Ketkä palstan miehistä ja naisista

Anonyymi

Pitäisi mennä naimisiin ensitreffit alttarilla ohjelmassa?

37

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pujiksen kun ei kerran mennyt maajusseihin. MissP:n ihan vain draaman vuoksi. Dissen jotta pääsee telkkariin esittämään parisduhdeteorioitaan ja näyttämään käytännössä ettei ne toimi.

      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vastaa että ehdottomasti meidän Sanna ja Jarno!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vastaa että ehdottomasti meidän Sanna ja Jarno!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä olen jo pitkään ollut naimisissa että minun ei kannata edes harkita osallistua siihen ohjelmaan mutta jos sitten Sanna voisi edustaa meidän pöytää!!!!!!!!! hyvä meidän joukkue!!!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mä olen jo pitkään ollut naimisissa että minun ei kannata edes harkita osallistua siihen ohjelmaan mutta jos sitten Sanna voisi edustaa meidän pöytää!!!!!!!!! hyvä meidän joukkue!!!!!!!!

        Ja sitten tollaset mauttomat ehdotukset loppu nyt heti!!!!!! minä en koskaan halua mennä naimisiin!!!!!!!!! oon onnellinen sinkku!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilpuska mielellään osallistuu edustaa meidän pöytää terveisin Sanna 😁😁🤣🤣😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten tollaset mauttomat ehdotukset loppu nyt heti!!!!!! minä en koskaan halua mennä naimisiin!!!!!!!!! oon onnellinen sinkku!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilpuska mielellään osallistuu edustaa meidän pöytää terveisin Sanna 😁😁🤣🤣😘

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❗❗❗❗❗❗ tiedät Sanna varsin hyvin että vilpuska ei missään nimessä voi osallistua mihinkään tällä hetkellä Ⓜ️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❗❗❗❗❗❗ tiedät Sanna varsin hyvin että vilpuska ei missään nimessä voi osallistua mihinkään tällä hetkellä Ⓜ️

        Miksi meille ei tule ilmoituksia uusista hahmoista?????? Oon ihmetellyt viime aikoina joitakin outoja juttuja Palstalla että kuinka monta hahmoja on tullut tällä viikolla pelleilee meidän ketjuihin???


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Miksi meille ei tule ilmoituksia uusista hahmoista?????? Oon ihmetellyt viime aikoina joitakin outoja juttuja Palstalla että kuinka monta hahmoja on tullut tällä viikolla pelleilee meidän ketjuihin???

        🥊🥊🥊🥊😜😜😜😜😜en mä mitään ole pelleillyt täällä palstalla 🙄🙄🙄 ihan vaan ajattelin että jos voitaisiin tutustua paremmin muiden kanssa Nyt kun kerran otit itse asian puheeksi!?????? olen se 🚾😜heppu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥊🥊🥊🥊😜😜😜😜😜en mä mitään ole pelleillyt täällä palstalla 🙄🙄🙄 ihan vaan ajattelin että jos voitaisiin tutustua paremmin muiden kanssa Nyt kun kerran otit itse asian puheeksi!?????? olen se 🚾😜heppu

        Joo kyllä minäkin haluan vain tutustua paremmin ja tulla toimeen kaikkien kanssa 🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä minäkin haluan vain tutustua paremmin ja tulla toimeen kaikkien kanssa 🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁😁😁

        Vaikutat Kiki aika tempetamentiselta mutta uskon että me kumpikin tullaan hyvin toimeen keskenään 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat Kiki aika tempetamentiselta mutta uskon että me kumpikin tullaan hyvin toimeen keskenään 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 niinpä niin tempetamentiselta vaikuttaa meidän Kike


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 niinpä niin tempetamentiselta vaikuttaa meidän Kike

        Kaisa jumalauta!!! älä viitsi yllyttää uusia hahmoja !!! tiedät varsin hyvin että kike ei missään nimessä hyväksy että kukaan kirjoittaa hänen nimensä noin pahasti väärin että olisi pitänyt samalla myös kertoa että meidän pöytää ei muita hahmoja oteta vastaan ja toivon että et ole heille mikään ystävä täällä palstalla!!! terveisin Sanna 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaisa jumalauta!!! älä viitsi yllyttää uusia hahmoja !!! tiedät varsin hyvin että kike ei missään nimessä hyväksy että kukaan kirjoittaa hänen nimensä noin pahasti väärin että olisi pitänyt samalla myös kertoa että meidän pöytää ei muita hahmoja oteta vastaan ja toivon että et ole heille mikään ystävä täällä palstalla!!! terveisin Sanna 😁😁😁

        Anteeksi kun vahinkossa kirjoitin väärin nimen!!!ei todellakaan ole tarkoitus loukata ketään!!!! halusin vain sanoa että olen valmis tutustua paremmin muihin hahmoihin täällä palstalla!!!🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kun vahinkossa kirjoitin väärin nimen!!!ei todellakaan ole tarkoitus loukata ketään!!!! halusin vain sanoa että olen valmis tutustua paremmin muihin hahmoihin täällä palstalla!!!🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

        Joo kyllä ymmärrän että kyseessä oli kirjoitus virhe!!! mutta en ole mikään vitsi täällä palstalla!!!!!!! olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen!!!!!!!!! huumorintajuinen ja sitten vielä erittäin koukuttavaa seuraa niille jotka ovat nussinut minun kanssani!!!!!!! millään ei tahdo päästä eroon edes niistä yhden illan jutuista! roikkuu mun perässä ilman mitään syytä!!! kummallista!!!!! olenko minä niin seksikäs nainen?????? mitä mieltä olette tästä?????? luonnollisestikaan en sinulta 🧓 tätä asiaa kysy mutta niiltä jätkiltä jotka ovat samassa pöydässä sun kanssa!!!?


