En ollut tiennyt, että tuo roskakasa oli tuollaisen manifestinkin kyhännyt
https://spektaakkeliyhteiskunta.com/2020/08/23/incel-manifesti/
Elliot Rodgerssin sairaasta manifestista hyvä analyysi
42
171
Vastaukset 42
- Anonyymi
Onpa hirveää sontaa. Ja tuollaista jotkut ihailevat
- Anonyymi
Suomeessa tuota ei ihaile kukaan muu kuin tämän palstan Naisasialooseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeessa tuota ei ihaile kukaan muu kuin tämän palstan Naisasialooseri
Kyllä noita hengenheimolaisiaan Ylilaudalta paljon löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä noita hengenheimolaisiaan Ylilaudalta paljon löytyy
Pari hullua monella eri nimimerkillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari hullua monella eri nimimerkillä
Olisikin vain pari, mutta pahoin pelkään heitä olevan enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin vain pari, mutta pahoin pelkään heitä olevan enemmän.
Vähemmän kuin miltä netin perusteella näyttäisi. Täytyy muistaa, että nuo hikikomerolaiset elävät vain netissä
- Anonyymi
Ihan oikeassahan Elliot oli mitä naisten älykkyyteen tulee
- Anonyymi
Toi Rodgerss on NALin idoli
- Anonyymi
Joo. Muistan kuinka se on tota ylistänyt ja uhonnut ottavansa mallia.
- Anonyymi
"Hän kirjoittaa, että jos miehellä ei ole kauniita tyttöystäviä, hän on muitten miesten nähden luuseri. Kirjailijan mukaan, jos niinkin ”alhaiset olennot” kuin naiset eivät kunnioita miestä, hierarkian huipulla olevat miehetkään eivät tule kunnioittamaan häntä.
Hierarkiakeskeisessä maailmankuvassaan naiset olivat Rodgersille lisävarusteita, ei ihmisiä. Rodgers ei esimerkiksi koskaan kirjoita rakastuneensa kenenkään tai kaipaavansa rakkautta. Ainoastaan seksiä ja sen tuomaa statusta."
Siinäpä se!- Anonyymi
Nää tyypit on kyllä homoja, kieltävät sen vaan äärimmäisen voimakkaasti. Toisten miesten huomiota, kunnioitusta ja kumppanuutta vailla. Kaapista ulos vaan reippahasti!
- Anonyymi
Rakkaus ei ole tärkeää, seksi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ei ole tärkeää, seksi on
No seksiä voi harrastaa soolonakin, jos ei kerran rakkautta kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää tyypit on kyllä homoja, kieltävät sen vaan äärimmäisen voimakkaasti. Toisten miesten huomiota, kunnioitusta ja kumppanuutta vailla. Kaapista ulos vaan reippahasti!
NAL ainakin himotsee vanhoja harmaantuneita miehiä
- Anonyymi
"Rodgersin ideat eivät ole kovin kaukana sellaisten äärioikeistolaisten teoreetikkojen, kuten Jukka Hankamäen ja Henry Laasasen ideoista. Se tässä on pelottavaa. Rodgers keksi hullun ideologiansa tietämättä kahdesta edellä mainitusta suomalaisesta."
- Anonyymi
Mikä tekee Laasasesta ja Hankamäestä äärioikeistolaisia? Sekö, että vastustavat feminismiä ja miesvihaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tekee Laasasesta ja Hankamäestä äärioikeistolaisia? Sekö, että vastustavat feminismiä ja miesvihaa?
En minäkään niiden äärioikeistolaisuudesta ole sen kummempia todisteita huomannut. Pelkkiä naisvihaajia nuo näyttäisivät olevan. Tosin äärioikeistopiireissä sitä naisvihaa kyllä paljon esiintyy, joten varmaan se ideologia myös noille kahdelle naisvihaajalle passaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo tyypit ovat yhtälailla miesvihaajia kuin naisvihaajiakin. Ainoana erona se, että vihaavat kaikkia naisia, mutta miehistä vihaavat vain itseään menestyneempiä. Mikä toki tarkoittaa 99% miehistä, mutta jäähän siihen se prosentti luusereita joiden "asiaa" nämä ihmisiä vihaavat valittajat "ajavat".
- Anonyymi
Samaa lajia ja yhtä itsekeisiä ätmejä löytyy ihan tältäkin palstalta.
Niin varsinkin naisasialuuseri ja muut hänen kaltaisensa ätmit, jotka eivät ole pystyneet ikinä mitään normaaleja naissuhteita muodostamaan.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Niin varsinkin naisasialuuseri ja muut hänen kaltaisensa ätmit, jotka eivät ole pystyneet ikinä mitään normaaleja naissuhteita muodostamaan.
Oletko sinä muodostanut normaaleja naissuhteita, joissa on intiimiä kanssakäymistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä muodostanut normaaleja naissuhteita, joissa on intiimiä kanssakäymistä?
Darkkis on muodostanut normaalin ja harmoonisen suhteen Youssufin kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Darkkis on muodostanut normaalin ja harmoonisen suhteen Youssufin kanssa.
Ai sulla itselläsi on seksiä jonkun yusufin kanssa vai. No nuole vaan sitä hänen mulkkua vitun somalimiesten nussima persehuora saatana!!!!! Tollainen vitun somalimiesten mulkkua nuoleva huora voikin keskittyä vaan siihen oman miehensä kullin nuolemiseen ja jättää nämä tämän palstan keskustelut meille normaaleille heteromiehille.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en muka olisi? Siksikö niin luulet, kun jotkut tämän palstan valheita levittelevät lantaperseaivot niin väittävät vai.
Mä en ole koskaan tällä palstalla kirjoitellut mitään näitä ätmeille tyypillisiä naisvihamielisiä kirjoituksia tai muutenkaan tukenut niitä heidän mielipiteitään ja just tämän vuoksi he mua niin kovasti vihaavatkin.- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Miksi en muka olisi? Siksikö niin luulet, kun jotkut tämän palstan valheita levittelevät lantaperseaivot niin väittävät vai.
Mä en ole koskaan tällä palstalla kirjoitellut mitään näitä ätmeille tyypillisiä naisvihamielisiä kirjoituksia tai muutenkaan tukenut niitä heidän mielipiteitään ja just tämän vuoksi he mua niin kovasti vihaavatkin.Mutta oletko sä saanut koskaan naista?
- Anonyymi
Tuokin pelle taisi pitää testinä sitä että yksin nyhjäsi jossain kahvilan nurkassa ja jollei naiset tulleet häntä pokailemaan niin se oli merkki siitä että naiset ovat paskoja.
- Anonyymi
Elliot on ätmien ätmi. Ei palstalla ole ketään yhtä surkeaa ätmiä. Vain naiset saa ätmin sekoamaan kuten kävi elliotille.
- Anonyymi
Ei se ollut ruma eikä köyhä, mutta luonnevikainen oli. Ei nyt oikein mennyt markkinaarvoteorioiden mukaan.
- Anonyymi
Eivät naiset saa ätmejä sekoamaan, vaan ätmit ovat ätmejä koska ovat sekopäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät naiset saa ätmejä sekoamaan, vaan ätmit ovat ätmejä koska ovat sekopäisiä.
Näin juuri. Kannattaisi se pää hoitaa ensin kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on sairaudentunnon puute, kuten mielisairauksissa usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on sairaudentunnon puute, kuten mielisairauksissa usein
Niinpä. Näkyy tällä palstalla
- Anonyymi
"Missään vaiheessa manifestia Rodgers ei kuvaa lähestyvänsä naisia tai puhuvan heidän kanssaan. Saatkin kuvan siitä että Rodgers vain ilmestyy lukioon ja kotibileisiin kalliit vaatteet päällä ja odottaa, että joku tulee puhumaan hänelle."
Tätä en ihmettele lainkaan, ne kerrat kun itse olen lähnnellyt naisia ja yrittänyt keskustella heidän kanssaan eivät ole muistelemisen arvoisia, olen pyrkinyt ne aktiivisesti unohtamaan. Koska naiset torjuvat miehen niin julmilla tavoilla ettei sitä voi normaali ihminen käsittääkään. Ei ihme että jokainen pyrkii aktiivisesti unohtamaan nuo julmat torjunnat.- Anonyymi
Niinpä. Kerran sanoin naiselle, että anna pillua ja nainen käski julmasti ja ylimielisesti painua hevonvittuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kerran sanoin naiselle, että anna pillua ja nainen käski julmasti ja ylimielisesti painua hevonvittuun
Kai noudatit neuvoa?
- Anonyymi
Kerropas vähän niistä julmista tavoista mitä olet kokenut.
- Anonyymi
Tuon roskakasan teliki oli tämä kaskenpolttaja-nimimerkkinen tietääksinen, niin huolimaton nainen elämässään muutenkin ja pillu levällään jokaisessa mutkassa hänellä rumpsuleväyttää..
- Anonyymi
Jaa, että hänen avullaanko jokainen incel-mies pääsee ongelmastaan?
- Anonyymi
Moniko ruma ätmi olisi vaihtanut tuonkin sällin kanssa paikkaa, ei mitenkään ruma, oli rikkaasta perheestä. Jos pölvästi olisi käyttänyt isäukkonsa yhteyksiä vaikka pyrkiäkseen viihdebisnekseen, pelkän nyhjäämisen sijaan, niin olisi saanut naisia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59890Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23527- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132439- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399