Vihaan tulenpalavasti ihmistä joka aloitti seksisuhteen puolisoni kanssa.

Anonyymi

Puolisoni on saanut oman osansa vihastani itseään kohtaan, mutta en tiedä mitä tehdä tunteilleni tätä mahdollistajaa kohtaan. Heillä oli 1,6 vuoden suhde.

Minä vihaan häntä niin että silmissä mustenee ja kädet menee nyrkkiin. Minä halveksin hänessä kaikkea vaikka en koskaan ole ollut toista ihmistä kohtaan tällainen. Hän on mielestäni vastenmielisen ruma, tyylitajuton, kouluttautumaton, tylsä ja tyhmä. Tiedän siis henkilöllisyyden ja koska kaikki somekanavatkin hänellä avonaiset, olen oppinut tietämään hänen elämästään melkein kaiken. Täydellinen keskinkertaisuus. Joskus vain katson hänen kasvokuvaansa ja haukun häntä ääneen saadakseni vihaa purettua. Lähetän paljon negatiivista vibaa hänen suuntaansa ja toivon karmalta että hän maksaisi pahimman kautta tekonsa.

En halua olla missään yhteydessä häneen, jotta en tule kutsuneeksi häntä takaisin elämäämme, mutta kertokaa miten ihmeessä tuun selvittämään tän vihan sydämessäni? Olen itse 100% uskollinen ja aina ajatellut muita, etten halua satuttaa toisia ja että varattuihin ei kosketa.

Nyt sitten tämä looseri tuhosi kaiken mitä meillä puolison kanssa oli. Vieläpä aktiivisesti. Olen nähnyt kalenterimerkintöjä joita hän lähetti tulevalle kesälle tyhjistä kämpistä missä voisivat toteuttaa seksisuhdettaan.

En voi käsittää miten ihmiset lähtee tohon!!!!
Ilman mitään harkintaa!

Olen masentunut ja saan paniikkikohtauksia. Olen lähes itsarin partaalla ja kaikki vain siksi että jotkut halusivat jännemmän elämän.

26

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitä on paljon ...onhan se surullista kun tulee vihaiseksi ja raapii päätään että mitäs nyt ... Jotkut eivät ole valmiita suhteisiin tai varsinkaan jäädäkseen tms ...

    • Anonyymi

      Ehkä se raivo tässä kohdistuu väärään henkilöön..

      • Anonyymi

        Ei kohdistu. Molemmilla on osansa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kohdistu. Molemmilla on osansa....

        Kyllä sen miehen pitää tehdä selväksi että elämään ei mahdu kuin yksi ämmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen miehen pitää tehdä selväksi että elämään ei mahdu kuin yksi ämmä

        Miehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kohdistu. Molemmilla on osansa....

        Aloittajan kannattanee siirtyä jollekin muulle sivustolle purkamaan sisintään, huomionkipeät teinit eivät oikein kestä tälläisiä aiheita. Isi ja äippä varmaan pettäjiä myös.


      • Anonyymi
        EilenTänäänHuomenna kirjoitti:

        Miehen?

        Pahoittelen olettamuksistani, naisen tulee tehdä selväksi että naisen sydämeen mahtuu vain yksi ämmä. (Tai mies)


    • Anonyymi

      Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta odottaa kuka kohta kommentoi

      • No nyt Kaisa voit odottaa mielummin Joulupukin saapumista kuin minun rustaavan muiden vieraiden ketjuun!!!!!! tämä viesti ei todennäköisesti ole minulle suunnattu erityisesti! mutta joo kyllä voin ottaa osaa!!!! hyvin ikävää jos näin on päässyt käymään!mä olen syytön muiden suhde toilauksiin


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No nyt Kaisa voit odottaa mielummin Joulupukin saapumista kuin minun rustaavan muiden vieraiden ketjuun!!!!!! tämä viesti ei todennäköisesti ole minulle suunnattu erityisesti! mutta joo kyllä voin ottaa osaa!!!! hyvin ikävää jos näin on päässyt käymään!mä olen syytön muiden suhde toilauksiin

        Niinpä 😁😁😁😂sattuhan sitä paremmissaki piireissä niin miksei myös Palstalla terveisin Sanna 😁😁😁😁😁🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä 😁😁😁😂sattuhan sitä paremmissaki piireissä niin miksei myös Palstalla terveisin Sanna 😁😁😁😁😁🤣

        Toivottavasti mä en liity tähän joukkueeseen 😵🤬mä oon oikeesti täysin vilpitön ja kiltti ihminen enkä koskaan voisi pettää ketään! terveisin 🚾😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti mä en liity tähän joukkueeseen 😵🤬mä oon oikeesti täysin vilpitön ja kiltti ihminen enkä koskaan voisi pettää ketään! terveisin 🚾😵

        Mä en oo sitten kirjoittanut tota! tiedät että en koskaan kirjoita mitään tollasta tänne!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo sitten kirjoittanut tota! tiedät että en koskaan kirjoita mitään tollasta tänne!!

        😂😂😂😂😂😂🙄🤥😁🤓🤓🤓🤓🤓 sitähän minäkin mietiskelin äskettäin 🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂🙄🤥😁🤓🤓🤓🤓🤓 sitähän minäkin mietiskelin äskettäin 🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁

        🤫 meille ei annettu kutsua puuttuu muiden ketjuihin 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤫 meille ei annettu kutsua puuttuu muiden ketjuihin 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

        🚾😵puutuitte jo 🔫🔫😷


    • Anonyymi

      Toiset naiset ovat usein täydellisiä mitättömyyksiä. Kuka itseään kunnioittava nainen nyt tyrkyttäisi itseään jollekin naimisissa olevalle miehelle ja täysin häpeämättä kipittäisi pantavaksi milloin mihinkin. Vain munankipeä typerys.

      • Anonyymi

        Miksi jonku aviomies kipittää vitunkipeenä johonkin loukkoon panemaan muuta kuin vaimoaan. Sietää kysyä.


      • Anonyymi

        Kyllä tietoinen kakkonen on vähintäänkin osasyyllinen, vaikka päävastuu-tässä tapauksessa miehellä onkin.


    • Anonyymi

      Pettäminen on kamalaa. unohda se nainen, ennen kuin tuhoat itsesi. Pakota itsesi eroon pakkomielteestä. Keskity itseesi ja suhteesi korjaamiseen tai etsi uusi mies. Mitä vihaat siinä naisessa, varmaan niitä piirteitä mitä itselläsi ei ole. Opi rakastamaan itseäsi.

      • Anonyymi

        Tuskinpa kyse on siitä, että vihaisi niitä piirteitä mitä itsessä ei ole, ihme syyllistelyä. Ihan normaali tunne vihata, kuuluu normaaliin kriisinkäsittelyyn. Siitä se sitten ajallaan laimenee.


    • Anonyymi

      Onko tämä johon vihasi kohdistat vapaa? Eikö miehesi ole syypää, mitä suurimmalla syyllä.

      • Anonyymi

        Mikä vitun mies???? emme ole missään vaiheessa erottu joten nimiä kehii nyt mulla meni hermot oikeesti näihin nussimis juttuja muiden kanssa!!! olet kirjaimellisesti minun omaisuutta aina!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun mies???? emme ole missään vaiheessa erottu joten nimiä kehii nyt mulla meni hermot oikeesti näihin nussimis juttuja muiden kanssa!!! olet kirjaimellisesti minun omaisuutta aina!!!!!!

        Tarkoitettu varmasti mulle 👍😜🚾😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitettu varmasti mulle 👍😜🚾😵

        No ei todellakaan ole 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi

        No toi ei ainakaan ollut minulle! Mä en todellakaan rustaa latino bambien kanssa 🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁


    • Anonyymi

      Vaimosi oli kyllä kiihkeä sängyssä ja valmis mihin vain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe