Olen ollut mieheni kanssa 30v naimisissa ja koko tämän ajan on miehen sisko olllut minulle tympeä. Mieheni sairastui työuupumukseen jota seurasi 10:n vuoden alkoholismi. Itse olen raitis, Jouduimme vararikkoon miehen juodessa osakeasunnon ja olemme saaneet monet häädöt. Silti_ mieheni sisko joka on 7v miestäni nuorempi (50v.) pitää minua syypäänä perheemme konkurssiin ja jopa haukkuu minua alkoholistiksi. Kun olen sanonut hänelle ettei meillä ole ruokarahaa, hän on vaan tokaissut."Sehän on vaan rahaa". Mieheni on monesti lähtenyt aikuisen poikamme ja minun luota siskolleen "karkuun" kun olen hermostunut kun ei ole ollut ruokarahaa. Sitten mieheni ja varsinkin siskonsa ovat kolmekin viikkoa olleet vastaamatta puhelimeen minulle kun "kehtasin" olla miehelleni vihainen kun hän oli taas juonut ruokarahamme. Pahinta kaikessa on että mieheni ei koskaan ole sanonut vastaan siskolleen eikä ole puolustanut minua siskon avointa hyökkäystä vastaan. Miehelläni on myös kaksi veljeä jotka myös ovat pikkusiskonsa talutushihnan päässä. Mietin miten joku voi olla niin kylmä ja kova kuin mieheni sisko. Tottakai olen myös odottanut että mieheni olisi lojaali minulle ja pojillemme. En siedä mieheni siskoa enkä todellakaan halua mieheni pitävän siskoonsa yhteyttä. Ymmärrän että en voisi estää mieheni kontakteja siskoonsa (veljilleen ei ole koskaan soittanut) mutta odotan kuitenkin ett ä mieheni jotenkin toruisi siskoaan. Ja varmaa on ettei tule ikinä torumaan. Sisko on kaikki kaikessa miehelleni. Olisin varmaan eronnut aikaa sitten mutta vaikka poikamme ovat aikuisia, olen pitänyt perheemme "koossa" heidän vuokseen. Onko kellään tällaista inhottavaa tilannetta joka hiertää parisuhdetta oikeastaan koko ajan?
Miehen pirullinen sisko
2
237
Vastaukset
- Anonyymi
Halloo!
Olet ollut huonossa parisuhteessa peräti 30 vuotta! Eikö sinulla ole mitään vastuuta sun omasta ja lastesi elämästä?
Miksi ulkoistat vastuun alkoholistimiehelle?
Mikset ole eronnut/mennyt töihin ja pitänyt pmasta työstä saamasi rahat itselläsi? Olisit voinut maksaa kotinne vuokran, ostaa ruokaa itsellesi ja lapsellesi, eikä olisi tarvinnut kärsiä miehen siskon päsmäröinnistäkään hetkeäkään!!- Anonyymi
Ihmettelen tosiaan.
Mitä meinaat, hyväksytkö kaiken?
Tilanteesi on täysin outo.
Tee jotain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3124603Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3622693Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302539Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1742433Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2112365Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5271341Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4321240Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121181Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38973- 94969