Oululainen arvovalinta

15

<50

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Eiköhän tuollakin varmaan jotkut näiden hyvinvointipalveluiden johtajien palkat ole turvattu heti ensimmäisenä niin, ettei niistä ainakaan tarvitse yhtään leikata.

Harmillista tosiaan näin korona-aikana, kun noista palveluista aletaan karsia ja muutenkin on tuntunut koko tämä korona-aika sellaiselta, että päättäjät eivät ota asiaa läheskään niin vakavasti kun mitä pitäisi. Monetkin vaan vähättelevät koko epidemian vakavuutta ja vetoavat just siihen, ettei Suomen taloutta ja yhteiskuntaa pitäisi sulkea moisen epidemian takia, kun noiden "asiantuntijoiden" mukaan tauti ei ole nuorille mikään kesäflunssaa kummempi ja heidän mielestä se vanhusten kuolema taas ei haittaa heitä niin paljoa.

Tollaisia mulkkuja tuntuu olevan suurin osa tämän maan hallituksesta.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eiköhän tuollakin varmaan jotkut näiden hyvinvointipalveluiden johtajien palkat ole turvattu heti ensimmäisenä niin, ettei niistä ainakaan tarvitse yhtään leikata.

Harmillista tosiaan näin korona-aikana, kun noista palveluista aletaan karsia ja muutenkin on tuntunut koko tämä korona-aika sellaiselta, että päättäjät eivät ota asiaa läheskään niin vakavasti kun mitä pitäisi. Monetkin vaan vähättelevät koko epidemian vakavuutta ja vetoavat just siihen, ettei Suomen taloutta ja yhteiskuntaa pitäisi sulkea moisen epidemian takia, kun noiden "asiantuntijoiden" mukaan tauti ei ole nuorille mikään kesäflunssaa kummempi ja heidän mielestä se vanhusten kuolema taas ei haittaa heitä niin paljoa.

Tollaisia mulkkuja tuntuu olevan suurin osa tämän maan hallituksesta.

Hyvä, että sinä vanhuksia työksesi pesevänä lähihoitajana, otat kantaa tähän asiaan. Ammattilaisten mielipide on aina tärkeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, että sinä vanhuksia työksesi pesevänä lähihoitajana, otat kantaa tähän asiaan. Ammattilaisten mielipide on aina tärkeä.

Ai sä itse työskentelet vanhusten pesijänä vai. Etkö ole mitään parempipalkkaista työtä löytänyt vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!!!!!!!!

Onneksi mä itse en ole ikinä millään hoitolallaa työskennellytkään, kun olisi liian huonopalkkaista työtä mulle tollainen. Kuitenkin se raha ja varallisuus kun ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat elämässä, mutta tee vaan itse niitä ala-arvoisia paskatöitä vitun mulkkua nuoleva huora saatana!!!!!!!

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ai sä itse työskentelet vanhusten pesijänä vai. Etkö ole mitään parempipalkkaista työtä löytänyt vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!!!!!!!!

Onneksi mä itse en ole ikinä millään hoitolallaa työskennellytkään, kun olisi liian huonopalkkaista työtä mulle tollainen. Kuitenkin se raha ja varallisuus kun ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat elämässä, mutta tee vaan itse niitä ala-arvoisia paskatöitä vitun mulkkua nuoleva huora saatana!!!!!!!

Sinä et ole hyvis. Olet paha ihminen, joka halveksuu naisten tekemää hoivatyötä. Taidat olla umpikokoomuslainen porvari.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole hyvis. Olet paha ihminen, joka halveksuu naisten tekemää hoivatyötä. Taidat olla umpikokoomuslainen porvari.

Enkä mä mikään paha ihminen mitenkään ole, sillä annoin tossa vaan jonkun vittuilevan lantapersehinttarin kuulla kunniansa, kun oli sen itse omalla käytöksellään aivan täysin ansainnut. Olisi vitun lantapersehuora jättänyt ne vittuilunsa, niin ei olisi tarvinnut häntä tolla tavalla haukkua.

Kyllä mä itse ihan demari olen.

• Ai sulla itselläsi on kalju vai Eikö persujunttikaverit antaneet sulle mulkunnuolijahintatrille lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatanan!!! Olisit vitun mulkunnuolijahuora syönyt niitä fina-tabletteja vitun hinttari, niin olisi sullakin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, eikä tarvisi niitä persuja sun huorapersekyrvännuolijan äänestää saatana!!!!! Että nuole huora mulkkua vaan vitun hinttari!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Enkä mä mikään paha ihminen mitenkään ole, sillä annoin tossa vaan jonkun vittuilevan lantapersehinttarin kuulla kunniansa, kun oli sen itse omalla käytöksellään aivan täysin ansainnut. Olisi vitun lantapersehuora jättänyt ne vittuilunsa, niin ei olisi tarvinnut häntä tolla tavalla haukkua.

Kyllä mä itse ihan demari olen.

Sinun kannattaisi siirtyä Putkosen tavoin demareista persuihin. Molempien puolueiden keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaisi siirtyä Putkosen tavoin demareista persuihin. Molempien puolueiden keskimääräinen älykkyysosamäärä nousisi.

Äläs nyt, mä sentään aluksi kommentoin tätäkin keskustelua ihan asiallisesti, kunnes nämä persujuntit tulivat tässä jälleen vittuilemaan ja tämänkin keskustelun aiheen ihan muualle taas siirtämään. Eipä ole mun kommenttiani lukuunottamatta tullut tähänkään aiheeseen yhtään ainoata asiallista ja alkuperäiseen aiheeseen liittyvää vastausta.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Äläs nyt, mä sentään aluksi kommentoin tätäkin keskustelua ihan asiallisesti, kunnes nämä persujuntit tulivat tässä jälleen vittuilemaan ja tämänkin keskustelun aiheen ihan muualle taas siirtämään. Eipä ole mun kommenttiani lukuunottamatta tullut tähänkään aiheeseen yhtään ainoata asiallista ja alkuperäiseen aiheeseen liittyvää vastausta.

Ei ole fiksun ihmisen käytöstä tuollainen raivoaminen. Fiksut ovat itseironisia ja sarkastisia eivät harrasta alatyylisiä solvauksia.

• Anonyymi

Minä arvostan rahaa ja varallisuutta enemmän onnellisuutta elämässä. Ja jännitystä sekä seikkailuja.

Tänään tuleekin hyvä iltasatu jälleen James: 21:00 007 - Quantum of Solace (16)

Katsoimme joskus elokuvaillassa veljien kanssa tämän aikojen alussa.

• Anonyymi

Oikeistolaista politiikkaa, sitähän itsekin persuna kannatat.

Valtuustoryhmät kaudella 2017-2021

Keskusta 17 valtuutettua
      Kokoomus 13 valtuutettua
      Vasemmistoliitto 11 valtuutettua
      Vihreä liitto 10 valtuutettua
      SDP 8 valtuutettua
      Perussuomalaiset 5 valtuutettu
      ASYL 1 valtuutettu
      Kristillisdemokraatit 1 valtuutettu
      Sininen valtuustoryhmä 1 valtuutettu

• Anonyymi

Ilmoitapa huvitukseksi vaikka jossain ohjelmassa kuin ensitreffit alttarilla tai maajussille jussipaita -lempiruokani ovat kallot. Pääkallot pääkalat.

• Anonyymi

Rahat menneet raiskaajien kotouttamiseen. Niin se on ollut jo monta vuotta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      727
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      24
      656
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      649
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      575
    8. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      35
      566
    9. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe