Jos pitäisitte häät olisiko ne tuollaiset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Veri-valui-haiden-jatkoilla-Olli-Saarelan-ja-Riitan-haista-ei-meininkia-puuttunut-katso

Vähän kun katsoi noita kuvia tuli mieleen että kaikki "arvokkuus" on kadonnut maailmasta. Onhan sitä perinteisestikin häiden jatkoilla vähän dokattu, sehän on ihan ok mutta tuo näyttää siltä kuin olisivat mieluummin pitäneet jotkut pervoilubakkanaalit. Ei oikein istu minusta häätunnelmaan tuollaiset lävistysesitykset tai että joku mummi makaa verkkosukissa selällään pöydällä.

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne nyt sattuivat olemaan kyseisen elokuvaohjaajan ”näköiset” häät. Jokainen hääpari järjestää sellaista viihdykettä, mistä itse tykkäävät. Nuo sattuvat tykkäävän tuollaisesta, minä en tykkäisi.

Olen ollut sellaisissa häissä, joissa ohjelmanumerona oli kertoa vitsejä naisten tyhmyydestä. En tykännyt siitäkään, mutta sulhasen mielestä kuului asiaan. Morsianta lähinnä säälin.

• Anonyymi

Tuosta puuttu räjeähteek kokonaan, pitää olla räjähtävä kakku

• Anonyymi

Räjätvät kakku ja morsian painaa liipaisinta ja se räjähtää silloin se kakku jotta kaikki saavat naamalle AUTOMAATTISESTI oman annoksensa hääkakusta.

• Anonyymi

Jos tyttö haluiaisi kunnollisen sormuksen, niin luultavasti ottaisin yhteyttä Ivanka Trumpiin joka melkein varmaan lahoittaisi timanttiset kihlat Tiffany Co:lta, luulisin

• Anonyymi

Kiinni veti. Kerro Trumpille terkut.

• Anonyymi

miesten korvAkoristeista, niin aina jos laittaa oikeaan korvaan korun, tyypillinen eli homon merkki, siirtä homppql eunnia, eI vaan vaSen korva marma merkki...

• Anonyymi

Jos pitäisin joskus häät,niin ne olisivat niin erikoiset että.

• Anonyymi

tuhra haaveilla kummituksia.. mutta joo pidän valtakunta-hahmosta ja hänen puhetuulistään.

• Anonyymi

jos pitäisi jotain kihloja ostella, ottaisin yhteyttä kavereihin, Houston TX.

• Anonyymi

Minä voin olla tykästynyt johonkin valtakuntaan joka inhoaa itseäni.... en tiedä,
      Häitä ei heti tällä vuosikymmen vietetä kai.

• Anonyymi

Nuo häät olivat törkeätä pilkkaa ja herjaa häistä.
      Katsotaanpa vajaa vuosi parin elämää eteenpäin, sitä saa mitä tilaa.
      Ei pahalla🌩🌫

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1039
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      882
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      626
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      47
      582
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      552
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      536
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      525
    9. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      518
    Aihe