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo kyllä ymmärrän että kyseessä oli kirjoitus virhe!!! mutta en ole mikään vitsi täällä palstalla!!!!!!! olen erittäin tasokas ja määrätietoinen nainen!!!!!!!!! huumorintajuinen ja sitten vielä erittäin koukuttavaa seuraa niille jotka ovat nussinut minun kanssani!!!!!!! millään ei tahdo päästä eroon edes niistä yhden illan jutuista! roikkuu mun perässä ilman mitään syytä!!! kummallista!!!!! olenko minä niin seksikäs nainen?????? mitä mieltä olette tästä?????? luonnollisestikaan en sinulta 🧓 tätä asiaa kysy mutta niiltä jätkiltä jotka ovat samassa pöydässä sun kanssa!!!?

        Oot tosi seksikäs nainen ilman mitään vaatteita!!!!saanko minä pillua sulta??????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tosi seksikäs nainen ilman mitään vaatteita!!!!saanko minä pillua sulta??????????????

        Pää kiinni tursas 🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊 et voi viedä minulta kaikkia naisia!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää kiinni tursas 🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊🥊 et voi viedä minulta kaikkia naisia!!!!!!

        Vein jo vuosia sitten 🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫


      • Anonyymi

        Disse olis muuten mahtava jossain realitytvssä😱😍😊😂😂😂

        Kansakuntakin saattais alkaa vähän ajatteleen..


      • Anonyymi

        Disse ja Pönttis 😍🤩😍🤩


    • Anonyymi

      Ensitreffit on ennalta käsikirjoitettua viihdettä. Parit on valittu tietenkin niin, että yhdellä syttyy hyvä suhde, toinen pari eroaa heti kättelyssä ja pari muuta sitten tekevät omia kuvioitaan täyteohjelmana.

    • Anonyymi

      Yllätys on Ällistys sekä Pyllistys.

    • Anonyymi

      S-nainen - häntä rakastavat kaikki.

      • Kyllä se niin on että minä olen aina ollut palstalla paljon enemmän suosittu kuin meidän Sanna 😘😘 ei tietenkään millään pahalla Sanna mutta jos ollaan rehellisiä nii mun värkistä täällä eniten on riidelty 😂😂😂


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Kyllä se niin on että minä olen aina ollut palstalla paljon enemmän suosittu kuin meidän Sanna 😘😘 ei tietenkään millään pahalla Sanna mutta jos ollaan rehellisiä nii mun värkistä täällä eniten on riidelty 😂😂😂

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 kummallista että juuri kikestä on eniten riidelty


    • Anonyymi

      kaikkia nuoria naisia kannattaa huomioida sanomalla heitä söpöiksi ja kauniiksi.

      tämä james-ponttooni -elokuva on kova ja aika hyväkin alkoi vasta.

    • Anonyymi

      Palstan ikuiset sinkut keskenään pitää mennä naimisiin. Siinäpä olisikin hauska ohjelma.

    • Anonyymi

      Niin tyttöset eli nuoret naiset hoitavat minua jos on esim. masentunut olo, mutta niin tuossa bond-elokuvassa, hirvittävän tuttua tuollainen kiikarin käyttäminen millä tuo ampuu vahingossa bondia tuo nainen :D

    • Anonyymi

      Niin kiikaritähtäimen kanssa jos liipaisinta painaa, se suurentaa näkymää aina paljon, ei paljonkaan tarvitse aseen piipun heilahtaa jotta on huitsin nevadassa se luoti.

    • Anonyymi

      Minun ja Pujottelijan.
      Hän ei sitä vielä tiedä, mutta ei kiirettä 🙂

      • Anonyymi

        Pujiksella on nyt omat kiireet..??


    • Anonyymi

      Ensirehvastelut alttarin tapaisella kaiteella ei oikein iske! Ei minua varten tuollainen formaatti ollenkaan.

    • Anonyymi

      Sinä ohjelmassa ensin nainen on niin onnellinen ekan kaksi jaksoa ja sitten alkaa riitely ja ahdistus että naine ajattelee mitä teen tuon näköisen miehen kanssa. Monella kaudella niin tapahtunut.

    • Anonyymi

      Nainen alkaa myös keksiä syitä miten erota ettei näytä pinnalliselta.

    • Anonyymi

      Onhan ensitreffien eri kausien aikana nyt nähty miten nainen voi toimia parisuhteessa.
      Miehistä ei ole pahaa sanottavaa mikä ei sinänsä ole mikään ihme.

    • Ne, jotka ovat jo naimisissa/parisuhteessa, voisivat pikkuhiljaa painua VTU:n tältä palstalta

      • Anonyymi

        Eihän tänne jää sitten ketään. Ja mihin se Timokin sitten kirjoittelisi?


      • Anonyymi

        Harmis ekana.


    • Anonyymi

      XXL-kauppa... sieltä varmaan saa kaikkia XXX-asusteita kuten pronpikkuhousuja, tissiliivejä sekä muuta hyödyllistä esineistöä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe