Haluan pettää vaimoani ! hartain toiveeni olisi vielä että vaimo näkisi kun petän häntä

Anonyymi

On kyllä kieltämättä hieman erikoinen toiveeni mutta tällä hetkellä Se on hartain toive ja fantasia että vaimo näkee kuinka paljon hän on minua loukannut niillä nussimis jutuilla muiden kanssa niin silloin väistämättä minäkin haluan loukata vaimoa!

12

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä unta näe että minä olen se kenestä haet lohtua! minä en ole mikään huora!!!!!!¡!!

      • Anonyymi

        Enhän minä sinua edes ajatellut tätä viestiä kirjoittaessa että mistä kummasta sinä aina pulpahdat esille vaikka en ole edes ajatellut mitään sinuun liittyvää noin yli vuoteen!!!!!! ja en todellakaan ole koskaan sanonut tai edes ajatellut että olisit mikään huora!!!!!!!!!!! olen aina sanonut että sinun kaltaisia naisia on erittäin vähän ja sitten vielä se että olet oikeasti todella kunnollinen nainen ja kuka tahansa olisi onnellinen tollasesta vaimosta! vaikka emme olisi missään tekemisissä niin siltikin minä arvostan sinua ja tarkoitan myös sitä mitä sanon tässä!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä sinua edes ajatellut tätä viestiä kirjoittaessa että mistä kummasta sinä aina pulpahdat esille vaikka en ole edes ajatellut mitään sinuun liittyvää noin yli vuoteen!!!!!! ja en todellakaan ole koskaan sanonut tai edes ajatellut että olisit mikään huora!!!!!!!!!!! olen aina sanonut että sinun kaltaisia naisia on erittäin vähän ja sitten vielä se että olet oikeasti todella kunnollinen nainen ja kuka tahansa olisi onnellinen tollasesta vaimosta! vaikka emme olisi missään tekemisissä niin siltikin minä arvostan sinua ja tarkoitan myös sitä mitä sanon tässä!!!!!!!!

        Kiitos 😘 olipa kauniisti kirjoitettu, mutta ketä sitten ajattelit tätä aloitus viestiä kirjoittaessa!!joo kyllä ymmärrän että sinulla ja vaimollasi on taas erimielisyyksiä niin miksi mielummin haluat pettää häntä kuin esimerkiksi selvittää teidän välejä IRL???????? pettäminen ei ratkaise mitään ongelmia eikä varsinkaan kostamine!!! suosittelen lämpimästi rakentavaa ja asiallista keskustelua ilman mitään provosointia tai muutakaan syylistämistä!


      • Joo sattuuhan noita kirjoitus vihreitä paremmissaki piireissä Kaisa että malja sille 👍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo sattuuhan noita kirjoitus vihreitä paremmissaki piireissä Kaisa että malja sille 👍🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠❌❌❌❌❌ nyt kike ja Kaisa loppuu teidän kirjoitukset tälle illalle jos joudun vielä kerran huomauttaa palstan säännöistä ✔️Ⓜ️ asiallisesti voi keskustella vaikka kuinka olisi ollut niitä kiinnostus virheitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌😠😠😠😠😠😠😠😠😠❌❌❌❌❌ nyt kike ja Kaisa loppuu teidän kirjoitukset tälle illalle jos joudun vielä kerran huomauttaa palstan säännöistä ✔️Ⓜ️ asiallisesti voi keskustella vaikka kuinka olisi ollut niitä kiinnostus virheitä

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla muillakin niitä ongelmia näppäimistön kanssa ihan vaan sivusta vastaa mitä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 taitaa olla muillakin niitä ongelmia näppäimistön kanssa ihan vaan sivusta vastaa mitä tahansa

        Ei tässä kukaan mitään hirveitä töitä ole tekemässä!! ajattelin pyytää Kaisa sinua treffeille minun kanssani viikonloppuna??? sopisiko?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä sinua edes ajatellut tätä viestiä kirjoittaessa että mistä kummasta sinä aina pulpahdat esille vaikka en ole edes ajatellut mitään sinuun liittyvää noin yli vuoteen!!!!!! ja en todellakaan ole koskaan sanonut tai edes ajatellut että olisit mikään huora!!!!!!!!!!! olen aina sanonut että sinun kaltaisia naisia on erittäin vähän ja sitten vielä se että olet oikeasti todella kunnollinen nainen ja kuka tahansa olisi onnellinen tollasesta vaimosta! vaikka emme olisi missään tekemisissä niin siltikin minä arvostan sinua ja tarkoitan myös sitä mitä sanon tässä!!!!!!!!

        Kai se sun kirtsikka ilmestyy, kun olet tuon hahmon takana ja sekaisin kuin seinäkello


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kukaan mitään hirveitä töitä ole tekemässä!! ajattelin pyytää Kaisa sinua treffeille minun kanssani viikonloppuna??? sopisiko?????

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 odotan innolla meidän treffeja ihan vaan sivusta kyselen että miksi sinä mielummin petät kuin yrität sopii vaimosi kanssa välit???on minullakin tunteet enkä halua olla mikään kosto kenellekään!!!!!! pyydä mielummin sannaa treffeille!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se sun kirtsikka ilmestyy, kun olet tuon hahmon takana ja sekaisin kuin seinäkello

        Kyllä mä ihan itse kirjoitan omalla nicillä että mene sinä peris muualle kommentteja rustaa ja jätä meidän pöytä rauhaan! toisin sanoen älä huuda vieraisiin pöytiin!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Kyllä mä ihan itse kirjoitan omalla nicillä että mene sinä peris muualle kommentteja rustaa ja jätä meidän pöytä rauhaan! toisin sanoen älä huuda vieraisiin pöytiin!!!!!

        Sinähän itse olet huutanut vieraassa pöydässä 😠😠😠😠😠😠😠😠😠 toivottavasti edes nautit siitä että sait tämän kaiken aikaan ja vielä kehtaat rustata mitään tollasta että älä huutele vieraisiin pöytiin kun itse lainasit minun pöytää niissä saastaisissa hetkissä! ja kyllä en arvosta pätkääkään sinua enään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse olet huutanut vieraassa pöydässä 😠😠😠😠😠😠😠😠😠 toivottavasti edes nautit siitä että sait tämän kaiken aikaan ja vielä kehtaat rustata mitään tollasta että älä huutele vieraisiin pöytiin kun itse lainasit minun pöytää niissä saastaisissa hetkissä! ja kyllä en arvosta pätkääkään sinua enään!

        Joo kyllä nautin niistä hetkistä kiitos vain sinun pöydän kulman kun siihen kompastuin niin vasta jälkikäteen ymmärsin että elämässä voi nauttia monella eri tavalla ja monessa eri paikassa!oma pöytäni olikin hiukan huonossa kunnossa niin oli pakko lainata sinun pöytää!!!!!!😂😂😂🤣🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🤭🤭🤭


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe