.

• Anonyymi

Erottuukin selvästi muusta Euroopasta. Tietää Suomelle loistavaa ja pakolaisista vapaata tulevaisuuta. Synkältä näyttää muun euroopan tilanne, todellakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Minun tulkinta on: Suomi saa kolme yllättävää varoitusta Venäjältä (3 salaman välähdystä), ennen kuin seuraa Venäjän ratkaisu. Ensimmäinen varoitus oli Zhirinovskin puheet Suomen itsenäisyyden laittomasta hyväksymisestä. Jos tulkinta on oikea jatkoa seuraa.

• Anonyymi

Venäläisnatsit ovat totaalusen loppunsa tien itse valinneet.

Se tietää loppua Venäjän fasistisille öyhötyksille ja trollien "näyille"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas. Natotrolli tuli taas muistuttamaan pahasta elämästään? Tuossa nähdään taas pakkomielle tuomita kansalaisuuden perusteella - selvää paholaismaista toimintaa, toisen kansalaisuuden terveydellä ja viisaudella ei ole väliä.
        On se helppo tietysti puhua ennemmin Venäjästä, kuin taustalla toimivista, jotka pelaavat toiseen pussiin. Kenenkäs pussiin itse pelaat, wannabe trolli...? Haluat lietsoa sotaa ja kuolemaa ympärillesi. Etkö usko joutuvasi vastuuseen teoistasi?

• Anonyymi

Saattaa olla oikein tuo tulkintasi. Itsekin olen ihmetellyt onko vallankaappauksesta syntyneen (laittoman) hallituksen oikeus mennä tunnustamaan ilman kansanäänestystä itsenäiseksi julistautunut maa.
        Ihmettelen myös miksi oli niin kiire itsenäistää Suomi juuri tuolloin. Viittaa jostain syystä ehkä astrologian huomioonottamiseen. Usein näyttää siltä, että sitä hallinto tutkii, ja sen mukaan toimii, mitä se julkisesti pitää näennäistieteenä, eikä virallisesti opeta sitä kansalle.
        http://www.biblebelievers.org.au/communism.htm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Venäjä kehittelee uuden aseen, meneekö PV katsomaan sitä, ja toteaa pelkkää negatiivista siitä, että "pian se iskee niitä näpeille, tai laukeaa vielä itsestään"? Ei.

Se ottaa aseen, tutkii sen, ja kehittää paremman!

Halautko olla siis esimerkkinä Suomen kaatamisessa, vai pelastamisessa näyttämällä esimerkkiä miten älyä käytetään?

• Anonyymi

Mikä mahtaa olla tämän viesti eli ilmoitus?

• Anonyymi

Kaksi salamaa suomesta itään päin saattaisi olla venäjän armeijan kulkureitit.
        toinen tulee etelästä ja toinen pohjoisesta, eli ehkä toinen on tukholman profetian reitti ja toinen kuolan niemimaan kautta.
        Raja-aita vedetään etelän kautta ja pohjoisen kautta itäpuolen alue miehitetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi salamaa suomesta itään päin saattaisi olla venäjän armeijan kulkureitit.
        toinen tulee etelästä ja toinen pohjoisesta, eli ehkä toinen on tukholman profetian reitti ja toinen kuolan niemimaan kautta.
        Raja-aita vedetään etelän kautta ja pohjoisen kautta itäpuolen alue miehitetään.

