Mitä päässäsi soi nyt?

Anonyymi

Mulla se on toi Litku Klemetti.

-jokinmuodikaseirekattunikki-

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pappimusiikki, Judas Priest - Delivering the goods; https://www.youtube.com/watch?v=soNcOfRvOtg

      Sekä AQUA- Barbie Girl: https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A

      Ja jotkut omat tekoset, kun ajattelen että on aika törkeitä kappaleiden nimiä ja noniin, tervetyloa teuraaksi colosseumiini, kehottaisin ylikomisarioita musiikeissa, minä olen Galicula ja te olette pellejä ja teuraita, miten nyt kukakin käsittää mitäkin musiikkia.

    • Joe Satriaanin biisi. Helkkarin hyvä sellainen.



      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Toinen Ten words.

        https://youtu.be/j2OYsISc3eM

        (Heaven)

        Et noin kaunis ole. Mun nais maku. Tarjaturunentyyli.tumma pitkähiuksinen.🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et noin kaunis ole. Mun nais maku. Tarjaturunentyyli.tumma pitkähiuksinen.🦋

        No en enää. Kymmenen vuotta sitten oli toisin.


      • J-76 kirjoitti:

        No en enää. Kymmenen vuotta sitten oli toisin.

        Mutta tuo nyt on minun lärvi suodatettuna värifiltterin läpi ja kontrasteilla, korostuu ehkä positiivisetkin piirteet ja ihon virheet ei näy. Ripsiä on maalattu ja runsautettu, hiuksia lisätty, näyttää runsaammille muokkaamalla.

        Muita kuvia on muokattu rankemmin kokonaan eri "ihmisiksi" ulkonäöllisesti. Mutta käytin tätä kuvaa muokkaamattomana niissä yhdistely kuvissa. Ei ole kun isin ja äitin naamaa mixattuna, sekin tapahtui jo kehityksen alussa..

        Ei ruusu, mutta ihmiseksi tunnistaa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        No en enää. Kymmenen vuotta sitten oli toisin.

        Aijaa.no minä olen kyllä vieläkin🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa.no minä olen kyllä vieläkin🦋

        Miehistyessä ei sovi näyttää tuolle. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa.no minä olen kyllä vieläkin🦋

        Niin hieno homma. Olisi kiva nähdä miltä näytät.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Niin hieno homma. Olisi kiva nähdä miltä näytät.

        No jos nyt oikeesti noin kaunis olet nii älä nyt välttis miehisty! On meissä sitten samaa näköä...🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos nyt oikeesti noin kaunis olet nii älä nyt välttis miehisty! On meissä sitten samaa näköä...🦋

        Yym. Mielestäni en ole koskaan ollut kaunis, aivan tavallinen pälli. Meikattuna ja oikealla hetkellä ja ilmeellä ihmisestä toki näkyy ehkä kauneuttakin. Mutta sehän on vain yksi vangittu ilme sopivalla hetkellä.

        Myöhäistä. Mua ei kiinnosta olla tuollainen viittaan kuvaan, katselen mielummin toisenlaista kuvaa itsestäni.

        Ne naisnaiset saa toki näyttää näteillekin. ;)


      • J-76 kirjoitti:

        Yym. Mielestäni en ole koskaan ollut kaunis, aivan tavallinen pälli. Meikattuna ja oikealla hetkellä ja ilmeellä ihmisestä toki näkyy ehkä kauneuttakin. Mutta sehän on vain yksi vangittu ilme sopivalla hetkellä.

        Myöhäistä. Mua ei kiinnosta olla tuollainen viittaan kuvaan, katselen mielummin toisenlaista kuvaa itsestäni.

        Ne naisnaiset saa toki näyttää näteillekin. ;)

        Ajattelen, että olen siirtänyt geenit lapsiini ja he on tietysti vanhempansa silmään kauniita sellaisenaan, vaikka itseään ei kauniina näkisikään.

