Onko kyseessä sama moottori? Harkinnassa on joko 2017 mallin Volvo V60 D3-koneella, ajettu 60.000 km tai VW Golf Variant -19 110 kW koneella, ajettu 11.000 km. Niin ja DSG-vaihteistollaKumman ottaisitte jos tarkoitus pitää autoa pitkään, käyttö on maantieajoa ja vuodessa 30-40.000 km. Kertokaa tietäjät. Volvolla kova maine. Volkkaria haukutaan. PS 2019 5-ov M Golfeissa on 2.0 dieselmoottori jossa 85 kW. Mikäs se sitten on, onko sama kuin Volkkarin 119 kw miedommalla viritysasteella?
Onko Volvo D3 110 kW ja VW 2.0 TDI 110 kW sama moottori?
3
402
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä välii. sillä kaikki haluavat vain nykyään Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.
- Anonyymi
Volkkarin 85kw moottori taitaa olla 1.6 litranen ja tehokkaammat mallit 2.0 moottoreita ja Volvossa ja Volkkarissa ei ole samat moottorit vaikka tehot täsmää.. Kumpi parempi tuohon ei sivullisena osaa täyttä vastausta antaa, pitää käydä itse kokeileen kumpi tuntuu paremmalta ja hintakin tietysti sanelee osansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkkarin 85kw moottori taitaa olla 1.6 litranen ja tehokkaammat mallit 2.0 moottoreita ja Volvossa ja Volkkarissa ei ole samat moottorit vaikka tehot täsmää.. Kumpi parempi tuohon ei sivullisena osaa täyttä vastausta antaa, pitää käydä itse kokeileen kumpi tuntuu paremmalta ja hintakin tietysti sanelee osansa.
Jos katsot Volkkarin sivulta nopean toimituksen autoja niin siellä on vanhalla kopalla 5-ovista Golfia 2 litran 85 kW moottorilla. 1,6 litraista ei enää valmisteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096