Ollakko vaiko eikö

Anonyymi

Olen rakastunut 10v vanhempaan mieheen, ikäeroa ei sinällää huomaa koska olemme henkisesti hyvinkin samalla tasolla. Miehellä on ollut todella huonoja parisuhteita ja molemmilla luottamuspuolaa edellisissä suhteissa. Puhumme avoimesti kaikesta, olen kertonut hänelle tunteistaan ja hänkin minulle omalla tavallaan. Olemme tunteneet 1,5v ja olemme jakaneet vaikeimmatkin asiat.
Nyt haluaisin olla hänen kanssaan yhdessä ja seurustella. Olemme harrastaneet seksiä ja tehneet tavallisia asioita yhdessä. Miehellä on aikaisemmasta suhteesta lapsia joista en ole halunnut kysellä sen enempää. Pitäisikö ottaa kissa pöydälle ja kysyä mieheltä suoraan mikä on jutun nimi? En halua olla vain "lelu" tai joku korvike kuten kerran olin. En ole ketään rakastanut kuin tätä miestä.

6

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haluat seurustella niin katso tosissaan mikä on suhteen taso ? On erinlaisia suhteita varsinkin jos on lapsia yms ... Joskus jopa toimii se "suhde" jossa ei esimerkiksi muuteta yhteen tai muuta että pidetään erillään toisen perhe ja suhde toiseen ...ihan vaan kokemuksesta ... Lapsirakkaana ymmärsin joskus että minua ei esitellä edes lapsille koska entinen puoliso olisi alkanut sieltä marisemaan sitä ylimääräistä skeidaa niskaan ja hyväksyin kuvion 👍🏻 näimme useasti miehen kanssa ja varsinkin viikoilla jolloin lapset olivat äidillään 👍🏻 teimme asioita mitä pariskunta teki 👍🏻 se tuntui kulissiliitolta ja varmasti näyttikin siltä muiden silmissä mutta me olimme tyytyväisiä siihen ja näin se vaan meni ...myöhemmin toki tuli selville että miehellä oli muitakin sivusuhteita vähän samalla tarkoituksella ja se sitten jäikin siihen ja tuli vain ajatus että voi voi kun ei osaa tätäkään aikuisuudenleikkiä sitten oikein ... Se oli kulissia myös hänen osaltaan ja myös yli 10 vuotta vanhempi mies kyseessä 👍🏻

• Anonyymi

Koko homma meni ihan sekavaksi kun tajusin homman ja pidin miehen siskoon yhteyttä ihan muutenkin niin johan lähti maailmankirjat uusiksi ... Jotkut peittävät vaan olevinaan hyvin asioita ja näin se homma menee

• Anonyymi

Kysy suoraan . Et menetä mitään ja seuraa ihmeessä miehen liikkeitä... Salaperäisesti käyttäytyvä mies usein peittää jotain... Kysy ihan kaikki mahdollinen ja jopa epämiellyttävältä kuulostavia asioita jos mies vaikenee asioista niin hän varmasti valehtelee ...tai kokeilee sivuuttaa ne koska jos te olette samalla tasolla iästä riippumatta hän kykenee kyllä silloin vastaamaankin

• Anonyymi

Ei kuulosta hyvältä tuollainen kuulustelumentaliteetti. Parempi antaa toiselle tilaa ja aikaa kertoa menneestään, silloin kun se luontevasti onnistuu. Ei ihmisillä yleensä ole taustalla mitään suuria salaisuuksia, enemmänkin vain tavallisia elämän vaikeuksia, ehkä itsellekin epäselviä, jos ei ole niitä pystynyt/halunnut käsitellä mielessään. Parempi elää tätä päivää, huomista. Tietenkin suhteen tila/laatu kannattaa yhdessä keskustella läpi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta hyvältä tuollainen kuulustelumentaliteetti. Parempi antaa toiselle tilaa ja aikaa kertoa menneestään, silloin kun se luontevasti onnistuu. Ei ihmisillä yleensä ole taustalla mitään suuria salaisuuksia, enemmänkin vain tavallisia elämän vaikeuksia, ehkä itsellekin epäselviä, jos ei ole niitä pystynyt/halunnut käsitellä mielessään. Parempi elää tätä päivää, huomista. Tietenkin suhteen tila/laatu kannattaa yhdessä keskustella läpi,

"Parempi antaa toiselle tilaa ja aikaa kertoa menneestään, silloin kun se luontevasti onnistuu." Älä loukkaannu, mutta kun ihminen kirjoittaa tuollaista, haluaisin aina kysyä, milloin siis?

"Silloin kun luontevasti onnistuu" on merkinnyt omaissa ihmissuhteissa aina ---> ei koskaan.

Joten kun olette 1 ja puoli vuotta jahkanneet, että mitäköhän teillä on meneillään, niin olisiko se "luonteva hetki" koittanut?

• Anonyymi

Miehellä on hyvin paljon lastia kannettavanaan : aiempia suhteita, lapsia siellä täällä, taloudelliset rasitukset, lasten äidit kuvassa jatkuvasti kunnet lapset täysi-ikäisiä, miehen aika sinulle rajoitettua, hänen velvollisuutensa on jakaa juhlapäivät, vuoroviikot jne jo-tekemiensä lasten kanssa.

Sinä toimitnyt venttiilinä hänen purkaa taakkaansa.
      Tuo tulee jatkumaan hamaan tulevaisuuteen. Jos päätät sitoutua ( mies ei välttämättä edes halua sitä), sinä tule aina, aina, aina, aina,jäämään kakkoseksi, kolmoseksi, neloseksi Halusit tai et. Ei hyvä eikä paha - niin vain on.

Eikö todellakin olisi parasta sallia miehen keskittäytyä jo tekemiinsä perheisiin.
      Pidä häntä ystävänä jos haluat. MUTTA näe vaivaa ja energiaa etsiä itsellesi elämänkumppani ilman noin valtavaa taakka jonka nykyinen ystäväsi on itsellen järjestänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe