Hei
MInulla oli töitä nollasopimuksella kesäkuu-heinäkuu. Kummallekin kuukaudelle tehtiin erikseen työsopimus eli kuukaudeksi kerralla. Työt olisivat jatkuneet vielä , mutta en tehnyt uutta sopimusta , joten työ päättyi heinäkuun viimeisenä päivänä.
MInulle on nyt maksettu molemmista kuukausista lomakorvaukset , mutta olen käsittänyt että lomakorvaus maksetaan sitten kun työsuhde päättyy ja silloin kerrallaan kaikki mitä on.
Eli kesäkuussa maksettu lomakorvaus kuun viimeisenä päivänä ja sitten heinäkuussa sama .
Mietin vain ,että onko toi lomakorvaus maksettu vahingossa kahteen kertaan?
Lomakorvaus ja työsuhteen päättyminen
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
No ehkä kannattaisi kysyä palkanlaskennasta.
Mutta tapauksessasi lomakorvaus on todennäköisesti prosenttiperusteinen, joten voit itse tarkistaa, onko esim. kesäkuun lomakorvaus 9 % koko kesäkuun palkasta (poislukien mahdollinen hätätyökorvaus ja ylityön korotusosat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234