Onnen keiju, ole hyvä ja lennä, hyvä ja lennä...

Nimittäin sain eilen bannit Tinderiin 😂 Muokkasin eilen esittelyäni ja kirjoitin tablettini näppäimistöltä siihen tasan kolme merkkiä ja illalla huomasin olevani banaanisaarilla. Kyseessä ei ollut kaupankäyntiä "romuista" saati seksin ostamisesta, enkä omasta mielestäni levittänyt vihapuhetta tai ääriajattelua tms. mutta joku veti herneen todella syvälle nenään. Pitänee vain antaa pölyn laskeutua tai sitten kerrankin elämässä ryhtyä luomaan useita profiileja tai tunnuksia jollekin sivustolle tai sovellukseen.

Vaikka en taikauskoinen olekaan, niin ehkä se oli jokin merkki että mun kannattaa vain pysytellä sinkkuna tällä hetkellä 😃 Tosin muutenkin olisi tarkoitus nähdä uudestaan tän yhen tutun sinkkunaisen kanssa jossain vaiheessa, joten enpä nyt tiedä missaanko paljoakaan kun olen jäähyllä. Silti käsittämätöntä mielivaltaa heti bannata määrittelemättömäksi ajaksi, eikä antaa mitään varoitusta tms. mutta onhan sellaista ennenkin nähty esim. tälläkin palstalla, joten aloin vain lähinnä nauramaan asialle. Eräänlainen symbolinen naula arkkuun mun naisasioissa tällä hetkellä ja menee heittämällä mun surkuhupaisimpiin juttuihin deittailussa.

Pakko myöntää että olen samaan aikaan hieman huvittunutkin että onnistuin aiheuttamaan Tinderissä(kin) kärhämää kunnon "Teemu-tyylillä" ja pääsen valittamaan tänne kuinka olen kokenut vääryyttä 😂

46

95

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai tuollaisten uhriutujien takiako ilmiannot ei kuulemma johda mihinkään? No siinä mielessä en usko, että ainoa kelle voit kitistä asiasta on mahdolliset uudet matchit ja se taas ei kaiken järjen mukaan ole kannattavaa. Olen kyllä kuullut katkerasta incelosastosta, jotka kirjoittaa tekstiinsä mielipahalistauksia ihmistyypeistä mitkä ei käy ja utopistista dadaa siitä mikä käy suhteessa siihen mitä on tarjolla, olevansa alfoja ym laasasnarratiivia tai ylipäätään sellaista mikä kertoo ko ihmisen olevan pystyyn katkeroitunut

• En aivan saanut kiinni mitä tarkoitat. Tekstini ei huokunut katkeruutta, ei sisältänyt mielestäni loukkaavaa sisältöä, enkä tietenkään nyt mitään ase- tai kirves-emojeja sinne laittanut 😅 Mutta mielensäpahoittaminen ja sananvapauden rajoittaminen ovat tän päivän some-ilmiöitä ja heijastuvat näköjään myös Tinderiin.

Noh, ikuisena optimistina pitää vain luottaa siihen että joku ihana Maisan näköinen pitkä blondi tulee kolkuttelemaan oven taakse oma-aloitteisesti 😂 Olen siis itse käyttänyt tuota hieman sarkastista vertausta tällä palstalla kun olen joskus vähän herätellyt näitä incel-miehiä heidän saamattomuudestaan, aloitekyvyttömyydestä, katkeruudesta jne.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En aivan saanut kiinni mitä tarkoitat. Tekstini ei huokunut katkeruutta, ei sisältänyt mielestäni loukkaavaa sisältöä, enkä tietenkään nyt mitään ase- tai kirves-emojeja sinne laittanut 😅 Mutta mielensäpahoittaminen ja sananvapauden rajoittaminen ovat tän päivän some-ilmiöitä ja heijastuvat näköjään myös Tinderiin.

