https://www.seiska.fi/Uutiset/Veri-valui-haiden-jatkoilla-Olli-Saarelan-ja-Riitan-haista-ei-meininkia-puuttunut-katso
Vähän kun katsoi noita kuvia tuli mieleen että kaikki "arvokkuus" on kadonnut maailmasta. Onhan sitä perinteisestikin häiden jatkoilla vähän dokattu, sehän on ihan ok mutta tuo näyttää siltä kuin olisivat mieluummin pitäneet jotkut pervoilubakkanaalit. Ei oikein istu minusta häätunnelmaan tuollaiset lävistysesitykset tai että joku mummi makaa verkkosukissa selällään pöydällä.
Jos pitäisitte häät olisiko ne tuollaiset
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ne nyt sattuivat olemaan kyseisen elokuvaohjaajan ”näköiset” häät. Jokainen hääpari järjestää sellaista viihdykettä, mistä itse tykkäävät. Nuo sattuvat tykkäävän tuollaisesta, minä en tykkäisi.
Olen ollut sellaisissa häissä, joissa ohjelmanumerona oli kertoa vitsejä naisten tyhmyydestä. En tykännyt siitäkään, mutta sulhasen mielestä kuului asiaan. Morsianta lähinnä säälin. - Anonyymi
Tuosta puuttu räjeähteek kokonaan, pitää olla räjähtävä kakku
- Anonyymi
Räjätvät kakku ja morsian painaa liipaisinta ja se räjähtää silloin se kakku jotta kaikki saavat naamalle AUTOMAATTISESTI oman annoksensa hääkakusta.
- Anonyymi
Jos tyttö haluiaisi kunnollisen sormuksen, niin luultavasti ottaisin yhteyttä Ivanka Trumpiin joka melkein varmaan lahoittaisi timanttiset kihlat Tiffany Co:lta, luulisin
- Anonyymi
Kiinni veti. Kerro Trumpille terkut.
- Anonyymi
miesten korvAkoristeista, niin aina jos laittaa oikeaan korvaan korun, tyypillinen eli homon merkki, siirtä homppql eunnia, eI vaan vaSen korva marma merkki...
- Anonyymi
Jos pitäisin joskus häät,niin ne olisivat niin erikoiset että.
- Anonyymi
tuhra haaveilla kummituksia.. mutta joo pidän valtakunta-hahmosta ja hänen puhetuulistään.
- Anonyymi
jos pitäisi jotain kihloja ostella, ottaisin yhteyttä kavereihin, Houston TX.
- Anonyymi
Minä voin olla tykästynyt johonkin valtakuntaan joka inhoaa itseäni.... en tiedä,
Häitä ei heti tällä vuosikymmen vietetä kai. - Anonyymi
Nuo häät olivat törkeätä pilkkaa ja herjaa häistä.
Katsotaanpa vajaa vuosi parin elämää eteenpäin, sitä saa mitä tilaa.
Ei pahalla🌩🌫 - Anonyymi
abcd kissa kävelee, kenkä rokkikin https://www.youtube.com/watch?v=t2H9DpkiOu8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518