– Ei ole kohtuulista vaatia, että ihminen luopuisi omasta uskostaan, Palonen päättää.
Ilman muuta pitäisi vaatia että jokainen matu luopuu uskonnostaan jos tänne tulee, sen pitäisi olla ehdoton ehto turvapaikalle.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8445f391-e3ac-4843-b0e7-940c2cd7b4af
Kuinka ulkona tutkija voi olla?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitysmaat eivät olisi kehitysmaita, jos kokonaisuus ei olisi osatekijöiden summa.
- Anonyymi
Tuo Iltalehden artikkeli oli mielestäni kuvineen tavallaan hyvää satiiria nykytodellisuudesta. Äärisuvaitsevaisen multikulturistin perushöpinää mikä on kuin suoraan 1990-luvulta, ja noin viidennessä lauseessa ollaan jo syyllistämässä valtaväestöä valkoisen ylivallan kannattamisesta, mutta jutun seassa on kuitenkin kuvia Malmön mamulähiöiden mellakoinnista autojen polttamisineen.
- Anonyymi
Mitä ihmettä usko on, jos siitä voi noin vain luopua?
- Anonyymi
Oliko se Kanadassa, jossa jokainen kansalaisuuden saanut oli käteltävä paikallista kansaisuuden myöntänyttä naisvirkamiestä, jotta lopulta kansalaisuus voitiin myöntää tuolle maahanmuuttajalle? Jos maahanmuuttaja ei suostunut kättelemään tätä virkamiestä, niin kansalaisuutta ei saanut. Tällä teolla haluttiin osaltaan varmistua maahanmuuttajan halu sopeutua paikalliseen kulttuuriin.
- Anonyymi
Samaa pitäisi vaatia syntysuomalaisilta.
- Anonyymi
Eipä ollut Kanadassa vaan Sveitsissä, sori siitä.
- Anonyymi
Tuonkaan "tutkijan" tyhjänpaskan hupatusta ei kyllä muuten käsitä, kuin että hän päästelee kaksinaismoralistista ironiaa, tehden kaikkensa, ettei häntä vaan kukaan luule vihapuhujaksi. Hyi että ällöttää tuo tietämättömyys totuudesta.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että joku olisi koskaan onnistunut pyynnöstä luopumaan uskostaan? Mitä usko on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että joku olisi koskaan onnistunut pyynnöstä luopumaan uskostaan? Mitä usko on?
Sitä en usko, että joku luuloistaan luopuu pyytämällä, mutta sen uskon, että hyvin perustelemalla voi saada harhauskossa olevan ajattelemaan, ja etsimään totuutta.
Sen verran minä tiedän, että Raamatun sanoma Jeesuksesta on hämmästyttävän kirjaimellisesti totta. Siksi uskon, kun sain todisteet. Jeesushan lupaa, että "Hän ilmoittaa itsensä niille, jotka Häntä etsivät". Minun lähtökohta oli, että koska Raamatussa apostolit todistavat Jeesuksen ylösnousemuksen, niin Hän on elävä, ja pystyy vastaamaan minullekkin. Kuljin pitkään sen ajatuksen varassa, vuosikymmeniä suorastaan, kun halusin löytää totuuden. Ja lopulta se tapahtui. Hän todellakin vastasi minulle ja kirjaimellisesti Raamatussa Jeesuksen itsensä sanojen mukaisesti.
Siksi minä tiedän, että Hän on totisesti totta. Sellaista on usko. Se on rehellisesti ja vilpittömästi uskoa totuuteen ja siihen mitä Raamatussa kerrotaan.
- Anonyymi
"Osa ihmisistä vieraantuu, kun asukkaat osallistetaan yhden tietyn etnis-paikallisidentiteetin kautta. Samaan aikaan niistä brändätään globaaleja metropoleja". Erittäin hyvin sanottu...
- Anonyymi
Kolonialistit pyrkii korvaamaan paikallisen identiteettinsä omalla keksityllä identiteetillä.