        Puolisoni on melko hyvännäköinen, jota katselee mielellään ja myös lapsissa hänen perimä näkyy. Olkoon mun tyttäret kauniita ja naisellisia, jos kokevat olevansa. Mä kuitenkin koen itseni kotoisaksi mitä vähemmän femiini olen. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Yym. Mielestäni en ole koskaan ollut kaunis, aivan tavallinen pälli. Meikattuna ja oikealla hetkellä ja ilmeellä ihmisestä toki näkyy ehkä kauneuttakin. Mutta sehän on vain yksi vangittu ilme sopivalla hetkellä.

        Myöhäistä. Mua ei kiinnosta olla tuollainen viittaan kuvaan, katselen mielummin toisenlaista kuvaa itsestäni.

        Ne naisnaiset saa toki näyttää näteillekin. ;)

        Ihan peruspälli minäkin.mutta kyllä ne kasvonpiireet on ja pysyy .meikatessa ne korostuu. Poskipäät.nenä.huulet. hampaat.hymy.silmien ilme..yleinen ilmeikkyys. Se että silmät erottuu jos vaaleat ripset. Ok.sinun valinta sinun päätös.sinun elämä🤗❤🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan peruspälli minäkin.mutta kyllä ne kasvonpiireet on ja pysyy .meikatessa ne korostuu. Poskipäät.nenä.huulet. hampaat.hymy.silmien ilme..yleinen ilmeikkyys. Se että silmät erottuu jos vaaleat ripset. Ok.sinun valinta sinun päätös.sinun elämä🤗❤🦋

        Juu. Meikatessa juurikin. On minun kasvoja kehuttu joskus runsain määrin. Minusta se on kiusallista. Kosmetologit tyrkytti meikkiä, kun kävin ihoa hoidattamassa tai kulmat ja ripset laitattamassa. Juuri noiden piirteiden vuoksi mitkä saa meikillä korostettua.

        Hampaat on aina ollut kyllä kauniit ja silmät, niistä olen pällissäni pitänyt aina ja pidän edelleen. En vaihtaisi niitä mihinkään. :)

        Naisellinen kuosi tuntuu niin vaivalloiselta, kun sisin on helvetin epänaisellinen. 🤗

        Kyllä se sisimmän ääni on se olotilan tekijä. Sitä täytyy kuunnella, jos haluaa tuntea olevansa kotona.


      • J-76 kirjoitti:

        Juu. Meikatessa juurikin. On minun kasvoja kehuttu joskus runsain määrin. Minusta se on kiusallista. Kosmetologit tyrkytti meikkiä, kun kävin ihoa hoidattamassa tai kulmat ja ripset laitattamassa. Juuri noiden piirteiden vuoksi mitkä saa meikillä korostettua.

        Hampaat on aina ollut kyllä kauniit ja silmät, niistä olen pällissäni pitänyt aina ja pidän edelleen. En vaihtaisi niitä mihinkään. :)

        Naisellinen kuosi tuntuu niin vaivalloiselta, kun sisin on helvetin epänaisellinen. 🤗

        Kyllä se sisimmän ääni on se olotilan tekijä. Sitä täytyy kuunnella, jos haluaa tuntea olevansa kotona.

        Ja mä tykkään miesten vaatteista, miljoona kertaa mukavampi kaikin puolin mitä naisten vaatteet. Mahdollisimman lyhyet hiukset, meikkaamaton naama, karvat ajamatta, suihku ja dödö kainaloon sillä hyvä.

        Mahdollisimman relax habitus ja niin on olokin. T-paita, verkkarit/shortsit, huppari ja tennarit. Ei ole mukavempia kamppeita keksitty. :)

        Ei käsilaukkuja, kaikki mahtuu takin taskuun.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ja mä tykkään miesten vaatteista, miljoona kertaa mukavampi kaikin puolin mitä naisten vaatteet. Mahdollisimman lyhyet hiukset, meikkaamaton naama, karvat ajamatta, suihku ja dödö kainaloon sillä hyvä.

        Mahdollisimman relax habitus ja niin on olokin. T-paita, verkkarit/shortsit, huppari ja tennarit. Ei ole mukavempia kamppeita keksitty. :)

        Ei käsilaukkuja, kaikki mahtuu takin taskuun.

        Kuules muru. Siis hra muru.Mun tyttö ostaa myös poikien vaatteita. Tuntee olevansa enempi poika kun tyttö vaikka niin magee vartalo ja pitkät punaset hiukset. Ihan yhdessä ollaan shoppailtu siellä miestenvaateosastolla😆siis hänelle. Ei miehet kiinnosta,kun tuntee itse miesmäinen olevansa. Vaikka vois missikisoihin lähtä😊vähän vielä hakee kai mitä on..🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules muru. Siis hra muru.Mun tyttö ostaa myös poikien vaatteita. Tuntee olevansa enempi poika kun tyttö vaikka niin magee vartalo ja pitkät punaset hiukset. Ihan yhdessä ollaan shoppailtu siellä miestenvaateosastolla😆siis hänelle. Ei miehet kiinnosta,kun tuntee itse miesmäinen olevansa. Vaikka vois missikisoihin lähtä😊vähän vielä hakee kai mitä on..🦋

        Juu. Ymmärrän. Eipähän minunkaan lähipiiri ymmärrä mun ajatuksia, kun heistä mä olisin niin "upea" nainen. Ei sille vaan mahda mitään, kun sisin elää erinäköistä elämää mitä kuori kertoo ja ympäristö tyrkyttää. :)

        Kelpaat tyttönä ja naisena, varmaan kelpaankin muille paitsi itselleni. Taino kelpaan, mutta ihan just itteni tyylisenä ja oloisena. Mikä taas aiheuttaa ympäristössä polemiikkia.

        Ristiriita syntyy, kun kuori ja sisin kuin 2 eri ihmistä yhdistettynä. :)

        Tyttös on nuori?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ja mä tykkään miesten vaatteista, miljoona kertaa mukavampi kaikin puolin mitä naisten vaatteet. Mahdollisimman lyhyet hiukset, meikkaamaton naama, karvat ajamatta, suihku ja dödö kainaloon sillä hyvä.

        Mahdollisimman relax habitus ja niin on olokin. T-paita, verkkarit/shortsit, huppari ja tennarit. Ei ole mukavempia kamppeita keksitty. :)

        Ei käsilaukkuja, kaikki mahtuu takin taskuun.

        Joo en tiä mihin viesti hävisi mutta tyttöni pukeutuu myös miesten vetimiin vaikka todella naiselliseksi syntynyt on. Eli ymmärrän hyvin. Ja vaikka minussakin on ns.jätkää nii kyllä mä silti sielultani muija oon.tykkään miehistä ja naisista minäkin🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo en tiä mihin viesti hävisi mutta tyttöni pukeutuu myös miesten vetimiin vaikka todella naiselliseksi syntynyt on. Eli ymmärrän hyvin. Ja vaikka minussakin on ns.jätkää nii kyllä mä silti sielultani muija oon.tykkään miehistä ja naisista minäkin🦋

        Yks viesti tuohon tuli, tämä palsta päivittyy kummallisesti.

        Miesten vaatteet on oikeasti paljon järkevämpiä ja käytännöllisempiä. Mukavempia käyttää. Naisten vaatteissa oikeastaan kaikki leikkauksia myöden on päin persvakoa. Ei tunnu hyvälle, ei näytä hyvälle. Kaikkea ylimääräistä rihkamaa vielä liimattu ja ommeltu mukaan.

        Karseita, paitsi tietysti niiden naisten päällä joille ne istuu.

        Reisitaskuhousutkin on älykkäät. Taskuja mihin saa ruuvit ja mutterit, pikkuset jutut mitä tarvii joskus purkaessa tai kasatessa jotain jemmata taskuun. :)

        Jep. No mä en nykyään tunne vetoa miehiin juuri ollenkaan, pois lukien oma kumppani. Hyvin harva sykäyttää. Enemmän mä naisiin vetoa tunnen, suorastaan himoa niihin joihin tunnen. ;)

        Mulle on 100% selvää, että jos koskaan uutta kumppania etsin, se tulee olemaan naisellinen nainen. Pitkät hiukset on iso plussa, voin pyörtyä niiden hulmutessa mun tajuntaan. :D

        Saa kyllä meikäläisestä perskärpäsen helposti...jos on yhtään liekkiä lyövä.