Noh, ikuisena optimistina pitää vain luottaa siihen että joku ihana Maisan näköinen pitkä blondi tulee kolkuttelemaan oven taakse oma-aloitteisesti 😂 Olen siis itse käyttänyt tuota hieman sarkastista vertausta tällä palstalla kun olen joskus vähän herätellyt näitä incel-miehiä heidän saamattomuudestaan, aloitekyvyttömyydestä, katkeruudesta jne.

Käytät siis ilmaisua sananvapauden rajoittaminen kun rikot yhteisönormeja? Mitä se kertoo

• peris234 kirjoitti:

En aivan saanut kiinni mitä tarkoitat. Tekstini ei huokunut katkeruutta, ei sisältänyt mielestäni loukkaavaa sisältöä, enkä tietenkään nyt mitään ase- tai kirves-emojeja sinne laittanut 😅 Mutta mielensäpahoittaminen ja sananvapauden rajoittaminen ovat tän päivän some-ilmiöitä ja heijastuvat näköjään myös Tinderiin.

Ei nyt oikein auennut itselleni, että mistä sait bannit ja mitkä siellä tinderissä ovat säännöt, kun ei ole tullut itse ikinä edes katsottua koko sivustoa tai mitenkään siihen tutustuttua.

Ei varmaan omalla puhelimella saisi edes ladattua koko sivustoa, kun ei ole oma puhelin mitään uusinta mallia. Enkä ole muutenkaan koskaan perustanut noista nykyajan nettijutuista, vaikka tällä palstalla nyt onkin tullut jo 15 vuotta pyörittyä:)

Järjen mukaan nyt luulisi, että sielläkin saa varmaan kirjoittaa ihan normaaleista asioista, kunhan ei kirjoita mitään rasistista, väkivaltaista ym. epäasiallisuuksia.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei nyt oikein auennut itselleni, että mistä sait bannit ja mitkä siellä tinderissä ovat säännöt, kun ei ole tullut itse ikinä edes katsottua koko sivustoa tai mitenkään siihen tutustuttua.

Ei varmaan omalla puhelimella saisi edes ladattua koko sivustoa, kun ei ole oma puhelin mitään uusinta mallia. Enkä ole muutenkaan koskaan perustanut noista nykyajan nettijutuista, vaikka tällä palstalla nyt onkin tullut jo 15 vuotta pyörittyä:)

Järjen mukaan nyt luulisi, että sielläkin saa varmaan kirjoittaa ihan normaaleista asioista, kunhan ei kirjoita mitään rasistista, väkivaltaista ym. epäasiallisuuksia.

Sinäkin voit liittyä Tinderiin. Siellä nimittäin on oma alasivusto harvahiuksisille autisteille.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin voit liittyä Tinderiin. Siellä nimittäin on oma alasivusto harvahiuksisille autisteille.

Liity vaan itse sellaisiin vitun kyrvännuolijahuora saatana!!!!!!!!!!! Eikö sulla tukka päässä kasva, kun jätti varmaan fina-tabletit syömättä niiden sun ahdasmielisten persujunttikavereidesi mieliksi saatana!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies ja mitään autismia mulla ei ole ikinä ollutkaan, kun mun sosiaaliset taitoni ovat aina olleet erinomaisen hyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo varmaan selittävätkin miksi df on ikuinen neitsytsetä.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo varmaan selittävätkin miksi df on ikuinen neitsytsetä.

Puhu vaan itsestäsi vitun kyrvännuolijahuora saatana!!!!!!! Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton neitsytsetä saatana!!!! Eikö sosiaaliset taidot riittäneet sulla naisen saamiseksi saatana!!!!!!!!

Sen takiahan te kaikki luuserimiehet aina niitä persuja just äänestätte, kun ootte kaikki tollaisia ihan samanlaisia naisvihasta kärsiviä incel-paskoja saatana!!!!!!!!

Mulla kyllä on ollut naisia elämäni aikana, kun mä olenkin paljon tasokkaampi mies, un yksikään teistä persuja äänestävistä incel-paskoista. Että keskity sä luuseri vaan itse niiden persujen äänestämiseen ja incel-palstojen seuraamiseen.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi vitun kyrvännuolijahuora saatana!!!!!!! Sä sitä itse varmaan oletkin joku nussimaton neitsytsetä saatana!!!! Eikö sosiaaliset taidot riittäneet sulla naisen saamiseksi saatana!!!!!!!!

Sen takiahan te kaikki luuserimiehet aina niitä persuja just äänestätte, kun ootte kaikki tollaisia ihan samanlaisia naisvihasta kärsiviä incel-paskoja saatana!!!!!!!!

Mulla kyllä on ollut naisia elämäni aikana, kun mä olenkin paljon tasokkaampi mies, un yksikään teistä persuja äänestävistä incel-paskoista. Että keskity sä luuseri vaan itse niiden persujen äänestämiseen ja incel-palstojen seuraamiseen.

Naistesi määrä on nolla. Onneksi sulla on sentään se kokemus laivalla upseerismiehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naistesi määrä on nolla. Onneksi sulla on sentään se kokemus laivalla upseerismiehen kanssa.

Onnellinen parisuhde yusuf abdullahin kanssa tuosta yöstä tulikin darkkikselle ❤️

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Järjen mukaan luulisi, että käyttäjä lukisi säännöt. Nääs kun jokainen sivusto - johon käyttäjät voivat itse vapaaehtoisesti liittyä - voi itse määrätä millaisilla säännöillä siellä leikitään. Jos käyttäjä on jättänyt lukematta säännöt ja rikkoo niitä, on järjen mukaan vain sopivaa, että käyttäjä poistetaan sivustolta.

Eikös?

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan mulla ollut naisia paljonkin, kun mä sentään olenkin oikein tasokas mies. Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, että nuole vaan itse sitä sun somalimiehesi kullia saatanna kyrvännuolijahuora!!!!!!!!

• Ja ne kolme merkkiä oli..?

KKK?

• Noup. Kuten sanoin niin se ei ollut vihapuhetta tai lietsontaa ääriajatteluun.

Ehkä se oli jonkun omistamani auton mallimerkintä, ehkä liittyy muutaman kaverini moottoripyöräharrastukseen, ehkä jokin poliittinen lyhenne, ehkä väärä sarja emojeja, ehkä jotain ihan muuta. Jätän sen laittamatta tänne ettei tule banneja tännekin.

• Anonyymi

Jos toimit sääntöjen vastaisesti, sut poistetaan. Oli kyseessä sitten huvipuisto, yökerho, keskustelupalsta, deittipalvelu tai mikä vaan.

Itse olet vapaaehtoisesti liittynyt palveluun, jossa on kaikkia koskevat säännöt. Jos et halua noudattaa niitä sääntöjä, se ei ole "sananvapauden rajoittamista" jos sinut sitten poistetaan. Itse olet päättänyt olla noudattamatta sääntöjä, joihin liittyessäsi suostuit.

Teoilla on seurauksia.

• En tiedä huomioiko Tinder maakohtaisesti sääntöjään vai päteekö jotkut Amerikassa laaditut tiukat säännöt ympäri maailman. Mielestäni en toiminut sääntöjen vastaisesti, tosin en ole niitä lukenutkaan tarkasti alusta loppuun, mutta näköjään sitten rikoin sääntöjä. Mutta ei se maailmanloppu ole, lähinnä surkuhupaisaa kuten sanoinkin.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En tiedä huomioiko Tinder maakohtaisesti sääntöjään vai päteekö jotkut Amerikassa laaditut tiukat säännöt ympäri maailman. Mielestäni en toiminut sääntöjen vastaisesti, tosin en ole niitä lukenutkaan tarkasti alusta loppuun, mutta näköjään sitten rikoin sääntöjä. Mutta ei se maailmanloppu ole, lähinnä surkuhupaisaa kuten sanoinkin.

Et lukenut sääntöjä, mutta valitat kuitenkin että sua sorretaan kun rikoit sääntöjä ja sait siitä rangaistuksen, joka varmasti säännöissäkin olisi ollut selitettynä?

