Paastopäiväkirja

Anonyymi

Alotan paaston huomenna. Tänään syönyt kevyemmin ja huomisesta eteenpäin en sit syö mitään. Mä kirjotan tänne miten sujuu.

En tiedä miks paastoon. En oo lihava, enkä usko mihinkään elimistön puhdistuskuureihin. Eli ei oo mitään fyysistä syytä. Paastoon, koska haluun, siit tulee hyvä omatunto tms. En osaa selittää.

En pysty välttämättä olee ihan 0 kaloreilla, ku asun laitoksessa. Kirjotan ylös jos syön jotain. Mä yritän olla 7 päivää. Tänään vika ruoka viiden aikaan ja siit lähtee.

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eka päivä sujui ongelmitta, vaaka näytti tokan päivän aamulla kilon vähemmän ku aloituspäivänä. Ruoka tulee välillä mieleen, mut ei sitä ilman oo vaikee olla.

    • Anonyymi

      Blah, mun piti syödä. Söin kanaa ja uunivihanneksia ja 2 appelsiinia eilen. Paino aamulla 49,4kg. Puoli kiloa vähemmän ku tokana aamuna kuitenki vaik söin.

    • Anonyymi

      Eilen paino aamulla 49,4kg. Tänään 48,8kg. Oon kaks edellistä päivää päässyt pitkälle lenkille (11km ja 12km), mut tänään sataa ja jalkaa särkee. Lepuutan sitä tänään, jos se helpottais. Sitä särkenyt kyllä jo edelliset päivät, mut ei liikaa. En tiä mikä siinä on.

      Päässä on outo olo, ihan ku ois vähän kännissä tai sillai. Ehkä se johtuu mun lääkkeistä. Jos ne vaikuttaa vahvemmin nyt ku en syö. Ja sit maha on jotenki turvonnut. tuntuu mahan sisällä ihan ku ois ripuli, mut ei oo oikeesti. Maha on kyl oikeesti turvonnut, vyötärön ympärys oli 69cm, normaalisti on 67cm tai jos en syö tai syön tosi vähän se on 65cm. Nyt sen pitäis olla 65, mut onki 69cm. Kyllä sen näkee peilistä, ku kattoo sivulta, et näyttää paksulta.

    • Anonyymi

      Paino 47,9 aamulla. Nukuin tosi hyvin ja nyt on hirvee jano. Yleensä herään yöllä monta kertaa juomaan. Vieläki nukuttaa.

      • Anonyymi

        Vielä on runsaasti pudottamisen varaa, olet aika läski. Jatka paastoa kunnes painat alle 30 kg.

        29,9 on hyvä tavoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on runsaasti pudottamisen varaa, olet aika läski. Jatka paastoa kunnes painat alle 30 kg.

        29,9 on hyvä tavoite.

        Okei.


    • Anonyymi

      Mä yritän nyt paastoo uudelleen. Viimeks jäi kesken, ku siihen alettiin kuitenki kiinnitää liikaa huomioo. Paino aamulla tänään 47,4kg. Nyt oon tankannut vettä ja syönyt tänään, niin nyt illalla paino 48,5kg. Alotan huomisesta.

      • Anonyymi

        Niin siit on nyt 4 viikkoo ku koitin viimeks alottaa ja aamupaino on mulla nytte 2 kiloa vähemmän ku sillon 4 viikkoo sitte.

        En oo ylipainoinonen, niinku kerroin iha ekas viestissä, mutta mä ajattelin et haluisin painaa pari kiloo vähemmän kuitenkin ku mitä nytte painan. 42-44 kg ehkä. Sillai, et paino pysyis tolla välillä koko ajan. Eli jotain viis kiloa suunnilleen haluun tiputtaa.

        Mä ajattelin tehä sillain, et paastoon viikon verran ja sit syön taas välil normaaimmin, sillain ku oon syönyt nyt tän kuukauden täs välissä, ja paastoon taas jne. Vähän riippuu, jos siihen aletaan kiinittää liikaa huomioo et miten teen. En haluu et ohjaajat alkaa punnita mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siit on nyt 4 viikkoo ku koitin viimeks alottaa ja aamupaino on mulla nytte 2 kiloa vähemmän ku sillon 4 viikkoo sitte.