- Anonyymi
Hienosti puhuttu käyttäen "sivistyssanoja". Lause on kyllä sisällöltään täyttä huttua mutta puhuttu kuitenkin...Melkein kuin Sanna Marin joka pysyy puhumaan tunteja sanomatta mitään.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että vieraan uskontokunnan harjoittajat ei voi tulla vaatimaan paikallisia muuttumaan omaan uskontoon tai pitää mennä sinne pyytämään turvapaikkaa mikä maa on samanlainen,tai jos sellaista ei ole,sitten ei voi vaatia missään sijaa omalle uskonnolleen. Valtaväestö määrää myös siinä mitä uskoo tai uskooko mitään. On todella väärin tulla Etelänmaista joksikin uskonnon agitaattoriksi tänne Pohjoismaihin.
Näin on näreet. - Anonyymi
Lukekaa lisää kolonialismista. Siinä alusmaan uskonnot ja identiteetti pyritään korjaamaan tilpehööri identiteetillä jota kolonialismi ja kolonialistien yleensä haltuun ottama media edustaa.
- Anonyymi
EU on kolonialismia ja
massiivisen murskaava maahanmuutto on
väline sen muodostamiseen.
noi poijjaat ei luovu mistään
brysselin sossut käyttää niitä
- Anonyymi
Mellakat on agitointia, ei ole kyse edes uskonnosta
vaan omista ja yhteisön asenteista.
Maahanmuuttajat eivät hyväksy rauhaa, ei ruotsia, eikä sen lakeja.
Ne ei itse halua sopeutua.
Niitä ei pitäisi edes ottaa maahan.
Miksi ne edes meni Ruotsiin? Lähtis takaisin
luomaan kotimaahansa sitä unelmaa. - Anonyymi
Uskostaan ei tarvitse luopua, mutta pitää toimia sen maan lakien mukaan missä on. Ei voi tulla vaatimaan erilaista kohtelua toiseen maahan. Uskonnot eivät kuulu normaaliin arkeen, koska uskontoja on niin monia. Uskoa saa ja sen harrastaminen pitää rajoittaa vapaa-ajalle. Vaikka uskoisi helvettiin, niin ei sitä pidä muille tulla tuputtumaan, vaan sitä voi uskoa itsekseen.
Ihailetko sinä sellaisia muslimimaita, joissa ei ole ajatuksen- eikä uskonnonvapautta, kun sellaista mallia meillekin vaadit? Samaan suohon se johtaa, oli se mikä hyvänsä ajatusmaailma, jota ihmisille halutaan pakottaa.
Voi tietysti olla vaikea omaksua tätä meidän kulttuuriamme, jossa saa ajatella ja uskoa, mihin tahtoo. Mutta se on kyllä mielestäni ehdottomasti tärkeimpiä asioita yhteiskunnassamme, vaikkei se kaikille sovikaan.- Anonyymi
Eivät Suomeen tulleet tataarit luopuneet uskostaan. Eikä kukaan heiltä sitä vaatinutkaan.
Sooutuivat hyvin suomalaiseen elämäntapaan ja kulttuuriin. Eivät vaatineet mitään erikoisetuja uskontoonsa vedoten.
Harrastavat uskoaan hiljaisesti omassa piirissään häiritsemättä muita. Tätä toivoisin nyky muslimeiltakin. - Anonyymi
Usko on sama kuin luulo joten siitä on oikein helppoa luopua jos vaan älykkyys mahdollistaa sen. Tiedosta ei voi luopua.
- Anonyymi
Tieto on yhtä kuin luulo, ja tieto on tyhmyyden synty. Viisaus synnyttää tyhmyyttä.
- Anonyymi
Sovelletaan vähän Zenonin paradokseja omaan käyttöön aina tarvittaessa näin filosofisesti ajatellen ;)
- Anonyymi
Siis onhan se kohtuutonta että ruotsiin muuttaessaan joutuisi luopumaan uskonnostaan ja kulttuuristaan!!!
Jos esimerkiksi joku kannibalismia harrastava alkuasukas muuttaisi joltain pieneltä Mikronesian saarelta ruotsiin ja häneltä kiellettäisiin ihmisten murhaaminen ja syöminen, niin oishan se ihan käsittämätöntä rasismia...kyllä ruotsin vain täytyy taipua koska "suvaitsevaisuus" ja uskonnonvapaus.
Uskonnonvapauden pitää mennä kaiken edelle...jopa perustuslain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230