Miten se on surkuhupaisaa? Jos jossain yhteisössä on sovitut säännöt, joita olet liittyessäsi sitoutunut noudattamaan, niin tietenkin niiden rikkomisesta tulee jokin rangaistus. Ei ole yhteisön vika ettet sinä vaivautunut lukemaan sääntöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Et lukenut sääntöjä, mutta valitat kuitenkin että sua sorretaan kun rikoit sääntöjä ja sait siitä rangaistuksen, joka varmasti säännöissäkin olisi ollut selitettynä?

Miten se on surkuhupaisaa? Jos jossain yhteisössä on sovitut säännöt, joita olet liittyessäsi sitoutunut noudattamaan, niin tietenkin niiden rikkomisesta tulee jokin rangaistus. Ei ole yhteisön vika ettet sinä vaivautunut lukemaan sääntöjä.

Ehkä mä olen vain tottunut tän palstan moderointiin ja ilmapiiriin, että näitä yhteisönormeja rikotaan ja venytetään viimeiseen asti. Olen omakohtaisesti kokenut tällä palstalla esim. oman ja lähipiirini henkilöllisyyksien levittelyä ja muuta kiusaamista, mutta kummasti ne ovat jääneet roikkumaan näkyville yllättävän pitkään tai kokonaan. Tapa millä muka rikoin yhteisönormeja ei mielestäni loukkaa ketään henkilöä tai ihmisryhmää.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ehkä mä olen vain tottunut tän palstan moderointiin ja ilmapiiriin, että näitä yhteisönormeja rikotaan ja venytetään viimeiseen asti. Olen omakohtaisesti kokenut tällä palstalla esim. oman ja lähipiirini henkilöllisyyksien levittelyä ja muuta kiusaamista, mutta kummasti ne ovat jääneet roikkumaan näkyville yllättävän pitkään tai kokonaan. Tapa millä muka rikoin yhteisönormeja ei mielestäni loukkaa ketään henkilöä tai ihmisryhmää.

No niin, eli syy Tinderi-banneihin on täysin itsessäsi. Tiedostat tämän itsekin, ja silti ruikutat.

Se että "muka" rikoit yhteisönormeja ja ei MIELESTÄSI loukkaa ketään...

Esim sun "kiusaaminen" tällä palstalla ei "kiusaajan" MIELESTÄ ehkä ollut loukkaavaa tai yhteisönormeja rikkovaa. Mutta sua se kuitenkin harmitti. Miksi?

Sehän on täysin mielipidekysymys. Se mikä sinusta on "kiusaamista" voi jonkun toisen mielestä olla hauskanpitoa. Siksi monella foorumilla on säännöt siitä mikä luetaan sopivaksi ja mikä ei, kun ihmisten MIELIPITEET poikkeavat kovin toisistaan.

Se että rutkutat että saat bannit Tinderiin kun et noudattanut sääntöjä on naurettavaa.

• Anonyymi

Älä puhu keijusta mitään, se on margariinia.

• Mä en ole ikinä tykännyt että leivän päällä on mitään levitettä. Ehkä murskattu avokado menettelee juuri ja juuri mutta ei voi eikä margariini puhumattakaan mistään majoneesista. Liittynee aspergeriin, mene ja tiedä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Mä en ole ikinä tykännyt että leivän päällä on mitään levitettä. Ehkä murskattu avokado menettelee juuri ja juuri mutta ei voi eikä margariini puhumattakaan mistään majoneesista. Liittynee aspergeriin, mene ja tiedä.

No se on hyvä 👍avokado on silleen niiku sydänystävällistä ja sullekin sopivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on hyvä 👍avokado on silleen niiku sydänystävällistä ja sullekin sopivaa.

Ainiiq milleen? 🤷‍♀️

• Anonyymi

Laitoit varmaan jotain Venäjä-mielistä roskaa ja banni tuli aiheesta. Ellet sitten liljalaaksolaisista mielikuvitusystävistäsi :D

• Anonyymi

Pikkunen valehtelija-käppänä Putler profiilikuvassa:))))))))))))))

• Kyllähän isä Putin on asiallisin ja paras johtaja Venäjälle ja toivottavasti FSB saa Venäjän hajanaisesta oppositiosta kiinni sen tyypin joka myrkytti tämän oppositiojohtajan ja yritti samalla lavastaa Kremlin syylliseksi.

Eikä mulla ole mitään liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä. Onhan mun tuttavapiirissä esim. Timppa kenellä on ollut VAG-konsernin autoja sysipaskalla TSI-koneella, Bicky Royal mies kenen Volvo 850:ssa ja GMC:ssa on ne hassunhauskat rekkarit, olen tehnyt Maken kanssa yhteistyötä Indy500 ja Daytona500 kisoissa jne 😊😊😊 Tulihan tossa jo muutama kolmen merkin sarja mainittua.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Kyllähän isä Putin on asiallisin ja paras johtaja Venäjälle ja toivottavasti FSB saa Venäjän hajanaisesta oppositiosta kiinni sen tyypin joka myrkytti tämän oppositiojohtajan ja yritti samalla lavastaa Kremlin syylliseksi.

Eikä mulla ole mitään liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä. Onhan mun tuttavapiirissä esim. Timppa kenellä on ollut VAG-konsernin autoja sysipaskalla TSI-koneella, Bicky Royal mies kenen Volvo 850:ssa ja GMC:ssa on ne hassunhauskat rekkarit, olen tehnyt Maken kanssa yhteistyötä Indy500 ja Daytona500 kisoissa jne 😊😊😊 Tulihan tossa jo muutama kolmen merkin sarja mainittua.

Sääliksi käyt ukkopaha. Sekä myrkyttäjä-Putiniin kohdistuvassa sokeassa palvonnassasi että takertumisessa mielikuvitusolentoihisi.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Kyllähän isä Putin on asiallisin ja paras johtaja Venäjälle ja toivottavasti FSB saa Venäjän hajanaisesta oppositiosta kiinni sen tyypin joka myrkytti tämän oppositiojohtajan ja yritti samalla lavastaa Kremlin syylliseksi.

Isä Putin 😂😂😂 Eikö Suuri isä tai Pyhä isä samantien 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Sääliksi käyt ukkopaha. Sekä myrkyttäjä-Putiniin kohdistuvassa sokeassa palvonnassasi että takertumisessa mielikuvitusolentoihisi.

En mä kaipaa enkä mielestäni tarvitse mitään sääliä. Mulla on kuitenkin elämänlaatu pääosin ihan hyvin, normaalia sosiaalista elämää myös palstan ulkopuolella, mutta en juurikaan puhu politiikasta tän palstan ulkopuolella. Ei moni tuttuni tiedä että arvostan Putinia, sillä asialla ei ole juurikaan merkitystä käytännön arjessa Suomessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Isä Putin 😂😂😂 Eikö Suuri isä tai Pyhä isä samantien 🤣

Tsaari Putin I olisi vielä hienompi titteli, mutta taitaa perustuslaki määritellä hänet Venäjän Federaation presidentiksi 😃 Mielestäni tuo Isä Putin sopii hyvin häneen, sillä hän nyt kuitenkin on se venäjän kansan yhdistävä voima ja ikäänkuin koko kansan presidentti.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Tsaari Putin I olisi vielä hienompi titteli, mutta taitaa perustuslaki määritellä hänet Venäjän Federaation presidentiksi 😃 Mielestäni tuo Isä Putin sopii hyvin häneen, sillä hän nyt kuitenkin on se venäjän kansan yhdistävä voima ja ikäänkuin koko kansan presidentti.

Hilpeä, mutta paikkansa pitämätön myytti siitä että Putte olisi koko kansan presidentti. Ei ole, ja kannatus rapistuu koko ajan. Perustuslain muutos (jonka Putin monet kerrat aikaisemmin torjui) on klassisen tympeä vanhan ukon yritys takertua valtaan. Sortokoneisto kun romahtaa ennemmin tai myöhemmin. Demokratian edustajat kuten Nemtsov ja Navalnyi Putin yrittää murhauttaa, mutta lopulta sekään ei enää auta.

Surullista, että Suomessa on sinunkaltaisia Putinin hallinnon desantteja.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Etuja nauttiva eliitti kannattaa ruokkijaansa, mutta tavallisen kansan mielipidettä kuvastaa tämä hyvin :)

https://www.themoscowtimes.com/2020/02/10/putins-always-watching-in-russian-elevator-prank-a69221

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

On se hianoo olla puolivillaisen diktaattorin kritiikitön kynnysmatto.

• Anonyymi

lopettakaa tuo heti. en halua että hän masentuu.

• Anonyymi

Kusen sun päälle

• Okei, no voin mä ympäripyöreästi kertoa mistä oli kyse. Muokkasin tekstiini, että olen lopettanut alkoholin käytön kokonaan terveyssyistä, ja viittasin eräällä kolmenumeroisella numerosarjalla liberaaliin maailmankatsomukseeni mitä tulee päihdepolitiikkaan. Mutta mielestäni en yllyttänyt ketään mihinkään eikä lause viitannut kaupankäyntiin millään tavalla, mutta se oli silti peruste banneille.

• Anonyymi

Kyseinen kasvi on yhä Suomessa luetteloitu laittomaksi huumausaineeksi. Huumausaineiden ihannointi on monien palveluiden säännöissä kielletty.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen kasvi on yhä Suomessa luetteloitu laittomaksi huumausaineeksi. Huumausaineiden ihannointi on monien palveluiden säännöissä kielletty.

No niinhän se on, mutta jos kirjoitin lauseen "Alkoholin suhteen olen absolutisti, mutta kelloni näyttää toisinaan 4:20" niin en usko ajaneeni ketään täysi-ikäistä Tinder-naista rappiolle.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

No niinhän se on, mutta jos kirjoitin lauseen "Alkoholin suhteen olen absolutisti, mutta kelloni näyttää toisinaan 4:20" niin en usko ajaneeni ketään täysi-ikäistä Tinder-naista rappiolle.

Sillä ei ole väliä mitä uskot. Mikäli kyseisen palvelun säännöissä on kielletty laittomien huumausaineiden ihannointi, niin tuollainen käytön myöntäminen on silloin sääntöjen vastaista. Miksi tämä on nyt niin kovin vaikeaa sun ymmärtää?

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä ei ole väliä mitä uskot. Mikäli kyseisen palvelun säännöissä on kielletty laittomien huumausaineiden ihannointi, niin tuollainen käytön myöntäminen on silloin sääntöjen vastaista. Miksi tämä on nyt niin kovin vaikeaa sun ymmärtää?

Etköhän sä ole jo tehnyt asiasi selväksi ja mä hyväksyn sen että jouduin jäähylle, enpä mä tässä muutakaan voi. Case closed mun puolesta.

Peace & love ✌️

• peris234 kirjoitti:

Etköhän sä ole jo tehnyt asiasi selväksi ja mä hyväksyn sen että jouduin jäähylle, enpä mä tässä muutakaan voi. Case closed mun puolesta.

Peace & love ✌️

Uskomatonta näkyy olevan kyllä sensuuri tälläkin palstalla, kun tänään tossa huomasin sen, että oli taas ylläpito poistanut täältä Bicky Royal-miehen vasta eilen hänen aloittaman asiallisen keskustelun ja erään mun kirjoittamani vastauksen, jossa satuin mainitsemaan jotain niistä Bickyn penislihas-treeneistä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Olisi se kyllä hyvä, kun tälläkin palstalla saisi keskustella asiallisesti ihan normaaleista asioista. Kuten mm. salitreeneistä, autoista, takseista, ravintoloista ym. normiaiheista.

• DarkFear kirjoitti:

Uskomatonta näkyy olevan kyllä sensuuri tälläkin palstalla, kun tänään tossa huomasin sen, että oli taas ylläpito poistanut täältä Bicky Royal-miehen vasta eilen hänen aloittaman asiallisen keskustelun ja erään mun kirjoittamani vastauksen, jossa satuin mainitsemaan jotain niistä Bickyn penislihas-treeneistä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Olisi se kyllä hyvä, kun tälläkin palstalla saisi keskustella asiallisesti ihan normaaleista asioista. Kuten mm. salitreeneistä, autoista, takseista, ravintoloista ym. normiaiheista.

Sanos muuta. Mäkin ehdin näkemään Bickyn laatiman ketjun ja joitain vastauksia, mutta en sitten enää illalla myöhään jaksanut itse kommentoida mitään vaan pistin tabletin lataukseen, otin iltalääkkeet ja aloin nukkumaan hyvillä mielin. Ihmeen paljon tällä palstalla rajoitetaan keskustelua just tuollaisista tietyistä normaaleista asioista kuten mainitsitkin, vaikka täällähän puhutaan paljon muustakin kuin pelkästä sinkkuudesta tai siihen liittyvistä ilmiöistä.

Tinderiin sain bannit tosiaan sen liberaalia ja avarakatseista päihdepolitiikkaa kuvastavan 420-lyhenteen takia. No, muokkasin sen kohdan pois ja katsellaan koska sovellus taas toimii.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Sanos muuta. Mäkin ehdin näkemään Bickyn laatiman ketjun ja joitain vastauksia, mutta en sitten enää illalla myöhään jaksanut itse kommentoida mitään vaan pistin tabletin lataukseen, otin iltalääkkeet ja aloin nukkumaan hyvillä mielin. Ihmeen paljon tällä palstalla rajoitetaan keskustelua just tuollaisista tietyistä normaaleista asioista kuten mainitsitkin, vaikka täällähän puhutaan paljon muustakin kuin pelkästä sinkkuudesta tai siihen liittyvistä ilmiöistä.

Tinderiin sain bannit tosiaan sen liberaalia ja avarakatseista päihdepolitiikkaa kuvastavan 420-lyhenteen takia. No, muokkasin sen kohdan pois ja katsellaan koska sovellus taas toimii.

Joo ei voi kyllä muuta, kun vain ihmetellä tätä palstan sensuuria, että niin monet asialliset kirjoitukset täältä aina sensuroidaan ja joskus jopa uskomattoman nopeasti.

Just oli vähän aikaa sitten tossa joku neljäkymppinen sinkkumies kysellyt palstalaisten kokemuksia maastoautoista, kun olisi näköjään ollut tämä mies itse sellaista ostamassa. Luin keskustelun, mutta en ehtinyt siihen mitään edes vastata, kun tämäkin keskustelu oli täältä sensuroitu varmaan jo vartissa.

Harmillista vaan ton miehen kannalta, kun oli selvästi kirjoitukseen panostanut ja muutenkin asiallisen aloituksen tänne kirjoittanut, niin sitten vaan palstan ylläpito lähtee hänen aloituksen täältä sensuroimaan ja antaa kuitenkin samalla kaiken maailman ätmien incel-juttujen , muiden haukkumisten ja rasististen kirjoitusten täällä kyllä olla pahaa mieltä vain aiheuttamassa.

Nyt ei tyyppi varmaan siellä tiedä, että ostaisiko mieluummin halvan jenkkimaasturin ja maksaisiko enemmän siitä Land Cruiserista:)

• Anonyymi

Tinderin naisten pinnallisuus prosentti on 99.99%.
      Sain tykkäyksen tavis naiselta 40 vuotia ja spistin tervehdys viestin johon se vastasi etten olekkaan niin komea että kannattais tutustua. Sitten suutuin ja pistin ämmälle viestin että se on ruma vanha kurppa.

• Anonyymi

Mikä olisi tinderin sukulainen, olisiko se: pinder, vaiko vinder, pippeli kuin pinderi.
      Pindero - pippel=people of interest.

• Anonyymi

Mikähän olisi sitten Tinder-naisten pinnallapysymis-prosentti, tietystikin lihava kelluu paremmin, koska öljy eli läski on vettä kevyempää, se kelluttaa..

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      123
      1672
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      970
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      153
      816
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      578
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      544
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      50
      482
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      476
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      439
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      431
    Aihe