    • Anonyymi

      Tuo Barbie Girl on aika hauska kun sitten siltä irtoaa osia pullahtaa käsikin irti kuin nukesta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässä oli hyviä tämä sartano mikä olikaan kitarajuttuja ;)

      Itseäni ilahduttaa, ja kitaristiakin naurahti että kun teimme DVD-version vanhoista, hauskaa harrastetta jos on aikaa tehdä, mutta aika kallista on materiaalit jos kunnolla tekee tonni/levy jos nollilta lähdet ja alle 10kpl teet, mutta jos on tietokone ja laitteet, niin siltikin kallista on kun ei ole massatuotantoa.

    • Minun päässäni ei soi. Minulla toimivat ajatukset ilman päässä tapahtuvaa soittoa.

    • Anonyymi

      Olisi ikävämpi asia jos poliisi soittelisi korviin aina silloin tällöin kysyen kuulumisiasia, keskellä päivääkin korvaan kuuluisi: Tennis Pastori tässä miten menee?

      Mutta jooh niin kalastus jos tietää hyvän paikan niin välineet kannattaa olla kunnolliset, ei mitään uisteluvapoja, kuten joku aika komea meillä eräs: Phantom 6 muistaakseni, erilaisia ja siimantyyppi kannattaa ottaa 0,9mm monofiilia sekä onkimiskoukut hapolla teroitettuja takaiskukoukkuja ongintaan jotta kala ei karkaile koukusta... niin ei Phantom tuollaisia keloja ja vapoja vaan kasattava pikkujuttu.

    • Anonyymi

      J-76 laittaman Satrianin jälkeen soi päässä vain hard rock cafe musiikki.
      Paljon parjatuissa kahvipaikoissa on ollut aika laadukkaita esiintyjiä livenä. Kyllä niitä on kuunnellut ja pari kahvia ohessa juonut. Päissään kuulostaa vielä paremmalta ja ympärillä pörrää verkkosukkiin pukeutuneita naisia..päässä alkaa jo pyöriä kunnon fiiliksiä, alkaa jopa panettamaan.

      https://www.youtube.com/watch?v=p0Q0zvWa8lY

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Öööö🦋


      • Anonyymi

        Voisin pomia kukkia tuolta niityltä mutta tuo akka oli pahasti tiellä ja edessä...pari potkua kylkeen niin älyäsi siirtyä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pomia kukkia tuolta niityltä mutta tuo akka oli pahasti tiellä ja edessä...pari potkua kylkeen niin älyäsi siirtyä.

        AsianVierestä

        Heh, kerää sinä ne kukat. Mä voin ottaa sen naisen. Mä olen kukkia keräillyt jo tarpeeksi. Sulla toisin päin.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Heh, kerää sinä ne kukat. Mä voin ottaa sen naisen. Mä olen kukkia keräillyt jo tarpeeksi. Sulla toisin päin.

        Joo, vaasit täynnä kuihtuneita kun en ole muistanut hoitaa niitä:)
        Pitäähän sitä poimia jos on mahdollisuus jotain tuoretta saada.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vaasit täynnä kuihtuneita kun en ole muistanut hoitaa niitä:)
        Pitäähän sitä poimia jos on mahdollisuus jotain tuoretta saada.

        AsianVierestä

        Noniin. Jatka sinä keräilyä, minä jatkan haaveilua. :)


    • Anonyymi

      Joopa-joo, hiljaa sormilla hedelmiä koskelellen ja sormilla hypistellen kaupoissa nappula-nappula-jaa... rallallaa, ostopätöstä tehdessä pitää hypistellä ja tunnustella näin korona-viirunkin takia erilaisia hedelmiä tiskeiltä.

      Koska sormen tuntuma antaa jo maun tunnelman, ei tarvitse ostaa silloin jos sormenpäissä omenakin maistuu eli tuntuu pahalle.

    • Anonyymi
    • No Priestihän se siellä soi, sitä kun on nyt viimeaikoina tullut kuunneltua aika paljon. Sitten joskus Black Sabbath, esim. "Iron man" tai "Heaven and Hell" ja toisinaan joku Freen kappale tai Rushia tai Zeppeliniä tai Robert Plantin soolotuotantoa, esim joku levyn "Now and zen" kappale. Ja jonkun ajan päästä taitaa raikua joku joululaulu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe