joten siltä kantilta voidaan ymmärtää, hänen höpöhöpö-selityksensä Malmön muslimimellakoista.
Iltalehden eilisen uutisen mukaan Helsingin yliopiston poliittisen ekstremismin ja populismin tutkija Emilia Palonen kertoi mellakoiden johtuneen osaltaan muun muassa korona-ahdistuksesta - täyttä roskaa. Sillä muslimit ovat mellakoineet ennen koronaa ja tulevat mellakoimaan, sitä ei mikään muuta. Ja aivan kuin Tanskan Muhammed-pilakuvista seuranneissa mellakoissa, niin kyse on muslimien herkkähipiäisyydestä islamkritiikkiin. Itsetunto on surkea.
Palonenhan vielä syyttää, että mellakoinnissa kyse on myös syrjinnästä yhteiskunnassa, ei pidä kutiaan. Asuin itse ennen Ruotsissa, enkä ikinä nähnyt mitään syrjintää, kaikenmaalaisia mamuja oli työpaikalla, eikä ketään sielläkään sorsittu.
Tutkija Palonen ei ole tiettävästi asunut Ruotsissa itse ja tuskin ollut sitä myöten tekemisissä ns. ruotsalaisen arjen kanssa. Kaupoissa, baareissa, junissa, busseissa, koirapuistoissa, vuokrannut asuntoa, ostanut autoa, käynyt ruotsalaisissa yrityksissä työhaastatteluissa jne. Eikä Palonen näin ollen myöskään tiedä miltä todellisuus näyttää mamulähiöissä, minä tiedän.
Mitä hyötyä tuollaisista tutkijoista on?
Tutkija Emilia Palonen on vasemmistolainen
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Palosen vasemmistolaisuus oli helppo arvata.
- Anonyymi
Kaikista Ruotsissa asuvista ulkomaalaistaustaisista ryhmistä prosentuaalisesti eniten koronaan kuolleita on Ruotsissa asuvan suomalaisväestön keskuudessa.
Suomalaiset ovat aina tehneet Ruotsissa etupäässä pas-kaduuneja, pätkätöitä, kaivoshommia ja muuta raskasta hommaa.
Kykenisiköhän Emilia Palonen katsomaan omista papereistaan ja tutkimustuloksistaan syyn sille, että suomalaiset eivät ole alkaneet mellakoimaan Ruotsissa. Ei mellakoitu aikaisemmin 1970-luvulla eikä nyt 2020-luvullakaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8445f391-e3ac-4843-b0e7-940c2cd7b4af
Kerro meille Emilia syy tähän asianlaitaan, miksi näin on? Miksi vain islamilaiset ja afrikkalaiset kansat mellakoivat väkivaltaisesti? - Anonyymi
Ei kai tämä Palonen vaan nosta palkkaansa veronmaksajien rahoista?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Naiset ovat aika usein juuri noin hyväuskoisia hölmöjä, kuin tuo "tutkija".
- Anonyymi
Palosen esittämänsä arviot mellakoinnista ovat kyllä oikein floppien floppi.
Mitään noin väkisinväännettyä selitystä rikolliselle mellakoinnille ei olla nähty edes noilta matukiimaisilta suvakeilta.
Ja kaikessa typeryydessään tämä korkeasti oppinut "tutkija" lörsää jotain vertausta pinaattilettuihin, asiasta joka on kuoleman vakava. Sitä se on ollut jo hyvin monille ruotsalaisille.
Eli siis, kuvitteleeko arv. ekstremismin ja populismin lehtori todellakin voivansa vakuuttaa jonkun uskomaan että rikollisjengit ovatkin syrjittyjä ja sorrettuja matalapalkkatyöläisiä?
Emme edes kuvittelisi että joku voi olla noin harhainen ellei hän itse tulisi julkisesti lörpöttelemään mitä päässä viiraa. - Anonyymi
hupiakka no perrrrkele!
TäH?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje381467- 1041319
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753