Erosimme, koska hän petti. Myönsi ettei hän vaan kykene olemaan uskollinen ja haluaa monia naisia. Ero ei ollut helppo. Hän stalkkasi kuukausia minua, lähetti kukkia ja lahjoja. Lopulta uhkasin poliisillakin.
Emme ole nähneet pitkään aikaan tai muutoinkaan olleet tekemisissä. Sattumalta törmäsimme. Omat haavani ovat jo parantuneet, enkä koe katkeruutta tms. Olen itsekin erittäin hyvässä parisuhteessa. Miesystävälleni kerroin tapauksesta. Hän sanoi että kai sitä voi moikata kun tapaa ja olla kuin aikuiset.
Hänellä ei ole numeroani netin kautta muutoin soittelee ja kyselee kuulumisia. On halunnut tavata ja ihan asiallisesti on käyttäytynyt. Lähinnä valittelee huonoa tuuria naisten suhteen, ei uskalla rakastua kun kuitenkin käy huonosti. Joku suhde päällä hänellä on. Soittelee kuitenkin minulle kun odottaa häntä saapuvaksi. Kertoo että nainen haluaa tavata, mutta hän ei halua tai hänelle on ihan sama. Mutta pyytää josko tulisin kylään.
Olemme puhuneet pitkään ja hartaasti siitä että meidän suhde ei vaan tule onnistumaan enää. Ja rakastan omaa miesystävälleni, johon hän suhtautuu vihaisesti. Minut on varastettu häneltä ym. Toisaalta on tyytyväinen että olen onnellinen.
Sanoin että ehkäpä nykyinen naisystävä odottaa heidän suhteelta, jotain muuta ehkä enemmän ja vakavammin kuin millä mielellä mies on liikkeellä. Ettei varmaan pitäisi siitä , jos tietäis että kuitenkin pyytää minua tapaamisiin ja soittelee. Kukaan muu ei ole kuin minä ym.
Tällaiset krooniset pettävät ovat varmaan sellaisia että saalistaminen kiinnostaa ja kun saalis on varma katoaa mielenkiinto. Enkä aio samaan ansaan langeta.
Varattu ex haikailee perääni
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777