Moi. Olen tällainen pikkumies ja haluaisin alkaa nostelemaan rautaa.
Nuo raudannostelijat vaan näyttää kaikki olevan minua pidempiä. Olen 170cm.
Onko ihan turha yrittääkään?
Pikkumies ja nostelu
8
723
Vastaukset
- Anonyymi
Ööö, ja miksi olisi turhaa? Kaikesta voi tehdä turhaa, jos itse päättää niin, mutta en nyt oikein ymmärrä, miksi ei pituuden takia kannattaisi nostaa rautaa. Eri asia sitten, jos olet vielä siinä iässä, että pituutta tulee vielä lisää, niin kannattaa odottaa vielä jonkin aikaa.
- Anonyymi
Googlaappa mr olympian voittaneiden pituudet...
- Anonyymi
Silloin kun Suomessa oli mahdollisuus nähdä maailmanluokan punttikisoja niin alempien sarjojen heput olivat silmiin pistävän lyhyitä. Varsinkin neukut. Oikeastaan oli ruman näköistä kun alle 150cm:n ukko nosti rutkasti rautaa. Lyhyt selkä ja tynkäraajat suosivat tuloksen tekoa.
Raajasuhteet vaikuttavat paljon. Poikani on minun pituiseni mutta minun koipeni ovat 5 - 10cm lyhyemmät. Suosii vetoja. Poitsun syliväli on puolestaan vain = koko pituus joten hän saa penkissä etua minuun, pitkäkätiseen nähden.- Anonyymi
hooh 150cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hooh 150cm
Kyllä! Tapahtuma oli Baltic Cup ja paikka Kaakkois-Suomalaisen kaupungin urheilutalon palloiluhalli johon oli rakennettunoin 1,5 metrin korkeuteen lava.
Tynkä ukko oli jossakin alasarjassa nostava neukku. Hepun kädet olivat niin lyhyet, että ne rajoittivat tempausotteen melkoisen kapealle, että tanko meni päälaen yläpuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Tapahtuma oli Baltic Cup ja paikka Kaakkois-Suomalaisen kaupungin urheilutalon palloiluhalli johon oli rakennettunoin 1,5 metrin korkeuteen lava.
Tynkä ukko oli jossakin alasarjassa nostava neukku. Hepun kädet olivat niin lyhyet, että ne rajoittivat tempausotteen melkoisen kapealle, että tanko meni päälaen yläpuolelle.mut 150 haluaa olla 180cm kannsa ja ei ikinä kaksi feminiiniä homot vallottaa mailman
- Anonyymi
Tuo mitta on oivallinen nostaa rautaa paaaljon.
- Anonyymi
mut wi 170cm oo pien ite 174 must 160-150 on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21865Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112772Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39730- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689