Ja välähdysten määrästä päätellen miehitys kestää n. 3 vuotta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan 3 vuotta aikaa.
        Tapahtui 2020 syyskuussa, joten 2023 syyskuussa se on tapahtunut.
        se voi alkaa elokuussa ja syyskuussa merkit ja profetia on tullut täytäntöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profetiat puhuvat lyhyestä ajasta.
        Monesti 3 esiintyy ajoissa, tässä se voisi olla 3 kuukautta.
        kesäkuun puoliväli 2023 ehkä.
        tähän saattaisi viitata se karhun repimä rajatolppakin III/236.
        siinä olisi vuosi 2023. 23.6 ja täsmäisi aika hyvin salaman ajankohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos miettii venäjän kannalta strategisesti, niin miehitys tulisi tehdä ennen kun Suomi saa uudet hävittäjänsä, olikohan se 2025 kun niitä saadaan tai on saatu.
        Sen takia aika on vähissä.
        Ja Putinin tulee tehdä jotain tempauksia ennen valtakautensa loppua 2024.
        Ja Biden ja Putin eivät tule toimeen, ärhentelevät ja pullistelu jäämerellä alkoi.
        Aika on vähissä tehdä peliliikkeitä.

Sitten vielä heinäsirkat, maanjäristyksiä ja tulivuorien purkauksia on ollut aika mukavasti, joten ajat ovat oikeat.
        Kuiva kesä tänä ja ensivuonna, huonot sadot, ruoan hinnan nousu, (koiniks mitat), jerusalemissa raketteja, usa vetäytyy afganistanista.
        Tuntuu, että näyttämö on avoin ja valmistettu viimeiselle näytökselle.

Jos Venäjällä on ruokaa varastossa vuosiksi, niin ei lähde liikkeelle, mutta jos siellä käy kato 2 vuotta peräkkäin, niin ehkä se on se vuosi 2023, eiköhän EU ole jo rajoittamassa ruoka kauppaakin venäjälle.
        Otollinen vuosi 2023 kaikin puolin.

LAMPUT KUNTOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos miettii venäjän kannalta strategisesti, niin miehitys tulisi tehdä ennen kun Suomi saa uudet hävittäjänsä, olikohan se 2025 kun niitä saadaan tai on saatu.
        Sen takia aika on vähissä.
        Ja Putinin tulee tehdä jotain tempauksia ennen valtakautensa loppua 2024.
        Ja Biden ja Putin eivät tule toimeen, ärhentelevät ja pullistelu jäämerellä alkoi.
        Aika on vähissä tehdä peliliikkeitä.

Sitten vielä heinäsirkat, maanjäristyksiä ja tulivuorien purkauksia on ollut aika mukavasti, joten ajat ovat oikeat.
        Kuiva kesä tänä ja ensivuonna, huonot sadot, ruoan hinnan nousu, (koiniks mitat), jerusalemissa raketteja, usa vetäytyy afganistanista.
        Tuntuu, että näyttämö on avoin ja valmistettu viimeiselle näytökselle.

Jos Venäjällä on ruokaa varastossa vuosiksi, niin ei lähde liikkeelle, mutta jos siellä käy kato 2 vuotta peräkkäin, niin ehkä se on se vuosi 2023, eiköhän EU ole jo rajoittamassa ruoka kauppaakin venäjälle.
        Otollinen vuosi 2023 kaikin puolin.

LAMPUT KUNTOON!

"Sitten vielä heinäsirkat, maanjäristyksiä ja tulivuorien purkauksia on ollut aika mukavasti, joten ajat ovat oikeat."

Muudan asioista vinhasti perillä oleva väitti Herra Sebaotilta loppuneen heinäsirkat ja joutui siksi lähettämään Donald Trumpin.
        Saattoi se olla vaikka profetian kautta saatu tieto, mistä näistä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profetiat puhuvat lyhyestä ajasta.
        Monesti 3 esiintyy ajoissa, tässä se voisi olla 3 kuukautta.
        kesäkuun puoliväli 2023 ehkä.
        tähän saattaisi viitata se karhun repimä rajatolppakin III/236.
        siinä olisi vuosi 2023. 23.6 ja täsmäisi aika hyvin salaman ajankohtaan.

Minusta tuo olsi jotenkin 2.36.

• Anonyymi

• Anonyymi

MinäoLENNÄNYTSalaman

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      214
      3284
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      21
      3282
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      40
      1829
    4. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1422
    5. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1379
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      54
      1362
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1318
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      199
      1262
    9. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      177
      1226
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      50
      1059
    Aihe