        En oo ylipainoinonen, niinku kerroin iha ekas viestissä, mutta mä ajattelin et haluisin painaa pari kiloo vähemmän kuitenkin ku mitä nytte painan. 42-44 kg ehkä. Sillai, et paino pysyis tolla välillä koko ajan. Eli jotain viis kiloa suunnilleen haluun tiputtaa.

        Mä ajattelin tehä sillain, et paastoon viikon verran ja sit syön taas välil normaaimmin, sillain ku oon syönyt nyt tän kuukauden täs välissä, ja paastoon taas jne. Vähän riippuu, jos siihen aletaan kiinittää liikaa huomioo et miten teen. En haluu et ohjaajat alkaa punnita mua.

        Eiku mitä mä sekoilen.. Oonki painanut melkein 51 kg sillon ku alotin viimeks, 10 g vajaa. En muistanu enää et painoin yli 50.. :o No mut nyt en enää paina. Mut siis painoo lähti sillon ekalla yrityksellä 3 kiloo, vaikka se jäiki iha kesken, ja sit sen jälkeen on tippunut viel puol kiloo.

        Kaikki väittää, et jos paastoo, niin paino tulee heti takas, mutta ei mulla oo tullut. Aion koittaa uutta paastoo nyt, ja jos sais pari kiloa pois, sit tauko ja sit vielä pari kiloa. Mun jalka kipuilee vielkin, ni en varmaan pysty liikkuu kauhee tehokkaasti, nii ehkä ei yhtä nopeesti laske kun viimeks.

        Kirjotan sit ku jotain raportoitavaa.


    • Anonyymi

      Sinä et paastoa, vaan olet matkalla kohti anoreksiaa. Tervemenoa. Ihan oikeasti, minkä pituinen olet? Todennäköisesti olet jo alipainoinen, ellet ole sen lisäksi vielä alimittainen.

      Kyllä paastota voi, sillä on terveyshyötyjäkin, mutta se ei ole höyhensaarelaisten laihdutuskuuri. Itse olen oletettavasti paljon vanhempi, mutta en paljoakaan painavampi, ja ajattelin pitää ennen joulua 5 pv puhdistumispaaston. En tee sitä laihdutuksen vuoksi (ei ole aikomus laihtua), vaan jotta solut saisivat lepotauon. Kuulemma solut eivät jakaannu paaston aikana, ja siitä tulee terveyshyötyjä. Jos on koko ajan laihdutuskuurilla tai syömättä, niin siitä ei terveyshyötyjä tule. Syömättömyydelläkin voi saada esim. maksavaurion aikaiseksi. Täytyy tietää, mitä tekee.

      • Anonyymi

        Ensinnäki, ei oo mahdollista et oon joko alipainoinen tai alipainoinen ja sen lisäksi alimittainen. Niin että koita päättää kumpi.

        Toiseks, se on höyhensarja, tietkö, niinku kamppailulajien painoluokan mukaan. Höyhensaarelle mennään ku nukutaan.

        Seuraavaks, jos tän painoinen ei saa paastota, niin miten sä sit saat? Luuletko, että sun body tietää , et "sä tiedät mitä teet" ja reagoi sit jotenki eri tavalla?

        Viimeiseks: Luulis olevan vaarallista tollainen solujen lepuuttaminen. Ihmiselimistö kuitenki toimii niin et ku soluja kuolee nii niiden tilalle tulee uusia. Mitkä solut ne ihan tarkalleen lepäilee? Kaikki? Kannattaa olla varovainen, jos tulee tulehdus ni kuolet, kun ei ookaan valkosoluja. Saisko jonku lähteen tälle? Lääketieteellisen, ei mitään paastoajien omia teorioita.


    • Anonyymi

      Painoin eilen aamulla jo 44,9 kg, mut nyt 45,6 kg. Alan vikan paaston maanantaina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe