Uusille naisille on tainnut sidukka maistua

Anonyymi

Sen verran olivat tuhdissa kunnossa. Tpisaalta eikös mukaan ole tarkoitis saada ääliömäisiin tempouihin pystyviä niin sidukan kittaus tuskin haitt?

15

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo reippaasti tuossa ohjelmassa juodaan ja se on joidenkin kohdalla tienä sähläämiseen mutta kiinnostavinta on kyllä ne varattujen lähentymiset sinkkuun joissa ei ole niinkään kyse kännisähläämisestä vaan vähittäisestä kiinnostuksen viriämisestä. Vielä ei oo semmoista nähty mutta eiköhän Amalia yllätä tällä saralla tänä vuonna.
      Mielenkiintoisia persoonia tänäkin vuonna mukana.

      • Anonyymi

        Kuka ihminen menee tonne jos haluaa kuuluisuutta älkää hyvät ihmiset olko noin tyhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihminen menee tonne jos haluaa kuuluisuutta älkää hyvät ihmiset olko noin tyhmiä

        Tämä ohjelma on aivan skit !! Häpäsevät itsensä ja kannattaako jonkin julkisuuden tai maksetaanko heille ohjelmasta niin mennä tuommoisiin. Ihmettelen myös että tämä juontaja on lähtenyt tämmöseen ohjelmaan mukaan. Erään toisen ohjelman juontajana katsellut joskus hänen juontoaan ja pitänyt fiksuna ihmisenä (voi toki olla vieläkin) mutta nämä ala-arvoiset ohjelmat saattavat viedä hänenkin maineensa..
        Lapset ja nuoret kattovat ehkä ohjelmaa ja luulevat että semmoista se on aikuisten elämä.
        En ole kattonut kokonaan yhtäkään mutta mitä kuullut niin pareja vaihdetaan kuin mustalainen hevosta. Yök, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ohjelma on aivan skit !! Häpäsevät itsensä ja kannattaako jonkin julkisuuden tai maksetaanko heille ohjelmasta niin mennä tuommoisiin. Ihmettelen myös että tämä juontaja on lähtenyt tämmöseen ohjelmaan mukaan. Erään toisen ohjelman juontajana katsellut joskus hänen juontoaan ja pitänyt fiksuna ihmisenä (voi toki olla vieläkin) mutta nämä ala-arvoiset ohjelmat saattavat viedä hänenkin maineensa..
        Lapset ja nuoret kattovat ehkä ohjelmaa ja luulevat että semmoista se on aikuisten elämä.
        En ole kattonut kokonaan yhtäkään mutta mitä kuullut niin pareja vaihdetaan kuin mustalainen hevosta. Yök, sanon minä.

        Yök ehkä. Ohjelma on ponnahduslauta tubettajille, jotka tienaavat olemalla nähtävillä aina. Täysin turhaa ja outoakin, ainakin maksaa moisten katselusta. Temppareille lähtevät saavat kuitenkin nauttia etelän lämmöstä ja juomista, ilmeisesti ilmaiseksi, vai saavatko jopa päivärahaa matkasta.. Itse, ehkä lähtisin myös ilkkumaan, mutta hävettää nusuttaa peiton alla, olenhan valon lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök ehkä. Ohjelma on ponnahduslauta tubettajille, jotka tienaavat olemalla nähtävillä aina. Täysin turhaa ja outoakin, ainakin maksaa moisten katselusta. Temppareille lähtevät saavat kuitenkin nauttia etelän lämmöstä ja juomista, ilmeisesti ilmaiseksi, vai saavatko jopa päivärahaa matkasta.. Itse, ehkä lähtisin myös ilkkumaan, mutta hävettää nusuttaa peiton alla, olenhan valon lapsi.

        "Ohjelma on ponnahduslauta tubettajille, jotka tienaavat olemalla nähtävillä aina. Täysin turhaa ja outoakin, ainakin maksaa moisten katselusta. "

        Hyvä näkövinkkeli, ei usein mainita! Tubettajille ja toki esim. Mr Elämänpelin kaltaisille. Idea on tehdä itsestä mahdollisimman myyvää kauppatavaraa, onko sitten halpaa kauppatavaraa onkin toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihminen menee tonne jos haluaa kuuluisuutta älkää hyvät ihmiset olko noin tyhmiä

        Paneskellaan ketä vaan kyllä mummot kauhistelee kun lapsukaisen näkee. Huorahtavat vaan menee ei normi ihminen suostu tollaseen. Mainostemppu oli mustan miehen kihlat


    • Anonyymi

      Hauskoja otsikoita iltalehdistössä, joku naisoletettu sanoo: ne on mun boobsit, ei kenenkään willen tms boobsit.
      No, jos epäilyksiä asiasta on, eikö tytteli voi pitää paitaa päällänsä.
      Mitäs vilauttelee kaikille, tuskin kukaan niitä muutenkaan itselleen haluaa.
      Jokaisella on ihan omat.

    • Anonyymi

      Tehdäänkö samalla Suomen rumimmat tatuoinnit ohjelmaa?

    • Anonyymi

      Lihavuus oli aiemmin sairaus - nyt se on KEHOPOSITIIVISUUTTA!

      Läskit kunniaan!

      • Anonyymi

        Ryhävalaita voipi katsella luonto-ohjelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhävalaita voipi katsella luonto-ohjelmissa.

        Miten tää liittyy temppariohjelmaan? Onks ne kaikki sun mielestä ryhävalaita? Jotain itsekunnioitusta hei nyt sullakin siinä kielenkäytössä!


    • Anonyymi

      Tuolla nyt ei muutenkaan yhdenkään älykkyysosamäärä ylitä edes kengännumeroa, joten ylipaino ei ole mikään ihme.

      • Anonyymi

        Mitäs mieltä sitten olet 9. kauden Annasta ja Ville-Pekasta? Päteekö myös heihin, ovatko keskitasoa parempia, ovatko esimerkillisiä poikkeuksia........?


    • Anonyymi

      Nykyään normaalipainoinen suominainen on runsaasti ylipainoinen. Tähän on tultu.

      • Anonyymi

        Melkoinen lastenohjelma on. Keskustellaan treffeillä aikuismaisesti, syvällisiä pohdintoja tuodaan esiin. Kuronen hämmentää vakavalla naamalla porukkaa, vaikkakin tarkoitus on pitää hauskaa ja panna elämänsä kyllyydestä kaikkia mukana olijoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe