Yritä hetken päästä uudestaan.
Viime aikoina on aika usein tullut kyseinen ilmoitus kun viesti ei lähde perille..🤔
Jokin meni pieleen..
25
80
Vastaukset
Ja viime ajoilla tarkoitan ehkä noin kuukautta..
- Anonyymi
eli kuukauden ajan on ollut vaikeuksia työntyä sisään eli aina kun yrittää niin nainen sanoo kulta yritä hetken päästä uudelleen vai eikö knalli napsahda eli kuinka jyystää niin ei laukea ei eikä tunne mitään tai anna viestiä onko juhlakunnossa vai ei no mene lekuriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli kuukauden ajan on ollut vaikeuksia työntyä sisään eli aina kun yrittää niin nainen sanoo kulta yritä hetken päästä uudelleen vai eikö knalli napsahda eli kuinka jyystää niin ei laukea ei eikä tunne mitään tai anna viestiä onko juhlakunnossa vai ei no mene lekuriin
Ei ollut mitään ongelmaa. Kaikki meni hyvin 😁
- Anonyymi
vai päätitkö antaa kunnolla vaimollesi mutta et ehtinytkään kuin muutaman vedon niin tulikin jo kun vaimosi onkin niin ihana ja seksipeppu että se vaan tuli ja se sanoo yritetään hetken päästä uudestaan ja juottaa kermaa piimää ja jotain suolaista että jaksaa taas
- Anonyymi
mutta lekurin on vähän vaikea sanoa mitään tai antaa lääkettä kun syy vaimo on liian seksikäs ja ihana
- Anonyymi
Älä yritä.
Niin että oliko jollain älyllisellä olennolla jotain sanottavaa?
Tuo alkoi silloin sen muutoksen jälkeen..
Nyt tähänkin kun yritin vastata.. Pitää mennä ensin aloitoituksiin ja sieltä klikata..Voisitko välis olla vastaamatta mulle. Kiitos.
- Anonyymi
Välis tulee ensi yönä sun viereen. Kiitos :D
- Anonyymi
anteeksi ei tainnut huumorini olla hyvää no sovitaan niin etten vastaa sinulle enään koskaan kaikkea hyvää sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi ei tainnut huumorini olla hyvää no sovitaan niin etten vastaa sinulle enään koskaan kaikkea hyvää sinulle
Höpsis ensi yönä olet wuwwuwin vieressä kuorsaatte molemmat peitto lepattaen ja tietysti yhden jälkeen yrität kiivetä selkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis ensi yönä olet wuwwuwin vieressä kuorsaatte molemmat peitto lepattaen ja tietysti yhden jälkeen yrität kiivetä selkään.
katsotaan nyt mitä tuleman pitää niin olen paikassa joka on kiva ja viihtyisä paikka mutta täällä ei ole mitään ei sinkkunaisia ei mitään ja ensi viikolla piti vasta lähteä mutta lähdenkin huomenna pois ei pitänyt tänne kirjoitella mutta ajan kuluksi kirjoittelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katsotaan nyt mitä tuleman pitää niin olen paikassa joka on kiva ja viihtyisä paikka mutta täällä ei ole mitään ei sinkkunaisia ei mitään ja ensi viikolla piti vasta lähteä mutta lähdenkin huomenna pois ei pitänyt tänne kirjoitella mutta ajan kuluksi kirjoittelin
niin piti että lopetan täällä olon mutta tämä paikka ei ollut muuta tekemistä ja ajattelin kirjoitella tai jutella tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katsotaan nyt mitä tuleman pitää niin olen paikassa joka on kiva ja viihtyisä paikka mutta täällä ei ole mitään ei sinkkunaisia ei mitään ja ensi viikolla piti vasta lähteä mutta lähdenkin huomenna pois ei pitänyt tänne kirjoitella mutta ajan kuluksi kirjoittelin
Ensi yönä väliksen vaunu keinuu kuin Barentsinmeren myrskyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin piti että lopetan täällä olon mutta tämä paikka ei ollut muuta tekemistä ja ajattelin kirjoitella tai jutella tänne
nyt on kaksi sanonut että juttuni on olematonta niin ehkä nyt on sitten parempi lopettaa ja antaa tilaa kivemmille jutuille ja ihmisille
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Thank good..🙏
Good? 🤣 Ryömii jalkopäästä ja hyökkää kimppuun ja paistaa sitten naiselleen nakit ja muusit eikä laske wupeloa karkuun vaan on ikuisesti hyvä mies kuin kandolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt on kaksi sanonut että juttuni on olematonta niin ehkä nyt on sitten parempi lopettaa ja antaa tilaa kivemmille jutuille ja ihmisille
Älä ihmeessä lopeta. Olet palstan söpöin sinkku :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä lopeta. Olet palstan söpöin sinkku :))
niin naisten sanaa on uskottava kun sanovat älä vastaa ja lähde lätkimään äläkä ikinä tule takaisin ätmi pilaan heidän elämäänsä no lähdettävä on niin yksin ätmi lähtee tien päälle yön pimeyteen aivan yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin naisten sanaa on uskottava kun sanovat älä vastaa ja lähde lätkimään äläkä ikinä tule takaisin ätmi pilaan heidän elämäänsä no lähdettävä on niin yksin ätmi lähtee tien päälle yön pimeyteen aivan yksin
Aja varovasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ihmeessä lopeta. Olet palstan söpöin sinkku :))
voin vielä kahvit keittää ja syödä iltapalaa mutta sitten sammutan viimeistään koneen ja loput kamat kuntoon ettei tarvi kuin huomenna pistää autoon ja lähteä no ehtis ne huomennakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voin vielä kahvit keittää ja syödä iltapalaa mutta sitten sammutan viimeistään koneen ja loput kamat kuntoon ettei tarvi kuin huomenna pistää autoon ja lähteä no ehtis ne huomennakin
Nukkumaan ajoissa :)
Anonyymi kirjoitti:
Good? 🤣 Ryömii jalkopäästä ja hyökkää kimppuun ja paistaa sitten naiselleen nakit ja muusit eikä laske wupeloa karkuun vaan on ikuisesti hyvä mies kuin kandolin.
Kirjoitusvirhe.
Mutta tosiaan.. Älä Välis vastaa mulle, mä en tajua sun huumorias. Kiitos.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kirjoitusvirhe.
Mutta tosiaan.. Älä Välis vastaa mulle, mä en tajua sun huumorias. Kiitos.Välis mönkii wuppiksen vällyihin ja pistää nenun kiinni poskeen ja kuolaa Wuun kokonaan :D
- Anonyymi
Tyhjäpäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
