Tällainen ei taida olla pelimies?

Anonyymi

Selvitin miehen numeron, soitin hänelle myöhään illalla ja siinä huppelissa tunnustin ihastuneeni häneen, vaikkemme edes tunne. Vuodatin miten olisin halunnut bussissa mennä istumaan hänen lähelleen mutten uskaltanut. Mies ensin myöntyikin tapaamiseen mutta seuraavana päivänä perui töihin vedoten.

Kun näin hänet sitä seuraavana päivänä rakennuksessa jossa olemme töissä (eri firmoissa tosin), hän oli niin nolostuneen oloinen ettei pystynyt katsomaan kunnolla minuun päin vaan katsoi muualle. Ei kuitenkaan ollut mitenkään pahantuulisen näköinen, vaan yksinkertaisesti nolostunut.

Ei pelimies taida paljon punastella ja nolostella? :) Olenko oikeassa? :)

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ollut pelimies. Varmaan vaan tuli niin yllättäen tuo sun lähestyminen että ei oikein tiedä miten olisi. Jospa ne asiat siitä selviäisi pikkuhiljaa, älä ala hirveästi ahdistelemaan jos todella ei ole kiinnostunut mutta jos sellaisia merkkejä on niin pidä tilanne vireillä.

• Anonyymi

Selvinpäin ei pelimies mutta parin tuopin jälkeen.

• Anonyymi

Ei oo pelimies vaan panomies, joka kodin panomies. Muistatteko sen menneiden vuosien sketsisarjan sketsin. Olisko ollut kummeli tai lapinlahden linnut. Oli hauskoja juttuja, saa linkittää tänne.

• Anonyymi

Lapinlahden Linnuissa oli. Tuli kesällä telkustakin se pätkä ku oli joku kotimaisen viihteen teemapäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapinlahden Linnuissa oli. Tuli kesällä telkustakin se pätkä ku oli joku kotimaisen viihteen teemapäivä.

Kummelissapa!!

• Anonyymi

eli eilen olit juovuksissa ja yöllä sammuit ja aamulla menit humalassa töihin niin ehkä mies etsii kunnon naista joka ei arkena juopottele ja töihin juopuneena mene ja siksi vaivaantunut että mitä sanoo sinulle juopolle ettei ole kiinnostunut vaikka olet nätti mutta jännäjenna

• Anonyymi

Mies on fiksu ettei lähde jännämiehen käyttämän naisen mukaan heti. Toivotaan että kyselee sulta panohistoriaa ennen kun alkaa edes juttelee sinulle.

• Anonyymi

Minulla ei onneksi montaa kumppania ole ollut, joten ei hätää :)

Ap

• Anonyymi

Minä naisena myös kysyn miehen historian,selvitän. Pitää olla siveä ja poikuus tallella !!

• Anonyymi

Siis aloittaja nainen tunnusti rakastuneen mieheen jota ei tunne. Tästä saadaan hieno keskustelu aikaan eli mies olikin komea ja pitkä oli kertonut aikaisemmin ja aloittaja rakastui heti. Hommahan meni hienosti, en vain voi ihmetellä missä poliisit on kun joku tunnustaa.

• Ihastunut se oli, eikä rakastunut.

• Mihin voi ihastua vatsakkaisessa sukupuolessa, jos ei edes tunne?

Onkohan nyt vähän liian yliammuttua alkaa toiselle soittelemaan, jota ei edes tunne? Kuulostaa ihan ahdistelulta.

Olisihan tuota tutustumista voinut tehdä muutenkin.

• Vatsakas tai ei, mutta siinä toisessa ospuolessa kuitennii.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Vatsakas tai ei, mutta siinä toisessa ospuolessa kuitennii.

Kyllä se mies hieman vatsakaskin oli, ihan sopivalla tavalla :D

Ap

• Anonyymi

Mies nauttii kun nainen soittaa himoissaan

• Anonyymi

Hei olen vähän tyhmä ja muutenkin ihan dingdong

-ap

• Anonyymi

Sait pakit, et ollu kuiteskaan lahna, joten, Hyvä sinä!!

• Anonyymi

Mä oon pitkään katsellut yhtä miestä, tavallaan tuttu,mutta en ikinä kehtaisi mennä sanoo,että tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon pitkään katsellut yhtä miestä, tavallaan tuttu,mutta en ikinä kehtaisi mennä sanoo,että tykkään.

En halua joutua nolatuksi. Tiedän,ettei minusta kukaan pidä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      813
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      240
      699
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      51
      691
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      609
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      518
    Aihe